Pocztex

( 0.64 )

Opinie (36)

bardzo źle

Kurier się nawet nie pofatygował z paczką. Cały dzień siedziałam w domu - dostałam awizo SMSem. Odradzam!

Niesolidny kurier

Jestem osobą niepełnosprawną, zakupy robię w internecie (głównie w bon prix). Otrzymuję zazwyczaj smsa, że była próba doręczenia przesyłki (próby nie było bo nie wychodzę z domu), następnie otrzymuję awizo, że paczka jest do odbioru na poczcie, co przy mojej niepełnosprawności wiąże się z ogromnym kłoptem. Sytuacja powtórzyła się od listopada już trzykrotnie bo trzy razy zamawiałam paczki.Po prostu kurier nie przychodzi do adresata tylko zostawia przesyłkę do odbioru na poczcie

właśnie takiej obsługi niema nigdzie super

mają takiego (treść usunięta) że dhl musi im pomagać..tam pewnie dwóch umie czytac a jeden pakować, z taką precyzją to wy do niczego nie dojdziecie porazka 2 tygodnie na przesyłkę ,a tylko 300 km , z zagranicy miałem w ciągu dwóch dni. jednym słowem do niczego się nie nadajecie (opinia zmoderowana przez administratora z uwagi na treść)

Nigdy więcej - najgorsza jakość pod słońcem

Kurier Pocztex 48 po prostu mnie okradł. Chyba nie trzeba się nad tym bardziej rozpisywać, przesyłka z biżuterią nigdy do mnie nie dotarła mimo, iz była ubezpieczona. Wielokrotnie pisałam reklamacje, które nigdy nie były uwzględnione, Poczta Polska nie potrafi odpowiedzieć gdzie się znajduje paczka, komu ją wydali, jakie nazwisko jest w systemie a zwłaszcza, jakim prawem wydali ją komuś innemu?! Dodam, iż BYŁAM CAŁY CZAS W DOMU!!! Nie było żadnego Pana z przesyłką, nikt nawet nie zadzwonił do drzwi. Sąsiedzi nic nie wiedzą. Kontakt z Pocztą Polską to droga przez mękę. Dodają tyle formalności, aby petent się w końcu sam zniechęcił. Byłam twarda i żądałam od Sklepu Internetowego wszelkich dokumentów potwierdzających wysyłkę. Niestety, kiedy po raz n-ty zażądali abstrakcyjnego oświadczenia, Sklep Internetowy także przestał mi odpisywać. Zostałam z niczym. Ostrzegam Pa ństwa przed Pocztą Polską, jeśli coś Państwu zginie nikt nie będzie w stanie pomóc. Płacimy za niekompetencję i nieopowiedzialnych kurierów.

Żenująca obsługa!

Przez kilka dni, czekałam na przesyłkę, która miała dotrzeć w ramach Pocztex48. No niestety, z 48 h zrobiło się 96h. Gdy próbowałam uzyskać jakiekolwiek informacje dotyczące paczki na infolinii, to przede wszystkim musiałam poczekać ponad pół godziny w "kolejce". Kiedy udało mi się dodzwonić do konsultanta, który jedynie zapytał o nr przesyłki, po czym poinformował mnie, że na temat paczki nic nie wiadomo, bo statusy w systemie były kilka razy zmienione i nie potrafi mi pomóc, po czym się rozłączył. Jakość obsługi na poziomie zerowym. Przykre podejście do klienta.

Dzwoniąc na infolinie w celu doinformowania się dlaczego

Dzwoniąc na infolinie w celu doinformowania się dlaczego kurier nie zadzwonił do mnie przed przyjazdem i dosłownie 10 minut jak pojechał wróciłem do domu zastałem awizo . Zadzwoniłem do kuriera i poinformował mnie że paczka po 14 będzie do odbioru na poczcie . Zgodnie ze strony wynika że jest to niezgodność nienależytego wykonania . Po czym pani na infolinii podała sprzeczne informacje na ten temat iż w momencie gdy kurier nie zastanie nas w domu to musi awizować lecz zgodnie z opisem on nawet nie dzwoni na telefon podany na przesyłce . Jakiś czas temu nawet pisał numer telefonu by tylko zadzwonić jak będę w domu to przywiezie. To ostatni raz jak zamawiałem przez pocztex 48 i inne ich usługi . Nie wspomnę o niemiłej obsłudze na poczcie gdzie po 14 paczka miała być do odbioru a musiałem czekać od 14:20 do 14:40 aż pani życzliwie wprowadzi paczkę w system poczty popijając świeżą herbatkę .

nigdy więcej żadnych usług doręczenia paczek z tej firmy

nigdy więcej żadnych usług doręczenia paczek z tej firmy - masakra. Dostałam numer aby śledzić przesyłkę, od rana widnieje informacja że trwa przygotowanie do doręczania i nic po za tym , wiec dzwonię na infolinię aby uzyskać jakiś szczegółowych informacji, kiedy zostanie mi doręczona przesyła - otrzymałam informację że kurier ma czas do piątku do 20 ( dziś środa) po cholerę te śledzenie / monitoring skoro i tak teraz muszę 3 dni siedzieć i oczekiwać na listonosza. Poczta Polska chce się rozwijać a jest 10 lat za firmami kurierskimi, bo tam od kurierów z porządnych firm otrzymuję się sms lub dzwonią kiedy będzie paczka i w jakich godzinach ( a jest przekrój 2godz, a nie czekanie 3 dni). Po drugie podobno to jest pocztex48 i w ciągu 48 godz powinno być doręczone od pobrania - zostało pobrane wczoraj czyli we wtorek i ma czas do piątku - masakra. Wolę już 3 zł więcej za firmę kurierska zapłacić

Po raz kolejny korzystanie z usług poczty polskiej

Po raz kolejny korzystanie z usług poczty polskiej, a w tym konkretnym przypadku pocztexu było totalną porażką. Na początku wszystko szło ok, śledziłam swoją przesyłką na stronie internetowej i jakie było moje zdziwienie kiedy okazało się że 27.11 o godzinie 15:00 pojawił się status nieudane doręczenie. Moje zdziwienie wynikało z faktu, iż tego dnia cały dzień siedziałam w domu. Postanowiłam więc odwiedzić pocztę w Chropaczowie, na której pani stwierdziła że takiej paczki nie posiada ale zadzwoniła na pocztę do centrum i okazało się że paczka jest tam. Kasjerka z poczty powiadomiła mnie że paczka była dzisiaj doręczona, ale nie było mnie w domu i ponownie zostanie dostarczona jutro. Natomiast ja postanowiłam nie czekać i pojechałam na pocztę do centrum. Tam pani w okienku stwierdziła że u nich nie ma takiej paczki, jednak poszła poszukać i po chwili wróciła z kurierem, który był mocno oburzony na to że go oskarżam i powiedział że on dopiero dostał tą paczkę także nie ma możliwości aby była ona dostarczona dziś. I na koniec najlepsza obie panie (kasjerka i kurier) stwierdziły że ten system śledzenie przesyłek nie działa i nie można na nim polegać.

Rewelacyjnie

Rewelacyjnie. Bardzo szybka dostawa. Na plus: personel, wiedza i doradztwo, sprawność obsługi, oferta i cena.

super bez problemow

super bez problemow, wszystko zgodnie z listem przewozowym

Rewelacyjnie

Rewelacyjnie. bez zarzutu, personel pomocny, alejki przejezdne. Na plus: personel, wiedza i doradztwo, sprawność obsługi, oferta i cena, wygląd miejsca obsługi.

Jestem usatysfakcjonowany działaniem firmy kurierskiej

Jestem usatysfakcjonowany działaniem firmy kurierskiej Pocztex. Zamówiłem przesyłkę za pobraniem o masie 0.40g którą to nadano dzień wcześniej o godzinie 13 00 w mieście Milicz a którą odebrałem o godzinie 10 00 w Wałbrzychu. Kurier był uprzejmy choć niecierpliwy, przesyłka dotarła do mnie w nienaruszonym stanie, koszt jaki mnie wyniósł to jedynie 15 zł.

Odwiedzałeś ostatnio Pocztex?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Urząd Pocztowy Wrocław

(4.00 )

Urząd Pocztowy Szczecin

(4.00 )

urząd Pocztowy Knurów

(2.00 )

Poradnik jakości obsługi

Ranking najlepszych sklepów z elektroniką

Kupując nowe sprzęty do domu, istotna jest dla nas nie tylko niezawodność produktów, ale też profesjonalna i kompetentna obsługa, która pomoże nam wybrać sprzęt najbardziej odpowiadający naszym oczekiwaniom. Sprawdź, z którego sklepu wyjdziesz najbardziej zadowolony!W rankingu są uwzględnione firmy, które zebrały min. 100 opinii na naszym portalu.

Ruszamy na wyprzedaże! Zobacz gdzie spotkasz najlepszą jakość obsługi!

 Trwają letnie wyprzedaże, które w tym roku zachęcają do zakupów sporymi obniżkami cen. My, konsumenci chętnie korzystamy z wyjątkowych ofert, ale czy jesteśmy równie wyjątkowo traktowani? Zanim wybierzesz się na podbój sklepów, sprawdź gdzie znajdziesz nie tylko duży wybór i ciekawy asortyment, ale także wysoką jakość obsługi! Najczęściej (i najwięcej) podczas wyprzedaży kupujemy odzież i dodatki. Za co cenimy sklepy, które odwiedzamy, a co nam się nie podoba? Sprawdźmy opinie użytkowników portalu jakoscobslugi.pl.Pośród firm z branży modowej najwięcej recenzji na portalu zebrała marka Reserved. Na przestrzeni ostatniego miesiąca klienci pozytywnie oceniali krótki czas obsługi oraz zachowanie personelu. Jednak w wielu opiniach pojawiają się spostrzeżenia nt. czystości w przymierzalniach, o czym pisze m.in. Klient_7t5j:"dokonanie zwrotu i zakup innych rzeczy odbyło się bardzo szybko i sprawnie. Kasjerka była uprzejma i chętnie odpowiadała na moje pytania. Sklep jest bardzo dobrze zatowarowany, jedyne do czego można się przyczepić to czystość w przymierzalniach. Poza tym wszystko na dobrym poziomie."Podobnie sklep ocenia Klient_eZpi, który pisze: Sklep dobrze zatowarowany, bez luk. Łatwo się w nim odnaleźć, chociaż w kabinach przebieralni było trochę brudno. Obsługa bardzo pomocna, a kasowanie odbywa się szybko i bez większych przerw (…).W zestawieniu znajduje się również jedna z najchętniej odwiedzanych marek – H&M. Jednak wskaźnik jakości obsługi jest zdecydowanie niższy. Co wpływa na niezadowolenie klientów popularnego „hm”? W czerwcu kupujący narzekali na zachowanie personelu oraz złą organizację obsługi:"Bardzo długi okres oczekiwania na obsługę. Obsługa w ogóle nie przejmuje się klientem opryskliwe podejście do klienta (…). Bardzo zła atmosfera, bałagan , zero organizacji. Biuro nie wie co sprzedaje na magazynie okazuje się, że towaru brak mimo iż klient zapłacił wcześniej za towar".~ Klient_3GyxZarówno pozytywne jak i negatywne opinie w większości przypadków dotyczą wiedzy oraz zachowania personelu, asortymentu i ogólnego wyglądu miejsca obsługi. A ty na co zwracasz uwagę podczas zakupów? Podziel się z nami swoimi doświadczeniami i oceń firmy, które odwiedzasz!A jeśli robisz zakupy online sprawdź, którą firmę kurierską polecają użytkownicy portalu. Ranking najlepiej ocenianych kurierów znajdziesz tutaj.

Urządzaj bez nerwów czyli zestawienie najlepszych sklepów z artykułami dla domu!

 Wakacje to nie tylko czas urlopów, ale także remontów i zmian wystroju wnętrz naszych domów. Zanim wybierzemy się na zakupy warto sprawdzić, które firmy świadczą usługi na najwyższym poziomie oraz gdzie znajdziemy największy wybór produktów. Oto zestawienie najlepiej ocenianych sklepów z branży dom i ogród stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl. Jakie elementy mają wpływ na jakość obsługi w sklepach z wyposażeniem wnętrz? Przyjrzyjmy się bliżej opiniom użytkowników portalu i sprawdźmy na co zwracali uwagę podczas zakupów mebli czy dekoracji do domu. Chociaż sieć sklepów Action jest stosunkowo młodą marką w Polsce zdążyła już zebrać wiele pozytywnych opinii. Klienci najczęściej doceniają dużą ilość pracowników oraz ich przyjazne nastawienie:„Podoba mi się to, że pracowników zawsze jest sporo. Są uśmiechnięci i widać, że praca potrafi dać im przyjemność. Żeby kogoś poprosić o pomoc nie trzeba szukać po całej hali. Kolejne kasy otwierane w miarę potrzeb.”~Klient_iV4yW ciągu minionego półrocza postawa personelu była równie często oceniania przez klientów sklepów Jysk. Jednak ten aspekt obsługi nie zebrał wysokich not. Klienci skarżą się, że pracownicy są trudno dostępni oraz mało chętni do pomocy. Pozytywnie natomiast oceniano zatowarowanie i szeroki wybór asortymentu. Takie doświadczenia opisuje Klient_p1YC:„W sklepie jest duży wybór produktów, jednak pracownicy nie są zainteresowani obsługą klientów. Nawet jak jest kilku pracowników na sali sprzedaży to nie oferują pomocy tylko rozmawiają na prywatne tematy.”Inna skandynawska sieć sklepów wyróżnia się na tle konkurencji sposobem ekspozycji asortymentu oraz punktami gastronomicznymi zlokalizowanymi na terenie sklepów: „Bardzo bogaty asortyment można znaleźć tam wszystko do urządzenia domu. Wielkim plusem jest forma prezentacji asortymentu. Stworzone są pomieszczenia jak w domu: pokoje, sypialnie, łazienki itp, meble dopasowane do różnych wnętrz, sprytne rozwiązania. Genialna jest restauracja ikea, jedzenie jest pyszne, różnorodne w formie bufetu szweckiego a ceny naprawdę niskie.” ~ Klient_9BFMKlienci sklepów z wyposażeniem wnętrz negatywnie wspominają proces reklamacyjny. Takie przypadki miały miejsce między innymi we wspominanym wcześniej sklepie IKEA oraz Black Red White. „Nigdy nie spotkałam się z tak fatalną obsługą w zakresie reklamacji. Otrzymałam wadliwy towar jeszcze w grudniu, a do dnia dzisiejszego nie otrzymałam właściwego! Pracownicy robią wiele problemów, przerzucają na siebie odpowiedzialność i próbują wymigać się argumentami "Ja nie wiem, to koleżanka załatwiała". Jest to niezwykle nieprofesjonalne i z pewnością nie dokonam już w tym punkcie żadnego zakupu.”~ Klient_AjotUżytkownicy portalu najczęściej zwracają uwagę na zachowanie i kompetencje pracowników. W niektórych sklepach stanowi to zachętę do zakupów, w innych wręcz przeciwnie. Jak się okazuje, ważnym elementem jest także obsługa posprzedażowa i nie warto jej zaniedbywać.A jak Ty oceniasz swoją ostatnią wizytę w sklepie z wyposażeniem wnętrz? Opisz swoje doświadczenia i podziel się opinią! 

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem