Jakość Obsługi

Sephora

( 4.05 )

Sephora to jedna z największych sieci perfumerii w Europie, założona w 1969 roku we Francji . Firma reprezentuje nowatorskie podejście do piękna i prowadzi swoje perfumerie w innowacyjny sposób. Sieć perfumerii proponuje unikalny koncept przestrzeni dedykowanej pięknu, w którym znajdziesz najbogatszy wybór znanych marek oraz produkty marki własnej. Ponadto, w Perfumeriach klient ma dostęp do całej gamy usług, dzięki którym może dokładnie poznać produkty: wziąć udział w lekcjach makijażu czy skorzystać z bezpłatnych porad pielęgnacyjnych. W Polsce jest obecna od 1998 roku i posiada 93 perfumerie.

Opinie (1808)

5 gwiazdek dla Pracownika, dla sklepu 4

Chciałam bardzo podziękować Pani (dane osobowe pracownika usunięte przez administratora - RODO), która pracuje tu od kilku lat ( jestem klientką Sephora w Wola Park od wielu lat i robię tu "zbiorcze" zakupy kilka razy do roku). Jeśli na Nią trafię, zawsze mi doradzi, miło oprowadzi po sklepie i zaprezentuje nowinki, chociaż już pamięta moje niektóre słabości - gł zapachowe. Jest niesamowicie ciepłą osobą, pogodną i uśmiechniętą co nawet widać mimo maseczki- jak w dniu dzisiejszym. Nie wiem czy pracodawca doceni Panią indywidualnie ale właśnie tego Jej życzę. Bardzo dziękuję, że pracuje Pani właśnie w tym miejscu ( bliskim mojego zamieszkania) bo dla mnie zakupy w Sephora są przez to milsze. Dzięki Pani zawsze kupuję coś więcej niż planowałam, to chyba też ważne dla pracodawcy. Serdecznie pozdrawiam. Zadowolona klientka.

BArdzo prfesjonalnie,marka zobowiązuje

Marka sieci perfumerii Sephora spełnia oczekiwania klientów.

Mieszane uczucia

Do Sephory wybrałam się po kredkę do brwi. Zaraz po wejściu Pani zapytała mnie czy może w czymś pomóc. Gdy powiedziałam jej o co chodzi zaprowadziła mnie do szafy z kosmetykami i pomogła wybrać kolor (markę miałam wybraną już wcześniej) pięknie malując moje brwi. Przy płaceniu dostałam próbki perfum i kremu nawilżającego. Ta sephora była bardzo czysta, przejrzysta, nie zabrakło wacików czy płynu do demakijażu. Obsługa była szybka i konkretna. Sklep oceniłam na 4 gwiazdki ponieważ nie wszystkie Panie są uprzejme i czasami można poczuć jak śledzą każdy mój ruch w obawie, że coś ukradnę.

Obsługa klienta na wysokim poziomie

Po wejściu do sklepu Panie ekspedientki od razu reagują na klienta z pytaniem, czy mogą w czymś pomóc. Żaden klient nie jest im obojętny. Za każdym razem umieją rzetelnie doradzić w kupnie prezentu, czy czegoś dla siebie. Miła i fachowa obsługa, polecam

Niesamowita obsługa, zgodna z wymaganiami klienta

Robiłam zakupy dnia 8.09.20 w sklepie sephora w king cross Poznań. Pani która mnie obsługiwała dokładnie wiedziała na jakim kosmetyku mi zależy- mimo ze za dużo nie opisywałam. Dobrała wyśmienicie kosmetyki które idealnie pasowały do mojej cery. Polecam!!

obsługa

najlepsza obsługa i w sklepie i telefoniczna . Profesjonalna, nienachalna, chce się tam wracać i kupować, a przynajmniej oglądać i planować kolejne zakupy.

pracownica w Silesia City Center

ta pani nie powinna mieć kontaktu z klientami, arogancka i bezczelna . Zachowuje się jakby sklep był jej prywatną własnością . (dan osobowe pracownika usunięta przez administratora - RODO)

zarejestrowany-uzytkownik

zarejestrowany-uzytkownik

04.08.2020
Sephora Inna forma kontaktu

Szybka pomoc

Kontakt ze sklepem internetowym sephora czy też z infolinia, jest sprawny i szybki. Osoby służące pomocą wykazują się ogromną wiedzą i pomocą. Wypytują o każdy szczegół problemu, naprowadzając do rozwiązania problemu. Wyraźnie tłumacza i podchodzą poważnie do sprawy. Łatwo można się skontaktować i uzyskać pomoc.

Pełen profesjonalizm w obłsudze klienta

Uwielbiam ten sklep. Dziewczyny nie narzucają się, co cenię sobie w sklepach. Ale jeśli chodzi o dobór produktów, są w stanie dobrać je bez problemu, po dosłownie dwóch zdaniach rozmowy i bez naciągania na kasę. Dodatkowo są non stop uśmiechnięte - naturalnie. Gorąco polecam!

Nastawienie pracownika zależne od segmentu klienta

Udałam się kiedyś prosto z treningu, dlatego miałam związane włosy w kucyka, sportowe buty oraz dres do sklepu Sephora w celu zakupu wody perfumowanej. Kiedy weszłam zostałam przywitana chłodnym spojrzeniem. Podeszłam do działu, który mnie interesował. Ale wzrok i uczucie ciągłego patrzenia się na mnie spowodował, że szybko opuściłam to miejsce. Nie zostałam zapytana nawet czy w czymś można pomóc. Dzień później, ubrana już wyjściowo, z zadbaną fryzurą i makijażem, wróciłam do tego samego miejsca. Ta sama Pani, z uroczym uśmiechem przywitała mnie, podeszła i zapytała czy może pomóc. Pomimo tego, że wiedziałam, że przyszłam po mój ulubiony perfum chętnie dałam sobie przedstawić inne zapachy, o podobnym typie, dobrane do mojego gustu, po czym wyszłam ze sklepu z jednym i drugim.

Raj dla maniaczek kosmetyków!

Świetnie zaopatrzony sklep! Dostępność wielu światowych marek, których nie znajdziemy w innych drogeriach. Profesjonalne podejście do klienta i profesjonalna obsługa. Nie musimy długo czekać na zainteresowanie ze strony obsługi. Ekspedientki posiadają duże doświadczenie, możemy być spokojni, że nie zostanie nam wciśnięty żaden "bubel". Atmosfera w sklepie sprawia, że klient czuję się bardzo swobodnie :)

Uśmiech to podstawa.

Obsługa w tym punkcie jest zawsze uśmiechnięta i skupiona na kliencie. Ponadto zawsze mogę liczyć na prezentację nowości i produktów na wyłączność. Ekspozycja towarów zachęca do ich testowania, a oświetlenie i muzyka nie rozpraszają. Polecam ten punkt ze względu na profesjonalizm ze strony obsługi.

Perfumeria na najwyższym poziomie.

Jedna z moich ulubionych perfumerii. Konsultantki są zawsze chętne do pomocy, a produkty jakie zostają mi zaproponowane zawsze są na najwyższym poziomie i spełniają moje oczekiwania. Nie spotkałam się z sytuacją, w której produkt, który zakupiłam był słabej jakości. Bardzo polecam!

Świetna obsługa

Polecam, świetny wybór, niezbyt tłoczno w odróżnieniu do innych perfumerii, co sprawia, że klient może być dobrze obsłużony. Wiedza i kompetencje pracownic na duży plus.

Świetna obsługa

Polecam, świetny wybór, niezbyt tłoczno w odróżnieniu do innych perfumerii, co sprawia, że klient może być dobrze obsłużony. Wiedza i kompetencje pracownic na duży plus.

Obsługa na plus

Przemiła obsługa, zawsze pomocna. Nigdy nie wyszłam niezadowolona, panie zawsze obszernie odpowiadają na moje pytania. Asortyment też bez zastrzeżeń.

obsługa fatalna!

jestem zawiedziona brakiem kompetencji pani pracującej w sklepie oraz brakiem szacunku do klienta. Lekceważenie klienta przy pytaniach o produkt jak i również przy zakupie. Pani nie zapytała o nic nawet nie odpowiedziała dzień dobry ani dowodzenia. Skandal

Odwiedzałeś ostatnio Sephora?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Oferta

  • kosmetyka
  • salony kosmetyczne
  • sklep internetowy
  • drogeria
  • makijaż

Podobne firmy w okolicy

AVON

(4.08 )

Daniella

(5.00 )

DOUGLAS

(4.07 )

Poradnik jakości obsługi

Ranking najlepszych sklepów z elektroniką

Kupując nowe sprzęty do domu, istotna jest dla nas nie tylko niezawodność produktów, ale też profesjonalna i kompetentna obsługa, która pomoże nam wybrać sprzęt najbardziej odpowiadający naszym oczekiwaniom. Przyjrzyjmy się opiniom użytkowników i zobaczmy, co cenią sobie w sklepach z elektroniką, a na co narzekają.Sklep Morele działa od 2000 roku i oferuje bardzo szeroką gamę produktów, przez co stał się jednym z głównych sklepów z elektroniką w Polsce. Klienci chwalą sobie przede wszystkim jakość i szybkość obsługi oraz ich kompetencje, to że potrafią odpowiadać na pytania zadane przez klientów:„Szybka, sprawna, kompetentna i rzetelna obsługa. Jakość usług bez zarzutu”O jakości obsługi często piszą też klienci sklepu OleOle, jednak w tym przypadku niektórzy z nich zostali rozczarowani przez brak profesjonalizmu personelu. Skargi dotyczą przede wszystkim wiedzy i zachowania obsługi. Na plus oceniano ceny oraz asortyment sklepu, idealnie te problemy obrazuje opinia użytkownika Marcin_2321:„Dobrze. Na plus: Oferta, cena, asortyment, organizacja i czas obsługi. Na minus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, wygląd miejsca obsługi”W przypadku marketów MediaMarkt, niektórzy klienci zwracają uwagę na ich zdaniem wysokie ceny. Niektórzy, zwracają również uwagę na wyposażenie i czystość sklepu. Przeważająca część komentarzy dotyczy jednak bardzo profesjonalnej i pomocnej obsługi, która przekonała ich do zakupu. Taką opinią podzieliła się między innymi pani Renata:„Podeszłam do działu z elektrycznymi szczoteczkami do zębów. Dosłownie 2 minuty potem podszedł do mnie pracownik. Grzecznie zapytał w czym może pomóc. Powiedziałam, że szukam szczoteczki na prezent. Zaprezentował mi szybko i bardzo sprawnie produkty z przedziału cenowego jaki podałam. Przedstawił plusy i minusy każdego z nich (w grę wchodziły 4 produkty). Nie naciskał, nie czułam się manipulowana. Ostateczną decyzję zakupową pozostawił już mi. Wyposażona w informację jakich mi udzielił, mogłam podjąć decyzję. Byłam bardzo zadowolona z jego pomocy”Użytkownicy portalu zwracają szczególną uwagę na wiedzę i zaangażowanie pracowników sklepów, w których kupują sprzęty RTV i AGD. Innymi istotnymi czynnikami są cena oraz szerokość asortymentu, bez których klienci nie chcą aż tak chętnie dokonywać zakupów.  A jak Ty oceniasz swoją ostatnią wizytę w sklepie z elektroniką? Opisz swoje doświadczenie i podziel się opinią!W rankingu są uwzględnione firmy, które zebrały min. 100 opinii na naszym portalu.

RANKING najlepszych aptek

Większość z nas przyzwyczaiła się już, że jesień to sezon przeziębień. Co roku dopada nas katar, ból gardła i ogólne osłabienie. Zwłaszcza teraz, dbanie o odporność to podstawa. Aby móc to zrobić w odpowiedniej atmosferze zakupów, należy wybrać właściwą aptekę - szeroki asortyment, przystępne ceny, miła i profesjonalna obsługa, dogodna lokalizacja. Na te elementy najbardziej zwracamy uwagę. Gdy już nam się uda wybrać odpowiednie miejsce, będziemy zadowoleni jak klienci z Wrocławia i Poznania:    „Lubię tę aptekę, ponieważ jest tam miła obsługa i zawsze są tam dostępne leki, które chcę kupić. Do tego system kolejki na „numerki” jest bardzo wygodny”   „Najchętniej odwiedzana przeze mnie apteka. Farmaceuci są życzliwi i chętni do pomocy. Zawsze uzyskuję tam wyczerpujące informacje na temat zakupywanych leków oraz suplementów jak i ich działania. Gdy nie mają czegoś na stanie starają się jak najszybciej sprowadzić dany lek na zamówienie” Pracownicy wszystkich sklepów, nie tylko spożywczych, ale zwłaszcza tych specjalistycznych - jak apteki – powinni dbać o komfort klienta i dzielić się z nim swoją wiedzą. To bardzo ważne aby farmaceuta wykazał się cierpliwością i zaangażowaniem w problem klienta. Niestety zdarzają się jeszcze niemiłe wizyty. Doświadczyła jej na przykład pani Daria:    „Niestety nie jestem zadowolona z tej apteki. Jest tam bardzo mało towaru, a jak już coś jest to jest makabrycznie drogie. [..] No i ta obsługa, która wiecznie zrzędzi i jęczy i marudzi… i to wzdychanie! Aż niemiło tam jeździć” Podczas trwającego sezonu przeziębieniowego sprawdź, w której aptece najlepiej dokonać zakupów, aby nie narazić się na niekompetentną obsługę lub wysokie ceny. Poniżej przedstawiamy firmy, które otrzymały najlepsze opinie na portalu Jakości Obsługi. Do rankingu zakwalifikowały się tylko te firmy, które miały co najmniej 100 opinii. 

Urządzaj bez nerwów czyli zestawienie najlepszych sklepów z artykułami dla domu!

 Wakacje to nie tylko czas urlopów, ale także remontów i zmian wystroju wnętrz naszych domów. Zanim wybierzemy się na zakupy warto sprawdzić, które firmy świadczą usługi na najwyższym poziomie oraz gdzie znajdziemy największy wybór produktów. Oto zestawienie najlepiej ocenianych sklepów z branży dom i ogród stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl. Jakie elementy mają wpływ na jakość obsługi w sklepach z wyposażeniem wnętrz? Przyjrzyjmy się bliżej opiniom użytkowników portalu i sprawdźmy na co zwracali uwagę podczas zakupów mebli czy dekoracji do domu. Chociaż sieć sklepów Action jest stosunkowo młodą marką w Polsce zdążyła już zebrać wiele pozytywnych opinii. Klienci najczęściej doceniają dużą ilość pracowników oraz ich przyjazne nastawienie:„Podoba mi się to, że pracowników zawsze jest sporo. Są uśmiechnięci i widać, że praca potrafi dać im przyjemność. Żeby kogoś poprosić o pomoc nie trzeba szukać po całej hali. Kolejne kasy otwierane w miarę potrzeb.”~Klient_iV4yW ciągu minionego półrocza postawa personelu była równie często oceniania przez klientów sklepów Jysk. Jednak ten aspekt obsługi nie zebrał wysokich not. Klienci skarżą się, że pracownicy są trudno dostępni oraz mało chętni do pomocy. Pozytywnie natomiast oceniano zatowarowanie i szeroki wybór asortymentu. Takie doświadczenia opisuje Klient_p1YC:„W sklepie jest duży wybór produktów, jednak pracownicy nie są zainteresowani obsługą klientów. Nawet jak jest kilku pracowników na sali sprzedaży to nie oferują pomocy tylko rozmawiają na prywatne tematy.”Inna skandynawska sieć sklepów wyróżnia się na tle konkurencji sposobem ekspozycji asortymentu oraz punktami gastronomicznymi zlokalizowanymi na terenie sklepów: „Bardzo bogaty asortyment można znaleźć tam wszystko do urządzenia domu. Wielkim plusem jest forma prezentacji asortymentu. Stworzone są pomieszczenia jak w domu: pokoje, sypialnie, łazienki itp, meble dopasowane do różnych wnętrz, sprytne rozwiązania. Genialna jest restauracja ikea, jedzenie jest pyszne, różnorodne w formie bufetu szweckiego a ceny naprawdę niskie.” ~ Klient_9BFMKlienci sklepów z wyposażeniem wnętrz negatywnie wspominają proces reklamacyjny. Takie przypadki miały miejsce między innymi we wspominanym wcześniej sklepie IKEA oraz Black Red White. „Nigdy nie spotkałam się z tak fatalną obsługą w zakresie reklamacji. Otrzymałam wadliwy towar jeszcze w grudniu, a do dnia dzisiejszego nie otrzymałam właściwego! Pracownicy robią wiele problemów, przerzucają na siebie odpowiedzialność i próbują wymigać się argumentami "Ja nie wiem, to koleżanka załatwiała". Jest to niezwykle nieprofesjonalne i z pewnością nie dokonam już w tym punkcie żadnego zakupu.”~ Klient_AjotUżytkownicy portalu najczęściej zwracają uwagę na zachowanie i kompetencje pracowników. W niektórych sklepach stanowi to zachętę do zakupów, w innych wręcz przeciwnie. Jak się okazuje, ważnym elementem jest także obsługa posprzedażowa i nie warto jej zaniedbywać.A jak Ty oceniasz swoją ostatnią wizytę w sklepie z wyposażeniem wnętrz? Opisz swoje doświadczenia i podziel się opinią! 

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem