OBI

( 3.82 )

OBI jest liderem na rynku artykułów budowlanych. W Polsce znajduje się 59 marketów firmy zlokalizowanych w 41 miastach. OBI pragnie pomagać swoim klientom w realizacji ich marzeń o wybudowaniu i urządzeniu domu. W swojej ofercie posiada kilkadziesiąt tysięcy materiałów niezbędnych podczas budowy, remontu lub urządzania domów i mieszkań. W sklepach można także liczyć na szereg inspiracji oraz profesjonalne doradztwo.

Opinie (2796)

zakup mebli kuchennych

Szanowni Państwo W dniu 22.05.2020 ( po godz. 16,00) dokonałam zakupu mebli kuchennych w sklepie OBI w Łodzi przy ul. Szparagowej 3/53 Cena kpl. wynosiła 645,00 PLN - opisana jako zestaw długości 2,4 m ( długość dolnych szafek -80cm,60,40cm z atrapą kuchenki).górne szafki 2,40m. ( zaznaczam, że była to duża tabliczka z ceną zwracająca uwagę ). Byłam zainteresowana takim zestawem od dawna, przed zakupem poszłam do pracownika stoiska i pokazując mu zestaw , zapytałam, czy jest to cena ca cały zestaw - odpowiedział, że tak. Po rozpakowaniu mebli, okazało się , że zamiast siedmiu szafek jest pięć szt.. W dniu dzisiejszym chciałam zgłosić reklamację zakupu, ale usłyszałam od Pani pracownik stoiska, że nie jestem w stanie udowodnić, że tak było. Gdybym miała zdjęcie tej ceny, wtedy mogłabym reklamować.Cenę tych mebli znam od dawna i z pewnością nie kupiłabym 5 szt. szafek za 645 zł, ponieważ kosztują one w innych sklepach poniżej 500,00. Nie jestem zadowolona z zakupu w tym sklepie. Oczekuję od OBI rekompensaty za zaistniałą sytuację. J.C.

tragedia przy kasach

22.06 godz.13 ... otwarte trzy kasy , z czego : -jedna kasa przyjmuje zwroty - 8 osób w kolejce -jedna kasa zablokowana bo nie ma ceny na produkcie - 6 osób w kolejce . Po 10 minutach stania, i nerwowych telefonów kasjerki / nikt sie nie pojawił z obsługi / zrezygnowałem z zakupu w OBI - jedna kasa działająca 12 osób w kolejce Zrezygnowałem z zakupu przez kolejke do kasy ...i całe szczęście ...bo ten sam produkt w Castoramie jest tańszy o ...dokładnie 27% !!! Podobną sytuacje pamiętam przy obsłudze ś.p. Prakticera .... Albo też kierownik zmiany nie poradził sobie z ułożeniem grafiku kasjerek . I nie jest to pojedynczy przypadek długich kolejek przy kasach ..... Piotr

Odradzam zakupy w sklepie online

Absolutnie odradzam ten sklep. Jeśli chcesz sobie oszczędzić stresu omijaj ten sklep szerokim łukiem. Zamówienia realizowane po terminie, brak informacji o opóźnieniu przesyłki, wysyłane w częściach bez zgody klienta, wysyłanie anulowanych przesyłek, infolinia do której trudno się dodzwonić, zero pomocy, brak komunikacji między SD a magazynem. Podanie przewoźnikowi niepełnego numeru telefonu co uniemożliwia zarządzanie przesyłką. To jest przykład sklepu, który pokazuje dokładnie jak nie powinno się robić sprzedaży internetowej, materiał na szkolenia. Kupuję online od lat i jeszcze nie spotkałam się z tak rażącym brakiem kompetencji sprzedażowej i zwykłej życzliwości dla klienta. Rozważam skargę do instytucji zajmujących się ochroną praw konsumenta.

Katastrofa

Obsługa zamówień internetowych w tym sklepie jest katastrofalna. Składałam zamówienie 2 razy - za pierwszym razem, sądziłam, że każdy może się pomylić i wpadki się zdarzają; za drugim razem stwierdziłam jednak, że to nie wpadka , ale regularne postępowanie z klientami i zamówieniami internetowymi. Pracownicy sklepu nie potrafią właściwie obsługiwać zamówień internetowych, nie sprawdzają na magazynie, nie wpisują już sprawdzonych poprawek , w rezultacie faktura wychodzi z kosmosu. O czterech godzinach obsługi zamówienia nie ma co mówić. To moja ostatnia próba zakupu internetowego w tym sklepie. Polecam Castoramę - zamówienie gotowe w 2h, przygotowane, wizyta w sklepie 15 minut.

TOTALNE DNO W ZAMÓWIENIACH INTERNETOWYCH

zamówienie nie zostało wysłane w zadeklarowanym terminie ani po 4 telefonach na infolinię. nikt nie potrafi wyjaśnić co się dzieje z zamówieniem, można jedynie usłyszeć "proszę o cierpliwość", zaś słowo "przepraszam" chyba jest tam obce. czas połączenia z infolinią to średnia 30 min. ODRADZAM

Obsługa sklepu ok, ale obsługa parkingu beznadziejna

W dniu 28.05.2020 byłem w OBI (WARSZAWA, UL.Radzymińska 166).Obsługa sklepu jak najbardziej OK, ale to co się dzieje na parkingu to kompletne nieporozumienie. Dodam, że parkingiem zarządza firma ATPark. Po zaparkowaniu udałem się do parkomatu. Po powrocie za wycieraczką miałem już wezwanie do zapłaty za brak biletu. Cała operacja pobrania przeze mnie biletu i dojscia do auta trwała 7 minut (!!!). Pan wystawiający te wezwania najwyrażniej prowadzi swego rodzaju wyscigi. Dodam, że jestem osobom sprawną fizycznie, regularnie dbającą o kondycję. Aż strach pomysleć jakie szanse na uniknięcie podobnego wezwania mają osoby starsze, schorowane itp. Takie działania nie zachecają do korzystania z tego Marketu, a wrecz odwrotnie.

super nie mówiący prawdy

piszą , że towar otrzymałem, / zamówiony przez ich stronę / ale to nie prawda

dostałem towar, ale go nie macam

''wirtualna markiza'' , wg tego co każą śledzić przy dostawie towaru zakupionego przez ich stronę zamówioną markizę 19. maja odebrałem 26 maja / oszukują że dostawa trwa od 4 do 6 dni / , bo dziś jest 27 a ja markizy nie odebrałem, piszę nie odebrałem , bo wg nich '' zrealizowano wysyłkę '', ale co to znaczy ? kurier '' przehandlował '' ją na lewo ? , no dodzwonić się do nich nie idzie, mają podany taki nr telefonu , co to go wiadomo , że się nie odbiera , ''po cholerę będą nam zawracać...'' , chciałem nawet kupić taką samą markizę w obi tuż koło mnie, ale nie było komu mnie obsłużyć , '' zaraz ktoś do pana przyjdzie '' i oczywiście nie przyszedł, i co ciekawe tej samej markizy nie mieli w ofercie internetowej - ten bliski market to Jabłonna, a zamówiłem internetowo z Radzymińskiej, nie ma na ich stronie takiej opcji jak ''reklamacja niezrealizowanej dostawy'' , widać że to niemiecka solidność , no cóż mija już 45 minut jak wiszę na telefonie do nich, czas omijać obi z daleka.....

Dramat

Zakupiłem kosiarke firmy Nac po 9 korzeniach odpadło koło, oddałem do reklamacji..tzn chciałem oddać Ale.. przemiła Pani oczywiście milion rzeczy wymyśla żeby mnie splawic..poprosilem o kierownika kolejna Pani podobny poziom wymyśla Ale z laską przyjmuje reklamację.. czekać około 3 tygodni.. dramat czekam już 36 dni.. kontakt dramat ..dzwonisz na infolinię godzina czekania na połączenie po czym Pani przyjmuje twoje uwagi i informuje że ktoś że sklepu się odezwie.. dzwoni po kilku godzinach Pani że nie ma kosiarki w terminie jaki był w umowie ..czekać.. po kilku dniach byłem w okolicy sklepu myślę zajadę może jest .. niestety wina gwaranta kuriera PiSu.. oni tylko wcisneli ten sprzęt.. czekać.. dramat

Płyn antybakteryjny

Dnia 18 mają 2020r. byłem w OBI w Kobylnicy koło Słupska. Przy wejściu pracownik z pojemnikiem spryskuje płynem  ręce wchodzącym klientom. Wydałoby się prawidłowym podejściem w związku z zagrożeniem korona wirusem. Gdy przy wejściu otrzymałem dawkę płynu posmarowałem też telefon którego używałem. Po wyjściu z OBI wyjąłem telelefon a tu niespodzianka na telefonie kropelki wody. Jestem pewien że płyn którym spryskuje dłonie wchodzącym to woda która nie jest żadnym odkażalnikiem

Kontakt telefoniczny praktycznie niemożliwy !!

Dodzwonić się do tego markietu to horror do papieża szybciej bym się dodzwonił.

Tragedia. Obsługa fatalna. Brak czasu dla kupujących.

Obsługa tragiczna. Porady żadnej nie można uzyskać, wszyscy pracownicy są zawsze bardzo zajęci.To moja trzecia wizyta z której jestem niezadowolona. Dodatkowo dzisiaj pani wprowadziłambie w błąd i stałam dwa razy dłużej w kolejce niż powinnam. A pani spokojnie poszła sobie na przerwę. Tragedia. Z pewnością nie polecę nikomu zakupów w tym sklepie. Ja też mam nadzieję że szybko nie będę musiała robić tam zakupów.

Bardzo dobra obsługa

Robiłam tam dziś zakupy - wszystko starannie poukładane, personel - bardzo pomocny w znalezieniu potrzebnego przedmiotu a przy kasie - Pani bardzo serdeczna i pomocna. Bardzo polecam tym bardziej że jest duży wybór !!

Obsługa miła i zaangażowana... gdy już ją znajdziemy.

Za każdym razem, gdy potrzebuję pomocy w markecie ciężko jest znaleźć pracownika obsługi. Niemniej, gdy już uda się zapytać kogoś o pomoc w wyborze artykułu, na którym się nie znam - obsługa jest miła i z zaangażowaniem pomaga w wyborze produktu. Jednak nie można winić pracowników, za to że jest ich po prostu zbyt mało. Dodatkowo Panowie i Panie znają się na ofercie i zazwyczaj mają też sporą wiedzę techniczną, dzięki czemu mogę kupić produkt, który nie tylko będzie "pasował", ale także posłuży przez lata bez usterki. Asortyment marketu jest bardzo szeroki, bardzo często kupuję rośliny i podłoża na dziale ogrodniczym - w żadnym innym markecie nie ma takiego wyboru, a rośliny są dobrej jakości i przede wszystkim są zadbane przez pracowników. Często można trafić na wyprzedaż lekko uszkodzonych roślin, w BARDZO promocyjnych cenach - rośliny przy odrobinie troski szybko wracają do formy, a ja cieszę się z trafionej okazji.

Profesjonalna obsługa

Sklep położony przy drodze szybkiego ruchu na pograniczu miast. Dogodna lokalizacja i spory asortyment. Dużo krzewów i drzew do zakupu w dziale ogrodniczym. Obsługa spełnia standardy i jest kulturalna.

Straszne

Godzina czekania na rampie żeby ktokolwiek zechciał odebrać papiery na zamówione materiały. Ciekawe ile potrwa sam zaladunek

Odwiedzałeś ostatnio OBI?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Oferta

  • bramy
  • ogrodzenia
  • ogrodzenia panelowe
  • lampy
  • altany ogrodowe
  • meble ogrodowe
  • akcesoria kominkowe
  • chemia domowa
  • sklep budowlany
  • farby
  • akcesoria do domu

Podobne firmy w okolicy

Bricomarche

(3.38 )

Castorama

(4.09 )

Grupa PSB

(5.00 )

Poradnik jakości obsługi

Urządzaj bez nerwów czyli zestawienie najlepszych sklepów z artykułami dla domu!

 Wakacje to nie tylko czas urlopów, ale także remontów i zmian wystroju wnętrz naszych domów. Zanim wybierzemy się na zakupy warto sprawdzić, które firmy świadczą usługi na najwyższym poziomie oraz gdzie znajdziemy największy wybór produktów. Oto zestawienie najlepiej ocenianych sklepów z branży dom i ogród stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl. 

RANKING Najlepiej Oceniani Kurierzy!

Robiąc zakupy przez internet, dokonując zwrotów lub po prostu wysyłając paczkę w świat często zastanawiacie się, którą firmę kurierską wybrać. Z pomocą przychodzą inni konsumenci korzystający z usług tej branży. Przedstawiamy zestawienie najlepiej ocenionych firm kurierskich - sprawdź, która marka świadczy obsługę na najwyższym poziomie.Klienci korzystający z usług kurierów w swoich opiniach najczęściej zawracają uwagę na 3 aspekty obsługi: czas i organizacja obsługi, zachowanie pracowników oraz kontakt z infolinią lub kurierem. Mimo wysokich wskaźników ogólnej jakości obsługi, konsumenci nie mają powodów do zadowolenia. W ostatnim czasie pojawia się coraz więcej negatywnych opinii, w których głównie klienci narzekają na niedotrzymanie terminów doręczeń, nieuprzejme zachowanie kurierów i uszkodzenia paczek. Takie doświadczenia z kurierem InPost ma m.in. Klient_iki7:„Opinię wystawiam po drugiej już z rzędu nieprzyjemnej sytuacji z tą firmą. Pierwsza to paczka została zgnieciona, gdzie na opakowaniu widniała informacja o tym, że w środku znajdują się delikatne przedmioty. Druga to sytuacja z dziś gdzie sprawdzając status przesyłki, z zaskoczeniem odkryłam, że paczka w drodze do paczkomatu nagle została zwrócona do nadawcy. Konsultanci na infolinii są chyba tylko od tego, żeby informować o możliwości złożenia reklamacji. Nawet nie dowiedziałam się czemu paczka została zwrócona. Szkoda nerwów. Następnym razem dopłacę i wybiorę kuriera innej firmy.”Nieusatysfakcjonowany z obsługi firmy GLS jest również Klient_coc_5159, który w swojej opinii wspomina: „Kurier miał dostarczyć przesyłkę. Cały dzień byłam w domu i na niego czekałam. Po jakimś czasie dostałam sms-a, że paczka czeka na mnie w punkcie odbioru. Okazało się, że kurier nawet nie próbował znaleźć adresu. Po nieprzyjemniej dyskusji dostarczył mi ją następnego dnia.”W takim razie co według użytkowników zasługuje na pochwałę? Z pewnością kontakt telefoniczny przed dostarczeniem przesyłki oraz stosowanie przez kurierów środków ostrożności zapobiegających rozprzestrzenianiu się koronawirusa, co można przeczytać w opinii użytkownika Remigiusz_2 oceniającego UPS:„(…)Już na drugi dzień po zamówieniu przesyłka była w drodze. Kolejnego dnia kurier zadzwonił do mnie, upewnić się czy będę w domu między 14:00 a 15:00. Poinstruował mnie, że w związku z obecną sytuacją epidemiczną nie dostarczają przesyłek bezpośrednio "pod drzwi". Kurier zjawił się punktualnie i ponownie zadzwonił do mnie z prośbą o wyjście przed klatkę schodową. Czekał w bezpiecznej odległości na odbiór paczki a po upewnieniu się, że ja jestem adresatem podziękował za odbiór.(…).”Zgadzasz się z tym rankingiem czy może uważasz, że niektóre firmy powinny zamienić się miejscami? Dodaj opinie i oceń firmy kurierskie, z których usług korzystasz!Zobacz jak branża kurierska i pocztowa została oceniona w 2019 oraz jaki uzyskała poziom zadowolenia klientów! Raport z badania satysfakcji konsumentów z 2019 roku znajdziesz tutaj. 

Jaki bank wybrać? RANKING najlepiej ocenianych banków!

W jakim banku założyć konto? W którym najlepiej wziąć kredyt? Gdzie spotkacie najwyższą jakość obsługi, bez problemu otrzymacie pomoc od profesjonalistów? Przedstawiamy nasz ranking najlepiej ocenianych banków na portalu jakoscobslugi.pl!

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem