naukowa.pl

( 1.05 )

Opinie (37)

Oszuści

W październiku złożone zamówienie,jednej książki nie było,ale do tej pory pieniędzy nie odesłali,mimo wielokrotnych interwencji.

NAUKOWA.PL - krętacze, omijać z daleka!!!

Dokonałem u nich zakupu, zapłaciłem, po czym dostałem e-maila, że znacznej części zamówionych pozycji nie mają na stania… Nie mają a sprzedają… ciekawe… Ale nie szkodzi, e-mailowo doszliśmy do porozumienia, że anulujemy całe zamówienie a należność zwrócą na konto i nie ma sprawy. Pieniądze jednak na konto nie wróciły więc się po jakimś czasie o nie upomniałem. Przeproszono mnie i zapewniono, że w trzy dni pieniądze będą oddane. Po około tygodniu sytuacja się powtórzyła (pieniędzy dalej nie było więc e-mail, przeprosiny, zapewnienie o zwrocie pieniędzy i na tym koniec). Towaru nie ma, kasy nie ma… moja cierpliwość się skończyła. ODRADZAM zakupy w NAUKOWA.PL !!!

Znakomita księgarnia wysyłkowa.

Chętnie wracam do tej księgarni - szeroka oferta tematyczna, zachęcające ceny, realizacja zamówienia bardzo szybka, przesyłka odpowiednio zabezpieczona. Miły i pomocny kontakt telefoniczny z Personelem. Polecam tę księgarnię internetową.

Rzetelna placówka, Personel również.

Jestem bardzo zadowolona z zakupów w księgarni " naukowa" drogą internetową, zakupiłam interesujące mnie pozycje w bardzo zachęcających cenach, realizacja zamówienia bardzo szybka, przesyłka odpowiednio zabezpieczona na podróż.

NIE POLECAM

Tragedia, czekanie na książki prawie miesiąc, nikt nie wysyła e-maili, trzeba dopytywać co dzieję się z zamówiłem. Kłamią z terminami wysyłek strasznie. Żałuję, że tu zamawiałem. Nigdy więcej!!!!

NIE POLECAM

Tragedia, czekanie na książki prawie miesiąc, nikt nie wysyła e-maili, trzeba dopytywać co dzieję się z zamówiłem. Kłamią z terminami wysyłek strasznie. Żałuję, że tu zamawiałem. Nigdy więcej!!!!

Myślałam, że to fajna księgarnia

Książki, które zamówiłam miały być dostępne w ciągu 48h, zamówienie złożyłam 2 stycznia, na stronie była informacja, że wszystkie zamówienia będą realizowane po 6.01 i ok, tylko jest 22.01 a ja nadal nie otrzymałam wiadomości o możliwości odbioru zamówienia ani maila z odpowiedzią na moje ponaglenie

Nie polecam

Witam. Niestety moje zamówienie nie zostało zrealizowane. Okazało się że w hurtowni nie ma jednej rzeczy. Oczywiście nikt nie raczył poinformować o sytuacji. Pani zaproponowała zwrot pieniędzy i okaże się czy zwrócą. Ogólnie nie polecam.

Sprzedają towar, którego nie ma na stanie, kasy nie zwracają

Nikomu nie polecam , sprzedali mi towar, którego nie bylo na stanie, przeprosili, że nie mogą zrealizować mi zamówienia ale kasy mi nie zwrócili. Czekam juz miesiac na zwrot

Lepiej zastanówcie się zanim złożycie zamówienie

Około miesiąca czekałam na książki, które miały przyjść w ciągu w max 5 dni. Na e-maile nikt nie odpisuje. Gdy dzwoniłam po ponad tygodniu. Mieli do mnie oddzwonić, to napisali mi maila, że muszą sprowadzić książki, bo nie mają ma stanie (to się po prostu nie ogłasza, że się je ma, skoro ich nie ma!), Ściągają je z hurtowni i z innych księgarni. Wszystko to miało potrwać kolejne 5-6 dni. Jak dzwoniłam do nich po kolejnym tygodniu, to przepraszali i mówili że dziś zostanie wysłane i na pewno jeszcze w tym tygodniu przyjdzie. Nie przyszlo! Dzwoniłam w następnym tygodniu, nikt nie odbierał. Potem znowu, również nikt nie odbierał. Po chwili nr zajęty przez ponad pół godziny i dopiero po kilku godzinach odebrali. Powiedzieli, że wczoraj wysłali i że dziś albo jutro przyjdzie. Jak się pewnie domyślacie. Nie przyszło. Dodatkowo nie dostałam żadnej informacji o wysłaniu przesyłki do paczkomatu. Następnego dnia po południu, dopiero dostałam informację, że paczka została przygotowana przez nadawcę. Mówili na początku tygodnia, że zostało wysłane, a tak na prawdę wysłali dopiero w czwartek. Dodam że zależało mi na czasie a po miesiącu już nie były takie potrzebne. Jedno wielkie Oszustwo!

Nigdy więcej

Ta księgarnia nawet nie zasługuje, żeby wejść na jej stronę. Czas wysyłki trwał zbyt długo, dlatego anulowałam zamówienie, gdyż pilnie potrzebowałam jednej książki. Zapewniono mnie o zwrocie pieniędzy na konto. Po dwukrotnym wysłanym mailu z pytaniem kiedy będą moje pieniądze, zapewniano mnie, że do 3 dni albo nawet już dziś. Zamówienie anulowałam 16.10. Dzisiaj mamy 19.11 i dalej nie widzę moich pieniędzy.

żałuję, że nie sprawdziłam wcześniej tego badziewia

jak wielu moich poprzedników tutaj nie odzyskałam pieniędzy za brak jednej pozycji z listy podręczników jakie kupiłam i od razu zapłaciłam za wszystko. Miało to miejsce jeszcze we wrześniu. Mimo informacji, że dostawa w ciągu 48 godzin to przesyłkę otrzymałam po kilkunastu dniach gdy się o nią upomniałam i wtedy poinformowano mnie (18 września), że jednej pozycji nakład jest wyczerpany i do dnia dzisiejszego (4 listopada) po kilkukrotnych upominaniach się jak również zapewnieniu po którymś z kolei mailu, że w ciągu 3 dni sprawa będzie załatwiona nie otrzymałam zwrotu za nieotrzymaną książkę. Także odradzam zakupy u nich. Jest tyle księgarni na rynku internetowym, że nie musicie powielać mojego błędu.

Oszuści - omijać szerokim łukiem

Ponad dwa tygodnie temu zamówiłem u nich książkę. Do dnia dzisiejszego do mnie nie dotarła, firma nie odpowiada na moje maile z zapytaniami o status zamówienia. Przed strata pieniędzy uchroniło mnie tylko wybranie płatności za pobraniem.

Dno, omijać szerokim łukiem

Bardzo żałuje, ze nie przejrzałam tych wszystkich opinii przed kupnem książki. Zdecydowałam się na ta księgarnie tylko dlatego, ze mieli podany czas wysyłki 48h, oraz opcje dostawy paczka w Ruchu co akurat jest dla mnie przydatne. Od 2 tygodni zero kontaktu, zero informacji. Na maila nie odpisują. Książka była droga i jest mi potrzebna na nadchodzący egzamin. Najchętniej anulowalabym to zamówienie ale boje się, ze nie oddadzą pieniędzy jak widziałam już w niektórych komentarzach. Jestem zażenowana podejściem do klienta w tej firmie. Nie wiem szczerze mówiąc jak firma z takim podejściem i tyloma negatywnymi komentarzami dalej utrzymuje się na rynku.. cóż pewnie przez takich frajerów jak ja, którzy nie sprawdzają wcześniej opinii. Kategorycznie odradzam!

Odwiedzałeś ostatnio naukowa.pl?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Dom Książki

(5.00 )

empik

(4.25 )

Inmedio

(3.82 )

Poradnik jakości obsługi

Siła! Moc! Energia! Czyli ranking TOP 8 siłowni

 Chcielibyście zacząć przygodę ze sportem, ale nie wiecie, który klub fitness wybrać? A może szukacie nowego miejsca, by złapać formę na lato? Sprawdźcie ranking TOP 8 siłowni na portalu jakoscobslugi.pl i ruszajcie na trening!

NAJLEPSZA DROGERIA TO....sprawdź najwyżej oceniane drogerie!

Hebe, Rossmann, a może Super-Pharm? Sprawdź, która sieć drogerii jest najlepiej oceniana przez użytkowników portalu jakoscobslugi.pl i dowiedz się, gdzie spotkasz najwyższą jakość obsługi. W naszym rankingu najlepszych drogerii znalazło się 15 firm z branży. Sprawdźmy co dla klientów stanowi kluczowy element wizyty i na co zwaracją uwagę podczas obsługi.Użytkownicy portalu w swoich opiniach najczęściej opisywali wiedzę personelu, jakość kosmetyków i różnorodność asortymentu. Przede wszystkim docenili możliwość skorzystania z profesjonalnej porady pracownika w doborze najlepszych kosmetyków oraz, co jest szczególnie zauważalnie w przypadku marki Yves Rocher, kosmetyki dobrej jakości, z naturalnych składników: „Bardzo dobre kosmetyki, jeśli nie najlepsze, Sklepy są niewielkie, przytulne, pracownicy kompetentni z szeroką wiedzą o asortymencie, który sprzedają.”~DORA_1"Wchodząc do Hebe w Galerii Zielone Wzgórza można zawsze liczyć na wsparcie przesympatycznych pań, które wykazują się ponadrzeciętną znajomością branży kosmetycznej i potrafią profesjonalnie dobrać produkt, do potrzeb klientow"~Klient_XvfG"Zawsze obsługa indywidualna, fachowy dobór kosmetyków."~ Marta_2588Na co więc narzekają klienci drogerii i perfumerii? Zdecydowanie na czas obsługi czyli wydłużające się kolejki oraz oczekiwanie na podejście konsultatnki. Wśród zgłosoznych opinii znalazły się rownież negatywne komentarze dot. zachowania personelu. Oznacza to, że pomimo szerokiej wiedzy nt. branży i oferowanych produktów, pracownicy nie zawsze są uprzejmi i życzliwie nastawieni do klientów:"Konsultantka umie doradzić i tak poprowadzić rozmowę aby zachęcić do szerszych zakupów -dobrze mi się z nią rozmawiało. Minus jest za to, że przez 10 min nikt do mnie nie podszedł i nie zapytał o pomoc."~Klient_0Mf5"Poprosiłam żeby „Pani” podała mi paletkę cieni ponieważ, miały je schowane. Dziewczyny obrażone ze przeszkodziłam im w rozmowie, po czym ta jedna która dała mi paletkę, zaczęła mnie przedrzeźniać i nazywać „kochaniutką”.~Klient_JNEQ"W mojej opinii na zmianach jest za mało Pracowników, których można poprosić o pomoc, odbija się to również na długości kolejek, które tworzą się najczęściej w godzinach popołudniowo - wieczornych. Na stanowiskach kosmetków kolorych często panuje nieporządek, a produkty pozostają pootwierane przez Klientów."~mg092Zgadzasz się z tym rankingiem czy może uważasz, że niektóre firmy powinny zamienić się miejscami? Dodaj opinie i oceń drogerie, w których robisz zakupy! DODAJ OPINIĘ Zobacz jak branża beauty została oceniona w 2019 i jaki uzyskała poziom zadowolenia klientów! Raport z badania satysfakcji konsumentów z 2019 roku znajdziesz tutaj

Szukasz najlepszego fryzjera w mieście? Sprawdź nasz RANKING!

Jak łatwo znaleźć fryzjera, który spełni wszystkie nasze (i naszych włosów) wymagania? Korzystając z porad innych klientów! Sprawdź, który salon ma najlepszych specjalistów, używa dobrej jakości kosmetyków i dba o komfort klientów? Przedstawiamy rankig 5 najlepiej ocenianych salonów fryzjerskich na portalu jakoscobslugi.pl.

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem