FedEx

( 3.23 )

FedEx Express od ponad 35 lat łączy ludzi i możliwości i oferuje klientom korzyści płynące z dostępu do największej na świecie sieci przesyłek lotniczych oraz niezrównanej europejskiej sieci drogowej.

Opinie (888)

Rewelacja!

Polecam!

zarejestrowany-uzytkownik

zarejestrowany-uzytkownik

31.05.2021
FedEx Inna forma kontaktu

Brak kompetencji ze ...

Brak kompetencji ze strony kuriera i firmy, najgorsza firma przesyłkowa z jaką miałem do czynienia.

To najgorsza firma ...

To najgorsza firma kurierska na rynku! Status przesyłki pojawił się na stronie FedEx DOPIERO rano w dniu doręczenia. Bardzo bezczelny konsultant na infolinii twierdzi, że błędnie wpisywałem numer, a status był widoczny już dawno. Na jakiej podstawie tak twierdzisz!?! Druga sprawa to zupełny, ale to ZUPEŁNY brak możliwości kontaktu z kurierem! Kurier ma TYLKO prywatna komórkę i to on decyduje czy skontaktować się z odbiorca, czy nie. Brak możliwości proszenia o kontakt telefoniczny od kuriera. Dostajesz SMS że dziś przyjdzie do Ciebie kurier; w domyśle siedź na tyłku i czekaj na wielmożnego pana kuriera cały dzień. Jak Cię kurier nie zastanie, wystawi "awizo", ale to awizo to nie prawdziwe AWIZO, to tylko informacja w INTERNECIE. Jak mu się będzie chciało przyjdzie do Ciebie Jutro, albo za 2 dni w godzinach dowolnych, o których Ty się możesz dowiedzieć TYLKO u konsultanta. Dobrze Wam radzę nie miejcie NIC wspólnego z tą Najgorszą na polskim rynku żenującą foremką. Jeśli jesteście sklepem internetowym, to jakość usług FedEx obniża jakość waszej firmy i naraża Waszych klientów na przykrości. Jeśli jesteście kupującym wybierzcie inną formę dostawy, albo kupujcie w sklepie, który współpracuje z PORZĄDNYMI firmami. Jeśli prywatnie wysyłacie paczkę nie róbcie przykrości jej odbiorcy, nie narażajcie go na kontakty z prymitywami! Chodziło o doręczenie paczki z aluminiowymi felgami do samochodu za zaliczeniem. Dwie duże paki ważące razem ponad 30 kg dodatkowo rozliczenie finansowe z kurierem za 4 alufelgi. Zalety BRAK! Wady Słabe i źle funkcjonujące monitorowanie przesyłek. Brak podanych godzin doręczenia, choćby przybliżonych. Brak możliwości kontaktu z kurierem doręczającym paczkę. Arogancka obsługa na infolinii. (opinia zmoderowana z uwagi na treść)

Kurier nie dojechał, ...

Kurier nie dojechał, brak jakiejlkolwiek pomocy ze strony infolinii, brak jakiekolwiek możliwości skontakowania z kurierem, ignorowanie klienta

1 gwiazdka to ...

1 gwiazdka to za dużo- firma dno - 3razy kozystam - 3 razy problem - naliczona dodatkową dopłatą nie wiadomo za co - 2x50 zł , teraz się postarali i już 100zl dopłaty bo paczka streczem zawinięta ! Uszkodzili mi odkurzacz przemysłowy - całe dno połamane 5mm plastik - zero odszkodowania --- unikać ich pod każdym względem - wyłudzają pieniądze od kkijentow , straszą sądami--- Unikać na wszystkie sposoby

ODBIERAJĄ PRZESYŁKĄ PO ...

ODBIERAJĄ PRZESYŁKĄ PO 3 DNIACH I ZOSTAWIAJĄ DZIADY NA MAGAZYNIE NA NASTĘPNE DNI A KIEDY WYŚLĄ TO NIKT NIE WIE . tak nieogarniętej firmy nie spotkałem . Szkoda mi osób z infolinii bo dostają nieprzyjemne telefony za leniwych kurierów.

NAJGORSZY KURIER- UNIKAĆ!!!!!!

- BRAK MOŻLIWOŚCI KONTAKTU, - ZAPOMNIJ O TERMINOWYM DOSTARCZENIU PRZESYŁKI, - PRZESYŁKI PRZETRZYMYWANE W MAGAZYNIE, - ROZŁĄCZANIE SIĘ KONSULTANTA, -PEŁNA IGNORANCJA JEŚLI CHCESZ MIEĆ DOSTARCZONĄ PRZESYŁKĘ UNIKAJ TEJ FIRMY!!!!

Obsługa przez infolinię - dno, kurier - super

Zleciłam wysyłkę paczki poprzez stronę Furgonetka. Cena była atrakcyjna więc się zdecydowałam. Paczka była w oryginalnym kartonie i miała wymiary standardowe. Jedyną różnicą było to ,że podstawa była u mnie wysokością. W związku z tym, że miałam wątpliwości zadzwoniłam na infolinię Fedex , aby te wątpliwości wyjaśnić . Konsultantka bardzo pewnie odpowiedziała mi, że nie ważne co jest wysokością, a co podstawą, najważniejsze aby zgadzały się wymiary, powiedziałam również co wysyłam. Na liście i wszędzie napisałam jaka jest zawartość paczki. NIKT nie poinformował mnie, że moja przesyłka, jak się później okazało jest niestandardowa. Taką informację otrzymałam ponad 2 tygodnie po wysłaniu. Wystawiono fakturę na podwójną kwotę, co znacznie przewyższyło kwoty oferowane przez inne firmy. Pomimo składanych reklamacji firma uważała , że wszystko jest ok. Uważam, że zostałam celowo wprowadzona w błąd przez pracownika infolinii , do czego firma się nie odniosła, chociaż podobno wszystkie rozmowy są rejestrowane. Zarzucono mi, że opakowanie było złe - był to oryginalny karton i że wymiary były niestandardowe, a były 50x50x70. Nie polecam tej firmy bo naciągają na koszty i udzielają złych informacji

DNO i WARSTWA MUŁU

Kurier po dwóch próbach doręczenia odesłał przesyłkę do nadawcy. Kurier nie wie że na przesyłce jest nr. telefonu do odbiorcy. Oczywiście nie zadzwonił bo po co. Mam siedzieć w domu i czekać na jaśnie oświeconego Pana kuriera. Poczytałem trochę opinie i doszedłem do wniosku że to jest normalne w firmie FEDEX i nikt nad tym nie panuje. Kurier ma chyba płacone od wożonej paczki a nie od dostarczonej. Nie polecam.

Dość słabo

Bywało lepiej. Obsługa paczek mocno się pogorszyła.

zarejestrowany-uzytkownik

zarejestrowany-uzytkownik

31.05.2021
FedEx Inna forma kontaktu

OK

Całkiem dobrze

zarejestrowany-uzytkownik

zarejestrowany-uzytkownik

31.05.2021
FedEx Inna forma kontaktu

OK

Całkiem dobrze

Masakra

Najgorsze usługi.

Super firma

Są w porządku!

OK

Całkiem dobrze

zarejestrowany-uzytkownik

zarejestrowany-uzytkownik

31.05.2021
FedEx Inna forma kontaktu

Słabo

Nie polecam

Super firma

Są w porządku!

Odwiedzałeś ostatnio FedEx?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

InPost

(3.64 )

Poczta Polska

(2.94 )

Pocztex

(2.43 )

Poradnik jakości obsługi

Z kim wybrać się na urlop? Sprawdź RANKING najlepszych biur podróży!

Po miesiącach cieżkiej pracy i codziennych obowiązków, wszyscy marzymy o urlopie. Chwila odpoczynku i relaksu lub aktywne i ekstremalne przeżycia. Szum nadmorskich fal, albo cudowne krajobrazy górskich miejscowości. A może gwar, ruch i wielkie miasta w stylu Nowego Jorku? Każdy zgodnie z własnymi oczekiwaniami wybiera kierunek podróży. Aby nieco ułatwić wybór oferty Last-Minute, prezentujemy Wam ranking najlepszych (według klientów!) biur podróży!Mamy nadzieję, że pomożemy przyspieszyć proces decyzyjny :)

Sprawdź RANKING najlepszych stacji paliw!

Stację paliw wybieramy nieprzypadkowo. Decdujemy się na tę, która ma najlepszą cenę w stosunku do jakości paliwa, nieduże kolejki lub uprzejmą obsługę. Nie zawsze wybieramy tę po trasie i nie zawsze najtańszą. Wolimy przejechać kilka kilometrów więcej, ale mieć pewność że dobrze wydamy pieniądze. Zwłaszcza teraz, gdy cena paliwa niesamowicie podskoczyła. Jakie stacje wybierają nasi użytkownicy? Klient ze Złotoryi wybiera stację ORLEN przy Legnickiej, chociaż jak sam przyznaje, ceny są tam nie najniższe:"Ceny za paliwo są obecnie bardzo wysokie, jednak obsługa stacji jest całkiem sprawna i miła. Jedzenie na stacji dobre, wybór spory." ~DatiMZ kolei Klient z Leszna poleca LOTOS, ze względu na personel i panującą tam atmosferę:„Wizytę na stacji oceniam pozytywnie ze względu na miłą i sympatyczną obsługę oraz na zaangażowanie personelu w zaspokojenie potrzeb klienta. Podczas wizyty wszystkie standardy obsługi zostały zachowane. Polecam tę stację.” ~ Klient_nDVLNieco gorsze zdanie o odwiedzanej stacji ma Klientka z dolnego śląska. Odwiedza różne stacje pod szyldem Pieprzyk i nie czuje się usatysfakcjonowana:„Kiedyś było OK, ostatnio coś jest nie tak, po tym jak u nich zatankuję, więc przestałam, bo mi szkoda samochodu.” ~DORA_1 Sprawdź nasz ranking stacji paliw, stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl!

Gdzie zrobić zakupy spożywcze? Przedstawiamy RANKING najlepszych marketów spożywczych!

 Sklep spożywczy to jedno z tych miejsc, które odwiedza każdy z nas. Jedni częściej, drudzy rzadziej. Jedne sklepy wizytujemy z przyjemnością, inne zaś z przymusu: bo najbliżej, bo najszybciej. A które sklepy wybieramy najchętniej? Sprawdź poniżej!Wybór miejsca na zakupy spożywcze wydawałby się wyborem prozaicznym. Zawsze jednak kierujemy się pewnymi wytycznymi, dzięki którym wizyta w sklepie może być przyjemniejsza. Jak wynika z badań Polskiego Programu Jakości Obsługi, przeprowadzonych w kwietniu 2021, klienci przy wyborze sklepu spożywczego najczęściej kierują się dostępnym tam asortymentem oraz obowiązującymi cenami. Najmniej istotne jest zaś pochodzenie tych produktów.A jaki wpływ na wybór miejsca, w którym dokonamy zakupu, ma obsługa? W przypadku sklepów spożywczych – przeciętny. Doceniamy pozytywne doznania i miłą obsługę, z większą przyjemnością dokonujemy zakupów w miejscach, gdzie personel jest uśmiechnięty i sprawnie wykonuje obowiązki, a przy tym często dokonujemy większe zakupy oraz decydujemy się na droższe zamienniki, jednak niski poziom jakości obsługi i niekompetentna obsługa nie spowoduje, że całkowicie zrezygnujemy z zakupów, jeśli podoba nam się asortyment w danym sklepie lub ceny produktów. Z opisów respondentów wynika, że musiałaby spotkać ich niezwykle przykra sytuacja ze strony pracowników sklepu, aby całkowicie zrezygnowali z zakupów w danej placówce. Większość z nich zaś zdecydowałoby się na zakupy w innej placówce, tej samej sieci.Istotne zatem jest utrzymywanie odpowiedniego poziomu obsługi, jeśli chcemy powiększać koszyk zakupowy naszych klientów.Które sklepy oceniane są najlepiej? Sprawdź! Wśród najlepiej ocenianych sklepów znalazł się m.in. LIDL, który po raz 12 otrzymał w tym roku tytuł Gwiazdy Jakości Obsługi. W rankingu znajdziemy także innego laureata Gwiazdy, czyli sieć sklepów Kaufland. Klienci tych sklepów doceniają przede wszystkim szeroki wybór produktów oraz sprawną obsługę. „Sklep jest bardzo duży, ma duży wybór produktów z różnych działów, dzięki czemu można w jednym miejscu zrobić zakupy wielobranżowe. […] Cieszę się, że jest tu 6 kas samoobsługowych, przy których można samodzielnie, bez kolejki, skasować swoje zakupy” ~ klientka_7 z Wrocławia„Codziennie robię tam zakupy. Obsługa bardzo miła. Pieczywo zawsze świeże, warzywa i owoce również. Półki pełne towarów. Zawsze znajdę tam to czego potrzebuję” ~ klient_Bj1 z ToruniaSprawdź ranking najlepszych super- i hipermarketów! Nie zgadzasz się z rankingiem? Oceń sklep!

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem