Jakość Obsługi

AXA

( 3.86 )

AXA jest jedną z największych grup ubezpieczeniowych na świecie. W Polsce AXA jest obecna od 2006 roku. Jest uniwersalnym ubezpieczycielem z pełną ofertą ubezpieczeń majątkowych, medycznych i emerytalnych. Celem firmy jest sprawić, aby ludziom żyło się lepiej. Dopasowuje produkty i usługi do potrzeb każdego ze swoich 105 milionów klientów na całym świecie. Najważniejsze wartości dla firmy AXA to klient, prawość i odwaga. Ciągle rozszerza ofertę, doskonali jakość obsługi, sięga po innowacje i rozwija kanały tak, aby dostęp do ubezpieczeń i usług był dla klientów jak najwygodniejszy.

Opinie (1050)

Super !!!

Jakość obsługi podczas rozmowy telefonicznej na bardzo wysokim poziomie, firma godna polecenia, rozmowa z konsultantem rzeczowa, odpowiedzi na pytania wyczerpujące dzięki temu ubezpieczyłam samochód.

Wspaniała obsługa

Zadzwoniłem do HDI assistance w celu uzyskania pomocy assistance ponieważ maska się nie otwiera w aucie. Raz się otworzyła i nie miałem pewności czy dobrze maskę zamknąłem oraz czy się nie otworzy podczas jazdy bo wtedy może dojść do nieszczęścia. Konsultant szybko mnie zbył mówiąc abym sobie do serwisu pojechał nie wyjaśniając powodu swojej decyzji. Podejście do jakości obsługi klientów jest lekeważące. Następnie ponownie zadzwoniłem z pytaniem jak nazywa się firma która świadczy usługi assistance dla HDI. Odebrała Pani która z krzykiem w głosie bardzo nieuprzejmie powiedziała nazwę firmy. Wysłałem reklamację plus do wiadomości Rzecznika prasowego na zachowanie konsultantów a nie na fakt że nie zrealizowali usługi. Otrzymałem odpowiedź że nie należała mi się pomoc ponieważ auto nie było unieruchomione ale żadnych słów przepraszam za nieuprzejmą obsługę ze strony konsultantów. Odpisałem że zdawałem sobie sprawę iż auto nie jest unieruchomione i chciałem się dowiedzieć co w takiej sytuacji. Dodatkowo napisałem, że jeszcze dużo nauki przed wami lub zmieńcie trenerów skoro firma nie wyciąga wniosków z zachowania konsumentów i nie jest w stanie przeprosić klienta. Widocznie większość osób reprezentuje niski poziom.Dla porównania z tym samym problemem zadzwoniłem do firmy AXA assistance i tu zostałem bardzo miło zaskoczony. Nie dość że konsultantka była bardzo miła i uśmiechnięta bo to się czuło w jej głosie to oprócz holowania chciała mi zaproponować auto zastępcze, wręcz namawiała mnie do skorzystania. Widać, że firmie zależy na kliencie, jego bezpieczenstwie i jakości obsługi. W regulaminie też auto musi być unieruchomione żeby skorzystać z lawety lecz widać że firma AXA wychodzi na przeciw oczekiwaniom klientów i robi coś więcej niż w standardzie.

polecam tego ubezpieczyciela

Bardzo dobrze dobrana oferta, możliwość doboru oraz zmian poszczególnych jej elementów(OC, assistance, dodatkowe ubezpieczenia). Możliwość negocjacji ceny. Bardzo sprawna obsługa zarówno przy doborze oferty jak i przy późniejszej pomocy już po zakupie ubezpiecznia. życzę każdemu takiej obsługi.

Świetnie.

Pracownicy sympatyczni ze szczegółami przedstawiają ofertę. Na każde pytanie, które zadałam otrzymałam wyczerpującą odpowiedź. Zawsze dostępni pod telefonem. Od dłuższego czasu korzystam z ich usług i tak już pozostanie.

Świetnie.

Obsługa była sprawna, miła i pomocna.

Bardzo dobrze.

Pracownik miły, starał się wyjaśnić wszystkie omawiane wątki. Czas obsługi dobry.

Rewelacyjnie.

Konsultant AXA obsłużył mnie w profesjonalny sposób, wypytał o potrzeby i przygotował ofertę, która je zaspokajała. Po informacji o cenie zaproponowanej przez konkurencję skorygował swoją propozycję, dając niższą cenę.

Rewelacyjnie.

Miałam kolizje i rozwiązanie sprawy przebiegło szybko o sprawnie nikt nie robił problemów przyjęli zgłoszenie i następnego dnia były już oględziny. Polecam

Bardzo dobrze.

Obsługa tylko przez internet i telefon. Produkt w dobrej cenie, ciekawe czy przy odnowieniu również będzie dobra cena ??? Obsługa pomocna i rzeczowa.

Świetnie.

kontakt prawie prawidłowy brakowało uśmiechu . jakość dobra

Dobrze

Obsługa jest na bardzo wysokim poziomie. Pracownik był bardzo zaangażowany, starał się pomóc. Polecił odpowiedni produkt.

Rewelacyjnie.

Jestem bardzo zadowolona z usług AXA i ich oferty. Korzystam od kilku lat i szczerze mogę polecić każdemu ich usługi.

Odwiedzałeś ostatnio AXA?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Oferta

  • ubezpieczenia

Podobne firmy w okolicy

Allianz

(3.78 )

Avus Polska

(0.50 )

Cardif

(4.50 )

Poradnik jakości obsługi

Ranking najlepszych sklepów z elektroniką

Kupując nowe sprzęty do domu, istotna jest dla nas nie tylko niezawodność produktów, ale też profesjonalna i kompetentna obsługa, która pomoże nam wybrać sprzęt najbardziej odpowiadający naszym oczekiwaniom. Przyjrzyjmy się opiniom użytkowników i zobaczmy, co cenią sobie w sklepach z elektroniką, a na co narzekają.Sklep Morele działa od 2000 roku i oferuje bardzo szeroką gamę produktów, przez co stał się jednym z głównych sklepów z elektroniką w Polsce. Klienci chwalą sobie przede wszystkim jakość i szybkość obsługi oraz ich kompetencje, to że potrafią odpowiadać na pytania zadane przez klientów:„Szybka, sprawna, kompetentna i rzetelna obsługa. Jakość usług bez zarzutu”O jakości obsługi często piszą też klienci sklepu OleOle, jednak w tym przypadku niektórzy z nich zostali rozczarowani przez brak profesjonalizmu personelu. Skargi dotyczą przede wszystkim wiedzy i zachowania obsługi. Na plus oceniano ceny oraz asortyment sklepu, idealnie te problemy obrazuje opinia użytkownika Marcin_2321:„Dobrze. Na plus: Oferta, cena, asortyment, organizacja i czas obsługi. Na minus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, wygląd miejsca obsługi”W przypadku marketów MediaMarkt, niektórzy klienci zwracają uwagę na ich zdaniem wysokie ceny. Niektórzy, zwracają również uwagę na wyposażenie i czystość sklepu. Przeważająca część komentarzy dotyczy jednak bardzo profesjonalnej i pomocnej obsługi, która przekonała ich do zakupu. Taką opinią podzieliła się między innymi pani Renata:„Podeszłam do działu z elektrycznymi szczoteczkami do zębów. Dosłownie 2 minuty potem podszedł do mnie pracownik. Grzecznie zapytał w czym może pomóc. Powiedziałam, że szukam szczoteczki na prezent. Zaprezentował mi szybko i bardzo sprawnie produkty z przedziału cenowego jaki podałam. Przedstawił plusy i minusy każdego z nich (w grę wchodziły 4 produkty). Nie naciskał, nie czułam się manipulowana. Ostateczną decyzję zakupową pozostawił już mi. Wyposażona w informację jakich mi udzielił, mogłam podjąć decyzję. Byłam bardzo zadowolona z jego pomocy”Użytkownicy portalu zwracają szczególną uwagę na wiedzę i zaangażowanie pracowników sklepów, w których kupują sprzęty RTV i AGD. Innymi istotnymi czynnikami są cena oraz szerokość asortymentu, bez których klienci nie chcą aż tak chętnie dokonywać zakupów.  A jak Ty oceniasz swoją ostatnią wizytę w sklepie z elektroniką? Opisz swoje doświadczenie i podziel się opinią!W rankingu są uwzględnione firmy, które zebrały min. 100 opinii na naszym portalu.

RANKING najlepszych aptek

Większość z nas przyzwyczaiła się już, że jesień to sezon przeziębień. Co roku dopada nas katar, ból gardła i ogólne osłabienie. Zwłaszcza teraz, dbanie o odporność to podstawa. Aby móc to zrobić w odpowiedniej atmosferze zakupów, należy wybrać właściwą aptekę - szeroki asortyment, przystępne ceny, miła i profesjonalna obsługa, dogodna lokalizacja. Na te elementy najbardziej zwracamy uwagę. Gdy już nam się uda wybrać odpowiednie miejsce, będziemy zadowoleni jak klienci z Wrocławia i Poznania:    „Lubię tę aptekę, ponieważ jest tam miła obsługa i zawsze są tam dostępne leki, które chcę kupić. Do tego system kolejki na „numerki” jest bardzo wygodny”   „Najchętniej odwiedzana przeze mnie apteka. Farmaceuci są życzliwi i chętni do pomocy. Zawsze uzyskuję tam wyczerpujące informacje na temat zakupywanych leków oraz suplementów jak i ich działania. Gdy nie mają czegoś na stanie starają się jak najszybciej sprowadzić dany lek na zamówienie” Pracownicy wszystkich sklepów, nie tylko spożywczych, ale zwłaszcza tych specjalistycznych - jak apteki – powinni dbać o komfort klienta i dzielić się z nim swoją wiedzą. To bardzo ważne aby farmaceuta wykazał się cierpliwością i zaangażowaniem w problem klienta. Niestety zdarzają się jeszcze niemiłe wizyty. Doświadczyła jej na przykład pani Daria:    „Niestety nie jestem zadowolona z tej apteki. Jest tam bardzo mało towaru, a jak już coś jest to jest makabrycznie drogie. [..] No i ta obsługa, która wiecznie zrzędzi i jęczy i marudzi… i to wzdychanie! Aż niemiło tam jeździć” Podczas trwającego sezonu przeziębieniowego sprawdź, w której aptece najlepiej dokonać zakupów, aby nie narazić się na niekompetentną obsługę lub wysokie ceny. Poniżej przedstawiamy firmy, które otrzymały najlepsze opinie na portalu Jakości Obsługi. Do rankingu zakwalifikowały się tylko te firmy, które miały co najmniej 100 opinii. 

Urządzaj bez nerwów czyli zestawienie najlepszych sklepów z artykułami dla domu!

 Wakacje to nie tylko czas urlopów, ale także remontów i zmian wystroju wnętrz naszych domów. Zanim wybierzemy się na zakupy warto sprawdzić, które firmy świadczą usługi na najwyższym poziomie oraz gdzie znajdziemy największy wybór produktów. Oto zestawienie najlepiej ocenianych sklepów z branży dom i ogród stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl. Jakie elementy mają wpływ na jakość obsługi w sklepach z wyposażeniem wnętrz? Przyjrzyjmy się bliżej opiniom użytkowników portalu i sprawdźmy na co zwracali uwagę podczas zakupów mebli czy dekoracji do domu. Chociaż sieć sklepów Action jest stosunkowo młodą marką w Polsce zdążyła już zebrać wiele pozytywnych opinii. Klienci najczęściej doceniają dużą ilość pracowników oraz ich przyjazne nastawienie:„Podoba mi się to, że pracowników zawsze jest sporo. Są uśmiechnięci i widać, że praca potrafi dać im przyjemność. Żeby kogoś poprosić o pomoc nie trzeba szukać po całej hali. Kolejne kasy otwierane w miarę potrzeb.”~Klient_iV4yW ciągu minionego półrocza postawa personelu była równie często oceniania przez klientów sklepów Jysk. Jednak ten aspekt obsługi nie zebrał wysokich not. Klienci skarżą się, że pracownicy są trudno dostępni oraz mało chętni do pomocy. Pozytywnie natomiast oceniano zatowarowanie i szeroki wybór asortymentu. Takie doświadczenia opisuje Klient_p1YC:„W sklepie jest duży wybór produktów, jednak pracownicy nie są zainteresowani obsługą klientów. Nawet jak jest kilku pracowników na sali sprzedaży to nie oferują pomocy tylko rozmawiają na prywatne tematy.”Inna skandynawska sieć sklepów wyróżnia się na tle konkurencji sposobem ekspozycji asortymentu oraz punktami gastronomicznymi zlokalizowanymi na terenie sklepów: „Bardzo bogaty asortyment można znaleźć tam wszystko do urządzenia domu. Wielkim plusem jest forma prezentacji asortymentu. Stworzone są pomieszczenia jak w domu: pokoje, sypialnie, łazienki itp, meble dopasowane do różnych wnętrz, sprytne rozwiązania. Genialna jest restauracja ikea, jedzenie jest pyszne, różnorodne w formie bufetu szweckiego a ceny naprawdę niskie.” ~ Klient_9BFMKlienci sklepów z wyposażeniem wnętrz negatywnie wspominają proces reklamacyjny. Takie przypadki miały miejsce między innymi we wspominanym wcześniej sklepie IKEA oraz Black Red White. „Nigdy nie spotkałam się z tak fatalną obsługą w zakresie reklamacji. Otrzymałam wadliwy towar jeszcze w grudniu, a do dnia dzisiejszego nie otrzymałam właściwego! Pracownicy robią wiele problemów, przerzucają na siebie odpowiedzialność i próbują wymigać się argumentami "Ja nie wiem, to koleżanka załatwiała". Jest to niezwykle nieprofesjonalne i z pewnością nie dokonam już w tym punkcie żadnego zakupu.”~ Klient_AjotUżytkownicy portalu najczęściej zwracają uwagę na zachowanie i kompetencje pracowników. W niektórych sklepach stanowi to zachętę do zakupów, w innych wręcz przeciwnie. Jak się okazuje, ważnym elementem jest także obsługa posprzedażowa i nie warto jej zaniedbywać.A jak Ty oceniasz swoją ostatnią wizytę w sklepie z wyposażeniem wnętrz? Opisz swoje doświadczenia i podziel się opinią! 

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem