Opinie użytkownika (2)

Wchodząc do kawiarni...
Wchodząc do kawiarni Starbucks pierwsze co możemy wyczuć to zapach palonej kawy, także ciemne wnętrze oparte na minimalizmie i wykorzystania drewnianych elementów. Podchodząc do kasy, by zamówić napój mijamy lodówkę z jedzeniem, która sugeruje nam wzbogacenie naszego zamówienia o dodatkowe artykuły spożywcze tj. ciasta, kanapki. Podczas zamawiania możemy poczuć nieformalny styl wypowiedzi i serdeczność. Zostałem zapytany o kawę, imię i czy nie mam ochoty na więcej np. ciasto. Po zamówieniu miałem oczekiwać na wywołanie mojego imienia i napoju kawowego jaki zamówiłem. Czas wydania napoju był optymalny ok. 4 minut, nie było dużej kolejki i większość pracowników pracowała bez presji. Koszt napoju zostawia sobie wiele do życzenia, ponieważ kosztuje ponad 23 zł. Mimo że Starbucks broni się tym, że używa ziaren 100% arabica, to cena dalej jest wysoka.

Klient_ak5Cb

18.01.2023

Starbucks

Placówka

Katowice, Plac Szewczyka 1

Nie zgadzam się (0)
Wczoraj odbyłem rozmowę...
Wczoraj odbyłem rozmowę telefoniczną ze specjalistą ds. turystyki Panią xyz, rozmowa dotyczyła umówienia szczegółów oferty imprezy wakacyjnej, która ma być zorganizowana w czerwcu 2023 roku, dla dwóch osób w Hiszpanii. Pani od początku wzbudziła moje zaufanie poprzez rzetelne przygotowanie. Zadawała trafne pytania, tj. Kiedy chciałbym wyjechać na wakacje, jakie są moje preferencje dot. hotelu jak i lokalizacji w której będę odpoczywać, a także zadbała o szczegóły pytając, czy preferuje mieć hotel daleko, czy blisko od miasta. Z szczegółów które interesują turystę najbardziej tj. hotel i destynacja, przeszliśmy do detali dotyczących kwestii transportu i wyboru linii lotniczych. Wiedza Pani xyz, także w tym aspekcie była duża, ponieważ przedstawiła mi różnicę pomiędzy liniami lotniczymi, a także ofertą dodatkowego bagażu. Podczas całej rozmowy czułem zdrową presję od przedstawiciela Tui do skorzystania właśnie z ich oferty. Jeśli chodzi o koszt oferty uważam za optymalny. Jedynym aspektem, który znacząco wpłynął na jakość rozmowy był złej jakości mikrofon, który psuł nieskazitelne wrażenie rozmowy.

Klient_ak5Cb

18.01.2023

TUI

Infolinia

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi