Jakość Obsługi

UPC

( 3.49 )

UPC to polska spóła funkcjonująca w naszym kraju od 2000 roku. Jest dostawcą usług telewizji kablowej, szerokopasmowego dostępu do internetu i usług telefonicznych dla klientów indywidualnych oraz biznesowych. Firma wielokrotnie zdobywała nagrody i wyróżnienia, między innymi za najlepszą jakość obsługi klienta. Mając na uwadze stały rozwój technologii, UPC Polska uruchomiła program THINK BIG wspierający przedsiębiorców rozwijających się w oparciu o nowe technologie oraz innowatorów społecznych, przyczyniających się do rozwoju ekosystemu innowacji w Polsce.

Opinie (851)

przeciętny poziom obsługi.

W UPC rozwiązano sprawę ale po bardzo długich prośbach. Forma kontaktu z ich strona wolna i nieprecyzyjne informacje podają.

Nie dotrzymują słowa

Chciałem uzyskać ofertę, dodzwoniłem się do Konsultanta, przekierował mnie do Utrzymania Klienta. Tak Pani obiecała, że oddzwoni na drugi dzień, jak ustali ofertę. Nie oddzwoniła przez tydzień. Złożyłem reklamację, powiedziano, że Kierownik zobowiązał Konsultantkę do kontaktu ze mną następnego dnia. I znowu nic, cisza. To jest farsa a nie obsługa. Jak mogli dostać Gwiazdę Jakości Obsługi. Składam reklamację dalej. To jest lekceważenie Klienta.

Jakość obsługi rewelacja!

Kontaktowałam się z infolinią UPC, ponieważ problem pojawił się z dekoderem Horizont. Pani obsługująca stanowisko pracy była bardzo kompetentna. Udzieliła szczegółowych informacji oraz pomogła w rozwiązaniu problemu. Dzięki interwencji oraz szybkiej realizacji zgłoszenia, już na następny dzień przyjechali fachowcy i wymienili uszkodzony sprzęt.

niechciane usługi

Jak to zwykle bywa telefon od konsultanta w najmniej oczekiwanym momencie. Wiem, że to ich praca i raczej zawsze staram się przynajmniej wysłuchać drugiej strony. Początek jak zwykle ten sam-propozycja rozszerzenia i polepszenia usług. Ponieważ uslugi, które posiadałem, były dla mnie wystarczające, grzecznie Panu podziękowałem. Konsultant słysząc, że mnie do niczego nie nakłoni, zadał jeszcze jedno pytanie: czy ja wiem, że okres umowy już minął i teraz będę płacił miesięcznie o kilkanaście złotych więcej? Zaproponował mi podpisanie umowy na kolejny okres, a cena pozostanie bez zmian. Po chwili namysłu zgodziłem się na podpisanie umowy. Następnego dnia okazało się, że cena faktycznie będzie bez zmian, tylko kanałów tv mniej i dodatkowo pakiet filmowy, którego nie chciałem. Dobrze, że mogłem odstąpić od umowy i powrócić do poprzedniego pakietu. Pozostał niesmak po rozmowie z niekompetentnym konsultantem tak dużej firmy i chęć zmiany operatora.

nigdzie nie ma tak złej obsługi

Czy ktoś zauważył, ze w umowie jest napisana nazwa usługi ” Fiber Power 500″ dla przykładu. Połączenie światłowodowe, a UPC dają kabel antenowy. Tłumacząc klientom, ze to nic nie zmienia, a kabel światłowodowy jest doprowadzany do skrzynki na ulicy. Po pierwsze jest to nieuczciwa reklama wprowadzająca klienta w błąd, bo niedostarczaną usługi oraz produktu zgodnie z umową. Czyli routera pod światłowód, ani okablowania światłowodem. Co za tym idzie jakość oraz prędkość usługi. Tłumaczą, że mogą dostarczyć 40% z oferowanej prędkości jak ktoś się reklamuje prędkość usługi. Zaobserwowałem u siebie, że w dzień w którym ma przyjść “technik” – gdzie jest to wątpliwe, że mają wykształcenie w tym kierunku prędkość chwilowo skacze na większa według speedtest.net – bardziej wiarygodne narzędzie. Większość z “techników” UPC to firmy podwykonawcze a ich praca ogranicza się do uruchomienia na ich własnym sprzęcie strony speedtest UPC. I wmawiają klientom, że to wina ich sprzętu. Technik nie sprawdza siły sygnału na kablu – nie posiadają odpowiedniego sprzętu, co już jest dziwne. Technik, który przychodzi z UPC nie posiada legitymacji ani nawet firmowej koszulki – NIC wiec skąd pewność, ze to od nich. Pomijając ten fakt. UPC sami łamią warunki umowy. Do istniejących klientów : Zgłoście to do rzecznika praw konsumenta, składajcie reklamacje i dzwońcie do UPC w celu wyjaśnienia dlaczego reklamują produkt i usługę, której nie dostarczają. Każą sobie płacić za 100% usługi a dostarczyć tylko muszą – co też im nie wychodzi 40%. Omijajcie tą firmę dalekim łukiem. Piszcie listy do rzecznika praw konsumenta i przekazujcie informacje wszystkim znajomym co mają usługi w UPC. Skoro płacone jest za łącze światłowodowe – takie powinno być dostarczone. Jest to również nieuczciwa technika co do klienta jak i konkurencji, np Orange dostarcza światłowód. Uzyskałem również informacje od technika, że w nowym budownictwie, klient posiadający taka samą usługę posiada kabel światłowodowy, czyli klienci są różnego sortu. Urząd ochrony praw konsumentów powinien przyjrzeć się tej sprawie i założyć pozew firmie UPC. Również zgłosiłem sprawę do praw konsumenta w EU, przepisy są unijne co do praw konsumentów, z racji tego, że rzecznik w Polsce za mało się przykłada do tej sprawy. Wystawianie faktury za produkt i usługę, której się nie dostarczyło jest zwykłym wyłudzeniem pieniędzy. Ja osobiście odmówiłem płacenia dopóki nie będzie łącza światłowodu, i prędkości zgodnej z reklamą, czyli w mojej ofercie 500, może się zdarzyć, że jest awaria ale nie codziennie. 2-3 razy w miesiącu a nie 28 dni na 1 ulicy czy dzielnicy. Skandal. Reklamujcie, dzwońcie, piszcie nie tylko do UPC ale do rzecznika praw konsumenta. Dokładnie, ja też mam w umowie "internet światłowodowy" i wmawiają mi, że nie musi on być do rutera doprowadzony. 3 ulice dalej ludzie mają światłowód, tą samą usługę, płacą tyle samo co ja. To nieuczciwe.

Pracownik BOK na "6"

16.05.20 o godz 7.00rano zadzwoniłam na infolinię BOK ponieważ miałam kłopoty z odbiorem telewizji . Na połączenie czekałam kilka sekund mimo że było raniutko pracownik (Pan)potraktował mnie bardzo uprzejmie miał dużo cierpliwości bo nie wszystko od razu zrozumiałam.Byłam zdziwiona i przemile zaskoczona. A jednak można być miłym. Fajnie

UPC DO POPRAWY !!!!!!

W UPC jestem długletnim klientem. Po raz pierwszy wykupiłam pakiet MY PRIME było to dnia 25.04.20 2020r. /sobota/ . Zapewniono mnie telefonicznie,że pakiet będzie uruchomiony do dwóch godzin. W umowie jset napisane ,ze zawarta od 25.04.2020r. Była sobota wię bardzo się ucieszyłam .Jak wiemy w okrresie koronowirusa wszyscy staramy się przebywać w domu zgodnie z haslem : "Zostań w domu" Niestety mamy wtorek tj. 28.04.2020r. pakiet nadal jest nieaktywny. Ile można czekać.Nie wiem jak długo mam jeszcze czekać? Taka sytuacja nie ma miejscaw HBO i Netfixie. Czuję się oszukana. Bardzo zawiodłam się i rozczarowałam. Nie polecam UPC.

Brak profesjonalizmu

Za każdym połączeniem na ten sam temat i nr klienta otrzymałam zupełnie inne informacje, sama nie wiedziałam która jest prawdziwa. Jestem bardzo zawiedziona.

Konkretna rozmowa w celu umówienia serwisanta

Po krótkim czasie oczekiwania na połączenia miła Pani zapytała o dane w celu weryfikacji konta poprosiła o chwilę cierpliwości po czym zapytała tylko czy kabel jest poprawnie wsadzony i nigdzie nie uszkodzony. Modem był również resetowany także już następny dzień umówiliśmy serwis.

Polecam

Zdecydowanie polecam obsługę telefonicżną w firmie UPC, rzetelni pracownicy i fachowe porady.

Udzielono informacji zwykły poziom usług

Na infolinii często długo czeka się na połączenie. Z reguły gdy już się połączyłem z obsługą klienta to uzyskałem kompletną informacje w danej sprawie. Na minus poza długim czasem oczekiwania słaba jakość połączenia.

Kontakt z firmą wymagał długiego oczekiwania

UPC w kontakcie mailowym odpowiedziało mi kompleksowo na moje zapytanie, ale po czasie bodaj 3 miesięcy i po przypomnieniu. Jednak być może tę sprawę udało by się załatwić szybciej telefonicznie.

internet i telewizja

Podpisywałam umowe na usługi. Tak szybkiej reakcji to jeszcze nie mialam. dosłownie kilka sekund, i juz byl telefon pracownika. Cudna rozmowa, super oferta.Polecam z serca.

Bardzo dobry handlowiec

1. Przedstawił się - poinformował skąd telefonuje. 2. Zapytał czy mam dla niego czas - odpowiedziałem odmownie 3. zaproponował inny termin 4. następny kontakt punktualnie. 5. zaprezentował temat rozmowy 6. przedstawił rozwiązania alternatywne 7. był bardzo przekonywujący i rzeczowy Polecam rozmowy z takim handlowcem

Kompetentny pracownik

Pomimo długiego czasu oczekiwania na połączenie konsultantem jestem bardzo zadowolona z jakości obsługi. Pan spełnił moje oczekiwania merytoryczne nawet zaproponował ciekawe produkty z oferty.

pieniacze

Nie dotrzymują obietnic, nawet na poziomie Heada Customer Care. (opinia zmoderowana przez administratora z uwagi na treść)

Drętwo i słabo

Dzwonią, zawracają głowę super ofertą, która dziwnym trafem zawsze jest droższa od obecnie posiadanej i zawiera coś, czego kompletnie nie potrzebuję. Super to może jest, ale dla nich. Ogólnie jakość spada. Zarówno samej oferty, jak i sprzętu. W reklamach american muscle car, w użytkowaniu łada siemiorka...

Porażka

Najpierw dzwonią z ofertą potem okazuje się że nie ma takiej opcji składam reklamację z nagraniem rozmowy okazuje się że nie uznają takiej reklamacji pomimo nagrania rozmowy porażka!

Odwiedzałeś ostatnio UPC?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Oferta

  • internet
  • telefonia komórkowa
  • telewizja
  • światłowód

Podobne firmy w okolicy

Dialog

(4.14 )

Netia

(3.13 )

Niezależny Operator Międzystrefowy

(4.50 )

Poradnik jakości obsługi

Ranking najlepszych sklepów z elektroniką

Kupując nowe sprzęty do domu, istotna jest dla nas nie tylko niezawodność produktów, ale też profesjonalna i kompetentna obsługa, która pomoże nam wybrać sprzęt najbardziej odpowiadający naszym oczekiwaniom. Sprawdź, z którego sklepu wyjdziesz najbardziej zadowolony!W rankingu są uwzględnione firmy, które zebrały min. 100 opinii na naszym portalu.

Ruszamy na wyprzedaże! Zobacz gdzie spotkasz najlepszą jakość obsługi!

 Trwają letnie wyprzedaże, które w tym roku zachęcają do zakupów sporymi obniżkami cen. My, konsumenci chętnie korzystamy z wyjątkowych ofert, ale czy jesteśmy równie wyjątkowo traktowani? Zanim wybierzesz się na podbój sklepów, sprawdź gdzie znajdziesz nie tylko duży wybór i ciekawy asortyment, ale także wysoką jakość obsługi! Najczęściej (i najwięcej) podczas wyprzedaży kupujemy odzież i dodatki. Za co cenimy sklepy, które odwiedzamy, a co nam się nie podoba? Sprawdźmy opinie użytkowników portalu jakoscobslugi.pl.Pośród firm z branży modowej najwięcej recenzji na portalu zebrała marka Reserved. Na przestrzeni ostatniego miesiąca klienci pozytywnie oceniali krótki czas obsługi oraz zachowanie personelu. Jednak w wielu opiniach pojawiają się spostrzeżenia nt. czystości w przymierzalniach, o czym pisze m.in. Klient_7t5j:"dokonanie zwrotu i zakup innych rzeczy odbyło się bardzo szybko i sprawnie. Kasjerka była uprzejma i chętnie odpowiadała na moje pytania. Sklep jest bardzo dobrze zatowarowany, jedyne do czego można się przyczepić to czystość w przymierzalniach. Poza tym wszystko na dobrym poziomie."Podobnie sklep ocenia Klient_eZpi, który pisze: Sklep dobrze zatowarowany, bez luk. Łatwo się w nim odnaleźć, chociaż w kabinach przebieralni było trochę brudno. Obsługa bardzo pomocna, a kasowanie odbywa się szybko i bez większych przerw (…).W zestawieniu znajduje się również jedna z najchętniej odwiedzanych marek – H&M. Jednak wskaźnik jakości obsługi jest zdecydowanie niższy. Co wpływa na niezadowolenie klientów popularnego „hm”? W czerwcu kupujący narzekali na zachowanie personelu oraz złą organizację obsługi:"Bardzo długi okres oczekiwania na obsługę. Obsługa w ogóle nie przejmuje się klientem opryskliwe podejście do klienta (…). Bardzo zła atmosfera, bałagan , zero organizacji. Biuro nie wie co sprzedaje na magazynie okazuje się, że towaru brak mimo iż klient zapłacił wcześniej za towar".~ Klient_3GyxZarówno pozytywne jak i negatywne opinie w większości przypadków dotyczą wiedzy oraz zachowania personelu, asortymentu i ogólnego wyglądu miejsca obsługi. A ty na co zwracasz uwagę podczas zakupów? Podziel się z nami swoimi doświadczeniami i oceń firmy, które odwiedzasz!A jeśli robisz zakupy online sprawdź, którą firmę kurierską polecają użytkownicy portalu. Ranking najlepiej ocenianych kurierów znajdziesz tutaj.

Urządzaj bez nerwów czyli zestawienie najlepszych sklepów z artykułami dla domu!

 Wakacje to nie tylko czas urlopów, ale także remontów i zmian wystroju wnętrz naszych domów. Zanim wybierzemy się na zakupy warto sprawdzić, które firmy świadczą usługi na najwyższym poziomie oraz gdzie znajdziemy największy wybór produktów. Oto zestawienie najlepiej ocenianych sklepów z branży dom i ogród stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl. Jakie elementy mają wpływ na jakość obsługi w sklepach z wyposażeniem wnętrz? Przyjrzyjmy się bliżej opiniom użytkowników portalu i sprawdźmy na co zwracali uwagę podczas zakupów mebli czy dekoracji do domu. Chociaż sieć sklepów Action jest stosunkowo młodą marką w Polsce zdążyła już zebrać wiele pozytywnych opinii. Klienci najczęściej doceniają dużą ilość pracowników oraz ich przyjazne nastawienie:„Podoba mi się to, że pracowników zawsze jest sporo. Są uśmiechnięci i widać, że praca potrafi dać im przyjemność. Żeby kogoś poprosić o pomoc nie trzeba szukać po całej hali. Kolejne kasy otwierane w miarę potrzeb.”~Klient_iV4yW ciągu minionego półrocza postawa personelu była równie często oceniania przez klientów sklepów Jysk. Jednak ten aspekt obsługi nie zebrał wysokich not. Klienci skarżą się, że pracownicy są trudno dostępni oraz mało chętni do pomocy. Pozytywnie natomiast oceniano zatowarowanie i szeroki wybór asortymentu. Takie doświadczenia opisuje Klient_p1YC:„W sklepie jest duży wybór produktów, jednak pracownicy nie są zainteresowani obsługą klientów. Nawet jak jest kilku pracowników na sali sprzedaży to nie oferują pomocy tylko rozmawiają na prywatne tematy.”Inna skandynawska sieć sklepów wyróżnia się na tle konkurencji sposobem ekspozycji asortymentu oraz punktami gastronomicznymi zlokalizowanymi na terenie sklepów: „Bardzo bogaty asortyment można znaleźć tam wszystko do urządzenia domu. Wielkim plusem jest forma prezentacji asortymentu. Stworzone są pomieszczenia jak w domu: pokoje, sypialnie, łazienki itp, meble dopasowane do różnych wnętrz, sprytne rozwiązania. Genialna jest restauracja ikea, jedzenie jest pyszne, różnorodne w formie bufetu szweckiego a ceny naprawdę niskie.” ~ Klient_9BFMKlienci sklepów z wyposażeniem wnętrz negatywnie wspominają proces reklamacyjny. Takie przypadki miały miejsce między innymi we wspominanym wcześniej sklepie IKEA oraz Black Red White. „Nigdy nie spotkałam się z tak fatalną obsługą w zakresie reklamacji. Otrzymałam wadliwy towar jeszcze w grudniu, a do dnia dzisiejszego nie otrzymałam właściwego! Pracownicy robią wiele problemów, przerzucają na siebie odpowiedzialność i próbują wymigać się argumentami "Ja nie wiem, to koleżanka załatwiała". Jest to niezwykle nieprofesjonalne i z pewnością nie dokonam już w tym punkcie żadnego zakupu.”~ Klient_AjotUżytkownicy portalu najczęściej zwracają uwagę na zachowanie i kompetencje pracowników. W niektórych sklepach stanowi to zachętę do zakupów, w innych wręcz przeciwnie. Jak się okazuje, ważnym elementem jest także obsługa posprzedażowa i nie warto jej zaniedbywać.A jak Ty oceniasz swoją ostatnią wizytę w sklepie z wyposażeniem wnętrz? Opisz swoje doświadczenia i podziel się opinią! 

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem