Carrefour

( 3.67 )

Carrefour to sieć handlowa, która posiada w Polsce ponad 900 sklepów, zaliczają się do nich hipermarkety, supermarkety, sklepy hurtowo-dyskontowe, osiedlowe, specjalistyczne oraz sklep online. Przedsiębiorstwo posiada także centra handlowe i stacje benzynowe na terenie kraju. Carrefour dąży do pozycji światowego lidera w zakresie transformacji żywieniowej, w tym zakresie pragnie zapewnić wsparcie dla polskich rolników, bezpieczeństwo i jakość żywności, demokratyzację żywności bio oraz troszczy się o zdrowe odżywianie. Angażuje się także w zrównoważony rozwój przez wsparcie partnerów firmy, ochronę bioróżnorodności oraz zwalczanie marnotrawstwa.

Opinie (6542)

Znakomity !

Najlepszy hipermarket w Bydgoszczy ! Sprawna i życzliwa obsługa, brak kolejek do kas ! Super parking, idealne zaopatrzenie i ……….. tana stacja paliw! Czego więcej trzeba przeciętnemu śmiertelnikowi?! Krzysztof Zieliński

Nieuczciwa firma kalisz cerfurt

Wprowadzono mnie w błąd na temat towaru ktury zakupiłem hulajnogi reklamowałem 9 razy każda reklamacja miała ok 30 dni a jak poprosiłem o zwrot kasy lub wymiany to mnie olali i pozbyli. To moja opinia nieuczciwa firma i bardzo nie miła obsługa kalisz sklep Cerfurt (opinia zmoderowana przez administratora z uwagi na treść)

DNO

Nikt nie odbiera telefonu od 20 dni

Brak słów

Dokonałam zamówienia online. Próbuje dowiedzieć sie co sie z nim dzieje. Jednak na maila uzyskuje odpowiedź... W czym możemy pomóc. I znów wskazuję zecprosze o informację co sie dzieje z zamówieniem otrzymuje odpowiedź. Przepraszamy za zaistniałą sytuację w czym możemy pomoc

Dno

Zamówiłam towar, opłaciłam. Od 11 dni brak towaru brak odpowiedzi na maila nikt nie zglasza sie na infolinii.

JEST DOBRZE:-)

Duża różnorodność produktów. W każdej alejce pracownik służący pomocą; miły, uczynny personel. W sklepie panuje ład i porządek, Duża liczba personelu, przy kasie praktycznie bez kolejek. Polecam zakupy w tym miejscu.

Obsługa na dziale wędliny nie miła

Witam w dniu dzisiejszym robiłem zakupy na dziale wędliny Pani blondyna ubrana w szarą kamizelkę miała chyba zły dzień bo tak ludzi obsługiwała ze szkoda gadać. Bardzo nie miła to chyba za mało napisane ale więcej niestety nie skorzystam z tego stoiska.

Straszny chaos i bałagan, napięta atmosfera

Nie lubię tego sklepu, ponieważ panuje w nim okropny bałagan. Towar porozrzucany, nie wiadomo, która cena czego dotyczy. Na każdym stoisku trzeba w nieskończoność czekać na bycie obsłużonym, a do tego atmosfera jest napięta, gdyż widziałem, jak dyrektorka na oczach innych mobbinguje pracowników, a nie jest to fajne, jak obsługuje mnie przy ladzie zapłakana sprzedawczyni. Na półkach trzeba bardzo pilnować, by nie trafić na przeterminowany produkt, a na warzywach bardzo często znajduje się masa zgniłków i produktów pokrytych pleśnią. Sam widziałem, jak pracownicy wysypują skrzynię dobrych owoców do całej skrzyni tych spleśniałych, mieszając je. Sklep zasługiwałby na jedną gwiazdkę, gdyby nie to, że mają dobrą ofertę mięs i serów, które są zawsze świeże, a stoisko z drogerią przerasta nawet Rossmana, jeżeli chodzi o szerokość asortymentu.

obsługa na medal

Pracownicy chętnie przychodzą z pomocą, służą radą, fachowo przygotowani. Szybka i sprawna obsługa przy kasach. Oferta sklepu jest bardzo bogata w szeroki wybór artykułów. W sklepie jest czysto i schludnie.

Super sklep

Polecam serdecznie sklep Carrefour w Krośnie. Bardzo lubię robić w nim zakupy. Wysoka jakość obsługi klienta, świetne doradztwo, liczne promocje, sklep czysty, towar dobrze wyeksponowany.

Nieprzyjemnie, arogancko

W dobie pandemii, wszyscy chodzimy poddenerwowani. Obawiamy się o swoje zdrowie, przyszłość zawodową, czy przy kasie nie zabraknie Nam "gotówki". Wczoraj - 4 maja, jak co 2 tygodnie udałam się do sklepu Carrefour w CH Atrium Targówek w Warszawie. Możliwie szybko skompletowałam zakupy. Sklep wprowadził oszczędności w zużyciu elektryczności, wyłączając część oświetlenia (czego absolutnie nie neguję) co niekiedy utrudniało z zapoznaniem się z informacjami na etykiecie produktu. Zwłaszcza gdy nie znajdował się on, w oświetlonych chłodziarkach. Ponieważ obecność pewnych składników jest dla mnie istotna, podeszłam do pracownika przy alejce z płatkami śniadaniowymi. Zachowując 2 m odległości, poprosiłam o pomoc w przeczytaniu składu. Pan odsunął się ode mnie jeszcze bardziej, po czym stwierdził, że nie będzie dotykał tego co ja. Pragnę zaznaczyć, że posiadałam rękawiczki, które dodatkowo zdezynfekowałam przed wejściem (robią to wszyscy klienci, zgodnie z wytycznymi). Zdziwiona, zaproponowałam wspólne udanie się do alejki obok, aby Pan mógł wziąć inny egzemplarz z półki. Pracownik powiedział, że nie jest tutaj od czytania etykiet tylko od wykładania towaru. Przed wejściem jest punkt obsługi klienta i tam mogę zapytać. Odwrócił się i poszedł. Inny klient, który stał obok wziął ode mnie wafle i przeczytał skład. Na tyle poprawił moje nastawienie, że porzuciłam pierwotny plan udania się do POKu, bynajmniej w celu zapytania o składniki w waflach. Podeszłam do kas samoobsługowych, nabijam pierwszy produkt, gdy podbiega do mnie Pani z obsługi informując, że nie mogę teraz nabijać produktów muszę poczekać na wolną kasę. Rozejrzałam się - na 8 kas, z dwóch korzystali klienci. Ja byłam 3. osobą. Pracownica powiedziała, że albo poczekam przed linią kas albo żebym nie robiła tłoku, zostawiła produkty i wyszła na galerię. Jak zostałam poinformowana - robię za duży tłok. Nie rozumiejąc sytuacji, udałam się do kas tradycyjnych. Bardzo sympatyczna Pani nabiła produkty, przepraszając jeśli robi to wolno, ale po 9h z maską z pleksi jest mniej energiczna. Byłam bardzo mile zaskoczona, tak przyjemną obsługą. To czym Carrefour wygrywa to asortyment, ceny i godziny otwarcia. Zaistniała sytuacja nie zmieni znacząco miejsca moich zakupów. Żywię nadzieję, że opinia ta trafi do osób odpowiedzialnych za personel sklepu.

Sprawna obsługa

Bardzo duży i dobrze zatowarowany sklep. Pracownicy obsługują sprawnie i nie trzeba długo czekać w kolejce.

Bardzo dobra obsługa.

Zrobiłam w tym sklepie spore zakupy,przy wejściu ochrona dezynfekuje ręce,daje wózek na osobę.Są dwa wejścia i wyjścia.Dobra organizacja pracy,mało osób na sali sklepowej.Towar dobrze eksponowany,chociaż były jakieś braki.Ogólnie duzy plus za prace pań kasjerek,sprawnie,szybko,dobrze.Mogą poprawić dostępność towarów na półkach.

Odwiedzałeś ostatnio Carrefour?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Auchan

(3.80 )

E Leclerc

(3.37 )

Geant

(4.50 )

Poradnik jakości obsługi

RANKING APTEK z najlepszą jakością obsługi!

W której aptece w Twojej okolicy spotkasz się z wysoką jakością obsługi? Gdzie znajdziesz duży wybór produktów oraz sympatyczny i wykwalifikowany personel?Zanim wybierzesz się po leki czy supelemty diety, sprawdź nasz ranking najlepiej ocenianych aptek na portalu jakoscobslugi.pl!Pod uwagę były brane tylko te apteki, które posiadają więcej niż 100 opinii. 

NAJLEPSZA DROGERIA TO....sprawdź najwyżej oceniane drogerie!

Hebe, Rossmann, a może Super-Pharm? Sprawdź, która sieć drogerii jest najlepiej oceniana przez użytkowników portalu jakoscobslugi.pl i dowiedz się, gdzie spotkasz najwyższą jakość obsługi. W naszym rankingu najlepszych drogerii znalazło się 15 firm z branży. Sprawdźmy co dla klientów stanowi kluczowy element wizyty i na co zwaracją uwagę podczas obsługi.Użytkownicy portalu w swoich opiniach najczęściej opisywali wiedzę personelu, jakość kosmetyków i różnorodność asortymentu. Przede wszystkim docenili możliwość skorzystania z profesjonalnej porady pracownika w doborze najlepszych kosmetyków oraz, co jest szczególnie zauważalnie w przypadku marki Yves Rocher, kosmetyki dobrej jakości, z naturalnych składników: „Bardzo dobre kosmetyki, jeśli nie najlepsze, Sklepy są niewielkie, przytulne, pracownicy kompetentni z szeroką wiedzą o asortymencie, który sprzedają.”~DORA_1"Wchodząc do Hebe w Galerii Zielone Wzgórza można zawsze liczyć na wsparcie przesympatycznych pań, które wykazują się ponadrzeciętną znajomością branży kosmetycznej i potrafią profesjonalnie dobrać produkt, do potrzeb klientow"~Klient_XvfG"Zawsze obsługa indywidualna, fachowy dobór kosmetyków."~ Marta_2588Na co więc narzekają klienci drogerii i perfumerii? Zdecydowanie na czas obsługi czyli wydłużające się kolejki oraz oczekiwanie na podejście konsultatnki. Wśród zgłosoznych opinii znalazły się rownież negatywne komentarze dot. zachowania personelu. Oznacza to, że pomimo szerokiej wiedzy nt. branży i oferowanych produktów, pracownicy nie zawsze są uprzejmi i życzliwie nastawieni do klientów:"Konsultantka umie doradzić i tak poprowadzić rozmowę aby zachęcić do szerszych zakupów -dobrze mi się z nią rozmawiało. Minus jest za to, że przez 10 min nikt do mnie nie podszedł i nie zapytał o pomoc."~Klient_0Mf5"Poprosiłam żeby „Pani” podała mi paletkę cieni ponieważ, miały je schowane. Dziewczyny obrażone ze przeszkodziłam im w rozmowie, po czym ta jedna która dała mi paletkę, zaczęła mnie przedrzeźniać i nazywać „kochaniutką”.~Klient_JNEQ"W mojej opinii na zmianach jest za mało Pracowników, których można poprosić o pomoc, odbija się to również na długości kolejek, które tworzą się najczęściej w godzinach popołudniowo - wieczornych. Na stanowiskach kosmetków kolorych często panuje nieporządek, a produkty pozostają pootwierane przez Klientów."~mg092Zgadzasz się z tym rankingiem czy może uważasz, że niektóre firmy powinny zamienić się miejscami? Dodaj opinie i oceń drogerie, w których robisz zakupy! DODAJ OPINIĘ Zobacz jak branża beauty została oceniona w 2019 i jaki uzyskała poziom zadowolenia klientów! Raport z badania satysfakcji konsumentów z 2019 roku znajdziesz tutaj

Gdzie robić zakupy? RANKING najlepiej ocenianych supermarketów!

Gdzie najlepiej wybrać się na zakupy? W którym sklepie spotkacie najwyższą jakość obsługi, bez problemu znajdziecie produkty i skorzystacie z ciekawych promocji? Sprawdźcie nasz ranking najlepiej ocenianych supermarketów na portalu jakoscobslugi.pl!  

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem