Credit Agricole

( 3.70 )

Opinie (1069)

Rewelacyjnie.

Dwa lata temu przeniosłam konto do Credit Agricole i jestem bardzo zadowolna. NIe żałuję.

Bardzo sprawna i szybka obsługa. Pełne kompetencje.

Założenie konta z przeniesieniem z innego banku odbyło się bardzo sprawnie. W pełni kompetentny pracownik wytłumaczył wszystkie aspekty i odpowiedział na pytania. Super obsługa.

Załosne...

Panie pracujące w dawnym kiosku Ruchu ,znacznie bardziej ogarnięte....żałosne , a to placówka bankowa ,powierzamy im nasze pieniądze, gorąco odradzam...przynajmniej tą placówkę.

Super obsługa

Personel banku o wysokich kwalifikacjach zawodowych, przyjemna obsługa klienta, krótki czas oczekiwania na załatwienie sprawy. Pomieszczenia czyste i klimatyzowane.

PORAŻKA,TRAGEDIA,NIEPOROZUMIENIE,

JAKOŚĆ OBSŁUGI TELEFONICZNEJ TO KPINA, WIĘKSZOŚĆ PRACOWNIKÓW NIE MIŁYCH, PODNOSZĄ GŁOS, FIRMA CHYBA NIE ZDAJE SOBIE SPRAWY ŻE TO JA JESTEM KLIENTEM. OBSŁUGA KLIENTA JAK 15 LAT TEMU W INNYCH FIRMACH, POLECAM POCZYTAĆ WIĘCEJ NA TEMAT OBSŁUGI KLIENTA, WYSŁAĆ PRACOWNIKÓW NA SZKOLENIA ITD. POMIJAJĄC TEMAT JAKOŚCI . PROSZĄC O NAGRANIA MOJE Z PRACOWNIKIEM OBIECUJĄ ZE WYŚLĄ PO CZYM PRZEZ WIELE MIESIĘCY CISZA. PONOWNY KONTAKT I PROŚBA- NADAL BEZ ŻADNYCH INFORMACJI. TO JEST KPINA. BARDZO ODRADZAM WSZYSTKIM. MUSIAŁEM ZAZNACZYĆ JEDNĄ GWIAZDKĘ ABY DODAĆ OPINIE CHOĆ CHCIAŁBYM DAĆ 0 LUB -1.

A wystarczyłoby być po prostu uprzejmym

Jakiś czas temu otrzymałam z Banku informację, że zmieniają się regulaminy. Zdziwiłam się bardzo, bo od roku nie posiadam w tym banku żadnych produktów. Więc idę do oddziału dowiedzieć się, co się dzieje. Pani nie bardzo wiedziała o co mi chodzi, przecież skoro dostałam maila a nie konto zostało zamknięte, to nie ma o co robić afery. To moja wina, bo wyraziłam zgody marketingowe. To informuję szanowną Panią, że zgody wycofałam. Pani patrzy w komputer i mówi, że może i tak, ale nie wszystkie - trzeba czytać co się podpisuje. Problem w tym, że na dokumencie było wydrukowane, co doradca zaznaczył, a nie czego nie zaznaczył... To przykre, że Klient przychodzący do tego Banku żeby załatwić cokolwiek, co nie jest związane z zakupem produktu bankowego traktowany jest w ten sposób. Niestety nie jest to mój pierwszy tak przykry przypadek.

Bank idealny!

Bank mieści się w niewielkiej galerii handlowej, dzięki czemu klienci mogą skorzystać z parkingu, pakując niemal tuż przy wejściu do banku. Sam bank nie jest zbyt duży, posiada jednak 3 stanowiska w osobnych pokoikach (w tym jedno należące do kierowniczki placówki) i 1 stanowisko otwarte. W ciągu ostatnich 2 miesięcy odwiedzałam palcówkę kilkakrotnie, jednak nigdy nie zdarzyło mi się oczekiwać w kolejce dłużej niż 15 min. Panie pracujące w tej placówce są nie tylko ładnie ubrane (ciemne sukienki lub ciemne komplety i białe bluzki), ale także bardzo miłe i kompetentne. Cierpliwie odpowiadają na zadane pytania. Jeszcze nie zdarzyło mi się być niezadowoloną z otrzymanej pomocy. Zawsze można liczyć na fachowe doradztwo, a dzięki indywidualnemu podejściu można umówić się na konkretną godzinę, dzięki czemu unika się oczekiwania w kolejce. Wszystkim gorąco polecam!

SUPER PRZEMIŁA OBSŁUGA

OSTATNIO PRZENOSIŁAM DO TEGO BANKU KONTO. BARDZO MIŁA I KULTURALNA OBSŁUGA. DORADCA NAWET UMÓWIŁA SIĘ ZE MNĄ WCZEŚNIEJ PRZED SWOIMI GODZINAMI PRACY, ABY DOPASOWAĆ SIĘ DO MOICH GODZIN PRACY. BARDZO MIŁA I KONKRETNA OBSŁUGA, A PRZEDE WSZYSTKIM PROFESJONALIZM.

Ludzie w porządku ale system słaby

Tak jak wyżej, ludzie tam pracujący są bardzo mili, kompetentni i wszytko ładnie wytłumaczą. System działa gorzej, bankomaty co chwilę się zawieszają, awarie systemu przynajmniej raz w tygodniu, każdemu może się to zdarzyć ale skoro są takie przypadki to wypadało by zmienić serwery. Ludzi polecam, systemu nie.

Bardzo poprawnie

Zakładałam aplikacji do konta online. Pani miła uprzejma, wszystko wyjaśniła tak jak trzeba. W placówce czysto, schludnie.

Źle

Mam konto w tym banku ok. 3 lata. Pod koniec maja 2019 ubiegalam się o kredyt. Wplywy na konto były ciągłe. Na decyzję czekałam kilka godzin. Odmówiono mi kredytu. Nie podano przyczyny.

Rzetelna i miła obsługa klienta

Korzystam sporadycznie, gdyż nowa technologia pozwala na korzystanie online. Czasem jednak trzeba iść coś wypłacić, albo dokonać zmiany hasła. Muszę podkreślić, że obsługa w tym banku jest wyjątkowo miła i rzetelna. Raz zdarzyło mi się zakładać konto na pięć minut przed odjazdem mojego autobusu. Było dość wesoło, dzięki uprzejmości i staraniom pani z obsługi, zdążyłam na czas. Poza tym warto korzystać z tego banku, gdyż co jakiś czas organizują konkursy w oddziale.

Bardzo dobra

Ostatnio udalam sie do placówki Credit Agricole, aby sprawdzono dla mnie kredyt. Bylam bardzo dobrze i fachowo poinformowana o takiej mozliwosci. Pracownica poinfirmowala mnie jednak, abym przyszła w innym terminie i kredyt będzie korzystniejszy.

Super profesjonalna i perfekcyjna obsługa

Proces założenia konta osobistego oraz dopasowanie pozostałych usług (produktów) wprost perfekcyjne. Doradca Klienta Indywidualnego znakomicie prowadził rozmowę, analizując moje potrzeby. Z pełną odpowiedzialnością mogę polecić tą placówkę.

Super obsługa

Pracownicy tego banku bardzo mili, rzetelni potrafią odpowiedzieć na każde pytanie. Potrafią wytłumaczyć jeśli ma się wątpliwości. Strefa banku czysta. Bankomaty zawsze są dostępne. Polecam ten bank.

Fatalne miejsce!

Odwiedziłam dziś placówkę Credit Agricole mieszczącą się w Poznaniu przy ul. Szkolnej 13. Pojawiłam się, że tam, ponieważ ponad dwa miesiące temu byłam tam zarejestrować Kartę Rodziny Dużej, która miała mi umożliwić posiadanie darmowego konta i korzystanie bezpłatnie z karty. Niestety opłaty i tak się naliczały i to niemałe. Pracownik zupełnie nie wiedział, dlaczego tak się dzieje, jakie zwolnienia niesie Karta Rodziny Dużej i jak funkcjonuje ona w banku. Zaproponował przekształcenie konta na "Konto dla Ciebie". Dopiero gdy zaczęłam drążyć temat, okazało się, że ma się to nijak do Karty Rodziny Dużej. Wówczas zaczął szukać ratunku u kolegi, niestety on również nie posiadał żadnej informacji na ten temat. Zresztą obsługa doradcy obok, była skandaliczna. Obsługiwał on starszą Panią i cały czas dawał jej jasno do zrozumienia, że zabiera mu jego cenny czas, a ona sama nie potrafi określić swoich oczekiwań. Co jakiś czas głośno podkreślał, że obie (mówił w liczbie mnogiej, więc zrozumiałam, że tyczyło się to również mojej osoby) zabieramy im czas na konta, a oni od tego nie są. Oczywiście rozumiem, że może faktycznie byli przeznaczeni oboje do pracy w punkcie kasowym, jednak można było nas przekierować w sposób uprzejmy do innego doradcy, o wiele bardziej kompetentnego i życzliwego, zamiast wyładowywać swoje frustracje na innych. Wracając do osoby obsługującej mnie- pomimo iż był uprzejmy, nie potrafił w sposób rzeczowy mnie obsłużyć. Skończyło się na tym, że zamknęłam konto, zlikwidowałam oszczędności i nie zamierzam mieć z tym bankiem nic wspólnego. Szkoda, bo od wielu lat byłam ich klientką, a wszystko zaczęło się od Lukas Bank- ale wtedy był to zupełnie inny poziom obsługi. Dzisiejsze Credit Agricole, nie ma nic z tym wspólnego, niestety.

Odwiedzałeś ostatnio Credit Agricole?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Alior Bank

(3.51 )

Bank Gospodarki Krajowej

(4.90 )

BNP Paribas

(3.68 )

Poradnik jakości obsługi

Jaki bank wybrać? RANKING najlepiej ocenianych banków!

W jakim banku założyć konto? W którym najlepiej wziąć kredyt? Gdzie spotkacie najwyższą jakość obsługi, bez problemu otrzymacie pomoc od profesjonalistów? Przedstawiamy nasz ranking najlepiej ocenianych banków na portalu jakoscobslugi.pl!

Gdzie robić zakupy? RANKING najlepiej ocenianych supermarketów!

Gdzie najlepiej wybrać się na zakupy? W którym sklepie spotkacie najwyższą jakość obsługi, bez problemu znajdziecie produkty i skorzystacie z ciekawych promocji? Sprawdźcie nasz ranking najlepiej ocenianych supermarketów na portalu jakoscobslugi.pl!  

RANKING Najlepiej oceniane cukiernie i piekarnie

Sprawdź ranking najlepszych cukierni. Poniższe firmy otrzymały najlepsze opine na portalu Jakości Obsługi.Do rankingu zakwalifikowały się tylko te firmy, które miały więcej niż 10 opinii.

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem