Jakość Obsługi

UPC

( 3.29 )

UPC Polska jest liderem cyfrowych usług: telewizji, światłowodowego internetu oraz telefonii dla klientów indywidualnych i biznesowych. UPC troszczy się o klientów i zaspokaja ich potrzeby w nowoczesnym świecie, inwestując w technologie przyszłości, treści i najlepszą w Polsce sieć. Kontakt z bliskimi, dostęp do informacji czy rozwój biznesu stają się z UPC jeszcze prostsze, przynosząc radość z każdej chwili. Z usług UPC korzysta niemal 1,5 mln klientów. W zasięgu sieci UPC znajduje się prawie 3,3 mln gospodarstw domowych, w ponad 150 miejscowościach w Polsce.

Opinie (836)

Bardzo dobry handlowiec

1. Przedstawił się - poinformował skąd telefonuje. 2. Zapytał czy mam dla niego czas - odpowiedziałem odmownie 3. zaproponował inny termin 4. następny kontakt punktualnie. 5. zaprezentował temat rozmowy 6. przedstawił rozwiązania alternatywne 7. był bardzo przekonywujący i rzeczowy Polecam rozmowy z takim handlowcem

Kompetentny pracownik

Pomimo długiego czasu oczekiwania na połączenie konsultantem jestem bardzo zadowolona z jakości obsługi. Pan spełnił moje oczekiwania merytoryczne nawet zaproponował ciekawe produkty z oferty.

pieniacze

Nie dotrzymują obietnic, nawet na poziomie Heada Customer Care. (opinia zmoderowana przez administratora z uwagi na treść)

Drętwo i słabo

Dzwonią, zawracają głowę super ofertą, która dziwnym trafem zawsze jest droższa od obecnie posiadanej i zawiera coś, czego kompletnie nie potrzebuję. Super to może jest, ale dla nich. Ogólnie jakość spada. Zarówno samej oferty, jak i sprzętu. W reklamach american muscle car, w użytkowaniu łada siemiorka...

Porażka

Najpierw dzwonią z ofertą potem okazuje się że nie ma takiej opcji składam reklamację z nagraniem rozmowy okazuje się że nie uznają takiej reklamacji pomimo nagrania rozmowy porażka!

To jest po prostu nieuczciwe postępowanie!

Na stronie internetowej UPC znajduje się informacja o cenę internetu bez zobowiązań kosztuje 69 zł, w cenie telewizja na start wyznaczona jako gratis, ale w e-mail który otrzymałem oraz w umowie ceny są inny. Okazało się, że internet do 500 mb/s kosztuje mniej niż 69 zł, tylko 41 zł, a telewizja na start nie jest gratis, kosztuje 29 zł i nie można zamówić tylko internet za 41 zł bez telewizji. Moim zdaniem to jest oszustwo. Ceny na stronie internetowej musi być takie same jak w umowie! Nie biedę polecał UPC znajomym. (opinia zmoderowana przez administratora z uwagi na treść)

Fatalna obsługa, nikt nic nie wie.

UPC to firma, w której nikt nic nie wie i nic nie można załatwić :( Korzystam z usług na infrastrukturze ethernetowej przejetej przez UPC po firmie GHNET w Krakowie. W związku z przeprowadzką chciałem zamówić przeniesienie usługi na nowy adres - w nowym mieszkaniu też jest infrastruktura po GHNET, która była wykorzystywana jeszcze ok. półtora roku temu. W umówionym terminie, kiedy miało być wykonane przeniesienie, dostałem zamiast tego informację, że nie da się wykonac podłączenia na infrastrukturze GHNET, i muszę zamówić nową usługę z aktualnej oferty (dlaczego nie poinformowano mnie o tym w takim razie od razu, kiedy zamawiałem przeniesienie?). Co mnie średnio urządza, bo za ok. pół roku będę sie przeprowadzał z powrotem pod stary adres, gdzie infrastruktury telewizyjnej UPC nie ma, jest tylko skrętka po GHNET-cie. Ale następnego dnia usługa w "magiczny" sposób zaczęła działać w nowym miejscu - na infrastrukturze GHNET. I działała tak sobie do wczoraj. Dzisiaj nie działa (ale widzę że dioda WAN na moim routerze miga, czyli nie działa najwyraźniej tylko u mnie, a jakis ruch w sieci jest), a z telefonów do UPC oczywiście nic nie wynika :(. Według UPC pod nowym adresem nie ma aktualnie żadnej usługi (to co działało przez 2 tygodnie?) i oczywiście dalej słyszę, że nie ma możliwości podłączenia po kablach GHNET. Na pytanie, to dlaczego w takim razie przez 2 tygodnie to działało, oczywiście brak odpowiedzi. Prosiłem o przekazanie sprawy wyżej, do kogoś kto jest bardziej decyzyjny i zorientowany w tej sprawie - konsultantka twierdzi, że nie może tego zrobić, ponieważ pod moim adresem nie ma żadnej usługi. No i tak gadaj sobie do ściany. Ja chcę tylko kontynuować dalej moją umowę na warunkach, na których ją zawarłem (a możliwości techniczne są, skoro przez 2 tygodnie to działało), a potem spokojnie wrócić z nią pod stary adres. To naprawdę tak trudna rzecz do załatwienia dla UPC?

Problem sprawnie rozwiązany

Kontaktowała się z infolinia aby pomogli mi zaprogramować nowego pilota do dekodera horizon. Pan na infolinii szybko i sprawnie objasnil mi co powie nam zrobić. Jedyny minus to długi czas oczekiwania na połączenie z konsultantem.

NIE POLECAM !!!!

Ja już prawie tydzień czekam na dokończenie instalacji UPC ,liczyłem ofertę horizon-go..... ,niestety mogę powiedzieć że tylko liczyłem bo do tej pory jeszcze jej nie mam gdyż nie zarejestrowali mojego konta w moim UPC a powiązanie jest oczywiste ,nie masz konta to nie oglądasz w usłudze horizon -go ,więc święta spędzam bez tv gdyż swoje stare pudło tv zutylizowałem ,próbowałem interweniować klika razy zarówno na miejscu w punkcie sprzedaży jak i na infolinii technicznej lecz bez rezultatu bo odsyłają ,,od Iwana do Pogana,, coraz to z innym tłumaczeniem ,jak nie to że monter instalujący u mnie w domu nie zamknął statusu instalacyjnego to teraz że trzeba czekać na przetrawienie informacji przez system ,w pierwszej wersji 24 h a przy drugim moim zgłoszeniu 48 h ,jak widać mineło już 6 dni od momentu instalacji i ciągle nic ,nie wspominając że pan monter zachowywał się tak jak by go wszystkie osy świata pogryzły ,generalnie był nie miły i opryskliwy a przecież mam prawo zadawać pytania .GENERALNIE NIE POLECAM bo usługa tylko ciekawa na papierze ,w rzeczywistości jednak gdy zaczną się jakiekolwiek kłopoty nie ma się do kogo zwrócić o rozwiązanie problemu ,jutro idę do punktu sprzedaży i rezygnuje z usługi...

Totalne dno.

Totalne dno. Awaria jest usuwana już ponad dwa lata i nie została usunięta. Firma nie modernizuje sieci. Na osiedlu w dużym mieście kable z początku lat 90 sypią się a firmie bardziej opłaca się zerwać umowę z klientem niż naprawić, wymienić kabel. Jeśli macie stare kable, to uważajcie. Po prostu was odetną i tyle. Dobrze, jak jest duża konkurencja jak u mnie.

profesjonalnie i uprzejmie

W ostatnim czasie potrzebowałam skorzystać i podpisać nową umowę na internet i telewizję. Po wcześniejszym zapoznaniu się z ofertami w internecie wybór Padł na UPC. Od początku wizyta w salonie przebiegała w miłej atmosferze. Salon jest przestronny, czysty i bardzo jasny a pracownicy ubrani elegancko i spójnie. Pracownik widząc mnie wchodzącą do salonu podszedł do mnie przywitał się i zapytał w czym może pomóc. po przekazaniu informacji w jakiej sprawie przychodzę okazało się, że nie jest możliwe odnalezienie danej oferty. Zostałam grzecznie poproszona o odszukanie oferty , na którą się powołuję i poproszona o chwilę cierpliwości. W tym czasie inny Pan przyniósł kolorowanki i gadżety dla dzieci , z którymi byłam w salonie. Po krótkiej chwili oferta została odszukana i umowa sfinalizowana.

Może być

Jeżeli chodzi o usługi internetowe to zależy od miejsca zamieszkania gdyż w poprzedniej lokalizacji miałem problemy z łączem internetowym a teraz gdy zmieniłem na inne miejsce zamieszkania to jest okej więc wszystko zależy gdzie się mieszka.

montaż sosnowiec

nie jestem pewna czy firma robi sobie ze mnie żarty ! jako nowy klient czekam 4 dzien az monter przyjedzie i założy mi telewizje i internet. dzwoniąc na infolinię zostaje tylko przełączana miedzy konsultanatmi i nic więcej! złożona skarga też nie daje żadnych rezultatów. Firmie najwidoczniej nie zależy na nowych klientach i rozkładają recę na zaistniałą sytuację. nie polecam ! pierwszy raz spotykam się z takim podejściem do klienta. oby tak dalej.

Fatalnie.

Korzystam z uslug UPC od 11lat. Ostatnie 2 lata, a szczególnie ostatnie 2 miesiące obsługa poniżej jakiegokolwiek poziomu. Gdy klient zglasza awarię, że internet nie działa prawidłowo. przyjmują zgłoszenie reklamacyjne z czadem oczekiwania 30 dni, nie wysyłając technika gdyż internet nie działa prawidłowo. Obsluga na infolini grzeczna jednak nie chcąca pomóc klientowi.

Świetnie.

Świetnie.

Fatalnie.

Bardzo długi czas oczekiwania na infolinii.

Odwiedzałeś ostatnio UPC?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Oferta

  • internet
  • telefonia komórkowa
  • telewizja
  • światłowód

Podobne firmy w okolicy

Dialog

(4.14 )

Netia

(3.07 )

Niezależny Operator Międzystrefowy

(4.50 )

Poradnik jakości obsługi

Siła! Moc! Energia! Czyli ranking TOP 8 siłowni

 Chcielibyście zacząć przygodę ze sportem, ale nie wiecie, który klub fitness wybrać? A może szukacie nowego miejsca, by złapać formę na lato? Sprawdźcie ranking TOP 8 siłowni na portalu jakoscobslugi.pl i ruszajcie na trening!

Jaki bank wybrać? RANKING najlepiej ocenianych banków!

W jakim banku założyć konto? W którym najlepiej wziąć kredyt? Gdzie spotkacie najwyższą jakość obsługi, bez problemu otrzymacie pomoc od profesjonalistów? Przedstawiamy nasz ranking najlepiej ocenianych banków na portalu jakoscobslugi.pl!

Gdzie robić zakupy? RANKING najlepiej ocenianych supermarketów!

Gdzie najlepiej wybrać się na zakupy? W którym sklepie spotkacie najwyższą jakość obsługi, bez problemu znajdziecie produkty i skorzystacie z ciekawych promocji? Sprawdźcie nasz ranking najlepiej ocenianych supermarketów na portalu jakoscobslugi.pl!  

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem