Credit Agricole

( 3.66 )

Historia Credit Agricole Banku Polskiego rozpoczęła się w 1991 roku, mimo że pod tą nazwą funkcjonuje dopiero od 2011 roku. Jest częścią Grupy Credit Agricole czyli jednej z największych na świecie grupy finansowej, działającej w 49 krajach. Działa w obszarze bankowości detalicznej, korporacyjnej, rolniczej, małych i średnich przedsiębiorstw oraz w obszarze consumer finance. Oprócz usług finansowych, proponuje także ubezpieczenia komunikacyjne, majątkowe i na życie. Wartości, którymi od lat kieruje się Credit Agricole, to przede wszystkim zaangażowanie, bezpieczeństwo, szybkość i przejrzystość.

Opinie (1180)

Rewelacyjnie.

Dwa lata temu przeniosłam konto do Credit Agricole i jestem bardzo zadowolna. NIe żałuję.

Super

Przez infolinię zgłosiłam chęć podjęcia kredytu. Do końca dnia miałam dwa telefony z ofertami.

Zmęczeni pracownicy.

Pracowników trzech ,klient jeden , wizyta umówiona telefonicznie przez biuro obsługi ,pani z pretensjami ,że musiała przerwać obiad. Podczas obsługi pozostali pracownicy stali obok pani ,która była wyraźnie przemęczona i zdziwiona ,że ma klienta w dobie pandemii.Brak wiedzy ogólnej ,ostatecznie jeden z pracowników - pan musiał podejść do komputera i pomagać znaleźć rozwiązanie mojego problemu.Totalny brak profesjonalizmu.

Obsługa w oddziale w warunkach pandemii.

Pierwsza obserwacja przed wejściem do oddziału banku - na drzwiach wejściowych naklejone kartki. Na jednej informacja, że do oddziału może wejść maksymalnie 1 (jedna) osoba, a na drugiej z instrukcją zachowania w warunkach pandemii - informacja, że może wejść do oddziału nie więcej niż 5 klientów. Po wejściu otrzymałem instrukcję (polecenie), że mam obowiązkowo odkazić dłonie, używając znajdującego się w banku dozownika. W celach zachowania bezpieczeństwa, obok dozownika wystawiony był do użycia ręcznik papierowy. Zalecane użycie papieru przy naciskaniu na dozownik substancji odkażającej miało zminimalizować ewentualne zakażenie poprzez dotykanie dozownika. Merytoryczna obsługa klienta przebiegła w sposób profesjonalny. Uważam, że celowym byłoby zastanowić się nad zasadą bezpieczeństwa epidemiologicznego w czasie siadania na krześle w punkcie obsługi. Miękka wykładzina krzesła, moim zdaniem, uniemożliwia skuteczne odkażenie siedziska. Kolejni klienci siadają na krześle i spędzają tam do około 10 minut (lub krócej). Teza, że osoba zakażona posiada wirusa tylko na dłoniach jest moim zdaniem błędna. Osoba będąca nosicielem w warunkach domowych może przenieść wirusa na dowolną część garderoby, w tym na spodnie lub spódnicę.

Bardzo dobra Obsługa klienta

Credit Agricole ma bardzo dobrą obsługę klienta, wszystko wytłumaczone idealnie, szybki kontakt.

Masakra!

Jakosc obslugi jest beznadziejna,czeka sie dlugo,za malo stanowisk.

Niekompetencja, dezorientacja i opieszałość

Dawno żadna obsługa klienta nie wywołała u mnie tak wielkiego wzburzenia. Bank, pomimo obowiązku określonego w regulaminie że ma termin do 14 dni na DOSTARCZENIE zaświadczenia o spłacie kredytu hipotecznego , pomimo upływu 20 dni od spłaty nie wysłał (!!!!!!) jeszcze nawet tych dokumentów. W dodatku codziennie dostaję informację że dokumenty są przekazane do wysyłki, złożyłam reklamację, ale zero odzewu, mam wrażenie że nikt nie chce i nie może pomóc. Szkoda słów. Wszyscy odsyłają do płatnej infolinii gdzie przemiła pani twierdzi że złożyła ZAPYTANIE i jak otrzymają odpowiedź to oddzwonią, czego nigdy nie robią. Szkoda nerwów i zdrowia. Są zdecydowanie lepsze i bardziej terminowe i empatyczne banki.

Miła obsługa godne polecenia

Bank Credit Agricole mogę polecić za miłą i fachową obsługę , jak i również za fachową znajomość prawa, a Iwonę mogę polecić jako wspaniałego doradcę .

Zdecydowanie polecam.

Zdecydowanie polecam bank najlepsza obsługa na wysokim poziomie. Myślę, że bank utrzyma wysokie standardy i to pozwoli mu zdobyć jeszcze większą liczę klientów w 2020 roku

Bank przyjazny klientom

Bardzo miła, sympatyvzna a przede wszystkim ludzka obsługa z indywidualnym podejściem do klienta. Brak machinalnych kontaktów, kwestie kredytów czy innych produktów finansowych bardzo dokładnie omawiane. Panie doskonale zorientowane w ofercie banku. Jedyny mały minus to bardzo często gigantyczne kolejki

Zawsze miła i profesjonalna obsługa klienta.

Wchodząc do oddziału banku tego, zawsze można spodziewać się czegoś miłego. Nie jestem tu nigdy jak obcy traktowany, ale jak dobry znajomy, jestem zapraszany. "W czym mogę pomóc ?" - na to pytanie, zawsze odczuwam zakłopotanie. W szczerej rozmowie, rozwiewają się moje wątpliwości, rekomenduję zatem ten oddział banku dla innych klientów - potencjalnych w tym miejscu gości. Nowy Rok 2020 nadchodzi, w świątecznej atmosferze, życzę Pracownikom banku szczerze - niech jakość obsługi buduje Wam kapitał wysoki, a wszystkim pozostałym - zawsze kierujcie do tego oddziału swoje kroki.

Bardzo dobra obsługa

Jestem bardzo zadowolony z obsługi w tym Banku. Pani zapraszająca mnie na spotkanie bardzo miła i uprzejma. Klienci obsługiwani o umówionych godzinach bez zbędnych kolejek i czekania. Pracownica banku szybko uzupełniła moje dane i przedstawiła mi zdolność finansową oraz przedstawiła obecne promocje bez męczącego namawiania mnie na cokolwiek. Polecam tę placówkę.

Dno Totalne!!!!

3 placówki na całą Bydgoszcz z "pożyczonymi" bankomatami gdzie nie doliczają prowizji...reszta ich niby bankomatów za głupią wypłatę 50zł prowizja 10zł ,za stan konta 5zł...tak parę razy i po pieniądzach To nie jest bank dla seniorów czy studentów ...żeby zaoszczędzić pieniądze musisz przejechać pół miasta żeby dostać się do tego bankomatu bez prowizji..Parodia jakaś ...

Bardzo dobrze.

Rzetelne informacje, miła obsługa

Bardzo dobrze.

W ostatnim czasie kontaktowałem się z bankiem w celu odzyskania/resetu hasła pin. Niestety nie dało się tego zrobić przez resetu sms/email itd. Jedyną opcja to było wysłanie nowego kodu pin pocztą w ciągu...tygodnia. zakupu dokonałem ale inną kartą. Prawdopodobnie w tym roku zrezygnuje z usług tej firmy.

Odwiedzałeś ostatnio Credit Agricole?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Alior Bank

(3.85 )

Bank Gospodarki Krajowej

(4.90 )

BNP Paribas

(3.85 )

Poradnik jakości obsługi

Urządzaj bez nerwów czyli zestawienie najlepszych sklepów z artykułami dla domu!

 Wakacje to nie tylko czas urlopów, ale także remontów i zmian wystroju wnętrz naszych domów. Zanim wybierzemy się na zakupy warto sprawdzić, które firmy świadczą usługi na najwyższym poziomie oraz gdzie znajdziemy największy wybór produktów. Oto zestawienie najlepiej ocenianych sklepów z branży dom i ogród stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl. 

RANKING Najlepiej Oceniani Kurierzy!

Robiąc zakupy przez internet, dokonując zwrotów lub po prostu wysyłając paczkę w świat często zastanawiacie się, którą firmę kurierską wybrać. Z pomocą przychodzą inni konsumenci korzystający z usług tej branży. Przedstawiamy zestawienie najlepiej ocenionych firm kurierskich - sprawdź, która marka świadczy obsługę na najwyższym poziomie.Klienci korzystający z usług kurierów w swoich opiniach najczęściej zawracają uwagę na 3 aspekty obsługi: czas i organizacja obsługi, zachowanie pracowników oraz kontakt z infolinią lub kurierem. Mimo wysokich wskaźników ogólnej jakości obsługi, konsumenci nie mają powodów do zadowolenia. W ostatnim czasie pojawia się coraz więcej negatywnych opinii, w których głównie klienci narzekają na niedotrzymanie terminów doręczeń, nieuprzejme zachowanie kurierów i uszkodzenia paczek. Takie doświadczenia z kurierem InPost ma m.in. Klient_iki7:„Opinię wystawiam po drugiej już z rzędu nieprzyjemnej sytuacji z tą firmą. Pierwsza to paczka została zgnieciona, gdzie na opakowaniu widniała informacja o tym, że w środku znajdują się delikatne przedmioty. Druga to sytuacja z dziś gdzie sprawdzając status przesyłki, z zaskoczeniem odkryłam, że paczka w drodze do paczkomatu nagle została zwrócona do nadawcy. Konsultanci na infolinii są chyba tylko od tego, żeby informować o możliwości złożenia reklamacji. Nawet nie dowiedziałam się czemu paczka została zwrócona. Szkoda nerwów. Następnym razem dopłacę i wybiorę kuriera innej firmy.”Nieusatysfakcjonowany z obsługi firmy GLS jest również Klient_coc_5159, który w swojej opinii wspomina: „Kurier miał dostarczyć przesyłkę. Cały dzień byłam w domu i na niego czekałam. Po jakimś czasie dostałam sms-a, że paczka czeka na mnie w punkcie odbioru. Okazało się, że kurier nawet nie próbował znaleźć adresu. Po nieprzyjemniej dyskusji dostarczył mi ją następnego dnia.”W takim razie co według użytkowników zasługuje na pochwałę? Z pewnością kontakt telefoniczny przed dostarczeniem przesyłki oraz stosowanie przez kurierów środków ostrożności zapobiegających rozprzestrzenianiu się koronawirusa, co można przeczytać w opinii użytkownika Remigiusz_2 oceniającego UPS:„(…)Już na drugi dzień po zamówieniu przesyłka była w drodze. Kolejnego dnia kurier zadzwonił do mnie, upewnić się czy będę w domu między 14:00 a 15:00. Poinstruował mnie, że w związku z obecną sytuacją epidemiczną nie dostarczają przesyłek bezpośrednio "pod drzwi". Kurier zjawił się punktualnie i ponownie zadzwonił do mnie z prośbą o wyjście przed klatkę schodową. Czekał w bezpiecznej odległości na odbiór paczki a po upewnieniu się, że ja jestem adresatem podziękował za odbiór.(…).”Zgadzasz się z tym rankingiem czy może uważasz, że niektóre firmy powinny zamienić się miejscami? Dodaj opinie i oceń firmy kurierskie, z których usług korzystasz!Zobacz jak branża kurierska i pocztowa została oceniona w 2019 oraz jaki uzyskała poziom zadowolenia klientów! Raport z badania satysfakcji konsumentów z 2019 roku znajdziesz tutaj. 

Jaki bank wybrać? RANKING najlepiej ocenianych banków!

W jakim banku założyć konto? W którym najlepiej wziąć kredyt? Gdzie spotkacie najwyższą jakość obsługi, bez problemu otrzymacie pomoc od profesjonalistów? Przedstawiamy nasz ranking najlepiej ocenianych banków na portalu jakoscobslugi.pl!

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem