naukowa.pl

( 1.02 )

Opinie (39)

Najgorsza księgarnia internetowa

Nigdy więcej nie zrobię tu zakupów, brak zwrotu pieniędzy za niezrealizowane zamówienie, na nic dzwonienie i dopominanie się o SWOJE pieniądze! Mam nadzieję, że w końcu ta oszukańcza firma upadnie!!!

Stanowczo odradzam

Sprzedają towar, którego nie mają na stanie, anulują zamówienie po 3 dniach, nie oddają pieniędzy w regulaminowym 14-dniowym terminie. Po wykonaniu telefonu i zapewnieniu przez pracownika, że pieniądze "dziś będą na koncie" sklep nie wywiązuje się ze swojego przyrzeczenia, pieniędzy dalej brak! NIE POLECAM!

NAUKOWA.PL - krętacze, omijać z daleka!!!

Dokonałem u nich zakupu, zapłaciłem, po czym dostałem e-maila, że znacznej części zamówionych pozycji nie mają na stania… Nie mają a sprzedają… ciekawe… Ale nie szkodzi, e-mailowo doszliśmy do porozumienia, że anulujemy całe zamówienie a należność zwrócą na konto i nie ma sprawy. Pieniądze jednak na konto nie wróciły więc się po jakimś czasie o nie upomniałem. Przeproszono mnie i zapewniono, że w trzy dni pieniądze będą oddane. Po około tygodniu sytuacja się powtórzyła (pieniędzy dalej nie było więc e-mail, przeprosiny, zapewnienie o zwrocie pieniędzy i na tym koniec). Towaru nie ma, kasy nie ma… moja cierpliwość się skończyła. ODRADZAM zakupy w NAUKOWA.PL !!!

Znakomita księgarnia wysyłkowa.

Chętnie wracam do tej księgarni - szeroka oferta tematyczna, zachęcające ceny, realizacja zamówienia bardzo szybka, przesyłka odpowiednio zabezpieczona. Miły i pomocny kontakt telefoniczny z Personelem. Polecam tę księgarnię internetową.

Rzetelna placówka, Personel również.

Jestem bardzo zadowolona z zakupów w księgarni " naukowa" drogą internetową, zakupiłam interesujące mnie pozycje w bardzo zachęcających cenach, realizacja zamówienia bardzo szybka, przesyłka odpowiednio zabezpieczona na podróż.

NIE POLECAM

Tragedia, czekanie na książki prawie miesiąc, nikt nie wysyła e-maili, trzeba dopytywać co dzieję się z zamówiłem. Kłamią z terminami wysyłek strasznie. Żałuję, że tu zamawiałem. Nigdy więcej!!!!

NIE POLECAM

Tragedia, czekanie na książki prawie miesiąc, nikt nie wysyła e-maili, trzeba dopytywać co dzieję się z zamówiłem. Kłamią z terminami wysyłek strasznie. Żałuję, że tu zamawiałem. Nigdy więcej!!!!

Myślałam, że to fajna księgarnia

Książki, które zamówiłam miały być dostępne w ciągu 48h, zamówienie złożyłam 2 stycznia, na stronie była informacja, że wszystkie zamówienia będą realizowane po 6.01 i ok, tylko jest 22.01 a ja nadal nie otrzymałam wiadomości o możliwości odbioru zamówienia ani maila z odpowiedzią na moje ponaglenie

Nie polecam

Witam. Niestety moje zamówienie nie zostało zrealizowane. Okazało się że w hurtowni nie ma jednej rzeczy. Oczywiście nikt nie raczył poinformować o sytuacji. Pani zaproponowała zwrot pieniędzy i okaże się czy zwrócą. Ogólnie nie polecam.

Oszuści

W październiku złożone zamówienie,jednej książki nie było,ale do tej pory pieniędzy nie odesłali,mimo wielokrotnych interwencji.

Sprzedają towar, którego nie ma na stanie, kasy nie zwracają

Nikomu nie polecam , sprzedali mi towar, którego nie bylo na stanie, przeprosili, że nie mogą zrealizować mi zamówienia ale kasy mi nie zwrócili. Czekam juz miesiac na zwrot

Lepiej zastanówcie się zanim złożycie zamówienie

Około miesiąca czekałam na książki, które miały przyjść w ciągu w max 5 dni. Na e-maile nikt nie odpisuje. Gdy dzwoniłam po ponad tygodniu. Mieli do mnie oddzwonić, to napisali mi maila, że muszą sprowadzić książki, bo nie mają ma stanie (to się po prostu nie ogłasza, że się je ma, skoro ich nie ma!), Ściągają je z hurtowni i z innych księgarni. Wszystko to miało potrwać kolejne 5-6 dni. Jak dzwoniłam do nich po kolejnym tygodniu, to przepraszali i mówili że dziś zostanie wysłane i na pewno jeszcze w tym tygodniu przyjdzie. Nie przyszlo! Dzwoniłam w następnym tygodniu, nikt nie odbierał. Potem znowu, również nikt nie odbierał. Po chwili nr zajęty przez ponad pół godziny i dopiero po kilku godzinach odebrali. Powiedzieli, że wczoraj wysłali i że dziś albo jutro przyjdzie. Jak się pewnie domyślacie. Nie przyszło. Dodatkowo nie dostałam żadnej informacji o wysłaniu przesyłki do paczkomatu. Następnego dnia po południu, dopiero dostałam informację, że paczka została przygotowana przez nadawcę. Mówili na początku tygodnia, że zostało wysłane, a tak na prawdę wysłali dopiero w czwartek. Dodam że zależało mi na czasie a po miesiącu już nie były takie potrzebne. Jedno wielkie Oszustwo!

Nigdy więcej

Ta księgarnia nawet nie zasługuje, żeby wejść na jej stronę. Czas wysyłki trwał zbyt długo, dlatego anulowałam zamówienie, gdyż pilnie potrzebowałam jednej książki. Zapewniono mnie o zwrocie pieniędzy na konto. Po dwukrotnym wysłanym mailu z pytaniem kiedy będą moje pieniądze, zapewniano mnie, że do 3 dni albo nawet już dziś. Zamówienie anulowałam 16.10. Dzisiaj mamy 19.11 i dalej nie widzę moich pieniędzy.

żałuję, że nie sprawdziłam wcześniej tego badziewia

jak wielu moich poprzedników tutaj nie odzyskałam pieniędzy za brak jednej pozycji z listy podręczników jakie kupiłam i od razu zapłaciłam za wszystko. Miało to miejsce jeszcze we wrześniu. Mimo informacji, że dostawa w ciągu 48 godzin to przesyłkę otrzymałam po kilkunastu dniach gdy się o nią upomniałam i wtedy poinformowano mnie (18 września), że jednej pozycji nakład jest wyczerpany i do dnia dzisiejszego (4 listopada) po kilkukrotnych upominaniach się jak również zapewnieniu po którymś z kolei mailu, że w ciągu 3 dni sprawa będzie załatwiona nie otrzymałam zwrotu za nieotrzymaną książkę. Także odradzam zakupy u nich. Jest tyle księgarni na rynku internetowym, że nie musicie powielać mojego błędu.

Odwiedzałeś ostatnio naukowa.pl?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Dom Książki

(5.00 )

empik

(4.25 )

Inmedio

(3.82 )

Poradnik jakości obsługi

Ruszamy na wyprzedaże! Zobacz gdzie spotkasz najlepszą jakość obsługi!

 Trwają letnie wyprzedaże, które w tym roku zachęcają do zakupów sporymi obniżkami cen. My, konsumenci chętnie korzystamy z wyjątkowych ofert, ale czy jesteśmy równie wyjątkowo traktowani? Zanim wybierzesz się na podbój sklepów, sprawdź gdzie znajdziesz nie tylko duży wybór i ciekawy asortyment, ale także wysoką jakość obsługi! Najczęściej (i najwięcej) podczas wyprzedaży kupujemy odzież i dodatki. Za co cenimy sklepy, które odwiedzamy, a co nam się nie podoba? Sprawdźmy opinie użytkowników portalu jakoscobslugi.pl.Pośród firm z branży modowej najwięcej recenzji na portalu zebrała marka Reserved. Na przestrzeni ostatniego miesiąca klienci pozytywnie oceniali krótki czas obsługi oraz zachowanie personelu. Jednak w wielu opiniach pojawiają się spostrzeżenia nt. czystości w przymierzalniach, o czym pisze m.in. Klient_7t5j:"dokonanie zwrotu i zakup innych rzeczy odbyło się bardzo szybko i sprawnie. Kasjerka była uprzejma i chętnie odpowiadała na moje pytania. Sklep jest bardzo dobrze zatowarowany, jedyne do czego można się przyczepić to czystość w przymierzalniach. Poza tym wszystko na dobrym poziomie."Podobnie sklep ocenia Klient_eZpi, który pisze: Sklep dobrze zatowarowany, bez luk. Łatwo się w nim odnaleźć, chociaż w kabinach przebieralni było trochę brudno. Obsługa bardzo pomocna, a kasowanie odbywa się szybko i bez większych przerw (…).W zestawieniu znajduje się również jedna z najchętniej odwiedzanych marek – H&M. Jednak wskaźnik jakości obsługi jest zdecydowanie niższy. Co wpływa na niezadowolenie klientów popularnego „hm”? W czerwcu kupujący narzekali na zachowanie personelu oraz złą organizację obsługi:"Bardzo długi okres oczekiwania na obsługę. Obsługa w ogóle nie przejmuje się klientem opryskliwe podejście do klienta (…). Bardzo zła atmosfera, bałagan , zero organizacji. Biuro nie wie co sprzedaje na magazynie okazuje się, że towaru brak mimo iż klient zapłacił wcześniej za towar".~ Klient_3GyxZarówno pozytywne jak i negatywne opinie w większości przypadków dotyczą wiedzy oraz zachowania personelu, asortymentu i ogólnego wyglądu miejsca obsługi. A ty na co zwracasz uwagę podczas zakupów? Podziel się z nami swoimi doświadczeniami i oceń firmy, które odwiedzasz!A jeśli robisz zakupy online sprawdź, którą firmę kurierską polecają użytkownicy portalu. Ranking najlepiej ocenianych kurierów znajdziesz tutaj.

Urządzaj bez nerwów czyli zestawienie najlepszych sklepów z artykułami dla domu!

 Wakacje to nie tylko czas urlopów, ale także remontów i zmian wystroju wnętrz naszych domów. Zanim wybierzemy się na zakupy warto sprawdzić, które firmy świadczą usługi na najwyższym poziomie oraz gdzie znajdziemy największy wybór produktów. Oto zestawienie najlepiej ocenianych sklepów z branży dom i ogród stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl. Jakie elementy mają wpływ na jakość obsługi w sklepach z wyposażeniem wnętrz? Przyjrzyjmy się bliżej opiniom użytkowników portalu i sprawdźmy na co zwracali uwagę podczas zakupów mebli czy dekoracji do domu. Chociaż sieć sklepów Action jest stosunkowo młodą marką w Polsce zdążyła już zebrać wiele pozytywnych opinii. Klienci najczęściej doceniają dużą ilość pracowników oraz ich przyjazne nastawienie:„Podoba mi się to, że pracowników zawsze jest sporo. Są uśmiechnięci i widać, że praca potrafi dać im przyjemność. Żeby kogoś poprosić o pomoc nie trzeba szukać po całej hali. Kolejne kasy otwierane w miarę potrzeb.”~Klient_iV4yW ciągu minionego półrocza postawa personelu była równie często oceniania przez klientów sklepów Jysk. Jednak ten aspekt obsługi nie zebrał wysokich not. Klienci skarżą się, że pracownicy są trudno dostępni oraz mało chętni do pomocy. Pozytywnie natomiast oceniano zatowarowanie i szeroki wybór asortymentu. Takie doświadczenia opisuje Klient_p1YC:„W sklepie jest duży wybór produktów, jednak pracownicy nie są zainteresowani obsługą klientów. Nawet jak jest kilku pracowników na sali sprzedaży to nie oferują pomocy tylko rozmawiają na prywatne tematy.”Inna skandynawska sieć sklepów wyróżnia się na tle konkurencji sposobem ekspozycji asortymentu oraz punktami gastronomicznymi zlokalizowanymi na terenie sklepów: „Bardzo bogaty asortyment można znaleźć tam wszystko do urządzenia domu. Wielkim plusem jest forma prezentacji asortymentu. Stworzone są pomieszczenia jak w domu: pokoje, sypialnie, łazienki itp, meble dopasowane do różnych wnętrz, sprytne rozwiązania. Genialna jest restauracja ikea, jedzenie jest pyszne, różnorodne w formie bufetu szweckiego a ceny naprawdę niskie.” ~ Klient_9BFMKlienci sklepów z wyposażeniem wnętrz negatywnie wspominają proces reklamacyjny. Takie przypadki miały miejsce między innymi we wspominanym wcześniej sklepie IKEA oraz Black Red White. „Nigdy nie spotkałam się z tak fatalną obsługą w zakresie reklamacji. Otrzymałam wadliwy towar jeszcze w grudniu, a do dnia dzisiejszego nie otrzymałam właściwego! Pracownicy robią wiele problemów, przerzucają na siebie odpowiedzialność i próbują wymigać się argumentami "Ja nie wiem, to koleżanka załatwiała". Jest to niezwykle nieprofesjonalne i z pewnością nie dokonam już w tym punkcie żadnego zakupu.”~ Klient_AjotUżytkownicy portalu najczęściej zwracają uwagę na zachowanie i kompetencje pracowników. W niektórych sklepach stanowi to zachętę do zakupów, w innych wręcz przeciwnie. Jak się okazuje, ważnym elementem jest także obsługa posprzedażowa i nie warto jej zaniedbywać.A jak Ty oceniasz swoją ostatnią wizytę w sklepie z wyposażeniem wnętrz? Opisz swoje doświadczenia i podziel się opinią! 

RANKING Najlepiej Oceniani Kurierzy!

Robiąc zakupy przez internet, dokonując zwrotów lub po prostu wysyłając paczkę w świat często zastanawiacie się, którą firmę kurierską wybrać. Z pomocą przychodzą inni konsumenci korzystający z usług tej branży. Przedstawiamy zestawienie najlepiej ocenionych firm kurierskich - sprawdź, która marka świadczy obsługę na najwyższym poziomie.Klienci korzystający z usług kurierów w swoich opiniach najczęściej zawracają uwagę na 3 aspekty obsługi: czas i organizacja obsługi, zachowanie pracowników oraz kontakt z infolinią lub kurierem. Mimo wysokich wskaźników ogólnej jakości obsługi, konsumenci nie mają powodów do zadowolenia. W ostatnim czasie pojawia się coraz więcej negatywnych opinii, w których głównie klienci narzekają na niedotrzymanie terminów doręczeń, nieuprzejme zachowanie kurierów i uszkodzenia paczek. Takie doświadczenia z kurierem InPost ma m.in. Klient_iki7:„Opinię wystawiam po drugiej już z rzędu nieprzyjemnej sytuacji z tą firmą. Pierwsza to paczka została zgnieciona, gdzie na opakowaniu widniała informacja o tym, że w środku znajdują się delikatne przedmioty. Druga to sytuacja z dziś gdzie sprawdzając status przesyłki, z zaskoczeniem odkryłam, że paczka w drodze do paczkomatu nagle została zwrócona do nadawcy. Konsultanci na infolinii są chyba tylko od tego, żeby informować o możliwości złożenia reklamacji. Nawet nie dowiedziałam się czemu paczka została zwrócona. Szkoda nerwów. Następnym razem dopłacę i wybiorę kuriera innej firmy.”Nieusatysfakcjonowany z obsługi firmy GLS jest również Klient_coc_5159, który w swojej opinii wspomina: „Kurier miał dostarczyć przesyłkę. Cały dzień byłam w domu i na niego czekałam. Po jakimś czasie dostałam sms-a, że paczka czeka na mnie w punkcie odbioru. Okazało się, że kurier nawet nie próbował znaleźć adresu. Po nieprzyjemniej dyskusji dostarczył mi ją następnego dnia.”W takim razie co według użytkowników zasługuje na pochwałę? Z pewnością kontakt telefoniczny przed dostarczeniem przesyłki oraz stosowanie przez kurierów środków ostrożności zapobiegających rozprzestrzenianiu się koronawirusa, co można przeczytać w opinii użytkownika Remigiusz_2 oceniającego UPS:„(…)Już na drugi dzień po zamówieniu przesyłka była w drodze. Kolejnego dnia kurier zadzwonił do mnie, upewnić się czy będę w domu między 14:00 a 15:00. Poinstruował mnie, że w związku z obecną sytuacją epidemiczną nie dostarczają przesyłek bezpośrednio "pod drzwi". Kurier zjawił się punktualnie i ponownie zadzwonił do mnie z prośbą o wyjście przed klatkę schodową. Czekał w bezpiecznej odległości na odbiór paczki a po upewnieniu się, że ja jestem adresatem podziękował za odbiór.(…).”Zgadzasz się z tym rankingiem czy może uważasz, że niektóre firmy powinny zamienić się miejscami? Dodaj opinie i oceń firmy kurierskie, z których usług korzystasz!Zobacz jak branża kurierska i pocztowa została oceniona w 2019 oraz jaki uzyskała poziom zadowolenia klientów! Raport z badania satysfakcji konsumentów z 2019 roku znajdziesz tutaj. 

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem