Opinie użytkownika (25)

Sklep wroclaw mińska....
Sklep wroclaw mińska. Czy tam ktoś w ogóle pracuje? Pusto głucho znikąd pomocy przy wyborze. Jak szybko weszłam tak szybko wyszlam

Klient_mW8ur

12.09.2023

RTV EURO AGD

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Miła i fachową...
Miła i fachową pomoc. Sprawnie udało się zamówić towar i transport. Polecam

Klient_mW8ur

12.09.2023

KOMFORT

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Pani J. znalazła...
Pani J. znalazła nam ofertę spełniająca nadze potrzeby. Stały kontakt. Pomoc nawet w drobnych pytaniach (nasze pierwsze wczasy za granicą) fajna apka. Sprawna organizacją na lotnisku i w hotelu. Będziemy korzystać nadal.

Klient_mW8ur

12.09.2023

TUI

Placówka

Wrocław, Mińska 58

Nie zgadzam się (0)
Szybko i sprawnie...
Szybko i sprawnie uzyskałem pomoc

Klient_mW8ur

12.09.2023
Nie zgadzam się (0)
Fajne promocje sezonowe,...
Fajne promocje sezonowe, plus za kasę samoobsługową.

Klient_mW8ur

12.09.2023

empik

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Lubię ten sklep....
Lubię ten sklep. Wielki plus za możliwość zwrotu towaru że strony www w sklepie stacjonarnym

Klient_mW8ur

12.09.2023

Smyk

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Długo czekałam na...
Długo czekałam na połączenie ale zalatwilam sprawę

Klient_mW8ur

11.09.2023

LUX MED

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Złożenie reklamacji a...
Złożenie reklamacji a wadliwy pridukt wymagana była zbiórka pięciu pracowników i 40 min stania w okropnej atmosferze. Odradzam

Klient_mW8ur

11.09.2023

Carrefour

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Bardzo trudno się...
Bardzo trudno się dodzwonić odsyłają z jednego miejsca w inne..

Klient_mW8ur

11.09.2023

Citi Handlowy

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
jakość mebli pozostawia...
jakość mebli pozostawia wiele do życzenia, Kichania na wymiar po roku wymaga remontu, łóżko skrzypi niemiłosiernie. Obsluga w sklepie ok

Klient_mW8ur

24.08.2023

Bodzio

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Lubię ten sklep,...
Lubię ten sklep, choć asortyment dość drogi. Kompleksowa obsługa

Klient_mW8ur

24.08.2023

KOMFORT

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Cóż mogę powiedzieć...
Cóż mogę powiedzieć - kocham ten sklep, wystrój, inspiracje i produkty na każdą kieszeń. IKEA to od lat mój no. 1 Super plus za kasy samoobsługowe :)

Klient_mW8ur

24.08.2023

IKEA

Placówka

Bielany Wrocławskie, Czekoladowa 5

Nie zgadzam się (0)
mój ulubiony sklep...
mój ulubiony sklep - dobra jakość roślin i sadzonek. polecam bo i komfortowo robi się zakupy. Minus - brak kasy do płacenia na zewnętrznym dziale ogrodowym - trzeba z kwiatkiem wchodzić do środka i stać w kolejce

Klient_mW8ur

24.08.2023

Leroy Merlin

Placówka

Nie zgadzam się (0)
cenię sobie możliwość...
cenię sobie możliwość pisania na czacie bez łączenia się z płatnym numerem telefonu. pomoc w sprawie abonamentu dla syna otrzymałam w kilka minut, jestem zadowolona.

Klient_mW8ur

24.08.2023

Play

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
lubię promocje, które...
lubię promocje, które czasem tam znajduję. Ogólnie ład i porządek na sklepie, miły pan na lampach pomoże z wyborem i dobraniem żarówek

Klient_mW8ur

24.08.2023

Castorama

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Czas przyjęcia drobnej...
Czas przyjęcia drobnej reklamacji 30 min..masakra

Klient_mW8ur

18.08.2023

Media Expert

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Lubię pewne produkty...
Lubię pewne produkty z tej sieci ale nie mogę pogodzić się z tym w jakich warunkach są sprzedawane.. brudne podłogi,zawalone paletami alejki, bałagan, promocje koszykowe to jeden wielki chaos. Fajnie, że są kasy samoobsługowe ale co z tego jak czekasz na asystenta kilka minut..I na jedno wychodzi.

Klient_mW8ur

15.08.2023

Biedronka

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Szybko otrzymałam niezbędne...
Szybko otrzymałam niezbędne informacje na temat planowanej podróży.

Klient_mW8ur

15.08.2023

Ryanair

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Znacznie zmniejszył się...
Znacznie zmniejszył się czas oczekiwania na połączenie, usunięto system wybierania tonowego dzięki czemu mogę Asi - botowi powiedzieć z czym dzwonię. Na plus

Klient_mW8ur

14.08.2023
Nie zgadzam się (0)
Zawiodłam się ponieważ...
Zawiodłam się ponieważ konsultant nie widział moich biletów zakupionych w aplikacji mobilnej a ja miałam błąd przy próbie przeplanoania daty podróży. Bardzo długi czad oczekiwania na infolinii.

Klient_mW8ur

14.08.2023

PKP Intercity

Infolinia

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi