Jakość Obsługi

OBI

( 3.90 )

OBI to niekwestionowany lider rynku artykułów budowlanych. W marketach OBI sprzedawcy pomagają Klientom w realizacji marzeń o wybudowaniu i urządzeniu domu, pamiętając jednocześnie, że dom to nie tylko cztery ściany, ale również rodzina, bezpieczeństwo i wygoda. Dlatego oferta OBI składa się z ponad kilkadziesiąt tysięcy artykułów, które mogą być pomocne przy budowie, remoncie, czy urządzaniu domu i ogrodu. Markety OBI to także inspiracje i fachowe doradztwo.

Opinie (2389)

Brak zainteresowania

Chyba nie przywykłem do supermarketów budowlanych. Tylu pracowników ale żaden nie jest zainteresowany klientem. czekałem ok 15 min przy dziale dywanowym i nikt nawet się nie zapytał co mi potrzeba. brak jakiejkolwiek reakcji ze strony pracowników. kilku mnie widziało i nawet nie podeszło. Chciałem zrobić zakupy za ponad 1000 PLN ale widać OBI ma dość pieniędzy. skoro pozwala sobie na takie lekceważenie klienta.

Uprzejmi, kompetentni, chętnie udzielają porady.

Z zakupów w markecie OBI korzystamy od 16 lat. We wrześniu br. dokonywaliśmy zakupów związanych z modernizacją łazienki. Otrzymaliśmy kompetentną i uprzejmą pomoc od pracowników działu sanitarnego - zarówno I i II zmiany. Dziękujemy.

SKANDAL!!!!!

OD PIERWSZEGO PAŹDZIERNIKA OBI WPROWADZIŁ SPRZEDAŻ NA pączki..... Np.paneli podłogowych i ściennych.... KIM TRZEBA BYĆ " żeby wprowadzić taką zasadę?? CZY ktokolwiek w pełni rozumu.. potrafi mi to wyjaśnić?? Jak to się ma do szacunku w stosunku do klienta?? To SKANDAL i jestem absolutnie przeciwny takiem rozwiązaniom (opinia zmoderowana przez administratora z uwagi na treść)

Średnia jakość obsługi

Sklep został odwiedzony około godziny 20 przed zamknięciem w celu zakupu listwy do kabiny prysznicowej. Jeden z pracowników zapytany o miejsce składowania tego produktu odpowiedział, że nie zajmuje się sprzedażą, a jedynie magazynem i nie może pomóc (świadczy to o braku świadomości personelu, że wszyscy są odpowiedzialni za jakość i sprzedaż, a nie tylko osoby do tego bezpośrednio oddelegowane). Następne próby znalezienia kompetentnych osób były nieudane. Tak jakby już nie było obsługi na sklepie. W końcu odnalazła się osoba, która stwierdziła, że takich listew nie posiadają, co było prawdą ponieważ była to listwa niestandardowa do grubości szkła 8mm. W sklepie panował ogólny nieład.

obsługa na dobrym poziomie

Pomimo, że na obsługę należy trochę poczekać lub poszukać to warto, bo wtedy zajmie się Klientem w 100%. Wszystko zostanie pokazane, wyjaśnione, podane . nawet kobieta , która nie bardzo się w niektórych kwestiach orientuje - zrozumie. Oczywiście miło , sympatycznie i z uśmiechem. Życzyłabym takiej obsługi we wszystkich marketach

Super

Duży wybór produktów, cenne porady, pomocna obsługa

remont mieszkania

Trochę za małe zainteresowanie klientem. Zbyt długo czekałam na pomoc pracownika. Ostatecznie sama musiałam sobie poradzić. Jeśli chodzi o wybór i jakość produktów to super!

Nie do końca jestem zadowolona

Na obsługę czekałem ok 10min ale rozumiem ze są urlopy i okrojony personel natomiast kiedy już Pan do mnie dotarł dostałam interesujące mnie informacje ale czułam się zbywana przez Pana co zraziło mnie do zakupów w tym sklepie. Niewiem czy kiedyś tam wrócę.

Super dostawca

Serdeczne podziękowania za miłą, uśmiechniętą i bardzo pomocną dostawę. W dniu dzisiejszym 06.08.2019 kierowca OBI dostarczający towar na ulice Powstańców był bardzo pomocny i serdeczny. Dziękujemy bardzo tacy pracownicy powinny być w szczególny sposób uhonorowani przez firmę. Oby więcej takich dostawców. (dane osobowe usunięte przez administratora - RODO)

Totalna ignorancja nie polecam

Chciałam dociąć półki do szafy. Podeszłam do pana z punktu docinania, lecz on był bardzo zajęty dyskusje z kolegą o tym, że urodziła mu się córka. W ogóle nie zwracał na mnie uwagi wręcz zachowywał się tak jakbym przeszkadzała. Kazał mi sobie wziąć blat o długości dł.3 m i szer.50 cm i zanieść go sobie do kasy tam zapłacić i dopiero z tym blatem wrócić do cięcia na moje pytanie czy konieczne jest niesienie tego blatu przez całą długość sklepu w obie strony odpowiedział z drwiną ,,a widzi pani tu kasy,, zapytałam więc czy nie mógłby napisać numerów kodów i okazało się że jest to możliwe, z wielkim fochem podszedł do najbliższego komputera i wprowadził jakieś kody na podstawie których mogłam opłacić wszystko w kasie bez przenoszenia tego w obie strony po sklepie. A w ramach zemsty stwierdził że nie będzie miał dla mnie czasu tego dociąć wcześniej niż za 3 godziny, co jest bardzo ciekawe bo z kolegą miał czasu rozmawiać i nie trwało to chwilę bo obserwowałam ich co najmniej od dziesięciu. Wskutek tego podziękowałam za taką obsługę i postanowiłam zakupy zrobić w Castoramie. Płyty donieśli sobie panowie z docinania i docięcie trwało 5 minut, a po do cięciu opłaciłam wszystko w kasie. Nigdy więcej nie wrócę do obi.

Tak sobie.

Moje spostrzeżenia dotyczą wielu wizyt w tym salonie. Najlepiej robić zakupy jak klient wie czego szuka i gdzie szukać samemu. Pracowników niewielu, trzeba nieraz prosić i szukać odpowiedniego z konkretnego stoiska. Nie każdy pracownik doradzi w każdym asortymencie, odsyłają do kolejnego i tak część czasu traci klient nie na poszukiwaniu czegoś co chciał zakupić ale na poszukiwaniu pracownika. Ostatnie zakupy to zakup drożdży do wina. Ponieważ zmieniono miejsce w którym zawsze były, musiałam poprosić kogoś z obsługi. Przy stoisku z nasionami i środkami do nawożenia było aż 3 pracowników i prowadzili bardzo ożywioną konwersacje, śmiechom nie było końca. Owszem wskazali mi miejsce i szybko się rozeszli. Na stoisku panował bałagan, ceny nie pasowały do asortymentu, musiałam zapytać przy kasie.Wokół budynku OBI bałagan, przejścia pozastawiane i pieszy nie ma gdzie przejść.

Perfekcja w każdym calu... Ale...

Zawsze wychodzę zadowolony jest to moje główne miejsce zakupów budowlanych. Bardzo dużo wiedza osób tutaj pracujących pomaga w realizacji danego projektu. Ceny umiarkowane ciekawe promocje i jak w każdym takim markecie niektóre artykuły powinny być znacznie tańsze (tutaj klucze, wałki ogólne narzędzia ręczne) I wracając do pracowników.. Za mało naprawdę za mało pracowników i to wpływa na nie potrzebny pośpiech osób tutaj pracujących którzy chcą pomóc wyjaśniać ale za pleców kolejny i kolejny klient.. Ocena Mocna piątka

Odwiedzałeś ostatnio OBI?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Oferta

  • bramy
  • ogrodzenia
  • ogrodzenia panelowe
  • lampy
  • altany ogrodowe
  • meble ogrodowe
  • akcesoria kominkowe
  • chemia domowa
  • sklep budowlany
  • farby
  • akcesoria do domu

Podobne firmy w okolicy

Bricomarche

(2.53 )

Castorama

(4.11 )

Grupa PSB

(5.00 )

Poradnik jakości obsługi

Jaki bank wybrać? RANKING najlepiej ocenianych banków!

W jakim banku założyć konto? W którym najlepiej wziąć kredyt? Gdzie spotkacie najwyższą jakość obsługi, bez problemu otrzymacie pomoc od profesjonalistów? Przedstawiamy nasz ranking najlepiej ocenianych banków na portalu jakoscobslugi.pl!

Gdzie robić zakupy? RANKING najlepiej ocenianych supermarketów!

Gdzie najlepiej wybrać się na zakupy? W którym sklepie spotkacie najwyższą jakość obsługi, bez problemu znajdziecie produkty i skorzystacie z ciekawych promocji? Sprawdźcie nasz ranking najlepiej ocenianych supermarketów na portalu jakoscobslugi.pl!  

RANKING Najlepiej oceniane cukiernie i piekarnie

Sprawdź ranking najlepszych cukierni. Poniższe firmy otrzymały najlepsze opine na portalu Jakości Obsługi.Do rankingu zakwalifikowały się tylko te firmy, które miały więcej niż 10 opinii.

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem