Jakość Obsługi

UPC

( 3.09 )

UPC Polska jest liderem cyfrowych usług: telewizji, światłowodowego internetu oraz telefonii dla klientów indywidualnych i biznesowych. UPC troszczy się o klientów i zaspokaja ich potrzeby w nowoczesnym świecie, inwestując w technologie przyszłości, treści i najlepszą w Polsce sieć. Kontakt z bliskimi, dostęp do informacji czy rozwój biznesu stają się z UPC jeszcze prostsze, przynosząc radość z każdej chwili. Z usług UPC korzysta niemal 1,5 mln klientów. W zasięgu sieci UPC znajduje się prawie 3,3 mln gospodarstw domowych, w ponad 150 miejscowościach w Polsce.

Opinie (727)

montaż sosnowiec

nie jestem pewna czy firma robi sobie ze mnie żarty ! jako nowy klient czekam 4 dzien az monter przyjedzie i założy mi telewizje i internet. dzwoniąc na infolinię zostaje tylko przełączana miedzy konsultanatmi i nic więcej! złożona skarga też nie daje żadnych rezultatów. Firmie najwidoczniej nie zależy na nowych klientach i rozkładają recę na zaistniałą sytuację. nie polecam ! pierwszy raz spotykam się z takim podejściem do klienta. oby tak dalej.

Rzetelność, skrupulatność, konsekwencja w działaniu

Kontakt, zapytanie, zgłoszenie usterki 7/10 - czas oczekiwania na połączenie z konsultantem + zaangażowanie w rozwiązanie problemu + fachowość i znajomość tematu + uprzejmość konsultanta Rozwiązanie problemu 8/10 - brak informacji ze strony technika o czasie spóźnienia + szybka weryfikacja problemu + szczegółowe odpowiedzi na zadane pytania + dodatkowe informacje pozwalające na szybszą pomoc w przyszłości + propozycja dodatkowych rozwiązań pozwalających na jeszcze większą satysfakcję korzystania z usług UPC

Niski poziom

Ten punkt wydaje mi się miał by wielu klientów ale panie które tam pracują to jakby za kare. Nie pomagają nie angażują się . Podchodzą do klienta jak po jajka w sklepie . Będą to wezmę nie ma nie wezmę to tak z klientem chce to weźmie jak nie niech wyjdzie .

Jest coraz gorzej.

Niestety zgłoszony w sierpniu (20.08) problem techniczny w żaden sposób nie był podjęty do czasu mojego telefonu dn. 8 września. Pomimo zapewnień konsultanta technicznego o tym, że sprawę przyśpieszy, dalej nic się nie dzieje.

Tak aroganckiej obslugi

Tak aroganckiej i nie kompetentnej obsługi klienta chyba że świeczką szukać. Notoryczne problemy z internetem mimo kilku wizyt technika problem został nierozwiązany. Do tego często się zdarza że technik nie dotrze bez jakiegokolwiek poinformowania klienta, a przedział wizyty 3 godziny, wycięte z życiorysu. Infolinia nic nie wie i nic nie może przecież to podwykonawca a nie wielkie Upc. Próby uzyskania pomocy przez społeczność Upc, najczęściej są kasowane, albo nieuprzejme odpowiedzi pracowników zniechęcają do tej formy kontaktu. Tam mile widziana jest "konstruktywna krytyka", ale chyba tylko konkurencyjnych firm. (opinia zmoderowana przez administratora z uwagi na treść)

Zdecydowanie nie polecam nikomu

Naliczane dodatkowe opłaty, których nie można wyjaśnić bo nikt nie odbiera na infolinii.

Porażka

Nieuprzejme zachowanie konsultanta nie pomógł rozwiązać problemu brak wymiany modemu pomimo problemów z obecnym sprzętem. (opinia zmoderowana przez administratora z uwagi na treść)

lekceważący stosunek do klientów

niestety ale ocena tej firmy musi być negatywna jak większość opinii o tej firmie wystawionych przez klientów.Umowa na internet 500Mb/s a dostarczają 20,30% czyli 70,100,110,maksymalnie 150Mb/s....co robią ........każą zgłaszać w dziale technicznym-dział techniczny przez 19 dni nie jest w stanie rozwiązać problemu.Czas oczekiwania na serwisanta 1 tydzień.Biuro Obsługi Klienta w Gdańsku ...pani nie może uzyskać połączenia z działem wsparcia technicznego ,co proponuje ? aby klient sam spróbował połączyć się-tak rozwiązują problemy.Chwalą się szybkim internetem i sprzedają [żądają zapłaty]za coś czego nie posiadają ! Stałych klientów traktują w ten sposób że przy kolejnej umowie żądają zapłaty nieomalże dwukrotnie większej aniżeli płaci nowy klient. Stały klient nie ma możliwości wyboru-nowy ma ! np pakiet Tv+internet,a stały ....Tv+internet+telefon [telefon którego nie potrzebuje! wystarczy zajrzeć chociażby na FB i poczytać negatywne komentarze i sposób ich rozwiązywania przez UPC aby jednoznacznie stwierdzić że taki tytuł tej UPC nie należy się,bo to jest uwłaczające dla firm które są w tej grupie i dbają o klienta.

Czytajcie dokładnie umowy!

Jestem mega zawiedziony ,,deklarowaną'' prędkością internetu. Moje łącze miało mieć przepustowość 150mb/s - jednak nigdy nie osiąga większej prędkości niż 60mb/s. Kiedy poprosiłem o wyjaśnienie dlaczego płacę ustaloną kwotę abonamentu za 150mb/s a otrzymuję tylko 60mb/s - poproszono mnie o przeczytanie umowy a tam adnotacja: dostawca musi zagwarantować conajmniej 40% deklarowanej prędkości na umowie - i faktycznie jest to zawsze ale to zawsze JEDYNIE 60mb/s. Pozdrawiam, niezadowolony klient.

Rzeczowo i przyjaźnie

Niezależnie od tego czy samu dzwoni się na infolinię UPC, czy też kontaktują się z niej, np. w sprawie przedłużenia umowy, trafia się na przemiłych doradców, którzy pomagają, podpowiadają i zdecydowanie nie są nachalni.

Dobra usługa ale zbyt droga

Mam w domu TV i internet z UPC. Jestem zadowolona z jakości natomiast uważam, że cena (110 zł) jest zbyt wysoka . Kwota opłaty za te media nie powinna być wyższa niż 70-80 zł.

Super

Jestem klientem UPC od 6 lat. Nie mam żadnych zastrzeżeń. Internet działa bezproblemowo, telewizja również. Jesli sa jakiekolwiek problemy sa przez pracowników bardzo szybko rozwiązywane. Jestem bardzo zadowolona. W czerwcu podpisałam umowe na następne 2 lata.

masakra

kurier miał odebrać ode mnie służbową przesyłkę z firmy, jednego dnia przyjechał ale w zasadzie nie pamiętał lub nie wiedzial po co a drugiego był nadąsany, nieuprzejmy, zły że musi po nią iść ze mną do innego pokoju i "nie miał czasu" na naklejenie kartki adresowej mimo iż potem 3 min stał pod windom by zjechać z 2 pietra...masakra

Obsługa- tragedia. Straszna masówa !

Nie miałam do tej pory styczności z UPC (całe szczęście). Pierwszy raz zadzwoniłam na infolinię w niedzielę- zgłaszając brak internetu na nowo wynajętej stancji. Czas oczekiwania długi. Po połączeniu konsultantka (dane osobowe usunięte przez administratora - RODO) chciała odesłać mnie z niczym, bo nie jestem głównym abonentem. Kiedy wyjaśniłam jej że jest to problem techniczny i należy to do jej obowiązków łaskawie zajrzała do systemu mówiąc "to w ogóle nie ma internetu" tak jakby coś było nie tak, po czym poinformowała że modem jest zalogowany i internet powinien działać a bardziej mi nie może pomóc bo umowa nie jest na mnie. Okazało się że parametry pracy modemu wcale nie były prawidłowe jak zapewniała konsultantka, poprawił je później jej kolega. Internetu nie było od 2 dni i po wifi i po kablu. Jestem bardzo niezadowolona z obsługi. Ponadto po rozmowie z konsultantką zgłosiłam problem na facebooku firmy. Nie dostałam odpowiedzi na zgłoszenie do tej pory. Minęły 4 dni. To jest jakaś kpina ! Po co Wam ten profil na facebooku?! Odpowiadacie w ogóle na wiadomości klientów, czy służy on Wam tylko do reklamowania nowych ofert, a "skontaktuj sie z nami" to tylko taka gra słowna. W dodatku w automatycznej odpowiedzi piszecie "odpowiedź zostanie udzielona jak najszybciej". Mamy XXI wiek, litości... 4 dni to stanowczo za dużo. Ponadto w autoodpowiedzi napisane jest "w sprawach pilnych prosimy o kontakt pod nr..." i drodzy Państwo podany jest numer nie na infolinię a do Przedstawiciela Handlowego. Okazuje się że dla UPC sprawy pilne to wyłącznie sprawy sprzedażowe !! A co z 2 mln abonentów którzy korzystają już z Waszych usług? No cóż numer na infolinię obsługową nie jest tak łatwy do znalezienia. Podsumowując oceniam obsługę klienta UPC jako mało profesjonalną, nie nastawioną na klienta. Jest to bardzo duża firma i niestety na pierwszy rzut oka widać że nastawiona jest na sprzedaż i niestety wyłącznie na sprzedaż. Zostawiam tą opinię i zastanawiam się czy przy takim standardzie obsługi w ogóle się do niej odniesiecie, czy dostane po prostu automatyczną zwrotkę.

Odwiedzałeś ostatnio UPC?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Oferta

  • internet
  • telefonia komórkowa
  • telewizja
  • światłowód

Podobne firmy w okolicy

Dialog

(4.14 )

Netia

(3.14 )

Niezależny Operator Międzystrefowy

(4.50 )

Poradnik jakości obsługi

Jaki bank wybrać? RANKING najlepiej ocenianych banków!

W jakim banku założyć konto? W którym najlepiej wziąć kredyt? Gdzie spotkacie najwyższą jakość obsługi, bez problemu otrzymacie pomoc od profesjonalistów? Przedstawiamy nasz ranking najlepiej ocenianych banków na portalu jakoscobslugi.pl!

Gdzie robić zakupy? RANKING najlepiej ocenianych supermarketów!

Gdzie najlepiej wybrać się na zakupy? W którym sklepie spotkacie najwyższą jakość obsługi, bez problemu znajdziecie produkty i skorzystacie z ciekawych promocji? Sprawdźcie nasz ranking najlepiej ocenianych supermarketów na portalu jakoscobslugi.pl!  

RANKING Najlepiej oceniane cukiernie i piekarnie

Sprawdź ranking najlepszych cukierni. Poniższe firmy otrzymały najlepsze opine na portalu Jakości Obsługi.Do rankingu zakwalifikowały się tylko te firmy, które miały więcej niż 10 opinii.

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem