Orange

( 3.24 )

Opinie (3716)

Młodzi zaangażowani sprzedawcy

Bardzo młodzi sprzedawcy przedstawiający ofertę z dużym zaangażowaniem. Duża wiedza, przekazana w bardzo dostępny sposób

Problemy z zasięgiem.

Ostatnio często w mojej miejscowości Orange traci zasięg na około 24 godziny.

Przeciętna obsługa

Pracownicy uprzejmi, ale wyniośli niczym urzędnicy. Doradcy nie podchodzą indywidualnie do klienta, brak im nawet uśmiechu na twarzy. Nie próbują budować i podtrzymywać relacji z klientem. Kolejnym minusem są kolejki do doradcy. Ogólnie wizyta w tym salonie nie może być zaliczona do przyjemnych. Jedyny plus, to dobra lokalizacja w centrum miasta.

Najlepsza obsługa

Bardzo dobra obsługa, indywidualne podejście do klienta jak i do problemu. Jestem bardzo zadowolony.

Złe traktowanie przez konsultantów

Złe traktowanie przez konsultantów Orange nie załatwiają interwencji wydzwania się po kilka razy i zero reakcji !

Świetna obsługa, sto procent zadowolenia.

Dnia 20 Maja otrzymałam telefon od Orange z którym mam podpisana umowę na telefon komórkowy, na abonament. Rozmowa z panią konsultantka była przyjemna i dzięki jasno przedstawionej ofercie zaowocowała podpisaniem kontraktu na internet domowy, jako dodatkowej usługi do istniejącej już umowy o telefon. Konsultantka posiadała kompleksową wiedzę na temat produktu i bardzo szybko odpowiadała na zadawane przezmnie pytania dotyczące oferty. Rozmowa i podpisanie nowej umowy zajęło około 20 minut. Zaraz po tym otrzymałam email z dokumentacją a kilka dni później smsa od firmy kurierskiej, że router i nowa umowa jest w drodze. Kurier przyjechał na czas a instalacja przebiegła bezproblemowo.

Światłowód

Posiadam w Firmie Orange Światłowód i jestem bardzo zadowolony, nie przerywa, zawsze łączy. Nigdy nie było tak, że Internet jest szybszy czy wolniejszy.

Trudna komunikacja

Niestety nie zawsze można udaję się rozmawiać z osobą kompetentną, osoby głównie tam pracujące są nastawione na sprzedaż i wciskanie ludziom dodatkowych opcji a nie żeby pomóc i rozwiązać problem.

Duża nachalność

Z samej jakości produktu jestem średnio zadowolona jednak opinia dotyczy infolinii Orange. Bardzo ciężko jest wywalczyć usunięcie zgody na kontakty marketingowe. Pracownicy Orange potrafią dzwonić nawet 3 razy w tygodniu. Zaprzestanie kontaktu udało mi się wywalczyć po około 2 miesiącach. Umowa oraz produkty były rejestrowane na inny numer telefonu jednak zwierając umowę telefonicznie dzwoniłam z innego numeru i to ten numer zapisał się w systemie oraz był bombardowany częstymi i nie miłymi kontaktami. Ogólnie konsultanci mili jednak każdy obiecywał usunięcie numeru z bazy, a telefony jednak nie ustawały.

żle

po wejściu do salonu zauważyłam jednego pracownika, który obsługiwał klienta. Pracownik nie zareagował na innych klientów. Salon duży, czynne jedno stanowisko, trzy wolne. Czekałam około 20 minut. Chciałam tylko zapytać o przedłużenie umowy na kartę, ponieważ zmieniły się zasady. W poprzednim roku byłam w salonie i konsultant mi przedłużył na kolejny rok. Teraz otrzymałam sms, ze mam wysłać informacje na start i ponoszę opłatę 6zł. Chciałam zapytać czy to prawda, konsultant nie zaprosił mnie do stanowiska, tylko zapytał czy niby on ma zapłacić za mnie 6zł za przedłużenie na kolejny rok. Wystarczy by wytłumaczył, ze zmieniły się zasady. Nie polecam tego konsultanta.

Konkretnie mocno nastawieni na sprzedaż

Trudno przedostać się przez monolog konsultanta infolinii. Mało pytań dotyczących moich oczekiwań odnośnie danej usługi. Silne nastawienie na jeden produkt mniej zainteresowani dobrem klienta.Oferta bardzo w porządku cenowo i bardzo dobrze przedstawiona sama w sobie Ale nie dopasowana do mnie. Na odebranie telefonu przez konsultanta czekałam niedługo ok 3 minut

Obsługa jest uprzejma i miła

W tym salonie Orange jest bardzo miła i sympatyczna obsługa. Pracownicy są uśmiechnięci i bardzo uprzejmi. Starają się doradzić, dobrze dobrać produkty i usługi, jednak za mało czasu poświęcają na dokładne zbadanie potrzeb klienta. W salonie jest przestrzennie, czysto, jest zachowany reżim sanitarny.

Zakładanie konta na Orange.pl

Wczoraj zakładałem konto na stronie Orange.pl oczekiwanie na kontakt przez czat z konsultantem Orange trwało około 2 min. Konsultantka zapytała przez czat o wymagane dane dotyczące adresu email do kontaktu numeru i rodzaju posiadanej usługi i stanu konta w Orange oraz datę urodzenia. całość założenia konta trwała około 4 minut.

Szybko i sprawnie

Jak na telemarketing poszło całkiem sprawnie ;)

Wzorowa obsługa klienta

Kompetentna, profesjonalna i przemiła obsługa. Potrafią nawet w tak trudnych czasach, jak obecne sprawić by wizyta w salonie była przyjemnością. Dziękujemy

Odwiedzałeś ostatnio Orange?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Dialog

(2.37 )

Netia

(2.49 )

Niezależny Operator Międzystrefowy

(3.50 )

Poradnik jakości obsługi

Z kim wybrać się na urlop? Sprawdź RANKING najlepszych biur podróży!

Po miesiącach cieżkiej pracy i codziennych obowiązków, wszyscy marzymy o urlopie. Chwila odpoczynku i relaksu lub aktywne i ekstremalne przeżycia. Szum nadmorskich fal, albo cudowne krajobrazy górskich miejscowości. A może gwar, ruch i wielkie miasta w stylu Nowego Jorku? Każdy zgodnie z własnymi oczekiwaniami wybiera kierunek podróży. Aby nieco ułatwić wybór oferty Last-Minute, prezentujemy Wam ranking najlepszych (według klientów!) biur podróży!Mamy nadzieję, że pomożemy przyspieszyć proces decyzyjny :)

Sprawdź RANKING najlepszych stacji paliw!

Stację paliw wybieramy nieprzypadkowo. Decdujemy się na tę, która ma najlepszą cenę w stosunku do jakości paliwa, nieduże kolejki lub uprzejmą obsługę. Nie zawsze wybieramy tę po trasie i nie zawsze najtańszą. Wolimy przejechać kilka kilometrów więcej, ale mieć pewność że dobrze wydamy pieniądze. Zwłaszcza teraz, gdy cena paliwa niesamowicie podskoczyła. Jakie stacje wybierają nasi użytkownicy? Klient ze Złotoryi wybiera stację ORLEN przy Legnickiej, chociaż jak sam przyznaje, ceny są tam nie najniższe:"Ceny za paliwo są obecnie bardzo wysokie, jednak obsługa stacji jest całkiem sprawna i miła. Jedzenie na stacji dobre, wybór spory." ~DatiMZ kolei Klient z Leszna poleca LOTOS, ze względu na personel i panującą tam atmosferę:„Wizytę na stacji oceniam pozytywnie ze względu na miłą i sympatyczną obsługę oraz na zaangażowanie personelu w zaspokojenie potrzeb klienta. Podczas wizyty wszystkie standardy obsługi zostały zachowane. Polecam tę stację.” ~ Klient_nDVLNieco gorsze zdanie o odwiedzanej stacji ma Klientka z dolnego śląska. Odwiedza różne stacje pod szyldem Pieprzyk i nie czuje się usatysfakcjonowana:„Kiedyś było OK, ostatnio coś jest nie tak, po tym jak u nich zatankuję, więc przestałam, bo mi szkoda samochodu.” ~DORA_1 Sprawdź nasz ranking stacji paliw, stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl!

Gdzie zrobić zakupy spożywcze? Przedstawiamy RANKING najlepszych marketów spożywczych!

 Sklep spożywczy to jedno z tych miejsc, które odwiedza każdy z nas. Jedni częściej, drudzy rzadziej. Jedne sklepy wizytujemy z przyjemnością, inne zaś z przymusu: bo najbliżej, bo najszybciej. A które sklepy wybieramy najchętniej? Sprawdź poniżej!Wybór miejsca na zakupy spożywcze wydawałby się wyborem prozaicznym. Zawsze jednak kierujemy się pewnymi wytycznymi, dzięki którym wizyta w sklepie może być przyjemniejsza. Jak wynika z badań Polskiego Programu Jakości Obsługi, przeprowadzonych w kwietniu 2021, klienci przy wyborze sklepu spożywczego najczęściej kierują się dostępnym tam asortymentem oraz obowiązującymi cenami. Najmniej istotne jest zaś pochodzenie tych produktów.A jaki wpływ na wybór miejsca, w którym dokonamy zakupu, ma obsługa? W przypadku sklepów spożywczych – przeciętny. Doceniamy pozytywne doznania i miłą obsługę, z większą przyjemnością dokonujemy zakupów w miejscach, gdzie personel jest uśmiechnięty i sprawnie wykonuje obowiązki, a przy tym często dokonujemy większe zakupy oraz decydujemy się na droższe zamienniki, jednak niski poziom jakości obsługi i niekompetentna obsługa nie spowoduje, że całkowicie zrezygnujemy z zakupów, jeśli podoba nam się asortyment w danym sklepie lub ceny produktów. Z opisów respondentów wynika, że musiałaby spotkać ich niezwykle przykra sytuacja ze strony pracowników sklepu, aby całkowicie zrezygnowali z zakupów w danej placówce. Większość z nich zaś zdecydowałoby się na zakupy w innej placówce, tej samej sieci.Istotne zatem jest utrzymywanie odpowiedniego poziomu obsługi, jeśli chcemy powiększać koszyk zakupowy naszych klientów.Które sklepy oceniane są najlepiej? Sprawdź! Wśród najlepiej ocenianych sklepów znalazł się m.in. LIDL, który po raz 12 otrzymał w tym roku tytuł Gwiazdy Jakości Obsługi. W rankingu znajdziemy także innego laureata Gwiazdy, czyli sieć sklepów Kaufland. Klienci tych sklepów doceniają przede wszystkim szeroki wybór produktów oraz sprawną obsługę. „Sklep jest bardzo duży, ma duży wybór produktów z różnych działów, dzięki czemu można w jednym miejscu zrobić zakupy wielobranżowe. […] Cieszę się, że jest tu 6 kas samoobsługowych, przy których można samodzielnie, bez kolejki, skasować swoje zakupy” ~ klientka_7 z Wrocławia„Codziennie robię tam zakupy. Obsługa bardzo miła. Pieczywo zawsze świeże, warzywa i owoce również. Półki pełne towarów. Zawsze znajdę tam to czego potrzebuję” ~ klient_Bj1 z ToruniaSprawdź ranking najlepszych super- i hipermarketów! Nie zgadzasz się z rankingiem? Oceń sklep!

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem