Carrefour

( 3.64 )

Opinie (6005)

Polecam

Bardzo miła obsługa. Panie na kasach są bardzo pomocne. Lubię tam robić zakupy. Gdy brakowało kodu przy produkcie to Pani kasjerka załatwiła sprawę. W punkcie Pok bardzo kompetentne osoby rozwiązały szybko mój problem.

Kontakt z firmą polegał na obserwacji pracowników kas

Kontakt z firmą polegał na obserwacji pracowników kas fiskalnych. Jakość obsługi oceniam na dostateczny. Pracownik wykonywał swoje czynności w tempie bardzo wolnym wręcz ignorującym ustawiającą się kolejkę. Miejsce pracy nieprzygotowane:po kolejna reklamówkę schodził z krzesła co znowu spowalniało pracę.Inny kasjer stwierdził:nie chce mi się szukać tych kodów i krzyczał przez pół sklepu do innego aby ten je mu podał.Ponadto żadnego: proszę,dziękuję.

Brak personelu na halach

Brak personelu na halach, żeby uzyskać informację, inna cena towaru jest na półce inną płacimy w kasie za ten sam towar, kolejki do kasy zwłaszcza w dni przedświąteczne i weekendy,brak art.firmowych. Oceniam bardzo słabo jakość usługi.

Małe zakupy w 4 różnych branżach

Małe zakupy w 4 różnych branżach. Na sali trudno odnaleźć poszukiwany asortyment. Brak oznaczeń, wiszą tylko banery "promocja" itp. Przy kasie brak kolejek i obsługa bardzo sprawna - w kasie obsługiwała mnie pani głuchoniema.

40 minut w kolejce i to stosunkowo krótkiej kolejce

40 minut w kolejce i to stosunkowo krótkiej kolejce... Panie pracujące na kasach są bardzo flegmatyczne, co wcale nie pomaga w rozładowaniu długich kolejek. Zastanawiam się, po co Carefour ma tyle kas, skoro i tak obsługujących klientów jest zaledwie 1/3 z nich. Sytuacja z kolejkami spotykana jest niemal każdego dnia tygodnia. Wieczne kolejki i coraz to gorszy standard sklepu. Podłoga klei się w prawie wszystkich działach ze świeżą z żywnością. Żywność powinna być w miarę świeża a nie bliska rozkładowi biologicznemu!

W dniu 01

W dniu 01.08.2008 kilka minut przed zamknięciem, zakupiłam w sklepie Carrefur kupon doładowujący konto TAK TAK. Nie otrzymałam wydruku z kodem doładowującym. Tego samego wieczoru skontaktowałam sie telefonicznie z biurem obsługi by zgłosić reklamację. Pani prowadząca rozmowę poinformowała mnie, że oddzwoni z rana, gdy zapozna się ze sprawą i porozmawia z obsługującą mnie kasjerką. Następnego dnia nikt nie zadzwonił, minęła godzina 20.00, więc pojechałam do sklepu by porozmawiać z kimś osobiście, bo najwyraźniej zapomniano o mojej sprawie. Po przyjściu do Biura Obsługi, nikt nie wiedział o jaka sprawę chodzi. Musiałam ponad 15 min czekać, aż zjawiła sie Pani, z którą wcześniej rozmawiałam przez telefon. Powiedziała,ż nie może uznać reklamacji. Na moje pytanie "Dlaczego?",nie umiała odpowiedzieć. Rozmowa z tą Panią była bardzo długa,około 30 min, nic nie wnosząca do sprawy, gdyż osoba ta była bardzo niekompetentna. Raz podawała jedne informacje, później znowu zmieniała zdanie, zaprzeczając sama sobie, jąkała się, mruczała coś pod nosem.. Zażądałam pisemnego potwierdzenia zgłoszenia mojej reklamacji, gdyż nie życzę sobie,aby sklep oszukiwał mnie na 20zł. Gdy to zrobiłam i trwałam w swoim postanowieniu, Pani nagle zmieniła zdanie i uznała moja reklamacje, wydajać mi nowy kupon. Całość trwała prawie godzinę.

Odwiedzałeś ostatnio Carrefour?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Auchan

(3.70 )

E Leclerc

(3.08 )

Geant

(4.50 )

Poradnik jakości obsługi

Jaki bank wybrać? RANKING najlepiej ocenianych banków!

W jakim banku założyć konto? W którym najlepiej wziąć kredyt? Gdzie spotkacie najwyższą jakość obsługi, bez problemu otrzymacie pomoc od profesjonalistów? Przedstawiamy nasz ranking najlepiej ocenianych banków na portalu jakoscobslugi.pl!

Gdzie robić zakupy? RANKING najlepiej ocenianych supermarketów!

Gdzie najlepiej wybrać się na zakupy? W którym sklepie spotkacie najwyższą jakość obsługi, bez problemu znajdziecie produkty i skorzystacie z ciekawych promocji? Sprawdźcie nasz ranking najlepiej ocenianych supermarketów na portalu jakoscobslugi.pl!  

RANKING Najlepiej oceniane cukiernie i piekarnie

Sprawdź ranking najlepszych cukierni. Poniższe firmy otrzymały najlepsze opine na portalu Jakości Obsługi.Do rankingu zakwalifikowały się tylko te firmy, które miały więcej niż 10 opinii.

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem