OBI

( 3.62 )

OBI jest liderem na rynku artykułów budowlanych. W Polsce znajduje się 59 marketów firmy zlokalizowanych w 41 miastach. OBI pragnie pomagać swoim klientom w realizacji ich marzeń o wybudowaniu i urządzeniu domu. W swojej ofercie posiada kilkadziesiąt tysięcy materiałów niezbędnych podczas budowy, remontu lub urządzania domów i mieszkań. W sklepach można także liczyć na szereg inspiracji oraz profesjonalne doradztwo.

Opinie (3061)

Profesjonalnie

Ostatnio mieliśmy problemy hydrauliczne w mieszkaniu. Część rzeczy mogliśmy zrobić sami. Pan z obsługi stoiska hydraulicznego był bardzo pomocny. Doradził co trzeba kupić, żeby było dobrze. We wszystkim miał rację. Polecam.

Sklep pierwszego wyboru

OBI jest dla mnie sklepem pierwszego wyboru ze względu na lokalizacją, poziom obsługi i ofertę. Ostatni zakup dotyczył artykułów z działu ogrodniczego. Ekspozycja produktów charakteryzujących się wyższą ceną (markowe np. Fiskars) była bardzo dobrze przygotowana - poukładane, popowieszane narzędzia, których szukałem, przestronne. Mnie akurat interesowały produkty bardziej dla amatorów niż profesjonalistów i tu był problem ze znalezieniem, mało widoczne na dolnych (podłoga) półkach, niemniej jednak jakość niektórych bardzo dobra, cena również. Pracownik poproszony o pomoc w znalezieniu był bardzo uprzejmy, orientował się w asortymencie i szybko udzielił mi pomocy wskazując odpowiednie miejsce i przybliżając cechy produktu w kilku słowach. Generalnie zakup udany, bardzo zadowolony jestem z zakupionych narzędzi.

Brak kontaku przy reklamacji

Zdecydowanie odradzam dokonywanie zakupów przez stronę internetową OBI. Zamówiłem kilka rzeczy, w tym zestaw stelaż podtynkowy + miska toaletowa. Przysłali wszystko poza miską (pomimo że jak stwierdził konsulat na infolinii nie ma możliwości żeby części zestawu były wysyłane osobno). Złożyłem reklamację przez infolinię i kontakt się urwał. Gdy dzwonię na infolinię mówią że nie wiedzą co się dzieję z reklamacją bo zajmuje się tym dział od zamówień internetowych, do którego nie ma kontaktu. Można jedynie wysłać maila na kontakt@obi.pl co skutkuje otrzymaniem automatycznie generowanej wiadomości. Olewają klienta i nawet za bardzo się z tym nie kryją mówiąc ciągle że nic nie mogą zrobić i żeby być cierpliwym a czas leci i remont łazienki się zatrzymał.

Miły i pomocny personel magazynu.

Pomocny i zaradny personel, który rozumie potrzeby klienta i służy dodatkowym wsparciem. Duży stół ogrodowy ( 250 cm) , który nie był wystawiony na wystawie w sklepie w dziale ogród i w związku z tym klient nie mógł zapoznać się na żywo z ofertą, został zaprezentowany klientowi na placu magazynowym przez obsługę magazynu a następnie zapakowany ponownie. Bardzo dziękujemy!

Bardzo dobra forma kontaktu online

W sprawie zapytania dotyczącego działu ogrodowego tego marketu nie tylko budowlanego uzyskaliśmy szybką i rzeczową odpowiedź.

miła i perfekcyjna obsługa

Chciałbym serdecznie podziękować Pani z działu technicznego za bardzo miłą, sympatyczną i perfekcyjną obsługę której udzieliła mi podczas wyboru jednego z produktów .Dziękuje i pozdrawiam

tragiczna dostawa

Olbrzymim problemem dla klienta są godziny dostawy. Przedział czasowy 14.00-20.00 to jakieś nieporozumienie. Można tylko poprosić o późniejszą godz. ale, jak się dowiedziałam, kierowca nie ma obowiązku się dostosować(!) Na pytanie co ma zrobić klient pracujący do 15 dowiedziałam się że to już mój problem. A koszt transportu jest niemały więc chyba łaski nie robią i powinni się dostosować do prośby klienta. Zaznaczam, że byłam grzeczna i nie zrobiłam awantury, więc uważam że tym bardziej powinni mi pójść na rękę. Dostawę mam za kilka dni i ciekawa jestem co będzie jeśli panowie pojawią się przed 15.00

beznadziejne, unikać

brak potwierdzenia reklamacji mailowej. w sklepie odmówili przyjecia reklamacji. szafka z umywalka z dostawa przez kuriera przyszla rozbita. brak potwierdzenia terminu odbioru 2giej szafki. odmowa przez sklep mozli obejrzenia towaru - masz zaplacic i mozesz sobie ogladac w domu

Obsługa nie jest chętna do pomocy.

Ciężko pracownikom pokazać gdzie leżą organizery złe podejście do klienta aż odechciewa się tam kupować.

Rewelacja !!! Takiej obsługi nigdzie nie ma

Personel sklepu jest bardzo pomocny, przyjazny, otrzymałam fachową pomoc, mogłam liczyć na profesjonalne doradztwo.

Obsługa lampy

Fantastyczne doradztwo na lampach, Pani jest fenomenalnym sprzedawcą i potrafi doradzić co będzie pasowało do wnętrza. Oby więcej tak radosnych ludzi. Dziękuje

Brak realizacji zamówienia

Na plakacie obok płytek napisane, że realizacja zamówienia jest robiona w 3 dni. Po zamówieniu płytek powiedzieli, że trzeba czekać trzy tygodnie. Po trzech tygodniach telefon od pracownika, że u producenta płytek brak. Pojechalam po zwrot zaliczki, ale wcześniej poszłam sprawdzić czy można zamówić ''te niedostępne'' płytki jeszcze raz. O dziwo, było można. Powiedziałam pracownikowi o całej sytuacji, zwrócił zaliczkę i zaproponował, abym zamówiła płytki jeszcze raz, gdyż w systemie są dostępne. Zrobiłam to, zaliczka wpłacona, a po trzech tygodniach ta sama informacja - płytek na stanie brak. Czy trzeba czekać aż trzy tygodnie, żeby dowiedzieć się, że towaru nie ma, a tym samym opóźniać klientom budowę? A może sklep bierze zaliczki od klientów za towar, który nigdy się nie pojawi i przez okres tych kilku tygodni obraca naszymi pieniędzmi?

Dobry stosunek jakości do ceny.

Market bez zastrzeżeń, stosunkowo niskie ceny i profesjonalna obsługa.

Dobre doradztwo w strefie budowy

Jestem w trakcie budowy garażu , potrzebuje wiele rzeczy do tej inwestycji , w obi na długiej zawsze mogę liczyć na fachowe doradztwo odnośnie kupna i zastosowania materiałów .

Odwiedzałeś ostatnio OBI?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Oferta

  • bramy
  • ogrodzenia
  • ogrodzenia panelowe
  • lampy
  • altany ogrodowe
  • meble ogrodowe
  • akcesoria kominkowe
  • chemia domowa
  • sklep budowlany
  • farby
  • akcesoria do domu

Podobne firmy w okolicy

Bricomarche

(3.11 )

Castorama

(3.94 )

Grupa PSB

(4.13 )

Poradnik jakości obsługi

Z kim wybrać się na urlop? Sprawdź RANKING najlepszych biur podróży!

Po miesiącach cieżkiej pracy i codziennych obowiązków, wszyscy marzymy o urlopie. Chwila odpoczynku i relaksu lub aktywne i ekstremalne przeżycia. Szum nadmorskich fal, albo cudowne krajobrazy górskich miejscowości. A może gwar, ruch i wielkie miasta w stylu Nowego Jorku? Każdy zgodnie z własnymi oczekiwaniami wybiera kierunek podróży. Aby nieco ułatwić wybór oferty Last-Minute, prezentujemy Wam ranking najlepszych (według klientów!) biur podróży!Mamy nadzieję, że pomożemy przyspieszyć proces decyzyjny :)

Sprawdź RANKING najlepszych stacji paliw!

Stację paliw wybieramy nieprzypadkowo. Decdujemy się na tę, która ma najlepszą cenę w stosunku do jakości paliwa, nieduże kolejki lub uprzejmą obsługę. Nie zawsze wybieramy tę po trasie i nie zawsze najtańszą. Wolimy przejechać kilka kilometrów więcej, ale mieć pewność że dobrze wydamy pieniądze. Zwłaszcza teraz, gdy cena paliwa niesamowicie podskoczyła. Jakie stacje wybierają nasi użytkownicy? Klient ze Złotoryi wybiera stację ORLEN przy Legnickiej, chociaż jak sam przyznaje, ceny są tam nie najniższe:"Ceny za paliwo są obecnie bardzo wysokie, jednak obsługa stacji jest całkiem sprawna i miła. Jedzenie na stacji dobre, wybór spory." ~DatiMZ kolei Klient z Leszna poleca LOTOS, ze względu na personel i panującą tam atmosferę:„Wizytę na stacji oceniam pozytywnie ze względu na miłą i sympatyczną obsługę oraz na zaangażowanie personelu w zaspokojenie potrzeb klienta. Podczas wizyty wszystkie standardy obsługi zostały zachowane. Polecam tę stację.” ~ Klient_nDVLNieco gorsze zdanie o odwiedzanej stacji ma Klientka z dolnego śląska. Odwiedza różne stacje pod szyldem Pieprzyk i nie czuje się usatysfakcjonowana:„Kiedyś było OK, ostatnio coś jest nie tak, po tym jak u nich zatankuję, więc przestałam, bo mi szkoda samochodu.” ~DORA_1 Sprawdź nasz ranking stacji paliw, stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl!

Gdzie zrobić zakupy spożywcze? Przedstawiamy RANKING najlepszych marketów spożywczych!

 Sklep spożywczy to jedno z tych miejsc, które odwiedza każdy z nas. Jedni częściej, drudzy rzadziej. Jedne sklepy wizytujemy z przyjemnością, inne zaś z przymusu: bo najbliżej, bo najszybciej. A które sklepy wybieramy najchętniej? Sprawdź poniżej!Wybór miejsca na zakupy spożywcze wydawałby się wyborem prozaicznym. Zawsze jednak kierujemy się pewnymi wytycznymi, dzięki którym wizyta w sklepie może być przyjemniejsza. Jak wynika z badań Polskiego Programu Jakości Obsługi, przeprowadzonych w kwietniu 2021, klienci przy wyborze sklepu spożywczego najczęściej kierują się dostępnym tam asortymentem oraz obowiązującymi cenami. Najmniej istotne jest zaś pochodzenie tych produktów.A jaki wpływ na wybór miejsca, w którym dokonamy zakupu, ma obsługa? W przypadku sklepów spożywczych – przeciętny. Doceniamy pozytywne doznania i miłą obsługę, z większą przyjemnością dokonujemy zakupów w miejscach, gdzie personel jest uśmiechnięty i sprawnie wykonuje obowiązki, a przy tym często dokonujemy większe zakupy oraz decydujemy się na droższe zamienniki, jednak niski poziom jakości obsługi i niekompetentna obsługa nie spowoduje, że całkowicie zrezygnujemy z zakupów, jeśli podoba nam się asortyment w danym sklepie lub ceny produktów. Z opisów respondentów wynika, że musiałaby spotkać ich niezwykle przykra sytuacja ze strony pracowników sklepu, aby całkowicie zrezygnowali z zakupów w danej placówce. Większość z nich zaś zdecydowałoby się na zakupy w innej placówce, tej samej sieci.Istotne zatem jest utrzymywanie odpowiedniego poziomu obsługi, jeśli chcemy powiększać koszyk zakupowy naszych klientów.Które sklepy oceniane są najlepiej? Sprawdź! Wśród najlepiej ocenianych sklepów znalazł się m.in. LIDL, który po raz 12 otrzymał w tym roku tytuł Gwiazdy Jakości Obsługi. W rankingu znajdziemy także innego laureata Gwiazdy, czyli sieć sklepów Kaufland. Klienci tych sklepów doceniają przede wszystkim szeroki wybór produktów oraz sprawną obsługę. „Sklep jest bardzo duży, ma duży wybór produktów z różnych działów, dzięki czemu można w jednym miejscu zrobić zakupy wielobranżowe. […] Cieszę się, że jest tu 6 kas samoobsługowych, przy których można samodzielnie, bez kolejki, skasować swoje zakupy” ~ klientka_7 z Wrocławia„Codziennie robię tam zakupy. Obsługa bardzo miła. Pieczywo zawsze świeże, warzywa i owoce również. Półki pełne towarów. Zawsze znajdę tam to czego potrzebuję” ~ klient_Bj1 z ToruniaSprawdź ranking najlepszych super- i hipermarketów! Nie zgadzasz się z rankingiem? Oceń sklep!

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem