OBI

( 2.80 )

OBI jest liderem na rynku artykułów budowlanych. W Polsce znajduje się 59 marketów firmy zlokalizowanych w 41 miastach. OBI pragnie pomagać swoim klientom w realizacji ich marzeń o wybudowaniu i urządzeniu domu. W swojej ofercie posiada kilkadziesiąt tysięcy materiałów niezbędnych podczas budowy, remontu lub urządzania domów i mieszkań. W sklepach można także liczyć na szereg inspiracji oraz profesjonalne doradztwo.

Opinie (2839)

nie za bardzo

Przy płaceniu za zakupy pani bardzo się grzebała. Poprosiłem o fakturę wypisała paragon i wysłała mnie do punktu obsługi po fakturę . Pani w punkcie obsługi robiła wszystko żeby mnie nie obsłużyć , odbierała telefony, rozmawiała z klientem, kolegą. I w ogóle była niesympatyczna.

Bardzo kompetentna obsługa stoiska z farbami

Pan Damian S. ( nie usłyszałem dokładnie nazwiska) , który obsługiwał na stoisku z farbami wykazał się uprzejmością i dużą kompetencją. Doradził nam przy zakupie pistoletu malarskiego Wagner. Sprawdził dokładnie pudełko z urządzeniem wg zestawienia w Instrukcji. Później zapakował. Doradził w sprawie farb. Brawo!

Dział budowlany( drzwi i panele) dno

Mlody pracownik działu chodzi rozmawia przez telefon na pytania nie odpowiada, głupio się śmieje ma gdzieś klienta.

Miłe zaskoczenie

Robiąc zakupy na dziale ogród,spotkałam się z bardzo miłą obsługą załogi.Po raz pierwszy to pracownik zapytał się mnie w czym może mi pomóc.Panowie wykazali się dużą dozą wiedzy o ogrodnictwie,pięknie mi doradzili .

opinia o obi

Najgorszy sklep nigdy tam już nic nie kupię,. Pani (dane osobowe pracownika usunięte przez administratora - RODO) od wizualizacji niekompetentna, naliczyła 14 płytek za dużo , płytki ozdobę wbiła inny kod i przywieźli całkiem inne, nie pousuwała rzeczy których nie chciałam, później chciałam z tego wszystkiego zrezygnować zapłaciłam ponad 10 tys ale ona tak przekonywała do zakupu ze dałam się namówić po raz kolejny. Pewnie ma dużą prowizję od sprzedaży . Teraz ja będę musiała kolejny raz zamawiać transport . Zdrowia i kasy nikt mi nie odda. Nie kupujcie tam .

Tragiczna obsługa

Kupiłem słupek do łazienki ,przy składaniu okazało się że jedna z nóżek jest wadliwe. Pojechałem do oni w Markach z myślą że wymienią mi z miejsca gdyż było 9 sztuk tej szafki A tu niespodzianka .cała procedura reklamacji, czas oczekiwania nie do przewidzenia, tak więc zostaje z całkowicie złożoną szafą w dużym pokoju (nóżki to ostatni element składania) Masakra Łaskawie pojawia się kierownik tego bałaganu proponuje nie składać reklamacji zostawić tel bo załatwi sprawę szybki....i co? Cisza, żenada, jutro muszę trzeci raz jechać przez całą Warszawę, złożyć reklamację i czekać 500 stów ,3 razy podróż i nie wiadomo ile czekania ,w życiu nie kupię nic w tum Sklepie (opinia zmoderowana przez administratora z uwagi na treść)

Nigdy więcej

Zostawiłem w Obi dużo pieniędzy, teraz cholernie żałuje. Po tym, jak dzisiaj zostałem potraktowany, moja noga nigdy nie postanie w żadnym sklepie tej sieci. Gdybym mógł, zabrałbym nawet ta wymagana połowę gwiazdki. Stanowczo nie polecam.

Dobry sklep budowlany

Duży wybór asortymentu, wygodna przestrzeń, pozwalająca na swobodne poruszanie się po sklepie. Jedyne do czego się przyczepię to obsługa, w której zdarzają się osoby, które kompletnie nie wiedzą nic o miejscu w którym pracują.

beznadzieja to mało...

nie mozna złożyć zamówienia na produkt z usługą - bo nie można... dzwonie na numer na stronie opisany jako numer do marketu - psikus: odzywa sie Pani z infolinii, która nie słucha tylko mówi czego nauczono na kursach z obłsugi telefonu na infolinii w OBI: mamy takie zamówienei, mamy takie zamowienie, mamy takie zamówienei, tak to wygląda - czyli mozna zamówić? nie mozna... co mozna zrobić - nic nie można... nie ja to wymysliłam, nie ja jestem decyzyjną... żałość

10

Pani na dziale ogród wykazuje się profezjonalizmem , a fachowość nie przeszkadza jej być miłą i uprzejmą dla klienta. Nie łatwo znaleźć tak zaangażowaną osobę . Polecam wszystkim, doradzi, pokieruje po prostu profesjonalizm.

Zmieńcie lepiej bank

Nie polecam zakupu na raty ponieważ wniosek jest zbyt długo rozpatrywany oraz cały ten śmieszny Citi Bank ma w 4 literach klienta

to nie sklep , to hurtownia

panele podłogowe sprzedają tylko w całych paczkach - potrzebujesz 1 szt bo Ci zabrakło, a musisz kupić całą paczkę. A co zrobić z resztą? Wyrzucić na śmietnik? A co na to ekolodzy? Cale szczęście że obok powstaje konkurencja, to może się czegoś od Nich nauczą.

Odwiedzałeś ostatnio OBI?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Oferta

  • bramy
  • ogrodzenia
  • ogrodzenia panelowe
  • lampy
  • altany ogrodowe
  • meble ogrodowe
  • akcesoria kominkowe
  • chemia domowa
  • sklep budowlany
  • farby
  • akcesoria do domu

Podobne firmy w okolicy

Bricomarche

(2.12 )

Castorama

(3.51 )

Grupa PSB

(5.00 )

Poradnik jakości obsługi

Ranking najlepszych sklepów z elektroniką

Kupując nowe sprzęty do domu, istotna jest dla nas nie tylko niezawodność produktów, ale też profesjonalna i kompetentna obsługa, która pomoże nam wybrać sprzęt najbardziej odpowiadający naszym oczekiwaniom. Przyjrzyjmy się opiniom użytkowników i zobaczmy, co cenią sobie w sklepach z elektroniką, a na co narzekają.Sklep Morele działa od 2000 roku i oferuje bardzo szeroką gamę produktów, przez co stał się jednym z głównych sklepów z elektroniką w Polsce. Klienci chwalą sobie przede wszystkim jakość i szybkość obsługi oraz ich kompetencje, to że potrafią odpowiadać na pytania zadane przez klientów:„Szybka, sprawna, kompetentna i rzetelna obsługa. Jakość usług bez zarzutu”O jakości obsługi często piszą też klienci sklepu OleOle, jednak w tym przypadku niektórzy z nich zostali rozczarowani przez brak profesjonalizmu personelu. Skargi dotyczą przede wszystkim wiedzy i zachowania obsługi. Na plus oceniano ceny oraz asortyment sklepu, idealnie te problemy obrazuje opinia użytkownika Marcin_2321:„Dobrze. Na plus: Oferta, cena, asortyment, organizacja i czas obsługi. Na minus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, wygląd miejsca obsługi”W przypadku marketów MediaMarkt, niektórzy klienci zwracają uwagę na ich zdaniem wysokie ceny. Niektórzy, zwracają również uwagę na wyposażenie i czystość sklepu. Przeważająca część komentarzy dotyczy jednak bardzo profesjonalnej i pomocnej obsługi, która przekonała ich do zakupu. Taką opinią podzieliła się między innymi pani Renata:„Podeszłam do działu z elektrycznymi szczoteczkami do zębów. Dosłownie 2 minuty potem podszedł do mnie pracownik. Grzecznie zapytał w czym może pomóc. Powiedziałam, że szukam szczoteczki na prezent. Zaprezentował mi szybko i bardzo sprawnie produkty z przedziału cenowego jaki podałam. Przedstawił plusy i minusy każdego z nich (w grę wchodziły 4 produkty). Nie naciskał, nie czułam się manipulowana. Ostateczną decyzję zakupową pozostawił już mi. Wyposażona w informację jakich mi udzielił, mogłam podjąć decyzję. Byłam bardzo zadowolona z jego pomocy”Użytkownicy portalu zwracają szczególną uwagę na wiedzę i zaangażowanie pracowników sklepów, w których kupują sprzęty RTV i AGD. Innymi istotnymi czynnikami są cena oraz szerokość asortymentu, bez których klienci nie chcą aż tak chętnie dokonywać zakupów.  A jak Ty oceniasz swoją ostatnią wizytę w sklepie z elektroniką? Opisz swoje doświadczenie i podziel się opinią!W rankingu są uwzględnione firmy, które zebrały min. 100 opinii na naszym portalu.

RANKING najlepszych aptek

Większość z nas przyzwyczaiła się już, że jesień to sezon przeziębień. Co roku dopada nas katar, ból gardła i ogólne osłabienie. Zwłaszcza teraz, dbanie o odporność to podstawa. Aby móc to zrobić w odpowiedniej atmosferze zakupów, należy wybrać właściwą aptekę - szeroki asortyment, przystępne ceny, miła i profesjonalna obsługa, dogodna lokalizacja. Na te elementy najbardziej zwracamy uwagę. Gdy już nam się uda wybrać odpowiednie miejsce, będziemy zadowoleni jak klienci z Wrocławia i Poznania:    „Lubię tę aptekę, ponieważ jest tam miła obsługa i zawsze są tam dostępne leki, które chcę kupić. Do tego system kolejki na „numerki” jest bardzo wygodny”   „Najchętniej odwiedzana przeze mnie apteka. Farmaceuci są życzliwi i chętni do pomocy. Zawsze uzyskuję tam wyczerpujące informacje na temat zakupywanych leków oraz suplementów jak i ich działania. Gdy nie mają czegoś na stanie starają się jak najszybciej sprowadzić dany lek na zamówienie” Pracownicy wszystkich sklepów, nie tylko spożywczych, ale zwłaszcza tych specjalistycznych - jak apteki – powinni dbać o komfort klienta i dzielić się z nim swoją wiedzą. To bardzo ważne aby farmaceuta wykazał się cierpliwością i zaangażowaniem w problem klienta. Niestety zdarzają się jeszcze niemiłe wizyty. Doświadczyła jej na przykład pani Daria:    „Niestety nie jestem zadowolona z tej apteki. Jest tam bardzo mało towaru, a jak już coś jest to jest makabrycznie drogie. [..] No i ta obsługa, która wiecznie zrzędzi i jęczy i marudzi… i to wzdychanie! Aż niemiło tam jeździć” Podczas trwającego sezonu przeziębieniowego sprawdź, w której aptece najlepiej dokonać zakupów, aby nie narazić się na niekompetentną obsługę lub wysokie ceny. Poniżej przedstawiamy firmy, które otrzymały najlepsze opinie na portalu Jakości Obsługi. Do rankingu zakwalifikowały się tylko te firmy, które miały co najmniej 100 opinii. 

Urządzaj bez nerwów czyli zestawienie najlepszych sklepów z artykułami dla domu!

 Wakacje to nie tylko czas urlopów, ale także remontów i zmian wystroju wnętrz naszych domów. Zanim wybierzemy się na zakupy warto sprawdzić, które firmy świadczą usługi na najwyższym poziomie oraz gdzie znajdziemy największy wybór produktów. Oto zestawienie najlepiej ocenianych sklepów z branży dom i ogród stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl. Jakie elementy mają wpływ na jakość obsługi w sklepach z wyposażeniem wnętrz? Przyjrzyjmy się bliżej opiniom użytkowników portalu i sprawdźmy na co zwracali uwagę podczas zakupów mebli czy dekoracji do domu. Chociaż sieć sklepów Action jest stosunkowo młodą marką w Polsce zdążyła już zebrać wiele pozytywnych opinii. Klienci najczęściej doceniają dużą ilość pracowników oraz ich przyjazne nastawienie:„Podoba mi się to, że pracowników zawsze jest sporo. Są uśmiechnięci i widać, że praca potrafi dać im przyjemność. Żeby kogoś poprosić o pomoc nie trzeba szukać po całej hali. Kolejne kasy otwierane w miarę potrzeb.”~Klient_iV4yW ciągu minionego półrocza postawa personelu była równie często oceniania przez klientów sklepów Jysk. Jednak ten aspekt obsługi nie zebrał wysokich not. Klienci skarżą się, że pracownicy są trudno dostępni oraz mało chętni do pomocy. Pozytywnie natomiast oceniano zatowarowanie i szeroki wybór asortymentu. Takie doświadczenia opisuje Klient_p1YC:„W sklepie jest duży wybór produktów, jednak pracownicy nie są zainteresowani obsługą klientów. Nawet jak jest kilku pracowników na sali sprzedaży to nie oferują pomocy tylko rozmawiają na prywatne tematy.”Inna skandynawska sieć sklepów wyróżnia się na tle konkurencji sposobem ekspozycji asortymentu oraz punktami gastronomicznymi zlokalizowanymi na terenie sklepów: „Bardzo bogaty asortyment można znaleźć tam wszystko do urządzenia domu. Wielkim plusem jest forma prezentacji asortymentu. Stworzone są pomieszczenia jak w domu: pokoje, sypialnie, łazienki itp, meble dopasowane do różnych wnętrz, sprytne rozwiązania. Genialna jest restauracja ikea, jedzenie jest pyszne, różnorodne w formie bufetu szweckiego a ceny naprawdę niskie.” ~ Klient_9BFMKlienci sklepów z wyposażeniem wnętrz negatywnie wspominają proces reklamacyjny. Takie przypadki miały miejsce między innymi we wspominanym wcześniej sklepie IKEA oraz Black Red White. „Nigdy nie spotkałam się z tak fatalną obsługą w zakresie reklamacji. Otrzymałam wadliwy towar jeszcze w grudniu, a do dnia dzisiejszego nie otrzymałam właściwego! Pracownicy robią wiele problemów, przerzucają na siebie odpowiedzialność i próbują wymigać się argumentami "Ja nie wiem, to koleżanka załatwiała". Jest to niezwykle nieprofesjonalne i z pewnością nie dokonam już w tym punkcie żadnego zakupu.”~ Klient_AjotUżytkownicy portalu najczęściej zwracają uwagę na zachowanie i kompetencje pracowników. W niektórych sklepach stanowi to zachętę do zakupów, w innych wręcz przeciwnie. Jak się okazuje, ważnym elementem jest także obsługa posprzedażowa i nie warto jej zaniedbywać.A jak Ty oceniasz swoją ostatnią wizytę w sklepie z wyposażeniem wnętrz? Opisz swoje doświadczenia i podziel się opinią! 

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem