McDonald's

( 3.10 )

Opinie (3725)

Brak zastrzeżeń.

Schludny lokal, miła obsługa. Brak zastrzeżeń co do jakości jedzenia. Jak najbardziej godne polecenia miejsce, w którym można zjeść odpocząć w trakcie podróży i nie tylko.

Dbałość o klienta i o produkt na wysokim poziomie

Restauracja szybko przygotowuje zamówiony posiłek co sprawia że w sytuacjach gdzie tego czasu nie mam,jednoznacznie moim pewniakiem jest McDonald's.Produkt zgodny całkowicie z ofertą oraz zawartym w niej określonym wyglądzie.Punkty samoobsługowe usprawniają dodatkowo dokonywanie zamówienia a także pozwalają w fajny sposób przejrzeć bogate menu.Duzym atutem jest możliwość płatności kartą czy blik.Aplikacja z kuponami to świetny pomysł na to by klient wiedział o zmianach w ofercie np wynikających ze zmiany sezonu.Pracownicy mili, uśmiechnięci i przekazujący ciekawe zestawienia ofertowe pozwalające klientowi wyjść jeszcze bardziej zadowolonym.

Restauracja z szybką obsługą

Czystość restauracji jest w porządku.Szybka obsługa na miejscu,trochę dłużej trwa to na Mcdrive,co tworzy kolejki wokół restauracji.Miła obsługa i dobre jedzenie.

Profesjonalna obsługa

W dniu 22.09.20 odwiedziłem restauracje McDonald’s. Zostałem obsłużony z kultura i profesjonalizmem oraz z zachowaniem środków ochrony osobistej. Stolik, przy którym zająłem miejsce był czysty, przestrzeń restauracji była posprzątana, brak brudów na podłodze i śmieci. Moje zamówienie było skompletowane poprawnie oraz temperatura i smak potraw był właściwy. Stan łazienek również był właściwy, brak zanieczyszczeń sedesu, podłogi, luster.

Wysoka kultura obsługi i czystość lokalu

W dniu 22.09 odwiedziłem restauracje McDonald’s w Poznaniu przy Ul. Głogowskiej. Restauracja ta cechuje się utrzymywanym porządkiem na należytym poziomie. Stoliki były czyste i nie kleiły się. Na podłodze brak było jakichkolwiek śmieci lub zacieków. Personel obsłużył mnie przy kasie z zachowaniem środków ochrony osobistej oraz w sposób kulturalny i z uśmiechem na twarzy. Moje zamówienie zostało dostarczone do stolika w bardzo krótkim czasie. Było skompletowane poprawnie, zamówione przeze mnie dania smakowały tak jak powinny. Brak zastrzeżeń co do sposobu obsługi i jakości posiłku.

beznadzieja

dają mały colę zamiast dlusza i to samo z milkshak (opinia zmoderowana przez administratora z uwagi na treść)

Głodny i rozgoryczony

Port lotniczy Gdańsk, mam przed sobą trzy godziny lotu a ogólnie pięć godzin podróży i McDonald w drodze do bramki, coś przekąszę pomyślałem nic prostszego o jak że się myliłem. Nawet dość spory ruch jak na takie nieciekawe czasy ale zamawiać można tylko przy dwóch monitorach bo dystans społeczny obowiązuje ale to nie jedyne 'zabezpieczenie', które ma chronić mnie przed możliwością zarażenia się wirusem. Moja kolej na złożenie zamówienia i oczywiście dziesiątki rzeczy do wyboru, których nie potrzebuję i wyrzucę ale zamówić muszę, taki wasz urok. Teraz najciekawsze by sfinalizować zamówienie muszę podać numer stolika, przy którym chciałbym zjeść posiłek, problem jest taki, że z miejsca w którym składa się zamówienie nie było ich za bardzo widać bo tabliczki bądź stały bokiem bądź leżały na stolikach a wolne stoliki były w głębi. Dobrze podchodzę więc do wolnego stolika i podnoszę tabliczkę z numerem a w tym czasie szczęśliwa rodzina, rodzice i trójka rozbrykanych maluchów anulują moje zamówienie i sami z radością wybierają coś dla siebie. Powrót na koniec kolejki i zabawa od początku ten sam monitor tylko wzbogacony o kolekcję odcisków palców rodziny, która skasowała mi zamówienie ale co mi tam ja zdezynfekowałem ręce czego nie mogę powiedzieć o innych klientach. No to McRoyal podejście drugie tym razem zamawiam dodatkowy bekon, pikle i cebulkę i już prawie koniec ale....... stolik, którego numer podniosłem został już przez kogoś zajęty a odejście od monitora równa się powrót na koniec kolejki a ja zbyt wiele czasu nie mam. Teraz wisienka na torcie bo zrezygnowany puszczam soczystego faka i odchodzę z wrażeniem totalnej porażki i pustym żołądkiem ale dołącza do mnie pewien jegomość, mieszkaniec Wysp Brytyjskich i pyta o powód mojego rozgoryczenia. Po opisaniu mu całej sytuacji dowiaduję się , że ten system numerków to zwykła ściema bo on również był skonfundowany i podał numer stolika gdzie był już komplet a mimo tego zamówienie dostał tylko, że frytki z jego zamówienia nie były świeże, były zimne i łykowate a na kolejne kazano mu czekać, po 10 minutach zwrócił całe zamówienie a frytek się nie doczekał. Sumujmy czego się spodziewać po wizycie w waszym lokalu: -Fasadowe procedury higieniczne lub ich brak; nikt nie dezynfekuje monitorów do zamówień i stolików prawdopodobnie też nie o czym świadczą poprzewracane tabliczki z numerkami. -Numerki stolików to sztuka dla sztuki, uprzykrzają tylko życie potencjalnym klientom w niczym nie usprawniając obsługi. Dla osoby, która rzadko was odwiedza to kompletna zawiecha zanim się zorientuje o co kaman a i tak wpisać można byle co. -Serwujecie kiepskiej jakości posiłki i nie reagujecie na zastrzeżenia waszych klientów czego przykładem jest klient z UK. Moje zamówienie to nie całe 40zł Brytyjczyk mówił o £10 czyli 50zł. Za taką kwotę można zjeść obiad w lokalu z pełną obsługą kelnerską w centrum Gdańska. Zamiast smaku McRoyala pozostanie mi niesmak i to na długo bo od owego zdarzenia wasza marka kojarzyć mi się będzie tylko z kiepskimi spotami i kampaniami reklamowymi jak ta, gdzie młody człowiek szczytuje werbalnie opisując skład waszej kanapki, cóż cieszy się chłopak bo ją dostał, ja takiego szczęścia nie miałem. Jeszcze jedno spostrzeżenie; nazywać was restauracją to jak nazywać natrysk na plaży łazienką, nawet określenie jadłodajnia wam nie przystoi bo w jednym czasie wasz lokal opuściło dwoje zupełnie nie zadowolonych klientów co sugeruje, że takich przypadków jest więcej.

Surowe kartofelki

Zamawiając kartofelki otrzymałam na pół surowe, po złożeniu reklamacji usłyszalam że są zgodne z standardami. To nie pierwszy raz. Nie polecam tego miejsca

Słabo

W tym i drugi MC to jest przy ikei nagle zepsuły się maszyny do shejków jak chciałem kupić go z aplikacj dziwny traf

Super, obsługa na najwyższym poziomie!

Polecam! Podłoga i stoliki zawsze czyste, toalety również. Obsługa bardzo miła i pomocna w razie jakichkolwiek problemów z zamówieniami. Przeważnie jest Pan z obsługi, który każdego pyta czy zamówienie zostało w pełni prawidłowo dostarczone oraz czy jest się zadowolonym. Z chęcią tam wracam.

Dobra obsługa

Szybko zrealizowane zamówienie, smaczne, ciepłe

Średnio, mimo prestiżu restauracji

Restauracje McDonald's. Dzieci je kochają, rodzicom spędzają sen z powiek lub wręcz przeciwnie są wybawieniem. Ogromne banery stojące przy drogach, reklamy w telewizji, żółte, świecące z daleka logo. Ale czy każda restauracja McDonald's spełnia standardy, szczególnie w tym wyjątkowym czasie? Oczywiście, że nie! McDonald's z założenia jest restauracją typu "fast food“ choć czasami z szybkością nie ma wiele wspólnego. Ogromne kolejki do Drive, czasami brak znajomości przez obsługę menu to często można spotkać w tych restauracjach. Kanapki, ciasta, napoje, lody nierzadko nie wyglądają jak w reklamach. Czystość toalet również pozostawia wiele do życzenia. Ta sieć restauracji swoją działalność często opiera na uczniach i studentach chcących podreperować domowy budżet, co często przekłada się na jakość obsługi.

Dobrze ale mogłoby być lepiej (3,5/5)

Restauracje McDonald oceniam dobrze, ostatnio gościłem w restauracji w Centrum Handlowym M1 przy ulicy Grzecznarowskiego. Niestety, zamówienie nie zgadzało się w pełni - otrzymałem frytki z solą, podczas gdy zamawiałem bez soli. Pani przy kasie nr 1 dosyć niemiło i podniesionym głosem odpowiedziała na moje pytanie o niedziałającą aplikację z kuponami. Plus za uśmiechniętego i uprzejmego Pana podającego zamówienie.

Tragedia

JEDZENIE KUPOWANE NA WYNOS LUB ZAMAWIANE DO DOMU JEST CZĘSTO ZŁEJ JAKOŚCI. FRYTKI KILKA KROTNiE ODGRZEWANE, BURGERY ZIMNE Z NIEŚWIEŻYM SEREM

Tragedia

W dwóch zestawach z big makiem brakowało po jednym kotlecie przez co burger był niedobry, brak szklanek.

Dramat.

Ten mcdonald’s to jest jakaś porażka, czas oczekiwania na dwie kajzerki śniadaniowe 30 min po to żeby Finalnie dowiedzieć się, że kajzerek nie ma. Zwrot pieniędzy został uszczypliwie skomentowany. Zresztą to nie pierwszy raz mają tam jakiś bałagan. Dramat.

Odwiedzałeś ostatnio McDonald's?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Bierhalle

(2.02 )

Burger King

(3.17 )

Freshpoint

(5.00 )

Poradnik jakości obsługi

Ranking najlepszych sklepów z elektroniką

Kupując nowe sprzęty do domu, istotna jest dla nas nie tylko niezawodność produktów, ale też profesjonalna i kompetentna obsługa, która pomoże nam wybrać sprzęt najbardziej odpowiadający naszym oczekiwaniom. Sprawdź, z którego sklepu wyjdziesz najbardziej zadowolony!W rankingu są uwzględnione firmy, które zebrały min. 100 opinii na naszym portalu.

Ruszamy na wyprzedaże! Zobacz gdzie spotkasz najlepszą jakość obsługi!

 Trwają letnie wyprzedaże, które w tym roku zachęcają do zakupów sporymi obniżkami cen. My, konsumenci chętnie korzystamy z wyjątkowych ofert, ale czy jesteśmy równie wyjątkowo traktowani? Zanim wybierzesz się na podbój sklepów, sprawdź gdzie znajdziesz nie tylko duży wybór i ciekawy asortyment, ale także wysoką jakość obsługi! Najczęściej (i najwięcej) podczas wyprzedaży kupujemy odzież i dodatki. Za co cenimy sklepy, które odwiedzamy, a co nam się nie podoba? Sprawdźmy opinie użytkowników portalu jakoscobslugi.pl.Pośród firm z branży modowej najwięcej recenzji na portalu zebrała marka Reserved. Na przestrzeni ostatniego miesiąca klienci pozytywnie oceniali krótki czas obsługi oraz zachowanie personelu. Jednak w wielu opiniach pojawiają się spostrzeżenia nt. czystości w przymierzalniach, o czym pisze m.in. Klient_7t5j:"dokonanie zwrotu i zakup innych rzeczy odbyło się bardzo szybko i sprawnie. Kasjerka była uprzejma i chętnie odpowiadała na moje pytania. Sklep jest bardzo dobrze zatowarowany, jedyne do czego można się przyczepić to czystość w przymierzalniach. Poza tym wszystko na dobrym poziomie."Podobnie sklep ocenia Klient_eZpi, który pisze: Sklep dobrze zatowarowany, bez luk. Łatwo się w nim odnaleźć, chociaż w kabinach przebieralni było trochę brudno. Obsługa bardzo pomocna, a kasowanie odbywa się szybko i bez większych przerw (…).W zestawieniu znajduje się również jedna z najchętniej odwiedzanych marek – H&M. Jednak wskaźnik jakości obsługi jest zdecydowanie niższy. Co wpływa na niezadowolenie klientów popularnego „hm”? W czerwcu kupujący narzekali na zachowanie personelu oraz złą organizację obsługi:"Bardzo długi okres oczekiwania na obsługę. Obsługa w ogóle nie przejmuje się klientem opryskliwe podejście do klienta (…). Bardzo zła atmosfera, bałagan , zero organizacji. Biuro nie wie co sprzedaje na magazynie okazuje się, że towaru brak mimo iż klient zapłacił wcześniej za towar".~ Klient_3GyxZarówno pozytywne jak i negatywne opinie w większości przypadków dotyczą wiedzy oraz zachowania personelu, asortymentu i ogólnego wyglądu miejsca obsługi. A ty na co zwracasz uwagę podczas zakupów? Podziel się z nami swoimi doświadczeniami i oceń firmy, które odwiedzasz!A jeśli robisz zakupy online sprawdź, którą firmę kurierską polecają użytkownicy portalu. Ranking najlepiej ocenianych kurierów znajdziesz tutaj.

Urządzaj bez nerwów czyli zestawienie najlepszych sklepów z artykułami dla domu!

 Wakacje to nie tylko czas urlopów, ale także remontów i zmian wystroju wnętrz naszych domów. Zanim wybierzemy się na zakupy warto sprawdzić, które firmy świadczą usługi na najwyższym poziomie oraz gdzie znajdziemy największy wybór produktów. Oto zestawienie najlepiej ocenianych sklepów z branży dom i ogród stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl. Jakie elementy mają wpływ na jakość obsługi w sklepach z wyposażeniem wnętrz? Przyjrzyjmy się bliżej opiniom użytkowników portalu i sprawdźmy na co zwracali uwagę podczas zakupów mebli czy dekoracji do domu. Chociaż sieć sklepów Action jest stosunkowo młodą marką w Polsce zdążyła już zebrać wiele pozytywnych opinii. Klienci najczęściej doceniają dużą ilość pracowników oraz ich przyjazne nastawienie:„Podoba mi się to, że pracowników zawsze jest sporo. Są uśmiechnięci i widać, że praca potrafi dać im przyjemność. Żeby kogoś poprosić o pomoc nie trzeba szukać po całej hali. Kolejne kasy otwierane w miarę potrzeb.”~Klient_iV4yW ciągu minionego półrocza postawa personelu była równie często oceniania przez klientów sklepów Jysk. Jednak ten aspekt obsługi nie zebrał wysokich not. Klienci skarżą się, że pracownicy są trudno dostępni oraz mało chętni do pomocy. Pozytywnie natomiast oceniano zatowarowanie i szeroki wybór asortymentu. Takie doświadczenia opisuje Klient_p1YC:„W sklepie jest duży wybór produktów, jednak pracownicy nie są zainteresowani obsługą klientów. Nawet jak jest kilku pracowników na sali sprzedaży to nie oferują pomocy tylko rozmawiają na prywatne tematy.”Inna skandynawska sieć sklepów wyróżnia się na tle konkurencji sposobem ekspozycji asortymentu oraz punktami gastronomicznymi zlokalizowanymi na terenie sklepów: „Bardzo bogaty asortyment można znaleźć tam wszystko do urządzenia domu. Wielkim plusem jest forma prezentacji asortymentu. Stworzone są pomieszczenia jak w domu: pokoje, sypialnie, łazienki itp, meble dopasowane do różnych wnętrz, sprytne rozwiązania. Genialna jest restauracja ikea, jedzenie jest pyszne, różnorodne w formie bufetu szweckiego a ceny naprawdę niskie.” ~ Klient_9BFMKlienci sklepów z wyposażeniem wnętrz negatywnie wspominają proces reklamacyjny. Takie przypadki miały miejsce między innymi we wspominanym wcześniej sklepie IKEA oraz Black Red White. „Nigdy nie spotkałam się z tak fatalną obsługą w zakresie reklamacji. Otrzymałam wadliwy towar jeszcze w grudniu, a do dnia dzisiejszego nie otrzymałam właściwego! Pracownicy robią wiele problemów, przerzucają na siebie odpowiedzialność i próbują wymigać się argumentami "Ja nie wiem, to koleżanka załatwiała". Jest to niezwykle nieprofesjonalne i z pewnością nie dokonam już w tym punkcie żadnego zakupu.”~ Klient_AjotUżytkownicy portalu najczęściej zwracają uwagę na zachowanie i kompetencje pracowników. W niektórych sklepach stanowi to zachętę do zakupów, w innych wręcz przeciwnie. Jak się okazuje, ważnym elementem jest także obsługa posprzedażowa i nie warto jej zaniedbywać.A jak Ty oceniasz swoją ostatnią wizytę w sklepie z wyposażeniem wnętrz? Opisz swoje doświadczenia i podziel się opinią! 

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem