Jakość Obsługi

UPC

( 3.04 )

UPC Polska jest liderem cyfrowych usług: telewizji, światłowodowego internetu oraz telefonii dla klientów indywidualnych i biznesowych. UPC troszczy się o klientów i zaspokaja ich potrzeby w nowoczesnym świecie, inwestując w technologie przyszłości, treści i najlepszą w Polsce sieć. Kontakt z bliskimi, dostęp do informacji czy rozwój biznesu stają się z UPC jeszcze prostsze, przynosząc radość z każdej chwili. Z usług UPC korzysta niemal 1,5 mln klientów. W zasięgu sieci UPC znajduje się prawie 3,3 mln gospodarstw domowych, w ponad 150 miejscowościach w Polsce.

Opinie (720)

Zdecydowanie nie polecam nikomu

Naliczane dodatkowe opłaty, których nie można wyjaśnić bo nikt nie odbiera na infolinii.

Porażka

Nieuprzejme zachowanie konsultanta nie pomógł rozwiązać problemu brak wymiany modemu pomimo problemów z obecnym sprzętem. (opinia zmoderowana przez administratora z uwagi na treść)

lekceważący stosunek do klientów

niestety ale ocena tej firmy musi być negatywna jak większość opinii o tej firmie wystawionych przez klientów.Umowa na internet 500Mb/s a dostarczają 20,30% czyli 70,100,110,maksymalnie 150Mb/s....co robią ........każą zgłaszać w dziale technicznym-dział techniczny przez 19 dni nie jest w stanie rozwiązać problemu.Czas oczekiwania na serwisanta 1 tydzień.Biuro Obsługi Klienta w Gdańsku ...pani nie może uzyskać połączenia z działem wsparcia technicznego ,co proponuje ? aby klient sam spróbował połączyć się-tak rozwiązują problemy.Chwalą się szybkim internetem i sprzedają [żądają zapłaty]za coś czego nie posiadają ! Stałych klientów traktują w ten sposób że przy kolejnej umowie żądają zapłaty nieomalże dwukrotnie większej aniżeli płaci nowy klient. Stały klient nie ma możliwości wyboru-nowy ma ! np pakiet Tv+internet,a stały ....Tv+internet+telefon [telefon którego nie potrzebuje! wystarczy zajrzeć chociażby na FB i poczytać negatywne komentarze i sposób ich rozwiązywania przez UPC aby jednoznacznie stwierdzić że taki tytuł tej UPC nie należy się,bo to jest uwłaczające dla firm które są w tej grupie i dbają o klienta.

Czytajcie dokładnie umowy!

Jestem mega zawiedziony ,,deklarowaną'' prędkością internetu. Moje łącze miało mieć przepustowość 150mb/s - jednak nigdy nie osiąga większej prędkości niż 60mb/s. Kiedy poprosiłem o wyjaśnienie dlaczego płacę ustaloną kwotę abonamentu za 150mb/s a otrzymuję tylko 60mb/s - poproszono mnie o przeczytanie umowy a tam adnotacja: dostawca musi zagwarantować conajmniej 40% deklarowanej prędkości na umowie - i faktycznie jest to zawsze ale to zawsze JEDYNIE 60mb/s. Pozdrawiam, niezadowolony klient.

Rzeczowo i przyjaźnie

Niezależnie od tego czy samu dzwoni się na infolinię UPC, czy też kontaktują się z niej, np. w sprawie przedłużenia umowy, trafia się na przemiłych doradców, którzy pomagają, podpowiadają i zdecydowanie nie są nachalni.

Dobra usługa ale zbyt droga

Mam w domu TV i internet z UPC. Jestem zadowolona z jakości natomiast uważam, że cena (110 zł) jest zbyt wysoka . Kwota opłaty za te media nie powinna być wyższa niż 70-80 zł.

Super

Jestem klientem UPC od 6 lat. Nie mam żadnych zastrzeżeń. Internet działa bezproblemowo, telewizja również. Jesli sa jakiekolwiek problemy sa przez pracowników bardzo szybko rozwiązywane. Jestem bardzo zadowolona. W czerwcu podpisałam umowe na następne 2 lata.

masakra

kurier miał odebrać ode mnie służbową przesyłkę z firmy, jednego dnia przyjechał ale w zasadzie nie pamiętał lub nie wiedzial po co a drugiego był nadąsany, nieuprzejmy, zły że musi po nią iść ze mną do innego pokoju i "nie miał czasu" na naklejenie kartki adresowej mimo iż potem 3 min stał pod windom by zjechać z 2 pietra...masakra

Obsługa- tragedia. Straszna masówa !

Nie miałam do tej pory styczności z UPC (całe szczęście). Pierwszy raz zadzwoniłam na infolinię w niedzielę- zgłaszając brak internetu na nowo wynajętej stancji. Czas oczekiwania długi. Po połączeniu konsultantka (dane osobowe usunięte przez administratora - RODO) chciała odesłać mnie z niczym, bo nie jestem głównym abonentem. Kiedy wyjaśniłam jej że jest to problem techniczny i należy to do jej obowiązków łaskawie zajrzała do systemu mówiąc "to w ogóle nie ma internetu" tak jakby coś było nie tak, po czym poinformowała że modem jest zalogowany i internet powinien działać a bardziej mi nie może pomóc bo umowa nie jest na mnie. Okazało się że parametry pracy modemu wcale nie były prawidłowe jak zapewniała konsultantka, poprawił je później jej kolega. Internetu nie było od 2 dni i po wifi i po kablu. Jestem bardzo niezadowolona z obsługi. Ponadto po rozmowie z konsultantką zgłosiłam problem na facebooku firmy. Nie dostałam odpowiedzi na zgłoszenie do tej pory. Minęły 4 dni. To jest jakaś kpina ! Po co Wam ten profil na facebooku?! Odpowiadacie w ogóle na wiadomości klientów, czy służy on Wam tylko do reklamowania nowych ofert, a "skontaktuj sie z nami" to tylko taka gra słowna. W dodatku w automatycznej odpowiedzi piszecie "odpowiedź zostanie udzielona jak najszybciej". Mamy XXI wiek, litości... 4 dni to stanowczo za dużo. Ponadto w autoodpowiedzi napisane jest "w sprawach pilnych prosimy o kontakt pod nr..." i drodzy Państwo podany jest numer nie na infolinię a do Przedstawiciela Handlowego. Okazuje się że dla UPC sprawy pilne to wyłącznie sprawy sprzedażowe !! A co z 2 mln abonentów którzy korzystają już z Waszych usług? No cóż numer na infolinię obsługową nie jest tak łatwy do znalezienia. Podsumowując oceniam obsługę klienta UPC jako mało profesjonalną, nie nastawioną na klienta. Jest to bardzo duża firma i niestety na pierwszy rzut oka widać że nastawiona jest na sprzedaż i niestety wyłącznie na sprzedaż. Zostawiam tą opinię i zastanawiam się czy przy takim standardzie obsługi w ogóle się do niej odniesiecie, czy dostane po prostu automatyczną zwrotkę.

Super profejonalna obsluga!!!

Mialem dzis przyjemnosc rozmawiac z konsultatnka (dane osobowe usunięte przez administratora - RODO) z infolini w Sosnowcu przy ul .Partyznatow. Chcialem zasiegnac informacji w kwestii zmiany pakietu . Zyczylbym sobie zawsze tak profesjonalnej i przyjemnej konsultantki, ktora swietnie potrafila mi doradzic w wybraniu nowego pakietu pod katem programow jak i jak i internetu. Pani poswiecila mi duzo czasu wyjasniajac dokladnie wszystko o co pytalem oraz wprowadzila mnie bardzo dokladnie w cala oferte UPC. Za obsluge z czystym sumieniem daje 5 gwiazdek za obsluge. Profejonalna i przemila konsultantka. Pozdrawiam -Marcin

Odradzam wybór

Obsługa klienta i poziom kontaktu z klientem jest słaby. Nie polecam.

Bardzo słabo

Firma naciaga klientów na gorsze umowy mimo tego nowy klient dostaje lepszą ofertę jawne kłamstwa podczas rozmowy telefonicznej mówią że promocja nie jest dostępna a na stronie internetowej jest i mówią że jest to błąd i poprawią. Nie polecam.

Chyba sobie ktoś żarty robi

Kontakt przez infolinię w miarę Ok po za czasem oczekiwania, na połączenie. FB i społeczność UPC jest ok jak się nie przychodzi z problemem tylko zachwala ich usługi w innym przypadku ban lub kasowanie postów (w świetle regulaminu , który się zmienia w zależności od potrzeb). Aktualizacja sprzętu? Chyba psucie tego co i tak do końca nie działa. Arogancja i niekompetencja moderatorów tylko pokazuje klientowi gdzie jego miejsce do końca umowy. Masz problem to nie wina UPC tylko abonentów w 99% jeżeli to jest odpowiedź moderatora zatrudnionego przez UPC to chyba o czymś świadczy.

Internet z felerem - modem Compal CH7465LG-LC.

Trudno uzyskać połączenie na czacie, firma nie udostępnia swego adresu mailowego do kontaktu, trzeba dzwonić w pilniejszych sprawach. Infolinia telefoniczna OK, o obsłudze w salonie nie powiem złego słowa, mili i uczynni. Natomiast Forum Społeczności UPC obsługiwane jest przez arogancką ekipę, uderza wspomniana cenzura, a także promowanie lizusostwa, premiowane są osoby gadatliwe, chwalące UPC, atakujące personalnie innych uczestników dyskusji. Powinni wziąć przykład z innych for operatorskich, które dawno już zaprzestały sowieckich metod i pozwalają na dużo większą swobodę wypowiedzi. Niektórych moderatorów proponuję wysłać na jakieś szkolenia interpersonalne, bo chyba nawet są nieświadomi jak złą opinię robią swemu chlebodawcy i zrażają klientów swoją postawą! Zamiast łagodzić często eskalują i zaogniają sytuację. Nieprzyjemna atmosfera nie sprzyja komunikacji tym kanałem z klientami. Moja opinia dla urządzenia Compal (Connect Box) wymaga dodatkowego komentarza. Posiada defekt chipsetu (wystarczy wpisać w google Puma 6 test) co może wpływać niekorzystnie na opóźnienia w grach oraz innych usługach wrażliwych na skoki pingu. Problem do dziś nierozwiązany, pisanie o tym na forum ich Społeczności jest niemile widziane. Brak alternatywy, jak u innych dostawców, UPC nie oferuje innych modemów dla klientów detalicznych!

Odwiedzałeś ostatnio UPC?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Oferta

  • internet
  • telefonia komórkowa
  • telewizja
  • światłowód

Podobne firmy w okolicy

Dialog

(4.14 )

Netia

(3.24 )

Niezależny Operator Międzystrefowy

(4.50 )

Poradnik jakości obsługi

Jaki bank wybrać? RANKING najlepiej ocenianych banków!

W jakim banku założyć konto? W którym najlepiej wziąć kredyt? Gdzie spotkacie najwyższą jakość obsługi, bez problemu otrzymacie pomoc od profesjonalistów? Przedstawiamy nasz ranking najlepiej ocenianych banków na portalu jakoscobslugi.pl!

Gdzie robić zakupy? RANKING najlepiej ocenianych supermarketów!

Gdzie najlepiej wybrać się na zakupy? W którym sklepie spotkacie najwyższą jakość obsługi, bez problemu znajdziecie produkty i skorzystacie z ciekawych promocji? Sprawdźcie nasz ranking najlepiej ocenianych supermarketów na portalu jakoscobslugi.pl!  

RANKING Najlepiej oceniane cukiernie i piekarnie

Sprawdź ranking najlepszych cukierni. Poniższe firmy otrzymały najlepsze opine na portalu Jakości Obsługi.Do rankingu zakwalifikowały się tylko te firmy, które miały więcej niż 10 opinii.

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem