Carrefour

( 3.10 )

Carrefour to sieć handlowa, która posiada w Polsce ponad 900 sklepów, zaliczają się do nich hipermarkety, supermarkety, sklepy hurtowo-dyskontowe, osiedlowe, specjalistyczne oraz sklep online. Przedsiębiorstwo posiada także centra handlowe i stacje benzynowe na terenie kraju. Carrefour dąży do pozycji światowego lidera w zakresie transformacji żywieniowej, w tym zakresie pragnie zapewnić wsparcie dla polskich rolników, bezpieczeństwo i jakość żywności, demokratyzację żywności bio oraz troszczy się o zdrowe odżywianie. Angażuje się także w zrównoważony rozwój przez wsparcie partnerów firmy, ochronę bioróżnorodności oraz zwalczanie marnotrawstwa.

Opinie (7323)

Kiedy to z moim ukochanym wybraliśmy się na zakupy

Kiedy to z moim ukochanym wybraliśmy się na zakupy, jak zawsze przekomarzaliśmy się kto płaci za całość. Przy kasie do której stanęliśmy, siedziała młoda schludna dziewczyna, który z największą chęcią rozpoczęła szybkie kasowanie. Jednakże w momencie zapłaty, kiedy wspólnymi siłami próbowaliśmy z narzeczonym szukać drobnych, kasjerka wyraziła się słowami: 'dawać te 50'. Osobiście uznałam to za mało kultywatorne zachowanie względem mnie i zakładam, że inne osoby mogły poczuć się podobnie jak ja.

Sklep czynny jest w niedzielę do godziny 21

Sklep czynny jest w niedzielę do godziny 21.00.20 minut przed zamknięciem jednak można było jednak odczuć, że jest się wręcz przeszkadza niektórym pracownikom w sprzątaniu swojego stanowiska. Tak było w przypadku stoiska z wędliną i owocami. Musiałam kilka razy prosić panią aby mnie obsłużyła.Pani ze stoiska mięsnego na początku nie wykazała się chęcią pomocy wyboru kiełbasy na grilla...na szczęście po ponownej prośbie zmieniła swoje nastawienie. Sala sklepowa utrzymana we względnej czystości. Opustoszałe półki nie wyglądały jednak estetycznie. Promocje zostały wyeksponowane, ceny widoczne i nie było problemu z ich rozbieżnością przy kasie. Ceny w sklepie nie są też wygórowane w porównaniu z innymi supermarketami. Niektóre produkty widać było, że są już nieświeże. Kupiony przeze mnie arbuz w przeważającej części był podsuszony i bezsmakowy. Natomiast zakupiona kiełbasa na grilla oraz przyprawy okazały się wyśmienite. Ciekawa promocja na piwo Warka- niecałe 10 zł za 4 piwa w puszce- piwo całkiem dobre. Niestety otwarta była tylko jedna kasa co znacznie wydłużyło stanie w kolejce- nawet ok 15 minut. Pani przy kasie miła i uprzejma natomiast problem był przy wyjściu ze sklepu ponieważ prawie wszystkie drzwi były zamknięte a te, które były otwarte nie zostały w żaden sposób oznaczone. Z zakupami przeszłam wzdłuż sklepu dwa razy zanim znalazłam wyjście.

Pomimo niższych niż w innych marketach sieciowych cen

Pomimo niższych niż w innych marketach sieciowych cen, bogataj oferty z gazetki, dużego asortymentu, lokalizacji sklepu umożliwiającej wygodne zakupy ogromnym minusem są kolejki przy kasach i brak działań korygujących w tym zakresie. Sytuacj a obężonych kas zniechęca klientów, stresuje kasjerów, co sprzyja pomyłkom i wolnej obsłudze. Ten ważny aspekt obsługi klienta w sieci Carrefour bezwzględnie wymaga przeanalizowania i podjęcia kroków zaradczych.

Szroki asotyment towarów

Szroki asotyment towarów, ale trzeba sie naszukać żeby odnależź produkty z róznych branż, trudno znaleźć kogoś z personelu, żeby pomogł w odnaleznieniu poszukiwanej rzeczy, Na stoisku z wędlinami dLuga kolejka i niestety tylko jedna ekspedientka co jest zdecydowanym minusem, ceny wyższe niż w innym hipermarketach i mimo wielu kas przy wyjściu, czynnych było tylko kilka i znów kolejki. Niestety przy "naszej" kasiej była brudna taśma co przeszkadzało w wykładaniu towaru typu odzież. Miła kasjerka.

W dniu dzisiejszym robiłam zakupy w tym sklepie i muszę

W dniu dzisiejszym robiłam zakupy w tym sklepie i muszę przyznać, że sklep jest bardzo dobrze zaopatrzony w towar choć dość drogi. Jedną z rzeczy, które mnie raziła, to ta , że produkty spożywcze, które zostały przecenione były wrzucone do kosza byle jak. Nie wyglądało to estetycznie, bo przecenione to nie znaczy złe. Niewygodą dla klientów jest bardzo mało miejsca pomiędzy regałami a kasami, ponieważ ustawiona kolejka blokuje przejścia do innych regałów.Niewygodne są również taśmy do wykładania towaru- są bardzo krótkie. Obsługa kasowa bardzo uprzejma i miła,pani kasowała towary bardzo sprawnie. Również pani na stanowisku wędliny-ser była cierpliwa i bardzo chciała mi doradzić w wyborze towaru.Koszyki na zakupy są dostępne zaraz przy wejściu na sklep więc nie trzeba ich szukać, dostępne są gazetki z aktualnymi promocjami. Ogólne wrażenie dobre.

Do sklepu wybrałam się na małe zakupy ok

Do sklepu wybrałam się na małe zakupy ok. godz.19.00. W sklepie było bardzo duszno, prawdopodobnie wyłączona była klimatyzacja. Niektóre koszyki ustawione przy wejściu miały uszkodzone uchwyty. Dla klientów, którzy często robią zakupy znalezienie odpowiedniego towaru nie powinno stanowić problemu. Osoby, które okazjonalnie odwiedzają ten sklep mogą mieć pewne trudności w dotarciu do poszukiwanych rzeczy, gdyż, alejki w żaden sposób nie są opisane, tzn. nie wiadomo co w nich jest dopóki nie przejdzie się wzdłuż wszystkich regałów. Asortyment ogólnie dobrze wyeksponowany na półkach, z wyjątkiem działu z produktami mlecznymi, gdzie zauważalny jest pewien chaos. Produkty są wymieszane. Trudność sprawiło mi zidentyfikowanie cen poszczególnych jogurtów, większość z nich bowiem nie jest ustawiona pod odpowiadającą jej etykiecie. A na etykietach zdążają się czasami trudne do rozszyfrowania skróty. Szybszym rozwiązaniem jest sprawdzenie ceny na czytniku. Również asortyment w tym dziale jest mały. W sklepie nie było tłumów, ale liczba czynnych kas nie była adekwatna do liczby klientów, co skutkowało tworzeniem się kolejek. Na uwagę zasługuje natomiast sam moment zakończenia wizyty w sklepie, czyli transakcji przy kasie. Ekspedientka nie odpowiedziała na moje grzecznościowe „dzień dobry”, ale być może nie usłyszała, z głośników płynęła bowiem dość głośna muzyka. Mój rachunek wyniósł 70,61zł. Dałam banknot 100zł. Ekspedientka poprosiła mnie o 61 gr. Jednak gdy odpowiedziałam zgodnie z prawda, że nie mam, powiedziała, że niestety, ale nie ma mi wydać. Byłam przekonana, że zaraz może ktoś przyniesie drobne pieniądze do kasy, więc spokojnie pakowałam swoje zakupy. Okazało się, że ekspedientka dała mi 30zł oraz paragon i powiedział: „dla mnie 61 groszy”, na moje „nie mam, co mam zrobić” odpowiedział „nie wiem, przecież nie zatrzymam kolejki”. Udałam się więc do punktu obsługi klienta, gdzie rozmieniono mi pieniądze, a następnie oddałam mój dług ekspedientce.

Weszłam do powyższego sklepu celem zakupu dosłownie 1

Weszłam do powyższego sklepu celem zakupu dosłownie 1 rzeczy. Udałam się do kasy, ale okazało się, że jest czynnych kilka (chyba 3-4), a kolejka bardzo długo. Ze względu na mój stan (ciąża) postanowiłam skorzystać z kasy tzw. uprzywilejowanej. Niestety, kasa była nieczynna. Zdenerwowana udałam się do działu obsługi klienta z zapytaniem o zaistniały stan rzeczy. Zastałam roztrzęsioną pracownicę, której jakiś pan próbował zadać pytanie- niestety, bezskutecznie. Ja również próbowałam zapytać o zaistniałą sytuację, ale pani chyba nawet mnie nie słuchała, bo mówiła coś bzdurnego i niezrozumiałego. Nie wiem o co tej kobiecie chodziło (coś wspominała o jakiejś niespisanej reklamacji), nie można się z nią było dogadać, zaczęła nawet płakać, łapać się za głowę. Zdegustowana opuściłam powyższy sklep.

Bardzo konkretne i miła obsługa kasjerki

Bardzo konkretne i miła obsługa kasjerki. Obsługa kasjerki sprawia, iż hipermarket bardzo wiele zyska, aż chce się iść kolejny raz do tego marketu. Entuzjazmem i optymizmem kasjerka zaraża innych.

Tylko jedna czynna kasa

Tylko jedna czynna kasa, za to jej obsługa bardzo uprzejma, zostałem poinformowany także o programie punktowym "Rodzinka". Rozmieszczenie towaru na sklepie to porażka, artykuły "gryzą" się między sobą, m.in. alkohol w alejce z produktami pierwszej potrzeby, czystość zachowana, piwo dobrze schłodzone ;)

W sklepie panuje wielki bałągan

W sklepie panuje wielki bałągan, pomiędzy regałami stoją wózki z produktami, których w wielu sytuacjach nie sposób ominąć, w szczególności jeżeli jest dużo ludzi. Zwykle otwarta jest jedna kasa, przy czym kolejka jest niesamowita. Czesto zdarza sie, że ceny na regałach nie zgadzają sie z ceną przy kasie. Wiadomo że konsument ma prawo zarządać ceny z półki, na co obsługa sklepu sie nie zgadza. Niemiłym aspektem robienia zakupów w tym sklepie oprócz tego że nei ma jak przechodzić pomiędzy regałami i są duże kolejki, to jeszcze ochroniarz sunie się za nami jak duch pilnując czy czegoś nie ukradniemy, co nie daje swobody w robieniu zakupów.

Nie mogłam doczekać się by sprzedawca zważył mi

Nie mogłam doczekać się by sprzedawca zważył mi cukierki-szukałam go 10 min.Na dziale z wędlinami pani obsługująca mnie nie miała czapeczki na głowie i wyglądała nie schludnie. Przy kasie do 10 produktów były osoby które miały całe wózki artykułów i nikt nie zwracał im uwagi.

Tego dnia udałam się do hipermarketu by zrobić zakupy

Tego dnia udałam się do hipermarketu by zrobić zakupy papiernicze w związku z wyjazdem na kurs językowy za jakiś czas. Spośród kilku zeszytów które wybrałam jeden był wzięty z półki oznaczonej wielkim napisem promocja. Cena promocyjna widniała zarówno na regale jak i nad nim na dużym transparencie. Kiedy płaciłam w kasie za produkt okazało się że jest on o 1/3 droższy niż wskazywała cena na regale. Udałam się więc do punktu obsługi klienta. Tam wyjaśniłam pani, że cena w kasie nie zgadza się z ceną na regale. Obsługa poszła to sprawdzić i po chwili zadzwoniono do punktu obsługi, że cena jest taka jak w kasie i mnie odprawiono. Stwierdziłam że to niemożliwe - więc poszłam sprawdzić jeszcze raz z panią z obsługi. Ona mi pokazała półkę w zupełnie innym miejscu sklepu - na którym leżały zupełnie inne zeszyty -wogóle niepodobne nawet do tego który wzięłam i pani twierdziła że cena sie zgadza. Ja pokazałam jej duży regał z którego brałam zeszyt. Ale ona mi zaczęła wmawiać że liczy się cena na tej małej półce a nie ta promocyjna i że jest to hipermarket i powinnam sprawdzać ceny w czytniku. Ale ja nie miałam żadnych podstaw żeby sprawdzać cenę w czytniku i żeby wątpić że cena może być inna skoro w kilku miejscach była napisana ta sama cena z napisem promocja. W punkcie obsługi nie chciano wogóle mnie słuchać, mówiąc mi jedynie że to jest hipermarket i niestety powinnam się do tego przyzwyczaić. Na końcu dyskusji ostatecznie powiedziano mi że mogę zwrócić zeszyt, i że oni są świeżo po szkoleniu i na pewno nie mam prawa do refundacji. Miałam już podobną sytuację - z niezgodnością ceny w Tesco dwukrotnie- i tam po sprawdzeniu ceny obsługa przeprosiła i zwróciła różnicę. Tutaj było w każdym calu odwrotnie

personel 'rozrzucony' po calym sklepie

personel 'rozrzucony' po calym sklepie, ale nieobecny na niektorych stanowiskach. Dlugi czas oczekiwania do kasy (nie byly wszystkie otwarte). Pelna informacja nt polozenia danego produktu w sklepie

Wstąpiliśmy w drodze z pracy po pieczywo

Wstąpiliśmy w drodze z pracy po pieczywo. Trudno to pieczywem nazwać, ale przynajmniej jest świeże i nadaje się do mrożenia. Przy okazji wrzuciliśmy do koszyka kilka drobiazgów do jedzenia na weekend. W Carrefour kupujemy tylko chemię i produkty pakowane. Owoce i warzywa były jak zwykle brzydkie i pogniecione. Czereśnie były częściowo zgniłe i latały dookoła nich muszki owocówki. Niektóre owoce leżały rozdeptane na podłodze. Dookoła unosił się nieładny zapach zaparowanych owoców. Trzeba dać plus za to, że przynajmniej stanowisko z rybami nie śmierdzi. Reszta sklepu była czysta. Po drodze spotkaliśmy kilka serwisów sprzątających. Najwidoczniej do działu owoców jeszcze nie dojechały. Mieliśmy ze sobą kupon na zestaw gier komputerowych do zrealizowania w Carrefourze. Długo szukaliśmy tego zestawu na półkach. Przy kasie sprzedawczyni nie wiedziała co ma zrobić z okazanym kuponem i chciała nas obciążyć pełną ceną (199 zł, z kuponem 69 zł), mimo, że na opakowaniu było napisane, że po okazaniu kuponu z gazety cena jest niższa. W końcu zasugerowaliśmy pani, żeby zeskanowała kod z kuponu i udało się "wbić na kasę" cenę promocyjną. Potem pani miała problem z otwarciem pudełka. Ochroniarz zostawił nas przy kasie, a sam biegał od kasy do kasy i szukał odpowiednio dużego mechanizmu do otwierania zabezpieczeń. Byliśmy zdegustowani. Było gorąco, my byliśmy zmęczeni i głodni. Przy kasie spędziliśmy kwadrans. Carrefour nie przyłożył się logistycznie do promocji gry.

Sklep posiada kasę szybkiej obsługi

Sklep posiada kasę szybkiej obsługi (do 10 artykułów), ale gdy kupiłam jeden artykuł dla mojego dziecka ktoro mialam wtedy ze sobą w kolejce stałam 20 minut. Przedemną zakupy robiły jedynie dwie osoby ale maly kosze pełne towarów, na dodatek pani co chwile przerywała obsługę gdyż była zaczepiana przez swoje koleżanki. Dziecko zaczęło marudzić i ostatecznie postanowiłam wiecej nie robić zakupów w tym sklepie!!! Obsługa tragiczna, pani bardzo niesympatyczna.

Ekspozycja towarów poprawna

Ekspozycja towarów poprawna, informacja opisowa dostrzegalna z każdego kierunku,nieład na półkach ze słodyczami i nabiałem.Ilość kas niewspółmiernie mała do ilości płacących. Organizacja kas fatalna pomimo fachowości obsługi ilość kas zdecydowanie nie wystarcza dla takiej ilości kupujących

Sklep czysty ceny podporządkowane pod towarem

Sklep czysty ceny podporządkowane pod towarem,towar promocyjny średnio oznaczynony,wózki czyste.Pomoc obsługi sklepu średnio zainteresowana pomocą dla klienta.Kasjerka obsługująca nie zadowolona raczej z pracy wiec bez uśmiechu i chęci przy obsłudze,nie używająca słow dzień dobry i dowidzenia.

Muszę przyznać

Muszę przyznać, że kasjerzy ekspresowo obsługują kliejnta. Nie ma problemu jeśli produkt się nie skanuje...mają kod zapisany tak jak by wiedziały, że będzie problem..

Weszlam do sklepu carrefour żeby zrobić drobne zakupy

Weszlam do sklepu carrefour żeby zrobić drobne zakupy,nie moglam znalezc octu wiec zapytalam sie pani ktora wykladala towar gdzie go moge znalec i uslyszalam "ja nie wiem ,to jest sklep samoobsługowy "no coz poszlam sobie go sama szukac.W sklepie na polkach panuje istny balagan ceny sa nie aktualne,co innego przy kasie co innego na polce i panie ktore tam pracuja rozmawiaja miedzy soba (kasujac klienta)o swoich prywatnych sprawach.

W sklepie zainteresowała mnie oferta sprzedaży

W sklepie zainteresowała mnie oferta sprzedaży koszyków/pojemników na małe przedmioty, niestety wszystkie pojemniki (pojemniki były w kilku rozmiarach) znajdowały się w jednym koszu, na koszu znajdowały się ceny (cena zależała od wielkości) ale ceny nie były adekwatne do asortymentu, ceny różniły się znacznie a poproszony o pomoc personel (3 różne osoby) nie pomogły mi rozwiązać problemu. Nikt nie potrafił znaleźć interesującego mnie produktu ani nikt nie wskazał mi metody, która pozwoliłaby mi dowiedzieć się czy i gdzie są jeszcze pojemniki. Przy poproszeniu o pomoc miałam wrażenie że obsługa nie ma ochoty mi pomóc. Rozumiem, że praca w sklepie jest ciężka ale za to otrzmuje się pieniądze.

Byłem w sklepie tuż po otwarciu

Byłem w sklepie tuż po otwarciu. Na parkingu było jeszcze mało samochodów, ale i tak jest on tak duży, że jeszcze nigdy nie widziałem go pełnym. Sam sklep również ma dużą powierzchnię. Od wejścia kuszą klienta różne promocje. Podobnie na głównym przejściu. W sumie sporo tych promocji w tym sklepie. Pomimo porannej krzątaniny z rozładunkiem towarów na półki, ogólny porządek i spokojnie można się zmieścić nawet z koszem na kółkach. Klientów jeszcze nie wielu, więc może stąd to poranne odczucie spokoju, porządku i czystości. Gdyby jednak nie było porządku, to rzucałby się on w oczy niezależnie od liczby klientów. Podoba mi się, że jest w supermarkecie miejsce, gdzie można usiąść i zjeść – taki mały bar. Sporo stoisk z żywnością na wagę, czyli raczej z założenia świeżą i z mniejszą zawartością konserwantów. Ceny w porównaniu do innych sklepów nieco wyższe. Narzuca się wręcz refleksja, że za jakość sklepu trzeba dopłacić. Generalnie miłe wrażenie z porannej, szybkiej wizyty w sklepie – chociaż nie znalazłem tego, czego szukałem.

Odwiedzałeś ostatnio Carrefour?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Auchan

(3.73 )

E.Leclerc

(3.19 )

Kaufland

(3.67 )

Poradnik jakości obsługi

Z kim wybrać się na urlop? Sprawdź RANKING najlepszych biur podróży!

Po miesiącach cieżkiej pracy i codziennych obowiązków, wszyscy marzymy o urlopie. Chwila odpoczynku i relaksu lub aktywne i ekstremalne przeżycia. Szum nadmorskich fal, albo cudowne krajobrazy górskich miejscowości. A może gwar, ruch i wielkie miasta w stylu Nowego Jorku? Każdy zgodnie z własnymi oczekiwaniami wybiera kierunek podróży. Aby nieco ułatwić wybór oferty Last-Minute, prezentujemy Wam ranking najlepszych (według klientów!) biur podróży!Mamy nadzieję, że pomożemy przyspieszyć proces decyzyjny :)

Sprawdź RANKING najlepszych stacji paliw!

Stację paliw wybieramy nieprzypadkowo. Decdujemy się na tę, która ma najlepszą cenę w stosunku do jakości paliwa, nieduże kolejki lub uprzejmą obsługę. Nie zawsze wybieramy tę po trasie i nie zawsze najtańszą. Wolimy przejechać kilka kilometrów więcej, ale mieć pewność że dobrze wydamy pieniądze. Zwłaszcza teraz, gdy cena paliwa niesamowicie podskoczyła. Jakie stacje wybierają nasi użytkownicy? Klient ze Złotoryi wybiera stację ORLEN przy Legnickiej, chociaż jak sam przyznaje, ceny są tam nie najniższe:"Ceny za paliwo są obecnie bardzo wysokie, jednak obsługa stacji jest całkiem sprawna i miła. Jedzenie na stacji dobre, wybór spory." ~DatiMZ kolei Klient z Leszna poleca LOTOS, ze względu na personel i panującą tam atmosferę:„Wizytę na stacji oceniam pozytywnie ze względu na miłą i sympatyczną obsługę oraz na zaangażowanie personelu w zaspokojenie potrzeb klienta. Podczas wizyty wszystkie standardy obsługi zostały zachowane. Polecam tę stację.” ~ Klient_nDVLNieco gorsze zdanie o odwiedzanej stacji ma Klientka z dolnego śląska. Odwiedza różne stacje pod szyldem Pieprzyk i nie czuje się usatysfakcjonowana:„Kiedyś było OK, ostatnio coś jest nie tak, po tym jak u nich zatankuję, więc przestałam, bo mi szkoda samochodu.” ~DORA_1 Sprawdź nasz ranking stacji paliw, stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl!

Gdzie zrobić zakupy spożywcze? Przedstawiamy RANKING najlepszych marketów spożywczych!

 Sklep spożywczy to jedno z tych miejsc, które odwiedza każdy z nas. Jedni częściej, drudzy rzadziej. Jedne sklepy wizytujemy z przyjemnością, inne zaś z przymusu: bo najbliżej, bo najszybciej. A które sklepy wybieramy najchętniej? Sprawdź poniżej!Wybór miejsca na zakupy spożywcze wydawałby się wyborem prozaicznym. Zawsze jednak kierujemy się pewnymi wytycznymi, dzięki którym wizyta w sklepie może być przyjemniejsza. Jak wynika z badań Polskiego Programu Jakości Obsługi, przeprowadzonych w kwietniu 2021, klienci przy wyborze sklepu spożywczego najczęściej kierują się dostępnym tam asortymentem oraz obowiązującymi cenami. Najmniej istotne jest zaś pochodzenie tych produktów.A jaki wpływ na wybór miejsca, w którym dokonamy zakupu, ma obsługa? W przypadku sklepów spożywczych – przeciętny. Doceniamy pozytywne doznania i miłą obsługę, z większą przyjemnością dokonujemy zakupów w miejscach, gdzie personel jest uśmiechnięty i sprawnie wykonuje obowiązki, a przy tym często dokonujemy większe zakupy oraz decydujemy się na droższe zamienniki, jednak niski poziom jakości obsługi i niekompetentna obsługa nie spowoduje, że całkowicie zrezygnujemy z zakupów, jeśli podoba nam się asortyment w danym sklepie lub ceny produktów. Z opisów respondentów wynika, że musiałaby spotkać ich niezwykle przykra sytuacja ze strony pracowników sklepu, aby całkowicie zrezygnowali z zakupów w danej placówce. Większość z nich zaś zdecydowałoby się na zakupy w innej placówce, tej samej sieci.Istotne zatem jest utrzymywanie odpowiedniego poziomu obsługi, jeśli chcemy powiększać koszyk zakupowy naszych klientów.Które sklepy oceniane są najlepiej? Sprawdź! Wśród najlepiej ocenianych sklepów znalazł się m.in. LIDL, który po raz 12 otrzymał w tym roku tytuł Gwiazdy Jakości Obsługi. W rankingu znajdziemy także innego laureata Gwiazdy, czyli sieć sklepów Kaufland. Klienci tych sklepów doceniają przede wszystkim szeroki wybór produktów oraz sprawną obsługę. „Sklep jest bardzo duży, ma duży wybór produktów z różnych działów, dzięki czemu można w jednym miejscu zrobić zakupy wielobranżowe. […] Cieszę się, że jest tu 6 kas samoobsługowych, przy których można samodzielnie, bez kolejki, skasować swoje zakupy” ~ klientka_7 z Wrocławia„Codziennie robię tam zakupy. Obsługa bardzo miła. Pieczywo zawsze świeże, warzywa i owoce również. Półki pełne towarów. Zawsze znajdę tam to czego potrzebuję” ~ klient_Bj1 z ToruniaSprawdź ranking najlepszych super- i hipermarketów! Nie zgadzasz się z rankingiem? Oceń sklep!

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem