Jakość Obsługi

Sephora

( 4.15 )

Zawsze na czele innowacji dla piękna, Sephora jest najbardziej nowatorską siecią perfumerii na świecie. Założona w 1969 roku we Francji, od 1997 roku jest częścią grupy LVMH Moët Hennessy Louis Vuitton, największego dystrybutora luksusowych marek na świecie. Sephora proponuje unikalny koncept przestrzeni dedykowanej pięknu, w którym znajdziesz najbogatszy wybór marek: od najbardziej klasycznych do najoryginalniejszych, od mało znanych do cieszących się najwyższą renomą. Ponadto, w Perfumeriach klient ma dostęp do całej gamy usług, dzięki którym może dokładnie poznać produkty: wziąć udział w lekcjach makijażu czy skorzystać z bezpłatnych porad pielęgnacyjnych.

Opinie (1667)

Uśmiech to podstawa.

Obsługa w tym punkcie jest zawsze uśmiechnięta i skupiona na kliencie. Ponadto zawsze mogę liczyć na prezentację nowości i produktów na wyłączność. Ekspozycja towarów zachęca do ich testowania, a oświetlenie i muzyka nie rozpraszają. Polecam ten punkt ze względu na profesjonalizm ze strony obsługi.

Perfumeria na najwyższym poziomie.

Jedna z moich ulubionych perfumerii. Konsultantki są zawsze chętne do pomocy, a produkty jakie zostają mi zaproponowane zawsze są na najwyższym poziomie i spełniają moje oczekiwania. Nie spotkałam się z sytuacją, w której produkt, który zakupiłam był słabej jakości. Bardzo polecam!

Świetna obsługa

Polecam, świetny wybór, niezbyt tłoczno w odróżnieniu do innych perfumerii, co sprawia, że klient może być dobrze obsłużony. Wiedza i kompetencje pracownic na duży plus.

Świetna obsługa

Polecam, świetny wybór, niezbyt tłoczno w odróżnieniu do innych perfumerii, co sprawia, że klient może być dobrze obsłużony. Wiedza i kompetencje pracownic na duży plus.

Obsługa na plus

Przemiła obsługa, zawsze pomocna. Nigdy nie wyszłam niezadowolona, panie zawsze obszernie odpowiadają na moje pytania. Asortyment też bez zastrzeżeń.

obsługa fatalna!

jestem zawiedziona brakiem kompetencji pani pracującej w sklepie oraz brakiem szacunku do klienta. Lekceważenie klienta przy pytaniach o produkt jak i również przy zakupie. Pani nie zapytała o nic nawet nie odpowiedziała dzień dobry ani dowodzenia. Skandal

gdyby nie byli tak nachalni

Lubię tam robić zakupy i naprawdę cenię sobie szeroki asortyment, dużo miejsca czy miłą atmosferę. Nie można też narzekać na wiedzę konsultantów - tych rzeczy na pewno bym nie zmieniała, ponieważ są na wysokim poziomie. Ale powinni lepiej wyszkolić pracowników w podejściu do klienta - zanim rozejrzysz się po sklepie i wypatrzysz to czego szukasz, to obskoczą cię z każdej strony i nie dadzą spokojnie przejść do kolejnej alejki. Często też zauważam, ze personel jest bardzo zajęty ploteczkami.

Obsługa staje na wysokości zadania.

Bardzo miła i pomocna obsługa, po wejściu do sklepu od razu pytają się czy w czymś pomóc. Jedynym minusem sa bardzo zawyżone ceny i ochroniarz, który patrzy na ręce.

Super obsługa

Panie w tej perfumerii są bardzo kompetentne, od razu spieszą z pomocą klientowi. Nie są zbyt nachalne, a wręcz starają się znaleźć alternatywę dla za drogiego kosmetyku, więc nie "wpychają" wszystkiego byle sprzedać. Liczą się ze zdaniem klienta.

Obsługa pozostawia wiele do życzenia

Poprosiłam żeby „Pani” podała mi paletkę cieni ponieważ, miały je schowane. Dziewczyny obrażone ze przeszkodziłam im w rozmowie, po czym ta jedna która dała mi paletkę, zaczęła mnie przedrzeźniać i nazywać „kochaniutką”. Od kiedy jesteśmy na „ty”. W takiej drogerii jak sephora oczekuje pełnego profesjonalizmu oraz szacunku do klienta. To nie jest tania budka chińska żeby tak traktować osoby które wydają tam nie małe pieniądze :)

Niby wszystko ok .... ale

Zamawialam kosmetyki z wysylka za granice., czyli pomimo wysokiej kwoty usluga byla platna (70 zl) Wszystko przebiegalo sprawnie. Caly czas Sephora monitorowala przesylke i wysylala do mnie informacje. Wszystko bylo wspaniale do momentu otworzenia paczki. Pakowanie na prezent polegalo na przykryciu dna jedna bibulka. Nie dolaczono tez jakiejkolwiek probki.. Moze to standard w Sephorze online, ale nastepnym razem zrobie zakupy w Sephorze francuskiej i porownam.

Odwiedzałeś ostatnio Sephora?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Oferta

  • kosmetyka
  • salony kosmetyczne
  • sklep internetowy
  • drogeria
  • makijaż

Podobne firmy w okolicy

AVON

(4.16 )

Daniella

(5.00 )

DOUGLAS

(4.03 )

Poradnik jakości obsługi

RANKING APTEK z najlepszą jakością obsługi!

W której aptece w Twojej okolicy spotkasz się z wysoką jakością obsługi? Gdzie znajdziesz duży wybór produktów oraz sympatyczny i wykwalifikowany personel?Zanim wybierzesz się po leki czy supelemty diety, sprawdź nasz ranking najlepiej ocenianych aptek na portalu jakoscobslugi.pl!Pod uwagę były brane tylko te apteki, które posiadają więcej niż 100 opinii. 

NAJLEPSZA DROGERIA TO....sprawdź najwyżej oceniane drogerie!

Hebe, Rossmann, a może Super-Pharm? Sprawdź, która sieć drogerii jest najlepiej oceniana przez użytkowników portalu jakoscobslugi.pl i dowiedz się, gdzie spotkasz najwyższą jakość obsługi. W naszym rankingu najlepszych drogerii znalazło się 15 firm z branży. Sprawdźmy co dla klientów stanowi kluczowy element wizyty i na co zwaracją uwagę podczas obsługi.Użytkownicy portalu w swoich opiniach najczęściej opisywali wiedzę personelu, jakość kosmetyków i różnorodność asortymentu. Przede wszystkim docenili możliwość skorzystania z profesjonalnej porady pracownika w doborze najlepszych kosmetyków oraz, co jest szczególnie zauważalnie w przypadku marki Yves Rocher, kosmetyki dobrej jakości, z naturalnych składników: „Bardzo dobre kosmetyki, jeśli nie najlepsze, Sklepy są niewielkie, przytulne, pracownicy kompetentni z szeroką wiedzą o asortymencie, który sprzedają.”~DORA_1"Wchodząc do Hebe w Galerii Zielone Wzgórza można zawsze liczyć na wsparcie przesympatycznych pań, które wykazują się ponadrzeciętną znajomością branży kosmetycznej i potrafią profesjonalnie dobrać produkt, do potrzeb klientow"~Klient_XvfG"Zawsze obsługa indywidualna, fachowy dobór kosmetyków."~ Marta_2588Na co więc narzekają klienci drogerii i perfumerii? Zdecydowanie na czas obsługi czyli wydłużające się kolejki oraz oczekiwanie na podejście konsultatnki. Wśród zgłosoznych opinii znalazły się rownież negatywne komentarze dot. zachowania personelu. Oznacza to, że pomimo szerokiej wiedzy nt. branży i oferowanych produktów, pracownicy nie zawsze są uprzejmi i życzliwie nastawieni do klientów:"Konsultantka umie doradzić i tak poprowadzić rozmowę aby zachęcić do szerszych zakupów -dobrze mi się z nią rozmawiało. Minus jest za to, że przez 10 min nikt do mnie nie podszedł i nie zapytał o pomoc."~Klient_0Mf5"Poprosiłam żeby „Pani” podała mi paletkę cieni ponieważ, miały je schowane. Dziewczyny obrażone ze przeszkodziłam im w rozmowie, po czym ta jedna która dała mi paletkę, zaczęła mnie przedrzeźniać i nazywać „kochaniutką”.~Klient_JNEQ"W mojej opinii na zmianach jest za mało Pracowników, których można poprosić o pomoc, odbija się to również na długości kolejek, które tworzą się najczęściej w godzinach popołudniowo - wieczornych. Na stanowiskach kosmetków kolorych często panuje nieporządek, a produkty pozostają pootwierane przez Klientów."~mg092Zgadzasz się z tym rankingiem czy może uważasz, że niektóre firmy powinny zamienić się miejscami? Dodaj opinie i oceń drogerie, w których robisz zakupy! DODAJ OPINIĘ Zobacz jak branża beauty została oceniona w 2019 i jaki uzyskała poziom zadowolenia klientów! Raport z badania satysfakcji konsumentów z 2019 roku znajdziesz tutaj

Gdzie robić zakupy? RANKING najlepiej ocenianych supermarketów!

Gdzie najlepiej wybrać się na zakupy? W którym sklepie spotkacie najwyższą jakość obsługi, bez problemu znajdziecie produkty i skorzystacie z ciekawych promocji? Sprawdźcie nasz ranking najlepiej ocenianych supermarketów na portalu jakoscobslugi.pl!  

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem