X-press Couriers

( 2.24 )

Opinie (55)

Masakra

Nigdy się nie spodziewałam że istnieją jeszcze takie firmy kurierskie, które nie chcą oddać zamówionej paczki, a jednak firma x-press Curiers nie powinna istnieć, powinni mieć odebraną koncesję na wykonywanie takiego zawodu. Jak dla mnie to porażka, mają bałagan i nie mogą znaleźć naszych paczek. Mało tego jak się kontaktuje z nimi przez telefon to obiecują że kurier dowiezie paczkę na czas. A prawda jest okrutna bo to trwa 4 dni albo paczki nie dostanie się wcale. Żenada, oszukaństwo, jedna wielka ściema.

PORAŻKA

Masakra przez wielkie "M". Czekałam wczoraj calutki dzień w domu. Paczka miała byc do 22, a wiadomość dostałam koło 10. Godzina 22:30, a paczki nie ma. Na infolinii powiedzieli mi, że zostanie do 13 jutro dostarczona. Czekam dzisiaj i nic. O 14 dzwonie i pytam się o paczke to dostaje informacje, że dalej jest w magazynie i zostanie ona oznaczona jako pilna do doręczenia na dzisiaj. O 19 znowu dzwonie, aby sie upewnić to tym razem słyszę, że nawet nie została znaleziona w magazynie i powinna jutro być (powinna to wczoraj byc u mnie). Czyli wychodzi na to, że 3 dni mam w domu siedzieć i czekać aż łaskawie dostanę paczkę. Muł, dno i jeszcze niżej. Z firmami typu DPD czy DHL nie mam nigdy żadnych problemów. Paczki, które zamawialam pare dni później przyszły do mnie dzisiaj z samego rana DHL i wszystko było grubo przed planowanym czasem. NIE POLECAM i będę każdemu odradzać.

Polecam

Zamówienie rano, przesyłka doszła w tym samym dniu przed 20. 00. Kontakt kuriera telefoniczny przed doręczeniem, miły pracownik.

Ocena na 0

Najgorsza firma kurierka jakiej mogłam się spodziewać, nigdy więcej przesyłek z tej firmy, kpina totalna ze strony kuriera i infolinii.

Wow!

Zamówiłem słuchawki w Media Markt rano, były u mnie o przed 15:00!! Kurier zadzwonił przed doręczeniem, wszystko super.

Wszystko przebiegło pomyślnie

Paczka na którą czekałam z UK doszła w 4 dni robocze, czyli super czas! Śledzenie przesyłki również ok. Pisałam jeszcze dziś rano o 9 na czacie, kiedy mogę się spodziewać przesyłki, pan odpowiedział, że dziś i o godź. 12 została mi ona dostarczona, wcześniej kurier zadzwonił, czy jestem w domu, także wszystko przebiegło bardzo profesjonalnie.

Przesyłka międzynarodowa.

Z Polski nadano paczkę do Finlandii która znajduje się obecnie gdzieś w Wielkiej Brytanii. Jakim (treść usunięta przez administratora) cudem pomylono kierunki? Zdecydowanie odradzam.

Nie polecam

Ta firma to kpina. Specjalna dopłata za dostawę ekspress z 'gwarantowanym czasem dostawy'. Oczywiście. Kurier nie raczył się pojawić, jakie więc było moje zdziwienie gdy na trackerze zobaczyłam rzekomą próbę dostarczenia nieudaną z powodu nieobecności odbiorcy. Oczywiście nawet próba doręczenia zalogowana po GWARANTOWANYM czasie dostawy. Dodam tylko że przez COVID-19 ja i pozostale 2 osoby siedza caly czas w domu. Zero próby kontaktu telefonicznego, mailowego, nie. Próby dzwonienia, czatowania żadne. Żadnego numeru telefonu do kuriera. Zastanawial się co na to rzecznik praw konsumentów.

Nie polecam

Dwa razy korzystałam z usług tej firmy, opcja dostarczenia paczki tego samego dnia... i dwa razy kurier nie przyjechał w ogóle. Jakaś porażka!

dno!

Najgorsza firma kurierska jaką można wybrać! Jak funkcjonuje taka firma? Pojęcia nie mam ... czas doręczenia przesyłek - miesiąc! Paczka oczekuje na magazynie.. gdy kurier jednak ma ochotę ją dostarczyć - nie próbuje nawet nawiązać kontaktu - a w system wpisuje " brak odbiorcy w domu" - nawet gdy jest. PORAŻKA! Nie opisuję całej sytuacji ale jest identycznie jak w poniższych negatywnych opiniach..

Beznadzieja!!!!

Przesyłka miała zostać dostarczona w tym samym dniu, kurier bez próby doręczenia (byliśmy pod wskazanym adresem) zaznaczył, że nikogo nie zastał! Po 10min zobaczyłam status i próbowałam dzwonić na infolinię, nikt nie odbiera, od 45 min czekam na czacie, też zero kontakty. NIGDY WIĘCEJ!!!

Odwiedzałeś ostatnio X-press Couriers?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

InPost

(3.60 )

Poczta Polska

(2.85 )

DHL

(3.76 )

Poradnik jakości obsługi

Urządzaj bez nerwów czyli zestawienie najlepszych sklepów z artykułami dla domu!

 Wakacje to nie tylko czas urlopów, ale także remontów i zmian wystroju wnętrz naszych domów. Zanim wybierzemy się na zakupy warto sprawdzić, które firmy świadczą usługi na najwyższym poziomie oraz gdzie znajdziemy największy wybór produktów. Oto zestawienie najlepiej ocenianych sklepów z branży dom i ogród stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl. 

RANKING Najlepiej Oceniani Kurierzy!

Robiąc zakupy przez internet, dokonując zwrotów lub po prostu wysyłając paczkę w świat często zastanawiacie się, którą firmę kurierską wybrać. Z pomocą przychodzą inni konsumenci korzystający z usług tej branży. Przedstawiamy zestawienie najlepiej ocenionych firm kurierskich - sprawdź, która marka świadczy obsługę na najwyższym poziomie.Klienci korzystający z usług kurierów w swoich opiniach najczęściej zawracają uwagę na 3 aspekty obsługi: czas i organizacja obsługi, zachowanie pracowników oraz kontakt z infolinią lub kurierem. Mimo wysokich wskaźników ogólnej jakości obsługi, konsumenci nie mają powodów do zadowolenia. W ostatnim czasie pojawia się coraz więcej negatywnych opinii, w których głównie klienci narzekają na niedotrzymanie terminów doręczeń, nieuprzejme zachowanie kurierów i uszkodzenia paczek. Takie doświadczenia z kurierem InPost ma m.in. Klient_iki7:„Opinię wystawiam po drugiej już z rzędu nieprzyjemnej sytuacji z tą firmą. Pierwsza to paczka została zgnieciona, gdzie na opakowaniu widniała informacja o tym, że w środku znajdują się delikatne przedmioty. Druga to sytuacja z dziś gdzie sprawdzając status przesyłki, z zaskoczeniem odkryłam, że paczka w drodze do paczkomatu nagle została zwrócona do nadawcy. Konsultanci na infolinii są chyba tylko od tego, żeby informować o możliwości złożenia reklamacji. Nawet nie dowiedziałam się czemu paczka została zwrócona. Szkoda nerwów. Następnym razem dopłacę i wybiorę kuriera innej firmy.”Nieusatysfakcjonowany z obsługi firmy GLS jest również Klient_coc_5159, który w swojej opinii wspomina: „Kurier miał dostarczyć przesyłkę. Cały dzień byłam w domu i na niego czekałam. Po jakimś czasie dostałam sms-a, że paczka czeka na mnie w punkcie odbioru. Okazało się, że kurier nawet nie próbował znaleźć adresu. Po nieprzyjemniej dyskusji dostarczył mi ją następnego dnia.”W takim razie co według użytkowników zasługuje na pochwałę? Z pewnością kontakt telefoniczny przed dostarczeniem przesyłki oraz stosowanie przez kurierów środków ostrożności zapobiegających rozprzestrzenianiu się koronawirusa, co można przeczytać w opinii użytkownika Remigiusz_2 oceniającego UPS:„(…)Już na drugi dzień po zamówieniu przesyłka była w drodze. Kolejnego dnia kurier zadzwonił do mnie, upewnić się czy będę w domu między 14:00 a 15:00. Poinstruował mnie, że w związku z obecną sytuacją epidemiczną nie dostarczają przesyłek bezpośrednio "pod drzwi". Kurier zjawił się punktualnie i ponownie zadzwonił do mnie z prośbą o wyjście przed klatkę schodową. Czekał w bezpiecznej odległości na odbiór paczki a po upewnieniu się, że ja jestem adresatem podziękował za odbiór.(…).”Zgadzasz się z tym rankingiem czy może uważasz, że niektóre firmy powinny zamienić się miejscami? Dodaj opinie i oceń firmy kurierskie, z których usług korzystasz!Zobacz jak branża kurierska i pocztowa została oceniona w 2019 oraz jaki uzyskała poziom zadowolenia klientów! Raport z badania satysfakcji konsumentów z 2019 roku znajdziesz tutaj. 

NAJLEPSZA DROGERIA TO....sprawdź najwyżej oceniane drogerie!

Hebe, Rossmann, a może Super-Pharm? Sprawdź, która sieć drogerii jest najlepiej oceniana przez użytkowników portalu jakoscobslugi.pl i dowiedz się, gdzie spotkasz najwyższą jakość obsługi. W naszym rankingu najlepszych drogerii znalazło się 15 firm z branży. Sprawdźmy co dla klientów stanowi kluczowy element wizyty i na co zwaracją uwagę podczas obsługi.Użytkownicy portalu w swoich opiniach najczęściej opisywali wiedzę personelu, jakość kosmetyków i różnorodność asortymentu. Przede wszystkim docenili możliwość skorzystania z profesjonalnej porady pracownika w doborze najlepszych kosmetyków oraz, co jest szczególnie zauważalnie w przypadku marki Yves Rocher, kosmetyki dobrej jakości, z naturalnych składników: „Bardzo dobre kosmetyki, jeśli nie najlepsze, Sklepy są niewielkie, przytulne, pracownicy kompetentni z szeroką wiedzą o asortymencie, który sprzedają.”~DORA_1"Wchodząc do Hebe w Galerii Zielone Wzgórza można zawsze liczyć na wsparcie przesympatycznych pań, które wykazują się ponadrzeciętną znajomością branży kosmetycznej i potrafią profesjonalnie dobrać produkt, do potrzeb klientow"~Klient_XvfG"Zawsze obsługa indywidualna, fachowy dobór kosmetyków."~ Marta_2588Na co więc narzekają klienci drogerii i perfumerii? Zdecydowanie na czas obsługi czyli wydłużające się kolejki oraz oczekiwanie na podejście konsultatnki. Wśród zgłosoznych opinii znalazły się rownież negatywne komentarze dot. zachowania personelu. Oznacza to, że pomimo szerokiej wiedzy nt. branży i oferowanych produktów, pracownicy nie zawsze są uprzejmi i życzliwie nastawieni do klientów:"Konsultantka umie doradzić i tak poprowadzić rozmowę aby zachęcić do szerszych zakupów -dobrze mi się z nią rozmawiało. Minus jest za to, że przez 10 min nikt do mnie nie podszedł i nie zapytał o pomoc."~Klient_0Mf5"Poprosiłam żeby „Pani” podała mi paletkę cieni ponieważ, miały je schowane. Dziewczyny obrażone ze przeszkodziłam im w rozmowie, po czym ta jedna która dała mi paletkę, zaczęła mnie przedrzeźniać i nazywać „kochaniutką”.~Klient_JNEQ"W mojej opinii na zmianach jest za mało Pracowników, których można poprosić o pomoc, odbija się to również na długości kolejek, które tworzą się najczęściej w godzinach popołudniowo - wieczornych. Na stanowiskach kosmetków kolorych często panuje nieporządek, a produkty pozostają pootwierane przez Klientów."~mg092Zgadzasz się z tym rankingiem czy może uważasz, że niektóre firmy powinny zamienić się miejscami? Dodaj opinie i oceń drogerie, w których robisz zakupy! DODAJ OPINIĘ Zobacz jak branża beauty została oceniona w 2019 i jaki uzyskała poziom zadowolenia klientów! Raport z badania satysfakcji konsumentów z 2019 roku znajdziesz tutaj

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem