Jakość Obsługi

Sephora

( 4.15 )

Sephora to jedna z największych sieci perfumerii w Europie, założona w 1969 roku we Francji . Firma reprezentuje nowatorskie podejście do piękna i prowadzi swoje perfumerie w innowacyjny sposób. Sieć perfumerii proponuje unikalny koncept przestrzeni dedykowanej pięknu, w którym znajdziesz najbogatszy wybór znanych marek oraz produkty marki własnej. Ponadto, w Perfumeriach klient ma dostęp do całej gamy usług, dzięki którym może dokładnie poznać produkty: wziąć udział w lekcjach makijażu czy skorzystać z bezpłatnych porad pielęgnacyjnych. W Polsce jest obecna od 1998 roku i posiada 93 perfumerie.

Opinie (1669)

Lenistwo

Obsługa sklepu jest strasznie leniwa. Nie interesują się klientem, tylko płatkami w swoim gronie. Trzeba zwrócić im uwagę, by się nami zajęli. Podają niewystarczajaco informacji o produktach i promocjach.

Nastawienie pracownika zależne od segmentu klienta

Udałam się kiedyś prosto z treningu, dlatego miałam związane włosy w kucyka, sportowe buty oraz dres do sklepu Sephora w celu zakupu wody perfumowanej. Kiedy weszłam zostałam przywitana chłodnym spojrzeniem. Podeszłam do działu, który mnie interesował. Ale wzrok i uczucie ciągłego patrzenia się na mnie spowodował, że szybko opuściłam to miejsce. Nie zostałam zapytana nawet czy w czymś można pomóc. Dzień później, ubrana już wyjściowo, z zadbaną fryzurą i makijażem, wróciłam do tego samego miejsca. Ta sama Pani, z uroczym uśmiechem przywitała mnie, podeszła i zapytała czy może pomóc. Pomimo tego, że wiedziałam, że przyszłam po mój ulubiony perfum chętnie dałam sobie przedstawić inne zapachy, o podobnym typie, dobrane do mojego gustu, po czym wyszłam ze sklepu z jednym i drugim.

Raj dla maniaczek kosmetyków!

Świetnie zaopatrzony sklep! Dostępność wielu światowych marek, których nie znajdziemy w innych drogeriach. Profesjonalne podejście do klienta i profesjonalna obsługa. Nie musimy długo czekać na zainteresowanie ze strony obsługi. Ekspedientki posiadają duże doświadczenie, możemy być spokojni, że nie zostanie nam wciśnięty żaden "bubel". Atmosfera w sklepie sprawia, że klient czuję się bardzo swobodnie :)

Uśmiech to podstawa.

Obsługa w tym punkcie jest zawsze uśmiechnięta i skupiona na kliencie. Ponadto zawsze mogę liczyć na prezentację nowości i produktów na wyłączność. Ekspozycja towarów zachęca do ich testowania, a oświetlenie i muzyka nie rozpraszają. Polecam ten punkt ze względu na profesjonalizm ze strony obsługi.

Perfumeria na najwyższym poziomie.

Jedna z moich ulubionych perfumerii. Konsultantki są zawsze chętne do pomocy, a produkty jakie zostają mi zaproponowane zawsze są na najwyższym poziomie i spełniają moje oczekiwania. Nie spotkałam się z sytuacją, w której produkt, który zakupiłam był słabej jakości. Bardzo polecam!

Świetna obsługa

Polecam, świetny wybór, niezbyt tłoczno w odróżnieniu do innych perfumerii, co sprawia, że klient może być dobrze obsłużony. Wiedza i kompetencje pracownic na duży plus.

Świetna obsługa

Polecam, świetny wybór, niezbyt tłoczno w odróżnieniu do innych perfumerii, co sprawia, że klient może być dobrze obsłużony. Wiedza i kompetencje pracownic na duży plus.

Obsługa na plus

Przemiła obsługa, zawsze pomocna. Nigdy nie wyszłam niezadowolona, panie zawsze obszernie odpowiadają na moje pytania. Asortyment też bez zastrzeżeń.

obsługa fatalna!

jestem zawiedziona brakiem kompetencji pani pracującej w sklepie oraz brakiem szacunku do klienta. Lekceważenie klienta przy pytaniach o produkt jak i również przy zakupie. Pani nie zapytała o nic nawet nie odpowiedziała dzień dobry ani dowodzenia. Skandal

gdyby nie byli tak nachalni

Lubię tam robić zakupy i naprawdę cenię sobie szeroki asortyment, dużo miejsca czy miłą atmosferę. Nie można też narzekać na wiedzę konsultantów - tych rzeczy na pewno bym nie zmieniała, ponieważ są na wysokim poziomie. Ale powinni lepiej wyszkolić pracowników w podejściu do klienta - zanim rozejrzysz się po sklepie i wypatrzysz to czego szukasz, to obskoczą cię z każdej strony i nie dadzą spokojnie przejść do kolejnej alejki. Często też zauważam, ze personel jest bardzo zajęty ploteczkami.

Obsługa staje na wysokości zadania.

Bardzo miła i pomocna obsługa, po wejściu do sklepu od razu pytają się czy w czymś pomóc. Jedynym minusem sa bardzo zawyżone ceny i ochroniarz, który patrzy na ręce.

Super obsługa

Panie w tej perfumerii są bardzo kompetentne, od razu spieszą z pomocą klientowi. Nie są zbyt nachalne, a wręcz starają się znaleźć alternatywę dla za drogiego kosmetyku, więc nie "wpychają" wszystkiego byle sprzedać. Liczą się ze zdaniem klienta.

Obsługa pozostawia wiele do życzenia

Poprosiłam żeby „Pani” podała mi paletkę cieni ponieważ, miały je schowane. Dziewczyny obrażone ze przeszkodziłam im w rozmowie, po czym ta jedna która dała mi paletkę, zaczęła mnie przedrzeźniać i nazywać „kochaniutką”. Od kiedy jesteśmy na „ty”. W takiej drogerii jak sephora oczekuje pełnego profesjonalizmu oraz szacunku do klienta. To nie jest tania budka chińska żeby tak traktować osoby które wydają tam nie małe pieniądze :)

Niby wszystko ok .... ale

Zamawialam kosmetyki z wysylka za granice., czyli pomimo wysokiej kwoty usluga byla platna (70 zl) Wszystko przebiegalo sprawnie. Caly czas Sephora monitorowala przesylke i wysylala do mnie informacje. Wszystko bylo wspaniale do momentu otworzenia paczki. Pakowanie na prezent polegalo na przykryciu dna jedna bibulka. Nie dolaczono tez jakiejkolwiek probki.. Moze to standard w Sephorze online, ale nastepnym razem zrobie zakupy w Sephorze francuskiej i porownam.

Odwiedzałeś ostatnio Sephora?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Oferta

  • kosmetyka
  • salony kosmetyczne
  • sklep internetowy
  • drogeria
  • makijaż

Podobne firmy w okolicy

AVON

(4.14 )

Daniella

(5.00 )

DOUGLAS

(4.03 )

Poradnik jakości obsługi

Siła! Moc! Energia! Czyli ranking TOP 8 siłowni

 Chcielibyście zacząć przygodę ze sportem, ale nie wiecie, który klub fitness wybrać? A może szukacie nowego miejsca, by złapać formę na lato? Sprawdźcie ranking TOP 8 siłowni na portalu jakoscobslugi.pl i ruszajcie na trening!

NAJLEPSZA DROGERIA TO....sprawdź najwyżej oceniane drogerie!

Hebe, Rossmann, a może Super-Pharm? Sprawdź, która sieć drogerii jest najlepiej oceniana przez użytkowników portalu jakoscobslugi.pl i dowiedz się, gdzie spotkasz najwyższą jakość obsługi. W naszym rankingu najlepszych drogerii znalazło się 15 firm z branży. Sprawdźmy co dla klientów stanowi kluczowy element wizyty i na co zwaracją uwagę podczas obsługi.Użytkownicy portalu w swoich opiniach najczęściej opisywali wiedzę personelu, jakość kosmetyków i różnorodność asortymentu. Przede wszystkim docenili możliwość skorzystania z profesjonalnej porady pracownika w doborze najlepszych kosmetyków oraz, co jest szczególnie zauważalnie w przypadku marki Yves Rocher, kosmetyki dobrej jakości, z naturalnych składników: „Bardzo dobre kosmetyki, jeśli nie najlepsze, Sklepy są niewielkie, przytulne, pracownicy kompetentni z szeroką wiedzą o asortymencie, który sprzedają.”~DORA_1"Wchodząc do Hebe w Galerii Zielone Wzgórza można zawsze liczyć na wsparcie przesympatycznych pań, które wykazują się ponadrzeciętną znajomością branży kosmetycznej i potrafią profesjonalnie dobrać produkt, do potrzeb klientow"~Klient_XvfG"Zawsze obsługa indywidualna, fachowy dobór kosmetyków."~ Marta_2588Na co więc narzekają klienci drogerii i perfumerii? Zdecydowanie na czas obsługi czyli wydłużające się kolejki oraz oczekiwanie na podejście konsultatnki. Wśród zgłosoznych opinii znalazły się rownież negatywne komentarze dot. zachowania personelu. Oznacza to, że pomimo szerokiej wiedzy nt. branży i oferowanych produktów, pracownicy nie zawsze są uprzejmi i życzliwie nastawieni do klientów:"Konsultantka umie doradzić i tak poprowadzić rozmowę aby zachęcić do szerszych zakupów -dobrze mi się z nią rozmawiało. Minus jest za to, że przez 10 min nikt do mnie nie podszedł i nie zapytał o pomoc."~Klient_0Mf5"Poprosiłam żeby „Pani” podała mi paletkę cieni ponieważ, miały je schowane. Dziewczyny obrażone ze przeszkodziłam im w rozmowie, po czym ta jedna która dała mi paletkę, zaczęła mnie przedrzeźniać i nazywać „kochaniutką”.~Klient_JNEQ"W mojej opinii na zmianach jest za mało Pracowników, których można poprosić o pomoc, odbija się to również na długości kolejek, które tworzą się najczęściej w godzinach popołudniowo - wieczornych. Na stanowiskach kosmetków kolorych często panuje nieporządek, a produkty pozostają pootwierane przez Klientów."~mg092Zgadzasz się z tym rankingiem czy może uważasz, że niektóre firmy powinny zamienić się miejscami? Dodaj opinie i oceń drogerie, w których robisz zakupy! DODAJ OPINIĘ Zobacz jak branża beauty została oceniona w 2019 i jaki uzyskała poziom zadowolenia klientów! Raport z badania satysfakcji konsumentów z 2019 roku znajdziesz tutaj

Gdzie robić zakupy? RANKING najlepiej ocenianych supermarketów!

Gdzie najlepiej wybrać się na zakupy? W którym sklepie spotkacie najwyższą jakość obsługi, bez problemu znajdziecie produkty i skorzystacie z ciekawych promocji? Sprawdźcie nasz ranking najlepiej ocenianych supermarketów na portalu jakoscobslugi.pl!  

Szukasz najlepszego fryzjera w mieście? Sprawdź nasz RANKING!

Jak łatwo znaleźć fryzjera, który spełni wszystkie nasze (i naszych włosów) wymagania? Korzystając z porad innych klientów! Sprawdź, który salon ma najlepszych specjalistów, używa dobrej jakości kosmetyków i dba o komfort klientów? Przedstawiamy rankig 10 najlepiej ocenianych salonów fryzjerskich na portalu jakoscobslugi.pl.

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem