Opinie użytkownika (5)

Placówka jest dobrze...
Placówka jest dobrze oznaczona, znajduje się na najniższym poziomie CH Blue City. Wygląd jest stosunkowo nowoczesny. W punkcie otwarte były obydwa okienka, dzięki czemu nie musiałem stać w kolejce. Kasjerka, która mnie obsługiwała (blondynka, ok. 30 lat) była schludnie ubrana i zadbana. Obsługa przebiegła sprawnie i z uśmiechem. Po odejściu od okienka zorientowałem się, że w tym urzędzie nie ma skrzynki pocztowej. Gdy upewniłem się co do tego u kasjerki, która mnie obsługiwała, pani odpowiedziała, że faktycznie nie ma skrzynki, ale mogę list zostawić u niej w okienku.

Grzegorz_813

12.06.2012

Poczta Polska

Placówka

Warszawa, al. Jerozolimskie 179

Nie zgadzam się (2)
Przyszliśmy z żoną...
Przyszliśmy z żoną do Sphinxa w ostatniej godzinie pracy centrum handlowego. Błyskawicznie zjawił się przy nas kelner i podał menu. Zapytał od razu, czy może podać coś do picia. Do tego momentu obsługa przebiegała świetnie. Gdy czekaliśmy na zamówione dania, co trwało ok. 15 minut, kelnerzy zaczęli składać stoły i krzesła sprzed lokalu i przechodzili z nimi koło naszego stolika. W międzyczasie w lokalu pojawili się znajomi kelnera, który nas obsługiwał i znacznie go zaabsorbowali. Kelner nie zajmował się salą, tylko dobrze bawił się wśród znajomych w głębi sali. Jedzenie podane było bardzo ładnie i było smaczne. Uważam, że ceny nie są wygórowane - są adekwatne do wielkości porcji. Niestety przyjemność jedzenia psuje widok znacznie zakurzonych półek (na pewno nie było to jednorazowe zaniedbanie).

Grzegorz_813

23.05.2012

Sphinx

Placówka

Warszawa, Głębocka 15

Nie zgadzam się (0)
01.05.2022
Odpowiedź firmy
Dziękujemy za przekazanie obserwacji dotyczącej wizyty w restauracji Sphinx. Jest nam niezmiernie miło, że jakość serwowanych dań została przez Pana doceniona. Pragniemy zapewnić, że wysoki poziom obsługi oraz czystość w restauracji jest dla nas priorytetem, dlatego opisana sytuacja nie powinna mieć miejsca. Niemniej jednak przy najbliższych kontrolach zwrócimy uwagę na poruszone przez Pana kwestie.Serdecznie zachęcamy do odwiedzenia naszych restauracji i liczymy, że kolejna wizytapozostawi same pozytywne wspomnienia. Pozdrawiam, Sfinks Polska S.A.
Wygląd punktu: W...
Wygląd punktu: W restauracji panował porządek, na stolikach nie było okruszków, a podłoga była umyta. Wygląd doradcy: brunetka, ok 25 lat, ok 160 cm wzrostu. Sprzedawczyni ubrana była w firmową czarną, estetyczną koszulkę. Przebieg wizyty: Po podejściu do miejsca zamówień musiałem chwilę zaczekać na przyjście sprzedawczyni z zaplecza, ale od wejścia zostało mi to zrekompensowane uśmiechem i pytaniem "w czym mogę pomóc". Po złożeniu zamówienia zostałem zaproszony do kasy, gdzie przywitała się ze mną druga sprzedawczyni i również z uśmiechem dokończyła obsługę, kończąc zamówioną przeze mnie kanapkę. Asortyment: W restauracji można zjeść wiele rodzajów kanapek podgrzewanych w piecu oraz sałatek. Każdy znajdzie coś na swój smak. W restauracji można dostać również sok ze świeżo wyciskanych owoców. Ogólne wrażenie: Bardzo miła i widocznie dogadująca się ze sobą obsługa sprawia, że nawet zakup kanapki może być miłym doświadczeniem. Miłe wrażenia estetyczne (czystość, ładna oprawa graficzna) dodatkowo polepszają wizerunek restauracji.

Grzegorz_813

14.02.2012

Freshpoint

Placówka

Warszawa, Targowa 72 (CH Wileńska)

Nie zgadzam się (0)
Wygląd salonu: bardzo...
Wygląd salonu: bardzo jasny salon, sprawiający wrażenie sterylnego. W salonie było czysto, a asortyment był równo poukładany. Ekspozycja podświetlona mlecznym światłem od tyłu, co na dłuższą metę może męczyć oczy. Wygląd doradcy: blondynka, ok 30 lat, ok 170 cm wzrostu. Ubiór spójny z miejscem (spodnie, marynarka). Przebieg wizyty: Na wejściu zostałem powitany (nie było klientów, pani stała przy komputerze). Gdy podszedłem do ekspozycji, po 20 sekundach pani podeszła pytając w czym może pomóc. Pomimo braku badania potrzeb, pani obserwowała moje reakcje na prezentowany asortyment i finalnie skończyliśmy na dwóch parach podobających mi się oprawek, które następnie pani wyceniła - od razu oferując 20% rabatu (argumentacja - nowa kolekcja). Asortyment: przedział cenowy i stylistyczny bardzo duży - każdy znajdzie coś dla siebie. Połowa salonu to okulary przeciwsłoneczne. Ogólne wrażenie: bardzo szeroki asortyment, bardzo miła i kompetentna obsługa, jednym słowem godne polecenia.

Grzegorz_813

13.09.2011

Paris Optique

Placówka

Warszawa, pl. Konstytucji 5

Nie zgadzam się (3)
Wygląd salonu: elegancki,...
Wygląd salonu: elegancki, czysty. Moją uwagę zwróciły niepalące się punktowe lampki. Brak wspólnych strojów sprzedawców. Wygląd doradcy: blondynka, ok 40 lat, ok 165 cm wzrostu. Pani miała na sobie powyciągany sweter i (co z przykrością stwierdziłem) nieładnie pachniało jej z ust. Przebieg wizyty: Gdy wszedłem do salonu żadna z dwóch pań, które były obecne nie przywitały się ze mną, pomimo, że obydwie stały przy kasie. Gdy oglądałem okulary, jedna z pań podeszła do mnie i zapytała, czy może w czymś pomóc (wciąż bez powitania). Na moją odpowiedź, że szukam okularów (jakżeby inaczej), pani zaczęła prezentować różne modele (bez żadnego badania potrzeb). Gdy prawie zdecydowałem się na konkretny model, pani przeprosiła mnie i poszła przywitać się z klientką, która właśnie weszła do sklepu. Po ok minucie podeszła do mnie z powrotem i na moją prośbę przedstawiła mi kalkulację ceny oprawek ze szkłami dając mi bez zastanowienia 10% rabatu (bez inicjatywy z mojej strony). Ogólne wrażenie: Pomimo ciekawego asortymentu sklepu, nie poleciłbym go innym ze względu na obsługę.

Grzegorz_813

09.09.2011

Lider Optyk

Placówka

Warszawa, al. Jerozolimskie 179

Nie zgadzam się (7)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi