Paris Optique

( 1.50 )

Opinie (93)

Zdecydowanie odradzam i nie polecam!

Okulary przeciwsłoneczne korekcyjne za blisko 500 zł. zamówione w salonie Paris Optique w Felicity w Lublinie. Oprawki (według obsługi dobrane do szkieł, za zmniejszenie grubości których jeszcze za ich radą dopłaciłem) rozpadły się po pierwszym założeniu. Wymiana oprawek nic nie dała, odpadł zausznik przy kolejnej próbie założenia. Następna wymiana, okulary odłożone bezpiecznie do etui, przeleżały tam niemal rok, po czym odkryłem, że oprawki pękły od samego leżenia... Zażądałem zwrotu pieniędzy, Dział Reklamacji odrzucił prośbę, oferując wymianę oprawek lub szkieł na nowe lub droższe z dopłatą po mojej stronie. Zgłosiłem odwołanie od decyzji, ale oczywiście decyzję tę Dział Reklamacji podtrzymał. Sprawa trafia do Rzecznika Praw Konsumenta, o czym w rozmowie poinformowałem panią z salonu, która bez emocji odpowiedziała, jakby codziennie słyszała to kilka lub kilkanaście razy, "Dobrze". PS: Wyłączone dodawanie opinii o firmie na stronie na Facebooku coś powinno mówić o jakości ich usług.

Ostrzegam. Strata pieniedzy, nerwow, czasu.

Zle wykonane szkla, niedopasowane do oprawki, 3x pekajaca oprawka firmy Diesel, po krotkim normalnym uzytkowaniu, I wciaz ta sama propozycja od serwisu reklamacji ze moge wybrac inna oprawke w tej samej cenie. Brak checi zwrotu pieniedzy mimo odstapienia od umowy. Porazka zupelna. Rzecznik praw konsumenta I sad, to jedyna rada na nich. Nigdy wiecej. Zszargane nerwy, strata czasu I pieniedzy.

Nie polecam!

W salonie jest strasznie mały wybór oprawek, nie mogłam znaleźć odpowiednich oprawek gdyż wszystkie wyglądały tak samo. Konsuktantka była nastawiona do mnie negatywnie, miała naburmuszoną minę przez całą naszą rozmowę. Nie zauważyłam u niej krzty uśmiechu. W ogóle nie zainicjowała rozmowy z żadnym z klientów, trzeba było samemu prosić o pomoc. Optometrystka z kolei była bardzo miła, mówiła prostym językiem. Ceny konkurencyjne w stosunku do innych salonów ale co z tego skoro mnie osobiście zniechęciła doradczyni na sali sprzedaży. Dlatego nie polecam!

ostrzegam...

W czerwcu 2018 roku kupilam soczewki progresywne (oprawki wlasne). Odczyt blizy jest w nich mozliwy tylko przy podniesieniu i przesunieciu okularow w lewo. Zgodzilam sie na skorygowanie bledu. po rzekomej wymianie nie odczulam zadnej zmiany. Obsluga twierdzila, ze problem wynika z braku adaptacji. Poprosilam o pomoc rzeczoznawce, okazalo sie, ze pomiar w salonie zostal wykonany blednie.. Mam asymetrie zrenic (rozstaw, wysokosc), pomiar wskazywal na symetrie. W/g opinii rzeczoznawcy, okulary mimo wysokiej jakosci soczewek nie maja wartosci uzytkowej ( rzekoma korekta dotyczyla 0,5mm, czyli nie mogla poprawic widzenia blizy). Firma odrzucila zasadna reklamacje, nie stawila sie przed Sadem Polubownym, zlozyla sprzeciw, (pelen pomowien i irracjonalnych z punktu widzenia optyki okularowej stwierdzen), od Nakazu Zaplaty (korzystna dla klienta opinia rzeczoznawcy). Stanowisko firmy Paris Optique: powinnam adaptowac zrenice do zle scentrowanych soczewek. Mam wrazenie, ze to sie nie dzieje naprawde, przestalam wierzyc w jakakolwiek sprawiedliwosc...nie wierzcie w prawa konsumenta i unikajcie salonow Paris Optique...jezeli ktos ma podobne doswiadczenia prosze o kontakt (dane osobowe usunięte przez administratora – RODO); Firma Paris Optique dziala w sposob nieuczciwy od wielu lat i najwyrazniej nie ponosi z tego tytulu zadnych konsekwencji...

Nie polecam

kupiłam okulary za promocje. w czasie noszenia na zewnątrz oprawa czy szkło przeciwsłonecznych miała nie przyjemny zapach,w końcu dałam do reklamacji i dostałam odpowiedz:: "Okulary są zgodne zamówieniem. w/w uszkodzenia nie jest objęte gwarancją i reklamacja powinna zostać odrzucona. Nie mniej jednak mając na względzie dobro naszego klienta proponujemy następujące rozwiązanie. Wymienimy okulary na innej w tej samej cenie lub droższej za dopłatą różnicy cenowej."

Miła i fachowa obsługa

Bardzo przyjazna i miła obsługa w salonie Bonarka. Może okulary nie najwyższej jakości, ale pracująca tam załoga naprawdę jest ok.

Masakra

Witam, Przestrzegam przed zakupem czegokolwiek w tym salonie. Obsługa jest miła tylko na początku aby wcisnąć i sprzedać, a produkty są bardzo słabej jakości nawet nie dorównują okularom z biedronki za 20zł. Złożyłem reklamację już ponad miesiąc temu i jest problem bo serwis porysował szkła i nie chcą ich teraz wymienić bo zawsze przy przyjęciu wpisują porysowane szkła i mają klienta w czterech literach, a ja jestem stratny prawie 1500zł PO PROSTU KOSZMAR. Odradzam tam ! to jest Jakaś masakra. Brak kompetencji to mało powiedziane

Beznadzieja!

Nie polecam salonu Paris Optique Sfera Bielsko-Biała. W zakupionych przeze mnie okularach była wada ukryta – soczewki miały równe poziome kreski (na lewej dwie, na prawej jedną). Na okulary czekałam 6 dni, na reklamację miesiąc, reklamacja pozytywna po ŻĄDANIU zwrotu pieniędzy. Obecnie nadal czekam na okulary [*]. Sądzę, że salony Paris Optique w całej Polsce działają w ten sam sposób, więc lepiej tam nie kupujcie jeśli nie musicie ;) To historia w pigułce, jeśli masz ochotę i czas to zapraszam do przeczytania poniższego tekstu  6 grudnia 2018 roku mój mąż zaniósł moje okulary na reklamację – Panie potraktowały go jakby wymyślił sobie rysy, ale bardzo doszukiwały się wszelkiego rodzaju śladów użytkowania (3 dniowego!) na okularach. Rysy, o których piszę są widoczne pod światło (mocne – słońce lub dobra żarówka) niestety w salonie Paris Optique w Sferze światło jest tragiczne, ale mężowi udało się ustawić okulary tak aby rysy były widoczne (te dwie na lewej soczewce), których widoczność z resztą potwierdziła jedna z pań pracujących w salonie. Reklamacja została złożona i po 7 dniach została odrzucona (14.12), ale w ramach „zadość uczynnienia?” mogłam sobie kupić nowe soczewki z rabatem 30% (trochę nawet się zaśmiałam, mogłam w sumie kupić znowu soczewki z wadą :D, ich osoba ds. reklamacji RYS NIE WIDZI, ale rabat przyznali, nie rozumiem takiej polityki firmy) mogłam też skorzystać z przekazania okularów do ekspertyzy do producenta – z czego oczywiście skorzystałam. W rozmowie z dnia 14.12 dowiedziałam się natomiast, że mąż kłamał, bo panie rys nie widzą, a ekspert z nimi się kontaktował i też nie widzi żadnych rys – no bidulek. 17.12 wysłałam do nich pierwszego maila z zapytaniem czy okulary zostały przekazane producentowi – brak odpowiedzi, następny mail był 28.12 z zapytaniem o wynik ekspertyzy – brak odpowiedzi, dopiero na mail z 6.01 dostałam odpowiedź, że producent uznał gwarancję (w mailu oprócz żądań wspomniałam o Rzeczniku Praw Konsumenta i sądzie). Odpisałam na maila z prośbą o kontakt mailowy do ich głównej siedziby – brak odpowiedzi [*]. Teraz od dnia 7.01 mają dwa tygodnie na oddanie mi moich okularów. Nie wiem teraz czy śmiać się czy płakać ;) Zgodnie z ustawą jest 14 dni na uznanie lub odrzucenie reklamacji, po tym czasie reklamacja jest rozpatrywana pozytywnie, a 14 dni liczy się tak: oddanie na reklamację 6.12-> 7.12 pierwszy dzień-> 21.12 ostatni dzień na odpowiedź chyba, że jest dzień wolny od pracy, wtedy najbliższy dzień roboczy jest dniem , w którym odpowiedź powinna zostać wysłana.

Fatalna jakość

Nie kupujcie tam okularów !!!!!!!!!!!!! Ceny niby ok , ale jakość - TRAGEDIA !!

słaba jakość

Obsługa sklepu mało profesjonalna. Brak wiedzy nt budowy okularów i materiału z którego są wykonane. Towar niestety słabej jakości.

Tandetne okulary

Fatalnej jakości oprawki. Szczególnie marka Police to straszny badziew. Nie wytrzymują normalnego używania, pękają przy zdejmowaniu lub zakładaniu. Z kilkunastu innych okularów które miałem tylko okulary Police to straszny bubel. Obsługa reklamacji fatalna (po 2 tygodnie czekania na odpowiedź). Zawsze jest odpowiedź, że nie masz racji. Nigdy więcej tam nie pójdę, nigdy, nigdy!!!!

Super

Panie z obsługi bardzo kompetentne, miłe, uśmiechnięte. Chętne do pomocy. Gratuluję właścicielowi takiego zespołu.

Odwiedzałeś ostatnio Paris Optique?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Fielmann

(1.62 )

Vision Express

(2.44 )

Twoje Soczewki

(5.00 )

Poradnik jakości obsługi

Jaki bank wybrać? RANKING najlepiej ocenianych banków!

W jakim banku założyć konto? W którym najlepiej wziąć kredyt? Gdzie spotkacie najwyższą jakość obsługi, bez problemu otrzymacie pomoc od profesjonalistów? Przedstawiamy nasz ranking najlepiej ocenianych banków na portalu jakoscobslugi.pl!

Gdzie robić zakupy? RANKING najlepiej ocenianych supermarketów!

Gdzie najlepiej wybrać się na zakupy? W którym sklepie spotkacie najwyższą jakość obsługi, bez problemu znajdziecie produkty i skorzystacie z ciekawych promocji? Sprawdźcie nasz ranking najlepiej ocenianych supermarketów na portalu jakoscobslugi.pl!  

RANKING Najlepiej oceniane cukiernie i piekarnie

Sprawdź ranking najlepszych cukierni. Poniższe firmy otrzymały najlepsze opine na portalu Jakości Obsługi.Do rankingu zakwalifikowały się tylko te firmy, które miały więcej niż 10 opinii.

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem