Carrefour

( 3.66 )

Carrefour to sieć handlowa, która posiada w Polsce ponad 900 sklepów, zaliczają się do nich hipermarkety, supermarkety, sklepy hurtowo-dyskontowe, osiedlowe, specjalistyczne oraz sklep online. Przedsiębiorstwo posiada także centra handlowe i stacje benzynowe na terenie kraju. Carrefour dąży do pozycji światowego lidera w zakresie transformacji żywieniowej, w tym zakresie pragnie zapewnić wsparcie dla polskich rolników, bezpieczeństwo i jakość żywności, demokratyzację żywności bio oraz troszczy się o zdrowe odżywianie. Angażuje się także w zrównoważony rozwój przez wsparcie partnerów firmy, ochronę bioróżnorodności oraz zwalczanie marnotrawstwa.

Opinie (6549)

Słaba obsługa

Obsługa na stoisku z wędlin ami nie miła, miałam wrażenie, że panie są w pracy za karę. Bardzo dużo nie zatowarowanych miejsc na półkach.

Brak woli pomocy asystentów na kasach samoobsługowych

1 lipca br. Około 16.00. Proszę asystentkę na kasach samobsługowych o pomoc bo kod nie jest wczytywanych przez kasę. Panienka mówi „to jest kasa samoobslugowa” i z wyższością patrzy jak się motam z techniką. Nie poradziłem sobie i musiałem skruszony własnym zacofaniem technologicznym iść do normalnej kasy. Panienka z kpiną patrzyła jak odchodzę....

Kpiny z klienta.

Czwartkowe popołudnie, bardzo mało klientów w sklepie. Mimo to kolejka do kasy sięga aż pod dział mięsny. A tylko cztery kasy czynne. Poproszona o rozmowę kierowniczka działu kas potraktowała mnie jak natręta. Zrezygnowałem z zakupów bo nie miałem czasu na to by bezsensownie sterczeć kilkadziesiąt minut w kolejce. Konkurencja (Au**an) już od bardzo dawna nie ma takich kolejek. Uczcie się od nich.

brak zaangażowania pracownicy kasy

W dniu dzisiejszym w trakcie robienia zakupów w w/w sklepie nie dość że była kolejka i funkcjonowała tylko jedna kasa to ze strony wszej pracownicy brak jakiegokolwiek zaangażowania ( być może tak się dzieje że nie ma konkurencji w pracy lub Wasza firma nie premiuje dobrej obsługi klienta ) wrażenie jest takie jak by ktoś tam za karę pracował. W trakcie obsługi trzeba się domagać aby kasjerka zeskanowała kartę w mobilnej aplikacji i brak czasu na zadanie jakiegokolwiek pytania. Wobec powyższego po mimo informacji na pułkach że cena danego towaru z aplikacją I KUPONEM jest inna nie można z tego korzystać gdyż nie ma kiedy zeskanować aplikacji.. Za pomoc klientowi bardzo słaba ocena NIE POLECAM

obsługa na kasie

Muszę pochwalic Pana (dane osobowe pracownika usunięte przez administratora - RODO) który pracuje na kasie( zresztą nie tylko ja)..zawsze uprzejmy,grzeczny,cierpliwy ! W skali od 1 do 10 dajemy = 12!!! Oby było wiecej takich kasjeró.w i obsługi!!!

Nieuczciwa firma kalisz cerfurt

Wprowadzono mnie w błąd na temat towaru ktury zakupiłem hulajnogi reklamowałem 9 razy każda reklamacja miała ok 30 dni a jak poprosiłem o zwrot kasy lub wymiany to mnie olali i pozbyli. To moja opinia nieuczciwa firma i bardzo nie miła obsługa kalisz sklep Cerfurt (opinia zmoderowana przez administratora z uwagi na treść)

DNO

Nikt nie odbiera telefonu od 20 dni

Brak słów

Dokonałam zamówienia online. Próbuje dowiedzieć sie co sie z nim dzieje. Jednak na maila uzyskuje odpowiedź... W czym możemy pomóc. I znów wskazuję zecprosze o informację co sie dzieje z zamówieniem otrzymuje odpowiedź. Przepraszamy za zaistniałą sytuację w czym możemy pomoc

Dno

Zamówiłam towar, opłaciłam. Od 11 dni brak towaru brak odpowiedzi na maila nikt nie zglasza sie na infolinii.

JEST DOBRZE:-)

Duża różnorodność produktów. W każdej alejce pracownik służący pomocą; miły, uczynny personel. W sklepie panuje ład i porządek, Duża liczba personelu, przy kasie praktycznie bez kolejek. Polecam zakupy w tym miejscu.

Odwiedzałeś ostatnio Carrefour?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Auchan

(3.78 )

E Leclerc

(3.38 )

Geant

(4.50 )

Poradnik jakości obsługi

Urządzaj bez nerwów czyli zestawienie najlepszych sklepów z artykułami dla domu!

 Wakacje to nie tylko czas urlopów, ale także remontów i zmian wystroju wnętrz naszych domów. Zanim wybierzemy się na zakupy warto sprawdzić, które firmy świadczą usługi na najwyższym poziomie oraz gdzie znajdziemy największy wybór produktów. Oto zestawienie najlepiej ocenianych sklepów z branży dom i ogród stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl. 

RANKING Najlepiej Oceniani Kurierzy!

Robiąc zakupy przez internet, dokonując zwrotów lub po prostu wysyłając paczkę w świat często zastanawiacie się, którą firmę kurierską wybrać. Z pomocą przychodzą inni konsumenci korzystający z usług tej branży. Przedstawiamy zestawienie najlepiej ocenionych firm kurierskich - sprawdź, która marka świadczy obsługę na najwyższym poziomie.Klienci korzystający z usług kurierów w swoich opiniach najczęściej zawracają uwagę na 3 aspekty obsługi: czas i organizacja obsługi, zachowanie pracowników oraz kontakt z infolinią lub kurierem. Mimo wysokich wskaźników ogólnej jakości obsługi, konsumenci nie mają powodów do zadowolenia. W ostatnim czasie pojawia się coraz więcej negatywnych opinii, w których głównie klienci narzekają na niedotrzymanie terminów doręczeń, nieuprzejme zachowanie kurierów i uszkodzenia paczek. Takie doświadczenia z kurierem InPost ma m.in. Klient_iki7:„Opinię wystawiam po drugiej już z rzędu nieprzyjemnej sytuacji z tą firmą. Pierwsza to paczka została zgnieciona, gdzie na opakowaniu widniała informacja o tym, że w środku znajdują się delikatne przedmioty. Druga to sytuacja z dziś gdzie sprawdzając status przesyłki, z zaskoczeniem odkryłam, że paczka w drodze do paczkomatu nagle została zwrócona do nadawcy. Konsultanci na infolinii są chyba tylko od tego, żeby informować o możliwości złożenia reklamacji. Nawet nie dowiedziałam się czemu paczka została zwrócona. Szkoda nerwów. Następnym razem dopłacę i wybiorę kuriera innej firmy.”Nieusatysfakcjonowany z obsługi firmy GLS jest również Klient_coc_5159, który w swojej opinii wspomina: „Kurier miał dostarczyć przesyłkę. Cały dzień byłam w domu i na niego czekałam. Po jakimś czasie dostałam sms-a, że paczka czeka na mnie w punkcie odbioru. Okazało się, że kurier nawet nie próbował znaleźć adresu. Po nieprzyjemniej dyskusji dostarczył mi ją następnego dnia.”W takim razie co według użytkowników zasługuje na pochwałę? Z pewnością kontakt telefoniczny przed dostarczeniem przesyłki oraz stosowanie przez kurierów środków ostrożności zapobiegających rozprzestrzenianiu się koronawirusa, co można przeczytać w opinii użytkownika Remigiusz_2 oceniającego UPS:„(…)Już na drugi dzień po zamówieniu przesyłka była w drodze. Kolejnego dnia kurier zadzwonił do mnie, upewnić się czy będę w domu między 14:00 a 15:00. Poinstruował mnie, że w związku z obecną sytuacją epidemiczną nie dostarczają przesyłek bezpośrednio "pod drzwi". Kurier zjawił się punktualnie i ponownie zadzwonił do mnie z prośbą o wyjście przed klatkę schodową. Czekał w bezpiecznej odległości na odbiór paczki a po upewnieniu się, że ja jestem adresatem podziękował za odbiór.(…).”Zgadzasz się z tym rankingiem czy może uważasz, że niektóre firmy powinny zamienić się miejscami? Dodaj opinie i oceń firmy kurierskie, z których usług korzystasz!Zobacz jak branża kurierska i pocztowa została oceniona w 2019 oraz jaki uzyskała poziom zadowolenia klientów! Raport z badania satysfakcji konsumentów z 2019 roku znajdziesz tutaj. 

Jaki bank wybrać? RANKING najlepiej ocenianych banków!

W jakim banku założyć konto? W którym najlepiej wziąć kredyt? Gdzie spotkacie najwyższą jakość obsługi, bez problemu otrzymacie pomoc od profesjonalistów? Przedstawiamy nasz ranking najlepiej ocenianych banków na portalu jakoscobslugi.pl!

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem