bonito.pl

( 3.46 )

Opinie (70)

dno

Klienci zostali z ręką w nocniku przed Świętami. Zamówiłem książki na tyle dni wcześniej (prawie 2 tyg. przed), że nawet do głowy mi nie przyszło, że można dać d... A jednak! Bonito pokazuje, że się da! Fatalna firma. Obecnie na rynku nie ma miejsca dla takiego totalnego braku profesjonalizmu.

Rewelacyjnie.

Rewelacyjnie. Miła i bardzo szybka obsługa.

Rewelacyjnie.

Rewelacyjnie. Obsługa bardzo dobra.

Dokonałem zamówienia nr 9186605 i pragnę wystawić opinie

Dokonałem zamówienia nr 9186605 i pragnę wystawić opinie adekwatną do otrzymanego towaru. Zamówiłam 3 produkty w tym dwa otrzymałam INNE niż zamówiłam. Złożyłam reklamacje dwa razy telefonicznie i dwa razy mailowo a oni nic! Moja opinia na temat sklepu Bonito.pl jest NEGATYWNA. NIE POLECAM sklepu który stosuje zagrywki wysyłania towaru innego niż klient zamówił, a towar który chciałam nadal widnieje na stronie jako dostępny ! !!!!!!! Ani reklamacji ani przeprosin za błąd. Również jedna gwiazdka za fatalną obsługę klienta.

Korzystam z tej księgarni internetowej od kilku lat

Korzystam z tej księgarni internetowej od kilku lat.Książki odbieram zawsze w punkcie na ul.Batorego.Bardzo atrakcyjne ceny,duży asortyment.Bardzo dobra jakość obsługi w punkcie.Panie działają z prędkością światła,nawet jeżeli jest kolejka , to czas oczekiwania jest minimalny.Szybko i bezbłędnie odnajdują zamówienia na półkach.Do tego panie bardzo miłe.Polecam każdemu.

Bonito

Bonito.pl - Warszawa ul. Żeromskiego - strasznie niemiła obsługa !! I to ze strony wszystkich pracujących tam osób. Jeszcze sie nie zdarzyło, a odbieram tam książki często, żeby w kulturalny sposób którakolwiek z pań odpowiedziała -dzień dobry, jak się wchodzi. Z łachą obsługują, jakby im ktoś w czymś "ważnym" (czyt. plotach lub serfowaniu po internecie) przeszkadzał. A sklep zawsze pusty, wiec przemęczone na pewno nie są. Piszę tę opinię, bo po prostu te zachowania są nagminne. Wstyd i żenada. Poza tym ok.

Najlepsza księgarnia internetowa

Najlepsza księgarnia internetowa, z jakiej korzystam. Możliwość odebrania towaru osobiście - najlepsza na świecie. Pomimo braku kolejek w punkcie czasem chwilę trzeba poczekać na obsługę, ale wierzę, iż wynika to z obowiązków osób tam zatrudnionych. Nie jest to punkt informacyjny, pracownicy są od wydawania książek, cała komunikacja odbywa się przez Internet - nie dla wszystkich jest to odpowiednie rozwiązanie, ale w końcu bonito.pl zajmuje się e-sprzedażą.

Odwiedzałeś ostatnio bonito.pl?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Dom Książki

(3.42 )

Empik

(4.23 )

Inmedio

(3.72 )

Poradnik jakości obsługi

RANKING Najlepiej oceniane szkoły językowe

Sprawdź ranking najlepiej ocenianych szkół językowych na portalu Jakości Obsługi. Poniższe szkoły otrzymały najlepsze opine i najwyższe oceny od użytkowników portalu. Do rankingu zakwalifikowały się tylko te szkoły, które miały więcej niż 10 opinii.

RANKING Najlepsze salony i serwisy motoryzacyjne

Sprawdź ranking najlepszych salonów i serwisów motoryzacyjnych. Poniższe firmy otrzymały najlepsze opine na portalu Jakości Obsługi. Do rankingu zakwalifikowały się tylko te firmy, które miały więcej niż 10 opinii. 

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem