Jakość Obsługi

UPC

( 3.06 )

UPC Polska jest liderem cyfrowych usług: telewizji, światłowodowego internetu oraz telefonii dla klientów indywidualnych i biznesowych. UPC troszczy się o klientów i zaspokaja ich potrzeby w nowoczesnym świecie, inwestując w technologie przyszłości, treści i najlepszą w Polsce sieć. Kontakt z bliskimi, dostęp do informacji czy rozwój biznesu stają się z UPC jeszcze prostsze, przynosząc radość z każdej chwili. Z usług UPC korzysta niemal 1,5 mln klientów. W zasięgu sieci UPC znajduje się prawie 3,3 mln gospodarstw domowych, w ponad 150 miejscowościach w Polsce.

Opinie (709)

Obsługa- tragedia. Straszna masówa !

Nie miałam do tej pory styczności z UPC (całe szczęście). Pierwszy raz zadzwoniłam na infolinię w niedzielę- zgłaszając brak internetu na nowo wynajętej stancji. Czas oczekiwania długi. Po połączeniu konsultantka (dane osobowe usunięte przez administratora - RODO) chciała odesłać mnie z niczym, bo nie jestem głównym abonentem. Kiedy wyjaśniłam jej że jest to problem techniczny i należy to do jej obowiązków łaskawie zajrzała do systemu mówiąc "to w ogóle nie ma internetu" tak jakby coś było nie tak, po czym poinformowała że modem jest zalogowany i internet powinien działać a bardziej mi nie może pomóc bo umowa nie jest na mnie. Okazało się że parametry pracy modemu wcale nie były prawidłowe jak zapewniała konsultantka, poprawił je później jej kolega. Internetu nie było od 2 dni i po wifi i po kablu. Jestem bardzo niezadowolona z obsługi. Ponadto po rozmowie z konsultantką zgłosiłam problem na facebooku firmy. Nie dostałam odpowiedzi na zgłoszenie do tej pory. Minęły 4 dni. To jest jakaś kpina ! Po co Wam ten profil na facebooku?! Odpowiadacie w ogóle na wiadomości klientów, czy służy on Wam tylko do reklamowania nowych ofert, a "skontaktuj sie z nami" to tylko taka gra słowna. W dodatku w automatycznej odpowiedzi piszecie "odpowiedź zostanie udzielona jak najszybciej". Mamy XXI wiek, litości... 4 dni to stanowczo za dużo. Ponadto w autoodpowiedzi napisane jest "w sprawach pilnych prosimy o kontakt pod nr..." i drodzy Państwo podany jest numer nie na infolinię a do Przedstawiciela Handlowego. Okazuje się że dla UPC sprawy pilne to wyłącznie sprawy sprzedażowe !! A co z 2 mln abonentów którzy korzystają już z Waszych usług? No cóż numer na infolinię obsługową nie jest tak łatwy do znalezienia. Podsumowując oceniam obsługę klienta UPC jako mało profesjonalną, nie nastawioną na klienta. Jest to bardzo duża firma i niestety na pierwszy rzut oka widać że nastawiona jest na sprzedaż i niestety wyłącznie na sprzedaż. Zostawiam tą opinię i zastanawiam się czy przy takim standardzie obsługi w ogóle się do niej odniesiecie, czy dostane po prostu automatyczną zwrotkę.

Super profejonalna obsluga!!!

Mialem dzis przyjemnosc rozmawiac z konsultatnka (dane osobowe usunięte przez administratora - RODO) z infolini w Sosnowcu przy ul .Partyznatow. Chcialem zasiegnac informacji w kwestii zmiany pakietu . Zyczylbym sobie zawsze tak profesjonalnej i przyjemnej konsultantki, ktora swietnie potrafila mi doradzic w wybraniu nowego pakietu pod katem programow jak i jak i internetu. Pani poswiecila mi duzo czasu wyjasniajac dokladnie wszystko o co pytalem oraz wprowadzila mnie bardzo dokladnie w cala oferte UPC. Za obsluge z czystym sumieniem daje 5 gwiazdek za obsluge. Profejonalna i przemila konsultantka. Pozdrawiam -Marcin

Odradzam wybór

Obsługa klienta i poziom kontaktu z klientem jest słaby. Nie polecam.

Bardzo słabo

Firma naciaga klientów na gorsze umowy mimo tego nowy klient dostaje lepszą ofertę jawne kłamstwa podczas rozmowy telefonicznej mówią że promocja nie jest dostępna a na stronie internetowej jest i mówią że jest to błąd i poprawią. Nie polecam.

Chyba sobie ktoś żarty robi

Kontakt przez infolinię w miarę Ok po za czasem oczekiwania, na połączenie. FB i społeczność UPC jest ok jak się nie przychodzi z problemem tylko zachwala ich usługi w innym przypadku ban lub kasowanie postów (w świetle regulaminu , który się zmienia w zależności od potrzeb). Aktualizacja sprzętu? Chyba psucie tego co i tak do końca nie działa. Arogancja i niekompetencja moderatorów tylko pokazuje klientowi gdzie jego miejsce do końca umowy. Masz problem to nie wina UPC tylko abonentów w 99% jeżeli to jest odpowiedź moderatora zatrudnionego przez UPC to chyba o czymś świadczy.

Internet z felerem - modem Compal CH7465LG-LC.

Trudno uzyskać połączenie na czacie, firma nie udostępnia swego adresu mailowego do kontaktu, trzeba dzwonić w pilniejszych sprawach. Infolinia telefoniczna OK, o obsłudze w salonie nie powiem złego słowa, mili i uczynni. Natomiast Forum Społeczności UPC obsługiwane jest przez arogancką ekipę, uderza wspomniana cenzura, a także promowanie lizusostwa, premiowane są osoby gadatliwe, chwalące UPC, atakujące personalnie innych uczestników dyskusji. Powinni wziąć przykład z innych for operatorskich, które dawno już zaprzestały sowieckich metod i pozwalają na dużo większą swobodę wypowiedzi. Niektórych moderatorów proponuję wysłać na jakieś szkolenia interpersonalne, bo chyba nawet są nieświadomi jak złą opinię robią swemu chlebodawcy i zrażają klientów swoją postawą! Zamiast łagodzić często eskalują i zaogniają sytuację. Nieprzyjemna atmosfera nie sprzyja komunikacji tym kanałem z klientami. Moja opinia dla urządzenia Compal (Connect Box) wymaga dodatkowego komentarza. Posiada defekt chipsetu (wystarczy wpisać w google Puma 6 test) co może wpływać niekorzystnie na opóźnienia w grach oraz innych usługach wrażliwych na skoki pingu. Problem do dziś nierozwiązany, pisanie o tym na forum ich Społeczności jest niemile widziane. Brak alternatywy, jak u innych dostawców, UPC nie oferuje innych modemów dla klientów detalicznych!

Fatalnie,żle i arogancko

Zarówno infolinia, jak i profil FB jak i forum społeczności UPC bardzo kiepsko radzi sobie z abonentami i ich problemami. Najczęściej udają że nie ma problemu i to wina abonenta. Albo że sprzęt jest wadliwy a sytuacja się poprawi po aktualizacji oprogramowania złomu czyli dekodera Horizon. Z tym że na aktualizację tą czekam już ponad 13 miesięcy...Żenada, porażka. Dodatkowo na forum społeczności UPC bezczelni moderatorzy cenzurują posty i usuwają wszelkie krytyczne uwagi !!!

Profesjonlana obsługa, długie oczekiwanie na połączenie

Konsultanci infolinii to prawdziwi profesjonaliści. Po uprzejmym przedstawieniu się i dopytaniu w czym jest problem potrafią dosłownie w chwilę znaleźć optymalne rozwiązanie. Dzwoniąc nawet ze skomplikowanym problemem technicznym, można liczyć na kompetentną i fachową pomoc. Konsultanci są także doskonale przeszkoleni z zakresu obsługi klienta. Są bardzo uprzejmi i życzliwi, mówią w sposób spokojny i wyraźny, używają języka zrozumiałego dla klienta. Potrafią cierpliwie słuchać, nie przerywają rozmówcy, sprawiają iż dzwoniący ma poczucie iż jest najważniejszy. Jedyny minus to zbyt długi czas oczekiwania na połączenie. (ok 15 min)

ŻENADA !!!

Konsultanci infolinii UPC, którzy powinni służyć klientom wsparciem i pomocą, są arogantcy i bezczelni. Swoimi uwagami i tonem dają do zrozumienia klientowi, że jest intruzem, a jego pytania są bezsensowne. Agresja skrywana za sarkazmem, rozłączanie się, brak możliwości porozumienia. Rozważam zakończenie umowy z UPC z powodu żenująco niskiego poziomu obsługi.

Fatalnie

Osoba która instaluje ROUTER nie ma zielonego pojęcia jak to zrobić. Chodzi i tylko klnie..... zero szacunku. Wszystko dookoła porysowane. Po ^nieskończonej^ pracy Pan wyszedł zostawiając cały bałagan zero wyjaśnień dlaczego nie zostało podłączone. NIC. Drugi raz już taka sama sytuacja.

Super kontakt

Szybka obsługa, oferta dopasowana do klienta. Jednym zdaniem: szybko, przyjemnie i bez fochów.

Obsługa reklamacji

Zgłosiłem reklamację źle działających kanałów radiowych, konsultant przyjął zgłoszenie, nie zaproponował jednak rozwiązania które by mnie usatysfakcjonowało, sprawa ciągnie się od miesiąca...

Odwiedzałeś ostatnio UPC?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Oferta

  • internet
  • telefonia komórkowa
  • telewizja
  • światłowód

Podobne firmy w okolicy

Dialog

(4.14 )

Netia

(3.33 )

Niezależny Operator Międzystrefowy

(4.50 )

Poradnik jakości obsługi

Gdzie robić zakupy? RANKING najlepiej ocenianych supermarketów!

Gdzie najlepiej wybrać się na zakupy? W którym sklepie spotkacie najwyższą jakość obsługi, bez problemu znajdziecie produkty i skorzystacie z ciekawych promocji? Sprawdźcie nasz ranking najlepiej ocenianych supermarketów na portalu jakoscobslugi.pl!  

RANKING Najlepiej oceniane cukiernie i piekarnie

Sprawdź ranking najlepszych cukierni. Poniższe firmy otrzymały najlepsze opine na portalu Jakości Obsługi.Do rankingu zakwalifikowały się tylko te firmy, które miały więcej niż 10 opinii.

RANKING Najlepiej oceniane miejsca rozrywki

Sprawdź ranking najlepiej ocenianych miejsc rozrywki na portalu Jakości Obsługi. Poniższe firmy otrzymały najlepsze opinie i najwyższe oceny od użytkowników portalu. Do rankingu zakwalifikowały się tylko te centra rozrywki, które miały więcej niż 10 opinii.

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem