W związku, iż skończyła mi się okresowa umowa na abonament, byłem że tak powiem nękany przez konsultantów z infolinii operatora. Natomiast wiele rozmów kończyło się niepowodzeniem, ponieważ oferty które mi przedstawiali były finansowo gorsze od tej, którą posiadałem, a dodatkowo podczas rozmowy wiele razy była ona przerywana (oczekiwałem na linii), bo konsultant musiał weryfikować czy może mi zaproponować to na czym mi zależy (abonament bez zmian, większy pakiet Internetu). Aż pewnego dnia odebrałem kolejny telefon od konsultanta, który od samego początku był przygotowany do rozmowy, ponieważ wiedział jak długo jestem klientem sieci, jakie płace rachunki i z czego najczęściej korzystam. Po tym krótkim wstępie szczegółowo przedstawił mi nową ofertę, którą oczywiście zaakceptowałem. Sama rozmowa przebiegła miło i widać było po konsultantce, że wie jaką ma ofertę i jak ją dobrać do klienta, z którym rozmawia. Po zakończeniu rozmowy otrzymałem maila od konsultantki potwierdzającego przedstawioną ofertę, a także krótką informację że w razie jakichkolwiek pytań jest do dyspozycji.
Podczas wizyty w placówce zostałem miło i rzeczowo obsłużony. Po wejściu do palcówki zostałem przywitany przez uśmiechniętą osobę z obsługi i zostało mi wskazane miejsce, w którym mam oczekiwać na załatwienie sprawy z którą przyszedłem. Pani, która mnie obsługiwała, była uprzejma i dokładna. Wyjaśniła mi wszystko szczegółowo i dodatkowo upewniała się czy jest to dla mnie zrozumiałe. Na koniec spotkania padło pytanie, czy jeszcze w czymś może mi pomóc. Został mi wręczona wizytówka w razie gdybym jeszcze miał jakieś zapytania. W placówce było czysto i schludnie, a panująca tam atmosfera sprawiła, że na pewno tam wrócę.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.