TUI

( 4.06 )

Międzynarodowy koncern turystyczny TUI jest liderem na europejskim rynku turystycznym. Od ponad 40 lat organizuje wyjątkowe wakacje i sukcesywnie zyskuje zaufanie milionów Klientów na całym świecie. Posiada własne sieci hoteli, linie lotnicze oraz agencje turystyczne, które w profesjonalny sposób dbają o Klienta w miejscu wypoczynku.

Opinie (202)

Super biuro podróży, ...

Super biuro podróży, wszystko zaplanowane od A do Z. Łatwy kontakt z obsługą przez czat 24h, jedyny minus to ograniczona możliwość wystawienia opinii na temat hotelu w którym się było. Dostajemy jedynie maila który kieruje nas na stronę aby dodać opinie, niestety taki mail do mnie nie dotarł, nie zaproponowali aby wysłać go jeszcze raz tylko dostałam link do zewnętrznej strony aby napisać opinie.

Doradca na 5

W biurze pytałam o wszystkie dostępne wycieczki do Grecji. Pani wydrukowała mi najlepsze oferty, porównała je i pomogła wybrać najlepszą. Mam dobre wrażenia po wizycie w biurze Tui, było warto właśnie do niego się zgłosić.

Tui beznadzieja

Na reklamację odpowiedz nijaka ,brak możliwości odwołania nigdy więcej tui

Dotyczy rezerwacji 42627535

Po przylocie nie zostałem poinformowany, że mamy podróżować do hotelu z osobami, które mają przylecieć innym samolotem. Tę informację uzyskałem dopytując się po 20 minutowym oczekiwaniu i przy braku informacji ,kiedy ten drugi samolot wyląduje, pojechaliśmy taksówką na własny koszt. Myślę,że oszczędzanie 25 euro przy ogólnym wysokim koszcie wycieczki jest praktyką naganną. Nie dostałem również info o jutrzejszym transferze na lotnisko. Przekazała mi ją przypadkowo spotkana w lobby hotelu uprzejma reprezentantka angielskiego TUI, a potwierdziłem w centrum serwisowym w Polsce. Myślę, że brak tej informacji w hotelu nie jest właściwym standardem obsługi.

brak możliwości odpowiedzi online na reklamację

krótko: zlożyłam reklamację. w odpowiedzi dostałam maila z informacjami które nie dotyczy bezpośrednio przedmiotu reklamacji. gdy odpowiedziałam na maila okazało się, że jest ustawiony tak by nie przyjmować korespondencji spoza firmy tui. słabe to mało powiedziane. na każdym kroku i linii same wtopy.

zarejestrowany-uzytkownik

zarejestrowany-uzytkownik

21.06.2019
TUI Kontakt online

Jestem zadowolona, na plus!

Korzystałam z biura podróży TUI nie jednokrotnie i zawsze bylam zadowolona. Dobra organizacja, ciekawe wycieczki organizowane na miejscu, ośrodkach. Polecam najlepiej samemu wyszukiwać oferty.

Skorzystałam z usług biura turystycznego TUI i jestem

Skorzystałam z usług biura turystycznego TUI i jestem bardzo zadowolona. Obsługa w salonie bardzo pomocna, wszystko dokładnie wyjaśnione. Panie pomagały również telefonicznie w razie problemów. Oferta cenowa dostosowana do moich wymagań.

Odwiedziłem w zeszłym roku biuro turystyczne TUI

Odwiedziłem w zeszłym roku biuro turystyczne TUI, ponieważ zbliżał się mój długo oczekiwany urlop i szukałem ciekawej oferty na egzotyczną podróż. Wahałem się pomiędzy wyjazdem do Kenii lub do południowo-wschodniej Azji. Obsługująca mnie Pani nie zdążyła dokładnie zbadać moich potrzeb, pytała o trywialne rzeczy (czy potrzebuję internet w hotelu), po czym zaczęła przedstawiać oferty. Pokazała 3 losowe wycieczki do Kenii. Nie zobaczyłem propozycji z Azji, nie zdążyłem dowiedzieć się o szczegółach programu i już zaczynałem być namawiany na podpisanie umowy. Po mojej pierwszej obiekcji rozmowa przerodziła się w chaos. Doradca gubiła się w ofertach, nie potrafiła dostosować programu, naciskała na pierwszą, losowo wybraną wycieczkę.Całej sytuacji przyglądał się (widać na oko bardziej doświadczony doradca) i nie zareagował, nie pomógł. Wyszedłem z biura i skorzystałem z konkurencji, której nie zależało na sprzedaży byle czego na pierwszym spotkaniu.

Obsługa posiada szeroką wiedzę w zakresie oferowanych

Obsługa posiada szeroką wiedzę w zakresie oferowanych usług, kierunków podróży i propozycji wycieczek fakultatywnych, w biurze panuje miła atmosfera. Dostaliśmy szeroki wachlarz ofert spośród których wybraliśmy swoją wycieczkę. Pani, z którą rozmawialiśmy opowiedziała nam o każdym z interesujących nas kierunków i dała katalogi. Jednak pojawiło się kilka nieścisłości jak to, że o opłacie klimatycznej i dodatkowo płatnych napojach do kolacji dowiedzieliśmy się dopiero na miejscu. Obsługa nie potrafiła też jednoznacznie wskazać najbardziej korzystnej oferty wynajęcia samochodu. Całość rezerwacji przebiegła szybko i sprawnie, do samego wylotu byliśmy w kontakcie z obsługą biura, która przekazywała nam wszelkie niezbędne informacje dotyczące wycieczki.

Rewelacyjnie

Rewelacyjnie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Odwiedzałeś ostatnio TUI?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Alfa Star

(4.18 )

Almabus

(3.91 )

Almatur

(4.11 )

Poradnik jakości obsługi

Z kim wybrać się na urlop? Sprawdź RANKING najlepszych biur podróży!

Po miesiącach cieżkiej pracy i codziennych obowiązków, wszyscy marzymy o urlopie. Chwila odpoczynku i relaksu lub aktywne i ekstremalne przeżycia. Szum nadmorskich fal, albo cudowne krajobrazy górskich miejscowości. A może gwar, ruch i wielkie miasta w stylu Nowego Jorku? Każdy zgodnie z własnymi oczekiwaniami wybiera kierunek podróży. Aby nieco ułatwić wybór oferty Last-Minute, prezentujemy Wam ranking najlepszych (według klientów!) biur podróży!Mamy nadzieję, że pomożemy przyspieszyć proces decyzyjny :)

Sprawdź RANKING najlepszych stacji paliw!

Stację paliw wybieramy nieprzypadkowo. Decdujemy się na tę, która ma najlepszą cenę w stosunku do jakości paliwa, nieduże kolejki lub uprzejmą obsługę. Nie zawsze wybieramy tę po trasie i nie zawsze najtańszą. Wolimy przejechać kilka kilometrów więcej, ale mieć pewność że dobrze wydamy pieniądze. Zwłaszcza teraz, gdy cena paliwa niesamowicie podskoczyła. Jakie stacje wybierają nasi użytkownicy? Klient ze Złotoryi wybiera stację ORLEN przy Legnickiej, chociaż jak sam przyznaje, ceny są tam nie najniższe:"Ceny za paliwo są obecnie bardzo wysokie, jednak obsługa stacji jest całkiem sprawna i miła. Jedzenie na stacji dobre, wybór spory." ~DatiMZ kolei Klient z Leszna poleca LOTOS, ze względu na personel i panującą tam atmosferę:„Wizytę na stacji oceniam pozytywnie ze względu na miłą i sympatyczną obsługę oraz na zaangażowanie personelu w zaspokojenie potrzeb klienta. Podczas wizyty wszystkie standardy obsługi zostały zachowane. Polecam tę stację.” ~ Klient_nDVLNieco gorsze zdanie o odwiedzanej stacji ma Klientka z dolnego śląska. Odwiedza różne stacje pod szyldem Pieprzyk i nie czuje się usatysfakcjonowana:„Kiedyś było OK, ostatnio coś jest nie tak, po tym jak u nich zatankuję, więc przestałam, bo mi szkoda samochodu.” ~DORA_1 Sprawdź nasz ranking stacji paliw, stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl!

Gdzie zrobić zakupy spożywcze? Przedstawiamy RANKING najlepszych marketów spożywczych!

 Sklep spożywczy to jedno z tych miejsc, które odwiedza każdy z nas. Jedni częściej, drudzy rzadziej. Jedne sklepy wizytujemy z przyjemnością, inne zaś z przymusu: bo najbliżej, bo najszybciej. A które sklepy wybieramy najchętniej? Sprawdź poniżej!Wybór miejsca na zakupy spożywcze wydawałby się wyborem prozaicznym. Zawsze jednak kierujemy się pewnymi wytycznymi, dzięki którym wizyta w sklepie może być przyjemniejsza. Jak wynika z badań Polskiego Programu Jakości Obsługi, przeprowadzonych w kwietniu 2021, klienci przy wyborze sklepu spożywczego najczęściej kierują się dostępnym tam asortymentem oraz obowiązującymi cenami. Najmniej istotne jest zaś pochodzenie tych produktów.A jaki wpływ na wybór miejsca, w którym dokonamy zakupu, ma obsługa? W przypadku sklepów spożywczych – przeciętny. Doceniamy pozytywne doznania i miłą obsługę, z większą przyjemnością dokonujemy zakupów w miejscach, gdzie personel jest uśmiechnięty i sprawnie wykonuje obowiązki, a przy tym często dokonujemy większe zakupy oraz decydujemy się na droższe zamienniki, jednak niski poziom jakości obsługi i niekompetentna obsługa nie spowoduje, że całkowicie zrezygnujemy z zakupów, jeśli podoba nam się asortyment w danym sklepie lub ceny produktów. Z opisów respondentów wynika, że musiałaby spotkać ich niezwykle przykra sytuacja ze strony pracowników sklepu, aby całkowicie zrezygnowali z zakupów w danej placówce. Większość z nich zaś zdecydowałoby się na zakupy w innej placówce, tej samej sieci.Istotne zatem jest utrzymywanie odpowiedniego poziomu obsługi, jeśli chcemy powiększać koszyk zakupowy naszych klientów.Które sklepy oceniane są najlepiej? Sprawdź! Wśród najlepiej ocenianych sklepów znalazł się m.in. LIDL, który po raz 12 otrzymał w tym roku tytuł Gwiazdy Jakości Obsługi. W rankingu znajdziemy także innego laureata Gwiazdy, czyli sieć sklepów Kaufland. Klienci tych sklepów doceniają przede wszystkim szeroki wybór produktów oraz sprawną obsługę. „Sklep jest bardzo duży, ma duży wybór produktów z różnych działów, dzięki czemu można w jednym miejscu zrobić zakupy wielobranżowe. […] Cieszę się, że jest tu 6 kas samoobsługowych, przy których można samodzielnie, bez kolejki, skasować swoje zakupy” ~ klientka_7 z Wrocławia„Codziennie robię tam zakupy. Obsługa bardzo miła. Pieczywo zawsze świeże, warzywa i owoce również. Półki pełne towarów. Zawsze znajdę tam to czego potrzebuję” ~ klient_Bj1 z ToruniaSprawdź ranking najlepszych super- i hipermarketów! Nie zgadzasz się z rankingiem? Oceń sklep!

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem