Jakość Obsługi

OBI

( 3.82 )

OBI to niekwestionowany lider rynku artykułów budowlanych. W marketach OBI sprzedawcy pomagają Klientom w realizacji marzeń o wybudowaniu i urządzeniu domu, pamiętając jednocześnie, że dom to nie tylko cztery ściany, ale również rodzina, bezpieczeństwo i wygoda. Dlatego oferta OBI składa się z ponad kilkadziesiąt tysięcy artykułów, które mogą być pomocne przy budowie, remoncie, czy urządzaniu domu i ogrodu. Markety OBI to także inspiracje i fachowe doradztwo.

Opinie (2379)

Tak sobie.

Moje spostrzeżenia dotyczą wielu wizyt w tym salonie. Najlepiej robić zakupy jak klient wie czego szuka i gdzie szukać samemu. Pracowników niewielu, trzeba nieraz prosić i szukać odpowiedniego z konkretnego stoiska. Nie każdy pracownik doradzi w każdym asortymencie, odsyłają do kolejnego i tak część czasu traci klient nie na poszukiwaniu czegoś co chciał zakupić ale na poszukiwaniu pracownika. Ostatnie zakupy to zakup drożdży do wina. Ponieważ zmieniono miejsce w którym zawsze były, musiałam poprosić kogoś z obsługi. Przy stoisku z nasionami i środkami do nawożenia było aż 3 pracowników i prowadzili bardzo ożywioną konwersacje, śmiechom nie było końca. Owszem wskazali mi miejsce i szybko się rozeszli. Na stoisku panował bałagan, ceny nie pasowały do asortymentu, musiałam zapytać przy kasie.Wokół budynku OBI bałagan, przejścia pozastawiane i pieszy nie ma gdzie przejść.

Nie do końca jestem zadowolona

Na obsługę czekałem ok 10min ale rozumiem ze są urlopy i okrojony personel natomiast kiedy już Pan do mnie dotarł dostałam interesujące mnie informacje ale czułam się zbywana przez Pana co zraziło mnie do zakupów w tym sklepie. Niewiem czy kiedyś tam wrócę.

Super dostawca

Serdeczne podziękowania za miłą, uśmiechniętą i bardzo pomocną dostawę. W dniu dzisiejszym 06.08.2019 kierowca OBI dostarczający towar na ulice Powstańców był bardzo pomocny i serdeczny. Dziękujemy bardzo tacy pracownicy powinny być w szczególny sposób uhonorowani przez firmę. Oby więcej takich dostawców. (dane osobowe usunięte przez administratora - RODO)

Totalna ignorancja nie polecam

Chciałam dociąć półki do szafy. Podeszłam do pana z punktu docinania, lecz on był bardzo zajęty dyskusje z kolegą o tym, że urodziła mu się córka. W ogóle nie zwracał na mnie uwagi wręcz zachowywał się tak jakbym przeszkadzała. Kazał mi sobie wziąć blat o długości dł.3 m i szer.50 cm i zanieść go sobie do kasy tam zapłacić i dopiero z tym blatem wrócić do cięcia na moje pytanie czy konieczne jest niesienie tego blatu przez całą długość sklepu w obie strony odpowiedział z drwiną ,,a widzi pani tu kasy,, zapytałam więc czy nie mógłby napisać numerów kodów i okazało się że jest to możliwe, z wielkim fochem podszedł do najbliższego komputera i wprowadził jakieś kody na podstawie których mogłam opłacić wszystko w kasie bez przenoszenia tego w obie strony po sklepie. A w ramach zemsty stwierdził że nie będzie miał dla mnie czasu tego dociąć wcześniej niż za 3 godziny, co jest bardzo ciekawe bo z kolegą miał czasu rozmawiać i nie trwało to chwilę bo obserwowałam ich co najmniej od dziesięciu. Wskutek tego podziękowałam za taką obsługę i postanowiłam zakupy zrobić w Castoramie. Płyty donieśli sobie panowie z docinania i docięcie trwało 5 minut, a po do cięciu opłaciłam wszystko w kasie. Nigdy więcej nie wrócę do obi.

Perfekcja w każdym calu... Ale...

Zawsze wychodzę zadowolony jest to moje główne miejsce zakupów budowlanych. Bardzo dużo wiedza osób tutaj pracujących pomaga w realizacji danego projektu. Ceny umiarkowane ciekawe promocje i jak w każdym takim markecie niektóre artykuły powinny być znacznie tańsze (tutaj klucze, wałki ogólne narzędzia ręczne) I wracając do pracowników.. Za mało naprawdę za mało pracowników i to wpływa na nie potrzebny pośpiech osób tutaj pracujących którzy chcą pomóc wyjaśniać ale za pleców kolejny i kolejny klient.. Ocena Mocna piątka

Bez fajerwerków

Sklep, jak sklep, niczym się nie wyróżnia na tle konkurencji. Ceny wysokie, wybór towarów mocno ograniczony. Wolę konkurencję.

Obsługa na bardzo wysokim poziomie

Często robię zakupy w sklepach budowlanych czy ogrodniczych i wracam tylko do tych, w których obsługa jest na najwyższym poziomie. Do OBI wracam z przyjemnością. Na kogo bym nie trafiła- zawsze jestem miło i profesjonalnie obsłużona. Młoda, sprawna, uśmiechnięta, a przede wszystkim kompetentna obsługa sprawia, że chce się tam wracać. Mimo lekkiej różnicy cenowej w stosunku do innych tego typu marketów- do OBI zawsze przychodzę z chęcią i pewnością profesjonalnej obsługi.

Obi to super fajny sklep z tanimi produktami do kupienia

Sklep OBI na ulicy krasnickiej w Lublinie to super sklep z tanimi produktami do kupienia,jest tu wszystko do kupienia do ogrodu różnych kwiatów i urzadzen jak również tanich materiałów budowlanych

Wspaniała obsługa z powołaniem

Kobietą pracująca na działkę roślin jest niesamowicie pomocna i da się poczuć, że zna się na rzeczy. Zawsze można mile porozmawiać, doradzone produkty zgodnie z oczekiwaniami spełniają swoją rolę. Niestety nie mogłem znaleźć marketu OBI Kraków M1, a tyczy się to tego obiektu.

Jestem bardzo zadowolona

Kupowaliśmy sztuczną trawę. Z rożnych rolek. Po powrocie do domu i rozwinięciu okazało się, że ma inną fakturę. Bez problemu wymieniono nam na jednakowe kawałki, z tej samej rolki. Z uśmiechem, zrozumieniem i życzliwością.

Bezpośrednia Obsługa Klienta poniżej jednej gwiazdki

Brak wsparcia ze strony obsługi sklepu. Pracownicy stoją grupami, a w momencie prośby o pomoc stwierdzają, że są mocno zajęci lub odsyłają do innych pracowników.

ignoruja klienta

Byłam w tym markecie nie pierwszy raz i zawsze coś było nie tak , ale teraz to już nastąpiła kumulacja .Chciałam zakupić lampę na dziale z oświetleniem , najpierw musiałam znaleźne kogoś z obsługi , bo 2 sprzedawców stwierdziło ze to nie ich dział .Jak już Pani która odpowiada za dział się znalazła to okazało się ze na jednej lampie są trzy ceny wystawionej w trzech rożnych miejscach i żadna nie była adekwatna do rzeczywistej .Pani doradca klienta nie umiała sensownie odpowiedzieć co jest przyczyna takiej sytuacji .Kiedy jednak zdecydowałam sie na zakup otrzymałam informacje ze na lampę trzeba czekać 6 tygodni - parodia .

Takie obsługi zwykle niestety nie ma.

Chciałam wyrazić uznanie dla kierownika sprzedaży działu technicznego -Pana Krzysztofa za życzliwość wobec klienta, chęć pomocy, zaangazowanie i uśmiech na twarzy. Taki pracownik sprawia że chce się wracać to jego sklepu.

Odwiedzałeś ostatnio OBI?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Oferta

  • bramy
  • ogrodzenia
  • ogrodzenia panelowe
  • lampy
  • altany ogrodowe
  • meble ogrodowe
  • akcesoria kominkowe
  • chemia domowa
  • sklep budowlany
  • farby
  • akcesoria do domu

Podobne firmy w okolicy

Bricomarche

(2.69 )

Castorama

(4.02 )

Grupa PSB

(5.00 )

Poradnik jakości obsługi

Jaki bank wybrać? RANKING najlepiej ocenianych banków!

W jakim banku założyć konto? W którym najlepiej wziąć kredyt? Gdzie spotkacie najwyższą jakość obsługi, bez problemu otrzymacie pomoc od profesjonalistów? Przedstawiamy nasz ranking najlepiej ocenianych banków na portalu jakoscobslugi.pl!

Gdzie robić zakupy? RANKING najlepiej ocenianych supermarketów!

Gdzie najlepiej wybrać się na zakupy? W którym sklepie spotkacie najwyższą jakość obsługi, bez problemu znajdziecie produkty i skorzystacie z ciekawych promocji? Sprawdźcie nasz ranking najlepiej ocenianych supermarketów na portalu jakoscobslugi.pl!  

RANKING Najlepiej oceniane cukiernie i piekarnie

Sprawdź ranking najlepszych cukierni. Poniższe firmy otrzymały najlepsze opine na portalu Jakości Obsługi.Do rankingu zakwalifikowały się tylko te firmy, które miały więcej niż 10 opinii.

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem