Freshpoint

( 4.64 )

Opinie (17)

Zdrowa alternatywa.

Bardzo duży wybór sałatek, pomocna obsługa zawsze doradzi niezdecydowanym. Czyste stoliki i tacki. Polecam poszukującym (zdrowych) wrażeń.

Duża różnorodność.

Mając ochotę na pyszną sałatkę bez zastanowienia udaję się do Freshpointa. Obsługa zawsze doradzi niezdecydowanym, dba o czystość tacek, obsługuje z uśmiechem. Zdrowa alternatywa dla poszukujących wrażeń.

Przypadła mi do gustu ta restauracja ze względu na

Przypadła mi do gustu ta restauracja ze względu na faktyczne serwowanie klientom świeżego i zdrowego posiłku. Wybór kanapek jest duży, każda z nich jest już odpowiednio skomponowana, dobrane są sosy i dodatki, aczkolwiek zawsze można poprosić o drobną zamianę lub dodatek (za dopłatą). Wszystkie kanapki są godne polecenia i różnorodne, a szczególnie dobre są trochę droższe kanapki premium(10 zł) na 20 cm ciabatcie. Obsługa jest sprawna i szybka. Lokal jest trochę za mały, stoliki są tylko barowe.

Aby złożyć zamówienie trzeba udać się nie jak zazwyczaj do

Aby złożyć zamówienie trzeba udać się nie jak zazwyczaj do kasy, ale jakieś dwa metry dalej. Za ladą stała młoda kobieta, która wskazała mi menu z cennikiem i spokojnie dała czas do namysłu. Wybór był dość spory, ceny także przystępne. Gdy już wybrałam kanapkę pani zapytała jeszcze na jakim pieczywie (jasne lub ciemne) i poprosiła bym teraz udała się do kasy. Tam już czekała druga pani nabijająca zamówienie, zaproponowała jeszcze herbatę lub coś zimnego do picia. Po szybkiej obsłudze mogłam się przyjrzeć jak kanapki są robione (gdyż są robione na miejscu), wszystko odbywa się w rękawiczkach, co jest jak najbardziej higieniczne. Także na ladzie, obok kasy oraz (co najważniejsze) w miejscu przygotowywania kanapki była utrzymana czystość. Gdy kanapka podgrzała się w specjalnym piecyku została zapakowana i wydana mi wraz z serwetkami. Całość nie trwała dłużej niż dwie minuty.

Wystrój kanapkarni niezbyt zachęcający

Wystrój "kanapkarni" niezbyt zachęcający. Małe pomieszczenie, właściwie wnęka z kilkoma stolikami. Kanapka meksykańska dosyć ostra a w smaku bez rewelacji. Zjeść się da ale drugi raz jej nie zamówię. Pyszna kawa z ekspressu typu "nasiskasz guzik i leci". Największym plusem jest przemiła, jednoosobowa obsługa. Uśmiechnięta, wyrozumiała, skłonna na moje wydumane modyfikację zamówienia :) Za to ogromny plus, bo przyszłam w średnim humorze a dzięki młodej dziewczynie obsługującej wyszłam z uśmiechem na ustach pomimo średniego smaku kanapki.

Super bar kanapkowy

Super bar kanapkowy, byłam tu już tyle razy, że pomyślałam. ze napisze cos o tej firmie. Padałam kilka razy z głodu i oni mi chyba życie uratowali. Duży wybór świeżutkich kanapek. Fresh ma bardziej przystępne pieczyw. Inne sosy, dodatki niż w Subway'u i taniej. Freshpoint jest otwarty na młodych ludzi, bo mam aż 10 procent zniżki dla studentów .

Wystrój

Wystrój, jak wystrój. Fast foodowy i nie w wystroju tkwi istota tego miejsca. Obsługa ok. Przynajmniej ja nigdy źle nie trafiłam.Za dużo o tutejszym menu napisać nie mogę, bo zawsze zadowalam się tym samym - wielką, ciepłą kanapką Big Meat z mięsnymi kulkami, serem, świeżymi warzywami i prażoną cebulką.

Wygląd punktu

Wygląd punktu: W restauracji panował porządek, na stolikach nie było okruszków, a podłoga była umyta. Wygląd doradcy: brunetka, ok 25 lat, ok 160 cm wzrostu. Sprzedawczyni ubrana była w firmową czarną, estetyczną koszulkę. Przebieg wizyty: Po podejściu do miejsca zamówień musiałem chwilę zaczekać na przyjście sprzedawczyni z zaplecza, ale od wejścia zostało mi to zrekompensowane uśmiechem i pytaniem "w czym mogę pomóc". Po złożeniu zamówienia zostałem zaproszony do kasy, gdzie przywitała się ze mną druga sprzedawczyni i również z uśmiechem dokończyła obsługę, kończąc zamówioną przeze mnie kanapkę. Asortyment: W restauracji można zjeść wiele rodzajów kanapek podgrzewanych w piecu oraz sałatek. Każdy znajdzie coś na swój smak. W restauracji można dostać również sok ze świeżo wyciskanych owoców. Ogólne wrażenie: Bardzo miła i widocznie dogadująca się ze sobą obsługa sprawia, że nawet zakup kanapki może być miłym doświadczeniem. Miłe wrażenia estetyczne (czystość, ładna oprawa graficzna) dodatkowo polepszają wizerunek restauracji.

W poniedziałek przed pracą wstąpiłam do Freshpointa w Wola

W poniedziałek przed pracą wstąpiłam do Freshpointa w Wola Parku po kanapkę, gdyż nie zdążyłam zjeść obiadu. Po zapoznaniu się z menu Pan z obsługi przywitał mnie i zapytał co zamawiam. Był bardzo schludnie ubrany, miał rękawiczki co świadczy o estetyce pracy. Poprosiłam kanapkę na ciemnym pieczywie a Pan polecił mi sosy do wybranej kanapki, był bardzo miły i uśmiechnięty. Po przyjęciu zamówienia zaprosił mnie do kasy, a tam czekała już na mnie Pani, żebym mogła zapłacić. Po przywitaniu mnie zapytała czy zamawiam jakiś napój do kanapki. Zaoferowała świeże soki z owoców. W między czasie Pan kończył przyrządzać moje zamówienie. Zapłaciłam, dostałam zapakowane w papierową torbę wraz z serwetką. I z uśmiechem podziękowano mi i pożegnano. Taka obsługa jest na medal! Często kupuję tam kanapki, bo wiem że są świeże, zawsze mogę sobie wybrać składniki, lub zamówić w zestawie. Polecam freshpointa!

Bardzo mały lokal

Bardzo mały lokal. W środku można usiąść jedynie na wysokich stołkach przy ladzie. Widok z okna przy jednej z lad oferuje najbardziej ruchliwą ulicę w Warszawie. O ile latem może się tam pomieścić kilku klientów, tak zimą sprawa jest o wiele trudniejsza. Najczęściej korzystam z opcji "na wynos". Obsługa uprzejma aczkolwiek nie zawsze do końca skupiona na tym co robi (często powtarzające się pytanie odnośnie tej samej rzeczy).

Restauracja bardzo czysta

Restauracja bardzo czysta, jasna, świeża, bardzo miła obsluga, zaproponowanie kanapki, i czegos z oferty, duzy wybór asortymentu co umożliwia wybór przy czym obsługa jest chetna do pomosy przy wyborze produktu, polecajac najlepszy.proponowanie katry stałego klienta, zaproponowanie promocji z muffinem. po prostu super ;)

Podeszłam obejrzeć co nowego proponuje firma do

Podeszłam obejrzeć co nowego proponuje firma do przekąszenia, czytałam i się zastanawiałam, na co zaczepił mnie pan zza lady, czy może pomóc. Zapytałam o intrygujący sos z masłem orzechowym. Pan powiedział że dobry jest, jednak widząc moją minę, zaproponował mi że da mi spróbować, zastanawiałam się jak chce to uczynić. Patrzę a on bierze czysta plastikową łyżeczkę, nakłada na nią kapkę sosu i mi ją podaje. Smak oczywiście jak to masło orzechowe słony i mdły, ale tak mnie pan zaczarował gestem, że da mi spróbować, sprawił że kupiłam tortillę. O dziwo w połączeniu z warzywami, szynką itp smakowało pysznie. Jedno ale mam do sposobu zapakowania tortilli, co prawda jest to ładny kartonik, z grubej tekturki, jednak jakoś mi się ciężko jadło. Obsługa w rękawiczkach ochronnych, szybko kasuje, używa proszę i dziękuję. Wielki plus dla pana. Chociaż zawsze jak jem tam kanapki, obsługa zaczepia i pomaga dokonać wyboru, pokazuje wielkość kanapek, czy placka tortilli. Tak trzymać.

Sprawna obsługa

Sprawna obsługa, zawsze coś doradzą, jeśli jest się niezdecydowanym. Szeroki wybór kanapek, zawsze świeże i smaczne. Jeszcze nigdy nie zdarzyło mi się, żebym miała jakiekolwiek "ale" co do jakości użytych produktów. Oprócz kanapek dostępne również sałatki, więc na śniadanie albo drugie śniadanie każdy na pewno coś sobie znajdzie. Mają parę fajnych ofert cenowych (kilka kanapek), bo cała reszta do najtańszych nie należy. Wygląd miejsca obsługi bardzo schludny, czyściutko, pomimo tego, że pracują dośc szybko. polecam, bo jeszcze nigdy nie miałam żadnych zastrzeżeń co do jakości obsługi i produktu.

wchodząc do restauracji od razu zauważyłam brudną podłogę

wchodząc do restauracji od razu zauważyłam brudną podłogę. Mimo iż ruch był spory zostałam obsłużona bardzo szybko i sprawnie. Obsługujące mnie dziewczyny były bardzo miłe i uśmiechnięte. zaproponowano mi dodatkowy napój. Jedzenie było dobre i ciepłe. niestety stoliki były brudne, i rozlany napój przy nalewakach.

Odwiedzałeś ostatnio Freshpoint?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Bierhalle

(3.80 )

Burger King

(3.99 )

Chłopskie Jadło

(3.72 )

Poradnik jakości obsługi

Sprawdź RANKING najlepszych stacji paliw!

Stację paliw wybieramy nieprzypadkowo. Decdujemy się na tę, która ma najlepszą cenę w stosunku do jakości paliwa, nieduże kolejki lub uprzejmą obsługę. Nie zawsze wybieramy tę po trasie i nie zawsze najtańszą. Wolimy przejechać kilka kilometrów więcej, ale mieć pewność że dobrze wydamy pieniądze. Zwłaszcza teraz, gdy cena paliwa niesamowicie podskoczyła. Jakie stacje wybierają nasi użytkownicy? Klient ze Złotoryi wybiera stację ORLEN przy Legnickiej, chociaż jak sam przyznaje, ceny są tam nie najniższe:"Ceny za paliwo są obecnie bardzo wysokie, jednak obsługa stacji jest całkiem sprawna i miła. Jedzenie na stacji dobre, wybór spory." ~DatiMZ kolei Klient z Leszna poleca LOTOS, ze względu na personel i panującą tam atmosferę:„Wizytę na stacji oceniam pozytywnie ze względu na miłą i sympatyczną obsługę oraz na zaangażowanie personelu w zaspokojenie potrzeb klienta. Podczas wizyty wszystkie standardy obsługi zostały zachowane. Polecam tę stację.” ~ Klient_nDVLNieco gorsze zdanie o odwiedzanej stacji ma Klientka z dolnego śląska. Odwiedza różne stacje pod szyldem Pieprzyk i nie czuje się usatysfakcjonowana:„Kiedyś było OK, ostatnio coś jest nie tak, po tym jak u nich zatankuję, więc przestałam, bo mi szkoda samochodu.” ~DORA_1 Sprawdź nasz ranking stacji paliw, stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl!

Gdzie czujemy się bezpiecznie? Przedstawiamy RANKING firm ubezpieczeniowych!

Wybór ubezpieczyciela to zawsze trudna decyzja. Niezależnie czy ubezpieczamy samochód, mieszkanie czy własne życie, pozostają w głowie te same pytania: „Wybrać droższe i bogatsze czy tańsze, licząc że się nie przyda?; Czy ta firma jest wiarygodna?; Ubezpieczać się? Przecież jestem zdrowy!”. Brzmi znajomo? Nie tylko Ty wahasz się przy decyzji o wyborze firmy ubezpieczeniowej! Skorzystaj zatem z opinii naszych użytkowników! Pozytywne oceny wystawia między innymi klient ERGO Hestii, który bardzo poleca usługi tego ubezpieczyciela:„Świetny ubezpieczyciel. Pomoc na najwyższym poziomie. Szybkie i profesjonalne działanie. Wszystko dostosowane do naszych potrzeb. Zdecydowanie polecam!” ~ Klient_6DQQ Z równie miłym komentarzem spotkała się firma Link4. Klientka jest bardzo zadowolona z obsługi!„Od kilku lat zaczęłam korzystać z usług tej firmy, ponieważ zawsze traktują mnie wyjątkowo dobrze. Czuję się zaopiekowana pod każdym względem. Firma uczciwie i z zaangażowaniem traktuje i nowych i stałych klientów i tym bardzo zyskuje.” ~Ana_465 Mniej zadowolony jest zaś klient WARTY. Skarży się, ze nie otrzymał należytej pomocy:„Nie polecam. Jak autem się zakopałem w śniegu to odmówiono mi pomocy. Zmieniłem na innego ubezpieczyciela.” ~ Piotr_1169 Pomogliśmy Ci w wyborze? Jeszcze nie? Sprawdź w takim razie ranking, stworzony na podstawie ocen naszych użytkowników!

Ranking najlepszych usług abonamentowych! Gdzie wykupić pakiet na TV lub Internet?

W dzisiejszyc czasach, gdy wiele rzeczy załatwiamy z domu, stały dostęp do Internetu jest niezbędny. Pracujemy zdalnie, uczymy się, przesyłamy dokumenty do urzędu. Przerwy w dostawie Internetu i ciągłe prace na sieci mogą bardzo utrudnić nam sprawne funkcjonowanie i wyprowadzić z równowagi nie tylko nas, ale i naszych współpracowników, którzy nie mają z nami kontaktu. A gdyby dodać do tego jeszcze brak zasięgu? Koszmar!Po pracy chcesz włączyć telewizję, obejrzeć ulubiony serial, a tam... brak połączenia. Dostęp wraca w ostatnich minutach serialu! I nie dowiesz się dlaczego główny bohater wylądował w wiezieniu, a jego brat jest ścigany przez uzbrojonych facetów! Na szczęście nie wszystkie firmy gwarantują swoim klientom takie przygody. Część klientów jest zadowolona z wyboru dostawcy."Bardzo rzetelna i uprzejma obsługa. Po wizycie w salonie wiedziałam dokładnie, czego chcę. Zostałam wysłuchana i doinformowana na każdy temat"  - Klientka T-Mobile z Poznania."Stabilne łącze internetowe, a przede wszystkim możliwość zakupu samego internetu, bez niepotrzebnych pakietów. W razie awarii szybki serwis i skuteczna pomoc online" - Klient UPC z Wrocławia."Po połączeniu z konsultantem otrzymałam konkretne i szybkie odpowiedzi na wszystkie moje pytania, kiedy mogę zawrzeć umowę, jakie warunki, kiedy zostanie podłączenie do sieci. W dodatku pan był uprzejmy i miły" - Klientka Netii z Łodzi.Wśród naszych użytkoników znajdzie się także parę niezadowolonych klientów. Głównie krytykowane są ceny usług i ich słabe dopasowanie do klienta oraz brak kontaktu z infolinią. "Brak dostępu do światłowodu, który zwiększa szybkość i jakość internetu.Dlugotrwałe oczekiwanie w przypadku zgłoszenia awarii to kolejny minus" - komentuje Klientka Orange z Katowic."W czasach ostatniego kryzysu jaki wybuchł w naszym kraju, firma nie poradziła sobie zbyt dobrze. Internet bardzo wolno chodził i chodzi do tej pory. Doszło także do niedotrzymania warunków umowy, ponieważ prędkość internetu bywa bardzo często wolniejsza o kilkanaście razy niż powinna być. Na pewno nie jest to firma, która zasługuje na jakiekolwiek wyróżnienie." - dodaje Klient firmy Multimedia Polska. Przedstawiamy Wam ranking najlepszych dostawców usług abonamentowych: TV/Internet/telefon.    

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem