E.Leclerc

(4.07)

Dodaj opinię

Firma należy do grona TOP100 firm w branży.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (1085 z 1864)

Sklep jest bardzo...
Sklep jest bardzo czysty i przestrzenny. Klient ma odczucie przebywania w sklepie luksusowym. Wszystkie produkty są na swoich miejscach i nie ma problemu ze znalezieniem ich ceny. Przy kasowaniu produktów Pani poinformowała mnie o korzyściach wynikających z posiadania karty bonusowej i w minutę mi ją założyła. Dodatkowo była bardzo przyjazna, uśmiechnięta i zorientowana.

Klient_UbF8I

17.10.2024

Placówka

Jelenia Góra, Aleja Jana Pawła II 17

Nie zgadzam się (0)
ok
ok

Grzegorz_1085

14.09.2024

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
ok
ok

Grzegorz_1085

14.09.2024

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
pk
pk

Grzegorz_1085

14.09.2024

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Kilkanaście dni temu...
Kilkanaście dni temu odwiedziłem placówkę E.Leclerc w Zamościu Niestety po zakupie czekolady EQUADOR 99% cacao okazało się, że wywieszka cenowa wprowadza w błąd co do wagi. Na wywieszce widniało 100 g i cena za kg, też się odnosiła do tej gramatury, natomiast na tabliczce czekolady widniała waga 80g. Zgłosiłem to pani stojącej przy kasach samoobsługowych, ale stwierdziła, że to nie jej sprawa i odesłała mnie do punktu obsługi klienta. Tutaj pani poinformowała mnie, że ona nic nie może w tej sprawie zrobić i jedynie może zwrócić mi pieniądze. Poinformowałem, że zapłaciłem za 100 g i chcę czekoladę 100 g za cenę podaną na wywieszce i co więcej widniejącą na paragonie, gdzie też jest gramatura 100. Odpowiedziała, że nie będzie ze mną dyskutować i zaczęła usługiwać kogoś innego. Domagałem się kogoś z kierownictwa, stwierdziła że kierownictwo na urlopach i nikogo nie ma, ostatecznie przyszła pani odpowiedzialna za dział ze słodyczami – bardzo uprzejma osoba, ale powiedziała tylko, że sprawę przekaże kierownikowi i sobie poszła. Zażądałem od pani z punktu obsługi klienta aby dała mi na piśmie, że sprawa będzie miała dalszy ciąg, ale powiedziała, że nie będzie ze mną więcej rozmawiać i zaczęła mnie ignorować, a w pewnym momencie zasugerował, że chyba mam coś z głową i poprosiła ochronę. Ochroniarz stanął blisko mnie naruszając moją strefę komfortu i zaczął się bez słowa na mnie patrzeć. Powiedziałem, aby się na mnie nie gapił, a on stwierdził, że to jego praca. Wezwałem go do tego kilka razu, a w końcu krzyknąłem aby przestał się gapić. Zaczął coś gadać o mojej kulturze i sugerować jakieś choroby umysłowe, do tego wtrąciły się osoby postronne i zaczęło być groźnie i bardzo nieprzyjemnie. Byłem obrażany i poniżany zarówno przez personel w/w, jak też i osoby postronne znane pani z punktu obsługi i ochraniarzowi. Ostatecznie pojawiło się dwóch młodych panów, którzy na moje pytanie czy są z kierownictwa sklepu, potwierdzili, że tak. Wyjaśniłem sytuację, podeszliśmy pod półkę z czekoladami, ale już wywieszki nie było, pokazałem więc im zdjęcie, które wcześniej zrobiłem. Przyznali, że to tak nie powinno wyglądać, potwierdzili że mam rację i prawo do interwencji, przeprosili i obiecali że to załatwią. Ponadto podeszli zemną do pani z punktu obsługi klienta i do ochroniarza, wypytali o szczegóły i obiecali, że przeprowadzą dodatkowe szkolenie z zasad obsługi klienta. Podziękowałem kierownictwu za pełny profesjonalizm jaki zaprezentowali i wyraziłem nadzieję, że wyegzekwują go też od pracowników. Tak się dzieje, gdy zwykły obywatel i klient upomni się o swoje prawa. Przykre to i stresujące. Dziele się tym z innymi, bo warto znać swoje prawa oraz warto o nie walczyć.

Skorpion111

30.07.2024

Placówka

Zamość, Wyszyńskiego 13

Nie zgadzam się (0)
Nieświeże mięso, słabej...
Nieświeże mięso, słabej jakości chleb, brzydki zapach w całym sklepie. Często nieuzupełniony towar i puste półki Zaletami są część budowlana i ogrodnicza. W jednym markecie można kupić praktycznie wszystko.

A.P

25.03.2024

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Duży sklep, łatwe...
Duży sklep, łatwe poruszanie się, duży wybór.

Małgorzata_2529

12.02.2024

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (1)
Bardzo duże kolejki...
Bardzo duże kolejki ale szybko otwierają kolejne kasy. Duży wybór zabawek dla dzieci.

Klient_vnFTl

09.02.2024

Placówka

Elbląg, Stefana Żeromskiego 2

Nie zgadzam się (0)
Sklep duży,mało pracowników,...
Sklep duży,mało pracowników, brudne półki Pracownik mnie obsługujący bardzo miły w szybki i sprawny sposób mjie obsłużył

niezalogowany-uzytkownik

03.01.2024

Placówka

Toruń, Łyskowskiego Ignacego 8

Nie zgadzam się (1)
Duża kolejka ale...
Duża kolejka ale kasjerka bardzo miła.

Klient_vnFTl

02.01.2024

Placówka

Nie zgadzam się (1)
...
...

niezalogowany-uzytkownik

19.12.2023

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Miła i sprawna...
Miła i sprawna obsługa, w połączeniu z korzystnymi cenami i szeroką gamą produktów.

kliennt

23.10.2023

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Obsługa profesionalna,ceny niskie,dużo...
Obsługa profesionalna,ceny niskie,dużo promocji,plus duza ilosc kas samoobsługowych przy których pracownik stoi i pomaga

Mirek1834

21.10.2023

Placówka

Chorzów, Żołnierzy Września

Nie zgadzam się (0)
Świaeżo.
Świaeżo.

Gustaw_60000

20.07.2023

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dzień dobry, kilka...
Dzień dobry, kilka zdań na temat spostrzeżeń z w/w sieci. Sklepy nie stanowią jednolitego wzorca każdy sklep jest inny z różniącym się asortymentem.

Piotr_2463

19.07.2023

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Szkoda ,że tych...
Szkoda ,że tych sklepów jest tak mało. Serdecznie polecam .

zarejestrowany-uzytkownik

19.07.2023

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobry asortyment
Dobry asortyment

Klient_rcfAP

19.07.2023

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Produkty sprzedawane przez...
Produkty sprzedawane przez sklep są wątpliwej jakości. Obsługa nie jedno krotnie wygląda chodzby siedziała w sklepie za karę.

Klient_1xwfE

19.07.2023

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Idealny hipermarket dla...
Idealny hipermarket dla mnie. Zakup wszystkiego co potrzebne w jednym miejscu bardzo dobra jakoś produktów. Osoby tam pracujące pomocne zawsze pytana jestem o ich kartę czy posiadam więc nie muszę się martwić że zapomnę. Świeży odpiek w ciągu dnia jak i na wieczór to jest również duży plus.

Klient_AQxCd

01.03.2023

Placówka

Mielec, Powstańców Warszawy 4

Nie zgadzam się (0)
Nie jest tak...
Nie jest tak źle. Nie można się wszystkiego czepiać.

Klient_PJCG

04.01.2023

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)

E.Leclerc

E.Leclerc działa na Polskim rynku od 1995, gdy otwarto pierwszy sklep pod szyldem marki, na warszawskim Ursynowie. Obecnie grupę tworzy 45 sklepów znajdujących się w 42 miastach na terenie 15 województw, które zatrudniają ponad 5000 pracowników. Należą do nich hipermarkety, supermarkety, centra handlowe oraz placówki w formacie Express. E.Leclerc to także 18 sklepów internetowych. Dzięki łączeniu kilku formatów i szerokiej ofercie produktów, odpowiadają na różnorodne potrzeby klientów.

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż E.Leclerc?

Ktoś 5 dni temu dodał opinię na temat tej firmy

Sklep jest bardzo...
Sklep jest bardzo czysty i przestrzenny. Klient ma odczucie przebywania w sklepie luksusowym. Wszystkie produkty są na swoich miejscach i nie ma problemu ze znalezieniem ich ceny. Przy kasowaniu produktów Pani poinformowała mnie o korzyściach wynikających z posiadania karty bonusowej i w minutę mi ją założyła. Dodatkowo była bardzo przyjazna, uśmiechnięta i zorientowana.
Zgadzasz się?