Fielmann

( 3.50 )

Opinie (193)

Obsługa na bardzo niskim poziomie

Dzień dobry, dzisiaj odebrałam okulary z salonu przy ul W Polskiego 15, z przykrością muszę stwierdzić, że jakość obsługi była na rażąco niskim poziomie. Pani była wyraźnie ospała i zachowywała się jakby klienci przeszkadzali jej w pracy. Do zapłaty pozostało mi 5 zł,po otrzymaniu ode mnie 20 zł, pracownica stwierdziła, że nie ma wydać i mam siadać i czekać aż nazbiera drobnych. Pragnę nadmienić, że pierwszy raz zostałam u Państwa tak niemiło obsłużona.

WIELKIE podziękowania

Błyskawiczny serwis uszkodzonych szkieł progresywnych - BARDZO DZIĘKUJĘ i polecam . Darek J.

FILMAN BONARKA KRAKÓW

Witam ,dwukrotne zmawiałam okulary , soczewki kontaktowe zamawiam na bieżąco i jestem bardzo zadowolona z obsługi .Pani Patrycja z ogromnym zaangażowaniem podchodzi do klienta . Dobór soczewek kontaktowych był rozłożony w czasie ze względu na moje marudzenia , nie zauważyłam zniecierpliwienia ,Dokładność - profesjonalizm na wysokim poziomie . Mam doświadczenia np.z VISION EXPRESS - porażka ! FILMAN BONARKA POLECAM

masakra, nie polecam!

Totalny brak zainteresowania klientem, zostaliśmy powitani z dezaprobatą ponieważ zbliżała się godzina zamknięcia sklepu. Po 5 minutach kręcenia się po sklepie, na pytanie czy możemy oczekiwać porady co do wyboru oprawek , otrzymaliśmy odpowiedź , że Pan już zamyka. Salon jest czynny do 19, pojawiliśmy się w sklepie o 18,35.

SUPER TAKIEJ MIŁEJ OBSŁUGI NIE ZANJDZIESZ NIGDZIE

Pragnę podziękować za bardzo miłą i profesjonalną obsługę, korzystam od kilku lat i jestem zawsze zadowolona pozdrawiam klientka z KUTNA

Tragicznie

Nie polecam żadnego salonu Fielmann w Poznaniu - zarówno w Pestce jak i na Ul. Św. Marcin. W galerii Pestka w salonie pusto a na pytanie klienta do kogo z obsługi może podejść to odpowiedź: "do kogo chce". Na Św. Marcinie jeszcze gorzej. Obsługujący pan opryskliwy gburowaty, nie mający pojęcia o produktach, jak doradzić klientowi. Sprawiał wrażenie osoby która na siłę musi tam pracować. Jeśli takich pracowników ma taka firma to po prostu można powiedziec tylko jedno: "współczuję klientom a dyrekcji sie dziwię". Odradzam zakupy w tych salonach.

Szybko i profesjonalnie

Jestem klientką tego salonu już kilkanaście lat i w dalszym ciągu jestem zadowolona. Co kilka lat zamawiam nowe okulary, a co kilka miesięcy soczewki. Ceny są przystępne, obsługa bardzo profesjonalna, a zamówienia realizowane są błyskawicznie.

Super obsługa i rzetelna pomoc.

Jesteśmy razem z mężem i córką klientami tego oddziału od przeszło 13 lat. Wszyscy nosimy okulary Feelmana . Dzisiaj po raz kolejny musieliśmy tutaj zawitać. Maż uległ wypadkowi i zniszczeniu uległy również okulary. Pomimo zamknięcia Galerii , gdzie znajduje się fachowiec do obróbki okularów , nie pozostawiono nas bez pomocy. Pan dobrał inne oprawki pasujące do szkieł. Dziękujemy . Nie wiem co byśmy zrobili gdyby przyszło nam czekać ponad miesiąc czasu. Polecam oddział i cała obsługę , a w szczególności P. (dane osobowe pracownika usunięte przez administratora - RODO) :)

Nigdy wiecej

Totalna porażka...wchodzac spodziewałam sie miłej obsługi.Przyszlam z polecenia kolegów.Obslugujace Panie inaczej traktują klientki .O wszystko musiałam dopytywac,a gdy zapytałam o najtansze oprawki panie trzymając sie z dala wskazały PALUCHEM .Ciagle szepty i obserwowanie mojej osoby spowodowały tylko niechęć do tego miejsca.Zadnej porady nie uzyskałam .Okropna obsługa.Nigdy więcej już tam nie wrócę .NIE POLECAM !!!

Najwyższy poziom serwisu.

Po wizycie u małego Optyka na osiedlu Handlowym 7 w Krakowie Nowej Hucie, to tak jakbym przeszedł z epoki kamienia łupanego do lotów kosmicznych. Szkoda czasu i pieniędzy na amatorów wciskających kit na każdym etapie usługi. Szkoda nerwów przy próbie reklamacji wadliwych oprawek. Od dzisiaj tylko Fielmann. Od dzisiaj święty spokój.

Zawiodłam się

Od ok . 13 lat byłam klientką salonu Fielmann. I niestety już nią nie będę. Ostatnie okulary zakupiłam 2 lata temu. W święta podczas normalnego czyszczenia szkieł oprawka pękła na pół jak opłatek. Udałam się do salonu żeby uzyskać pomoc. Pan obecny przy ladzie(jak później wydedukowałam to chyba sam „kierownik”) nie raczył spojrzeć nawet na okulary, bo stwierdził ze to jest uszkodzenie mechaniczne. Owszem, jest. Ale powstało w wyniku wady oprawek. Bez problemu za to zaproponował możliwość zamówienia takich samych oprawek odpłatnie. Zgodziłam się, poczekałam ponad miesiąc. Najwyraźniej z komunikacją też mają, bo sama musiałam się dowiadywać, że oprawek jednak nie da się zamówić i nic mi na to nie poradzą. Pomijam fakt odmowy przyjęcia reklamacji, w stylu „nie, bo nie”. Do rzecznika praw konsumenta nie mogę zgłosić się z opisem problemu, bo nie mam żadnej pisemnej odmowy. Nie mam również ochoty szargać sobie nerwów na jeżdżenie i wydzwanianie. Nie tak się powinno traktować swoich klientów. Dołożę wszelkich starań, żeby nikt z mojej rodziny i znajomych więcej nie postawił tam nogi.

Odwiedzałeś ostatnio Fielmann?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Vision Express

(2.61 )

Twoje Soczewki

(4.98 )

NZOZ NEMEZIS

(1.00 )

Poradnik jakości obsługi

Ranking najlepszych sklepów z elektroniką

Kupując nowe sprzęty do domu, istotna jest dla nas nie tylko niezawodność produktów, ale też profesjonalna i kompetentna obsługa, która pomoże nam wybrać sprzęt najbardziej odpowiadający naszym oczekiwaniom. Sprawdź, z którego sklepu wyjdziesz najbardziej zadowolony!W rankingu są uwzględnione firmy, które zebrały min. 100 opinii na naszym portalu.

Ruszamy na wyprzedaże! Zobacz gdzie spotkasz najlepszą jakość obsługi!

 Trwają letnie wyprzedaże, które w tym roku zachęcają do zakupów sporymi obniżkami cen. My, konsumenci chętnie korzystamy z wyjątkowych ofert, ale czy jesteśmy równie wyjątkowo traktowani? Zanim wybierzesz się na podbój sklepów, sprawdź gdzie znajdziesz nie tylko duży wybór i ciekawy asortyment, ale także wysoką jakość obsługi! Najczęściej (i najwięcej) podczas wyprzedaży kupujemy odzież i dodatki. Za co cenimy sklepy, które odwiedzamy, a co nam się nie podoba? Sprawdźmy opinie użytkowników portalu jakoscobslugi.pl.Pośród firm z branży modowej najwięcej recenzji na portalu zebrała marka Reserved. Na przestrzeni ostatniego miesiąca klienci pozytywnie oceniali krótki czas obsługi oraz zachowanie personelu. Jednak w wielu opiniach pojawiają się spostrzeżenia nt. czystości w przymierzalniach, o czym pisze m.in. Klient_7t5j:"dokonanie zwrotu i zakup innych rzeczy odbyło się bardzo szybko i sprawnie. Kasjerka była uprzejma i chętnie odpowiadała na moje pytania. Sklep jest bardzo dobrze zatowarowany, jedyne do czego można się przyczepić to czystość w przymierzalniach. Poza tym wszystko na dobrym poziomie."Podobnie sklep ocenia Klient_eZpi, który pisze: Sklep dobrze zatowarowany, bez luk. Łatwo się w nim odnaleźć, chociaż w kabinach przebieralni było trochę brudno. Obsługa bardzo pomocna, a kasowanie odbywa się szybko i bez większych przerw (…).W zestawieniu znajduje się również jedna z najchętniej odwiedzanych marek – H&M. Jednak wskaźnik jakości obsługi jest zdecydowanie niższy. Co wpływa na niezadowolenie klientów popularnego „hm”? W czerwcu kupujący narzekali na zachowanie personelu oraz złą organizację obsługi:"Bardzo długi okres oczekiwania na obsługę. Obsługa w ogóle nie przejmuje się klientem opryskliwe podejście do klienta (…). Bardzo zła atmosfera, bałagan , zero organizacji. Biuro nie wie co sprzedaje na magazynie okazuje się, że towaru brak mimo iż klient zapłacił wcześniej za towar".~ Klient_3GyxZarówno pozytywne jak i negatywne opinie w większości przypadków dotyczą wiedzy oraz zachowania personelu, asortymentu i ogólnego wyglądu miejsca obsługi. A ty na co zwracasz uwagę podczas zakupów? Podziel się z nami swoimi doświadczeniami i oceń firmy, które odwiedzasz!A jeśli robisz zakupy online sprawdź, którą firmę kurierską polecają użytkownicy portalu. Ranking najlepiej ocenianych kurierów znajdziesz tutaj.

Urządzaj bez nerwów czyli zestawienie najlepszych sklepów z artykułami dla domu!

 Wakacje to nie tylko czas urlopów, ale także remontów i zmian wystroju wnętrz naszych domów. Zanim wybierzemy się na zakupy warto sprawdzić, które firmy świadczą usługi na najwyższym poziomie oraz gdzie znajdziemy największy wybór produktów. Oto zestawienie najlepiej ocenianych sklepów z branży dom i ogród stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl. Jakie elementy mają wpływ na jakość obsługi w sklepach z wyposażeniem wnętrz? Przyjrzyjmy się bliżej opiniom użytkowników portalu i sprawdźmy na co zwracali uwagę podczas zakupów mebli czy dekoracji do domu. Chociaż sieć sklepów Action jest stosunkowo młodą marką w Polsce zdążyła już zebrać wiele pozytywnych opinii. Klienci najczęściej doceniają dużą ilość pracowników oraz ich przyjazne nastawienie:„Podoba mi się to, że pracowników zawsze jest sporo. Są uśmiechnięci i widać, że praca potrafi dać im przyjemność. Żeby kogoś poprosić o pomoc nie trzeba szukać po całej hali. Kolejne kasy otwierane w miarę potrzeb.”~Klient_iV4yW ciągu minionego półrocza postawa personelu była równie często oceniania przez klientów sklepów Jysk. Jednak ten aspekt obsługi nie zebrał wysokich not. Klienci skarżą się, że pracownicy są trudno dostępni oraz mało chętni do pomocy. Pozytywnie natomiast oceniano zatowarowanie i szeroki wybór asortymentu. Takie doświadczenia opisuje Klient_p1YC:„W sklepie jest duży wybór produktów, jednak pracownicy nie są zainteresowani obsługą klientów. Nawet jak jest kilku pracowników na sali sprzedaży to nie oferują pomocy tylko rozmawiają na prywatne tematy.”Inna skandynawska sieć sklepów wyróżnia się na tle konkurencji sposobem ekspozycji asortymentu oraz punktami gastronomicznymi zlokalizowanymi na terenie sklepów: „Bardzo bogaty asortyment można znaleźć tam wszystko do urządzenia domu. Wielkim plusem jest forma prezentacji asortymentu. Stworzone są pomieszczenia jak w domu: pokoje, sypialnie, łazienki itp, meble dopasowane do różnych wnętrz, sprytne rozwiązania. Genialna jest restauracja ikea, jedzenie jest pyszne, różnorodne w formie bufetu szweckiego a ceny naprawdę niskie.” ~ Klient_9BFMKlienci sklepów z wyposażeniem wnętrz negatywnie wspominają proces reklamacyjny. Takie przypadki miały miejsce między innymi we wspominanym wcześniej sklepie IKEA oraz Black Red White. „Nigdy nie spotkałam się z tak fatalną obsługą w zakresie reklamacji. Otrzymałam wadliwy towar jeszcze w grudniu, a do dnia dzisiejszego nie otrzymałam właściwego! Pracownicy robią wiele problemów, przerzucają na siebie odpowiedzialność i próbują wymigać się argumentami "Ja nie wiem, to koleżanka załatwiała". Jest to niezwykle nieprofesjonalne i z pewnością nie dokonam już w tym punkcie żadnego zakupu.”~ Klient_AjotUżytkownicy portalu najczęściej zwracają uwagę na zachowanie i kompetencje pracowników. W niektórych sklepach stanowi to zachętę do zakupów, w innych wręcz przeciwnie. Jak się okazuje, ważnym elementem jest także obsługa posprzedażowa i nie warto jej zaniedbywać.A jak Ty oceniasz swoją ostatnią wizytę w sklepie z wyposażeniem wnętrz? Opisz swoje doświadczenia i podziel się opinią! 

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem