bonito.pl

( 3.46 )

Opinie (63)

dno

Klienci zostali z ręką w nocniku przed Świętami. Zamówiłem książki na tyle dni wcześniej (prawie 2 tyg. przed), że nawet do głowy mi nie przyszło, że można dać d... A jednak! Bonito pokazuje, że się da! Fatalna firma. Obecnie na rynku nie ma miejsca dla takiego totalnego braku profesjonalizmu.

Rewelacyjnie.

Rewelacyjnie. Miła i bardzo szybka obsługa.

Rewelacyjnie.

Rewelacyjnie. Obsługa bardzo dobra.

Dokonałem zamówienia nr 9186605 i pragnę wystawić opinie

Dokonałem zamówienia nr 9186605 i pragnę wystawić opinie adekwatną do otrzymanego towaru. Zamówiłam 3 produkty w tym dwa otrzymałam INNE niż zamówiłam. Złożyłam reklamacje dwa razy telefonicznie i dwa razy mailowo a oni nic! Moja opinia na temat sklepu Bonito.pl jest NEGATYWNA. NIE POLECAM sklepu który stosuje zagrywki wysyłania towaru innego niż klient zamówił, a towar który chciałam nadal widnieje na stronie jako dostępny ! !!!!!!! Ani reklamacji ani przeprosin za błąd. Również jedna gwiazdka za fatalną obsługę klienta.

Korzystam z tej księgarni internetowej od kilku lat

Korzystam z tej księgarni internetowej od kilku lat.Książki odbieram zawsze w punkcie na ul.Batorego.Bardzo atrakcyjne ceny,duży asortyment.Bardzo dobra jakość obsługi w punkcie.Panie działają z prędkością światła,nawet jeżeli jest kolejka , to czas oczekiwania jest minimalny.Szybko i bezbłędnie odnajdują zamówienia na półkach.Do tego panie bardzo miłe.Polecam każdemu.

Bonito

Bonito.pl - Warszawa ul. Żeromskiego - strasznie niemiła obsługa !! I to ze strony wszystkich pracujących tam osób. Jeszcze sie nie zdarzyło, a odbieram tam książki często, żeby w kulturalny sposób którakolwiek z pań odpowiedziała -dzień dobry, jak się wchodzi. Z łachą obsługują, jakby im ktoś w czymś "ważnym" (czyt. plotach lub serfowaniu po internecie) przeszkadzał. A sklep zawsze pusty, wiec przemęczone na pewno nie są. Piszę tę opinię, bo po prostu te zachowania są nagminne. Wstyd i żenada. Poza tym ok.

Najlepsza księgarnia internetowa

Najlepsza księgarnia internetowa, z jakiej korzystam. Możliwość odebrania towaru osobiście - najlepsza na świecie. Pomimo braku kolejek w punkcie czasem chwilę trzeba poczekać na obsługę, ale wierzę, iż wynika to z obowiązków osób tam zatrudnionych. Nie jest to punkt informacyjny, pracownicy są od wydawania książek, cała komunikacja odbywa się przez Internet - nie dla wszystkich jest to odpowiednie rozwiązanie, ale w końcu bonito.pl zajmuje się e-sprzedażą.

Odwiedzałeś ostatnio bonito.pl?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Dom Książki

(3.42 )

Empik

(4.21 )

Inmedio

(3.82 )

Poradnik jakości obsługi

Ranking aptek z najlepszą jakością obsługi!

Branża farmaceutyczna jest jednym z najszybciej rozwijających się sektorów. Sprawdź, które apteki zostały najlepiej ocenione na portalu Jakości Obsługi. Pod uwagę były brane tylko te apteki, które posiadają więcej niż 100 opinii. 

Ranking najlepiej ocenianych gabinetów stomatologicznych

Dawno nie byłeś u dentysty? Zanim wybierzez gabinet, sprawdź opinie o nim na portalu Jakości Obsługi!  

Gdzie zjeść? Najlepsze restauracje we Wrocławiu 2018

Portal Jakości Obsługi wybrał 10 najlepiej ocenianych restauracji we Wrocławiu.  W rankingu znajdują się tylko te restauracje, które zdobyły minimim 20 opinii. 

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem