Jakość Obsługi

Sephora

( 4.12 )

Sephora to jedna z największych sieci perfumerii w Europie, założona w 1969 roku we Francji . Firma reprezentuje nowatorskie podejście do piękna i prowadzi swoje perfumerie w innowacyjny sposób. Sieć perfumerii proponuje unikalny koncept przestrzeni dedykowanej pięknu, w którym znajdziesz najbogatszy wybór znanych marek oraz produkty marki własnej. Ponadto, w Perfumeriach klient ma dostęp do całej gamy usług, dzięki którym może dokładnie poznać produkty: wziąć udział w lekcjach makijażu czy skorzystać z bezpłatnych porad pielęgnacyjnych. W Polsce jest obecna od 1998 roku i posiada 93 perfumerie.

Opinie (1805)

Niesamowita obsługa, zgodna z wymaganiami klienta

Robiłam zakupy dnia 8.09.20 w sklepie sephora w king cross Poznań. Pani która mnie obsługiwała dokładnie wiedziała na jakim kosmetyku mi zależy- mimo ze za dużo nie opisywałam. Dobrała wyśmienicie kosmetyki które idealnie pasowały do mojej cery. Polecam!!

obsługa

najlepsza obsługa i w sklepie i telefoniczna . Profesjonalna, nienachalna, chce się tam wracać i kupować, a przynajmniej oglądać i planować kolejne zakupy.

pracownica w Silesia City Center

ta pani nie powinna mieć kontaktu z klientami, arogancka i bezczelna . Zachowuje się jakby sklep był jej prywatną własnością . (dan osobowe pracownika usunięta przez administratora - RODO)

zarejestrowany-uzytkownik

zarejestrowany-uzytkownik

04.08.2020
Sephora Inna forma kontaktu

Szybka pomoc

Kontakt ze sklepem internetowym sephora czy też z infolinia, jest sprawny i szybki. Osoby służące pomocą wykazują się ogromną wiedzą i pomocą. Wypytują o każdy szczegół problemu, naprowadzając do rozwiązania problemu. Wyraźnie tłumacza i podchodzą poważnie do sprawy. Łatwo można się skontaktować i uzyskać pomoc.

Pełen profesjonalizm w obłsudze klienta

Uwielbiam ten sklep. Dziewczyny nie narzucają się, co cenię sobie w sklepach. Ale jeśli chodzi o dobór produktów, są w stanie dobrać je bez problemu, po dosłownie dwóch zdaniach rozmowy i bez naciągania na kasę. Dodatkowo są non stop uśmiechnięte - naturalnie. Gorąco polecam!

Nastawienie pracownika zależne od segmentu klienta

Udałam się kiedyś prosto z treningu, dlatego miałam związane włosy w kucyka, sportowe buty oraz dres do sklepu Sephora w celu zakupu wody perfumowanej. Kiedy weszłam zostałam przywitana chłodnym spojrzeniem. Podeszłam do działu, który mnie interesował. Ale wzrok i uczucie ciągłego patrzenia się na mnie spowodował, że szybko opuściłam to miejsce. Nie zostałam zapytana nawet czy w czymś można pomóc. Dzień później, ubrana już wyjściowo, z zadbaną fryzurą i makijażem, wróciłam do tego samego miejsca. Ta sama Pani, z uroczym uśmiechem przywitała mnie, podeszła i zapytała czy może pomóc. Pomimo tego, że wiedziałam, że przyszłam po mój ulubiony perfum chętnie dałam sobie przedstawić inne zapachy, o podobnym typie, dobrane do mojego gustu, po czym wyszłam ze sklepu z jednym i drugim.

Raj dla maniaczek kosmetyków!

Świetnie zaopatrzony sklep! Dostępność wielu światowych marek, których nie znajdziemy w innych drogeriach. Profesjonalne podejście do klienta i profesjonalna obsługa. Nie musimy długo czekać na zainteresowanie ze strony obsługi. Ekspedientki posiadają duże doświadczenie, możemy być spokojni, że nie zostanie nam wciśnięty żaden "bubel". Atmosfera w sklepie sprawia, że klient czuję się bardzo swobodnie :)

Uśmiech to podstawa.

Obsługa w tym punkcie jest zawsze uśmiechnięta i skupiona na kliencie. Ponadto zawsze mogę liczyć na prezentację nowości i produktów na wyłączność. Ekspozycja towarów zachęca do ich testowania, a oświetlenie i muzyka nie rozpraszają. Polecam ten punkt ze względu na profesjonalizm ze strony obsługi.

Perfumeria na najwyższym poziomie.

Jedna z moich ulubionych perfumerii. Konsultantki są zawsze chętne do pomocy, a produkty jakie zostają mi zaproponowane zawsze są na najwyższym poziomie i spełniają moje oczekiwania. Nie spotkałam się z sytuacją, w której produkt, który zakupiłam był słabej jakości. Bardzo polecam!

Świetna obsługa

Polecam, świetny wybór, niezbyt tłoczno w odróżnieniu do innych perfumerii, co sprawia, że klient może być dobrze obsłużony. Wiedza i kompetencje pracownic na duży plus.

Świetna obsługa

Polecam, świetny wybór, niezbyt tłoczno w odróżnieniu do innych perfumerii, co sprawia, że klient może być dobrze obsłużony. Wiedza i kompetencje pracownic na duży plus.

Obsługa na plus

Przemiła obsługa, zawsze pomocna. Nigdy nie wyszłam niezadowolona, panie zawsze obszernie odpowiadają na moje pytania. Asortyment też bez zastrzeżeń.

obsługa fatalna!

jestem zawiedziona brakiem kompetencji pani pracującej w sklepie oraz brakiem szacunku do klienta. Lekceważenie klienta przy pytaniach o produkt jak i również przy zakupie. Pani nie zapytała o nic nawet nie odpowiedziała dzień dobry ani dowodzenia. Skandal

Bardzo dobrze.

Ładne drogerie ale nie mają wszystkich produktów. Trafiam na personel, który nie wie jakie produkty gdzie leżą.

Odwiedzałeś ostatnio Sephora?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Oferta

  • kosmetyka
  • salony kosmetyczne
  • sklep internetowy
  • drogeria
  • makijaż

Podobne firmy w okolicy

AVON

(4.08 )

Daniella

(5.00 )

DOUGLAS

(4.17 )

Poradnik jakości obsługi

Ranking najlepszych sklepów z elektroniką

Kupując nowe sprzęty do domu, istotna jest dla nas nie tylko niezawodność produktów, ale też profesjonalna i kompetentna obsługa, która pomoże nam wybrać sprzęt najbardziej odpowiadający naszym oczekiwaniom. Sprawdź, z którego sklepu wyjdziesz najbardziej zadowolony!W rankingu są uwzględnione firmy, które zebrały min. 100 opinii na naszym portalu.

Ruszamy na wyprzedaże! Zobacz gdzie spotkasz najlepszą jakość obsługi!

 Trwają letnie wyprzedaże, które w tym roku zachęcają do zakupów sporymi obniżkami cen. My, konsumenci chętnie korzystamy z wyjątkowych ofert, ale czy jesteśmy równie wyjątkowo traktowani? Zanim wybierzesz się na podbój sklepów, sprawdź gdzie znajdziesz nie tylko duży wybór i ciekawy asortyment, ale także wysoką jakość obsługi! Najczęściej (i najwięcej) podczas wyprzedaży kupujemy odzież i dodatki. Za co cenimy sklepy, które odwiedzamy, a co nam się nie podoba? Sprawdźmy opinie użytkowników portalu jakoscobslugi.pl.Pośród firm z branży modowej najwięcej recenzji na portalu zebrała marka Reserved. Na przestrzeni ostatniego miesiąca klienci pozytywnie oceniali krótki czas obsługi oraz zachowanie personelu. Jednak w wielu opiniach pojawiają się spostrzeżenia nt. czystości w przymierzalniach, o czym pisze m.in. Klient_7t5j:"dokonanie zwrotu i zakup innych rzeczy odbyło się bardzo szybko i sprawnie. Kasjerka była uprzejma i chętnie odpowiadała na moje pytania. Sklep jest bardzo dobrze zatowarowany, jedyne do czego można się przyczepić to czystość w przymierzalniach. Poza tym wszystko na dobrym poziomie."Podobnie sklep ocenia Klient_eZpi, który pisze: Sklep dobrze zatowarowany, bez luk. Łatwo się w nim odnaleźć, chociaż w kabinach przebieralni było trochę brudno. Obsługa bardzo pomocna, a kasowanie odbywa się szybko i bez większych przerw (…).W zestawieniu znajduje się również jedna z najchętniej odwiedzanych marek – H&M. Jednak wskaźnik jakości obsługi jest zdecydowanie niższy. Co wpływa na niezadowolenie klientów popularnego „hm”? W czerwcu kupujący narzekali na zachowanie personelu oraz złą organizację obsługi:"Bardzo długi okres oczekiwania na obsługę. Obsługa w ogóle nie przejmuje się klientem opryskliwe podejście do klienta (…). Bardzo zła atmosfera, bałagan , zero organizacji. Biuro nie wie co sprzedaje na magazynie okazuje się, że towaru brak mimo iż klient zapłacił wcześniej za towar".~ Klient_3GyxZarówno pozytywne jak i negatywne opinie w większości przypadków dotyczą wiedzy oraz zachowania personelu, asortymentu i ogólnego wyglądu miejsca obsługi. A ty na co zwracasz uwagę podczas zakupów? Podziel się z nami swoimi doświadczeniami i oceń firmy, które odwiedzasz!A jeśli robisz zakupy online sprawdź, którą firmę kurierską polecają użytkownicy portalu. Ranking najlepiej ocenianych kurierów znajdziesz tutaj.

Urządzaj bez nerwów czyli zestawienie najlepszych sklepów z artykułami dla domu!

 Wakacje to nie tylko czas urlopów, ale także remontów i zmian wystroju wnętrz naszych domów. Zanim wybierzemy się na zakupy warto sprawdzić, które firmy świadczą usługi na najwyższym poziomie oraz gdzie znajdziemy największy wybór produktów. Oto zestawienie najlepiej ocenianych sklepów z branży dom i ogród stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl. Jakie elementy mają wpływ na jakość obsługi w sklepach z wyposażeniem wnętrz? Przyjrzyjmy się bliżej opiniom użytkowników portalu i sprawdźmy na co zwracali uwagę podczas zakupów mebli czy dekoracji do domu. Chociaż sieć sklepów Action jest stosunkowo młodą marką w Polsce zdążyła już zebrać wiele pozytywnych opinii. Klienci najczęściej doceniają dużą ilość pracowników oraz ich przyjazne nastawienie:„Podoba mi się to, że pracowników zawsze jest sporo. Są uśmiechnięci i widać, że praca potrafi dać im przyjemność. Żeby kogoś poprosić o pomoc nie trzeba szukać po całej hali. Kolejne kasy otwierane w miarę potrzeb.”~Klient_iV4yW ciągu minionego półrocza postawa personelu była równie często oceniania przez klientów sklepów Jysk. Jednak ten aspekt obsługi nie zebrał wysokich not. Klienci skarżą się, że pracownicy są trudno dostępni oraz mało chętni do pomocy. Pozytywnie natomiast oceniano zatowarowanie i szeroki wybór asortymentu. Takie doświadczenia opisuje Klient_p1YC:„W sklepie jest duży wybór produktów, jednak pracownicy nie są zainteresowani obsługą klientów. Nawet jak jest kilku pracowników na sali sprzedaży to nie oferują pomocy tylko rozmawiają na prywatne tematy.”Inna skandynawska sieć sklepów wyróżnia się na tle konkurencji sposobem ekspozycji asortymentu oraz punktami gastronomicznymi zlokalizowanymi na terenie sklepów: „Bardzo bogaty asortyment można znaleźć tam wszystko do urządzenia domu. Wielkim plusem jest forma prezentacji asortymentu. Stworzone są pomieszczenia jak w domu: pokoje, sypialnie, łazienki itp, meble dopasowane do różnych wnętrz, sprytne rozwiązania. Genialna jest restauracja ikea, jedzenie jest pyszne, różnorodne w formie bufetu szweckiego a ceny naprawdę niskie.” ~ Klient_9BFMKlienci sklepów z wyposażeniem wnętrz negatywnie wspominają proces reklamacyjny. Takie przypadki miały miejsce między innymi we wspominanym wcześniej sklepie IKEA oraz Black Red White. „Nigdy nie spotkałam się z tak fatalną obsługą w zakresie reklamacji. Otrzymałam wadliwy towar jeszcze w grudniu, a do dnia dzisiejszego nie otrzymałam właściwego! Pracownicy robią wiele problemów, przerzucają na siebie odpowiedzialność i próbują wymigać się argumentami "Ja nie wiem, to koleżanka załatwiała". Jest to niezwykle nieprofesjonalne i z pewnością nie dokonam już w tym punkcie żadnego zakupu.”~ Klient_AjotUżytkownicy portalu najczęściej zwracają uwagę na zachowanie i kompetencje pracowników. W niektórych sklepach stanowi to zachętę do zakupów, w innych wręcz przeciwnie. Jak się okazuje, ważnym elementem jest także obsługa posprzedażowa i nie warto jej zaniedbywać.A jak Ty oceniasz swoją ostatnią wizytę w sklepie z wyposażeniem wnętrz? Opisz swoje doświadczenia i podziel się opinią! 

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem