Jakość Obsługi

ORLEN

( 4.13 )

Polski koncern paliwowo-energetyczny, lider wśród przedsiębiorstw petrochemicznych w Europie środkowo-wschodniej. Klienci PKN ORLEN mogą korzystać z programów lojalnościowych takich jak karty paliwowe czy karty VITAY. Stacje ORLEN to nie tylko wysokiej jakości paliwo, ale również dobrze wyposażone sklepy, sieć kawiarni STOP CAFE, myjnie oraz usługa kurierska "Stacja z paczką".

Opinie (12148)

Stacja Orlen zlokalizowana przy ulicy Krochmalnej to dawna

Stacja Orlen zlokalizowana przy ulicy Krochmalnej to dawna stacja sieci Bliska. Gdy podjechałem do dystrybutora natychmiast pojawił się pracownik stacji, w pełnym stroju służbowym i zaproponował pomoc przy tankowaniu paliwa. Ponieważ z reguły lubię ten obowiązek sam spełniać odmówiłem pomocy. Po zatankowaniu skierowałem się do budynku stacji. Bardzo miła pracownica sprawnie przeprowadziła pełna transakcję. N zewnątrz oraz wewnątrz panował ład i porządek. Stacja godna polecenia.

Kilka razy korzystałam ...

Kilka razy korzystałam z usług tej stacji. Muszę przyznać, że jestem miło zaskoczona obsługą Za każdym razem kiedy podjeżdżałam zatankować samochód, od razu wychodził pracownik stacji proponując pomoc przy tankowaniu. Obsługa przy kasie wita zawsze z uśmiechem proponując aktualne rabaty bądź promocje. Miejsce to kojarzy mi się z zapachem świeżo mielonej kawy i ogólnym porządkiem . polecam to miejsce :-)

Podczas trasy z ...

Podczas trasy z znajomym zajechaliśmy na stację zjeść hot-dog obsługa była bardzo miła hot-dog szybko zrobiony i był dobry.

Po wizycie na ...

Po wizycie na stacji stwierdzam ze obsługa jest bardzo NIEPROFESJONALNA - pracownicy obsługi klienta w żaden sposób nie stosują się do wymagań związanych z pandemią. Nie noszą maseczek oraz zdarza się zapominać o rękawiczkach podczas przygotowywania produktów strefy cafe. Dodatkowo brak zapytania o aplikacje i polecenia dodatkowego produktu już nie wspomnę o zaproszeniu ponownie i zachęceniu do kolejnych zakupów na tej stacji. Samo otoczenie jest czyste.

Zacznijcie dbać o ...

Zacznijcie dbać o pracowników to nie będziecie martwić się o jakość obsługi

Jakby jakość obsługi ...

Jakby jakość obsługi klienta szła proporcjonalnie do dbałości o warunki pracy pracownika to mało który klient byłby zadowolony.

Dzień dobry, Chciałabym ...

Dzień dobry, Chciałabym docenić wysoką jakość obsługi klienta ma stacji Targowiska-Zalesie 5c 38-430 Miejsce Piastowe. Dwóch młodych panów na obsłudze z uśmiechem na twarzy mnie obsługiwało. Doceniam zaangażowanie i chęć pomocy. Brawo. Tylko takich ludzi na obsłudze Wam potrzeba. Pozdrawiam Klientka Edyta Oramus-Majcher

Stacja bardzo zadbana, ...

Stacja bardzo zadbana, ze świetnym personelem. Zawsze z uśmiechem witają i obsługują klienta. Są chętni do pomocy, jeżeli ktoś takowej potrzebuje. Z czystym sumieniem mogę polecić ten punkt

Pani na moją ...

Pani na moją propozycję, iż mogę wziąć zimną parówkę w hot dogu poinformowała mnie cytując 'ale pani nie będzie mię mówiła co mam robić' tonem obrażonej księżnej. Skandaliczne, pełne bezczelności i braku jakiegokolwiek szacunku do klienta zachowanie. Mimo, że byłam stałą klientką - więcej moja noga tam nie postanie!

Odejmuję jedną gwiazdkę ...

Odejmuję jedną gwiazdkę ze względu na brak zwrotów grzecznościowych do klienta. Jednak reszte przyznaje za jakość i czystość utrzymanego miejsca pracy

Odwiedziłam stacje Orlen ...

Odwiedziłam stacje Orlen w zeszłą niedzielę. Mimo dużego ruchu obsługa szybko i sprawnie obsługiwała klientów. Pracownik był bardzo miły. Jedynym minusem była zabrudzona podłoga (padał deszcz) i w łazience ręczniki były porozrzucane po podłodze.

Punkt ten ma ...

Punkt ten ma świetną lokalizacją oraz bardzo dużą ilość klientów. Mimo tego klient zawsze może liczyć na profesjonalną obsługę, ciepłe posiłki oraz szeroki dostęp asortymentu. Zawsze pojawia się pytanie odnośnie posiadania karty stałego klienta, karty na punkty. Miejsce jest czyste oraz zadbane. Przekąski dostępne w sprzedaży są świeże. Obsługa profesjonalnie podchodzi do swoich obowiązków. Polecam to miejsce

bardzo zrozumiała i ...

bardzo zrozumiała i miła obsluga . ROZMOWE prowadziło sie bardzo latwo i szybko zrealizowałem to o co prosilem. szybko i bez problemow zostałem obsluzony i wydano mi reszte. i zaproponowano hotdoga . bardzo miła pani. naprawde polecam moj email michall22.94@wp.pl

Personel zajęty rozmową ...

Personel zajęty rozmową między sobą. Klient oczekiwał na obsługę. Brak zachowanych środków ochrony ust i nosa ( brak maseczki). Mleko w kawomacie nie było świeże, było czuć posmak goryczki. Na stacji czysto. Strój personelu czysty i nienaganny. Na rollerze dostępne wszystkie rodzaje parówek.

Obsługa miła z ...

Obsługa miła z zachowaniem standardów obsługi klienta. Stacja utrzymana w czystości. Roller zawsze zapełniony świeżymi parówkami. Obsługa zachowuje standardy bezpieczeństwa: noszą maseczki oraz zakładają rękawiczki podczas przygotowania hot doga.

Odwiedzałeś ostatnio ORLEN?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Oferta

  • myjnia
  • Kawiarnia
  • kawa na wynos
  • sklep
  • paliwa
  • stacja paliw

Podobne firmy w okolicy

Stacje paliw Auchan

(4.06 )

BLISKA

(3.93 )

BP

(4.02 )

Poradnik jakości obsługi

Z kim wybrać się na urlop? Sprawdź RANKING najlepszych biur podróży!

Po miesiącach cieżkiej pracy i codziennych obowiązków, wszyscy marzymy o urlopie. Chwila odpoczynku i relaksu lub aktywne i ekstremalne przeżycia. Szum nadmorskich fal, albo cudowne krajobrazy górskich miejscowości. A może gwar, ruch i wielkie miasta w stylu Nowego Jorku? Każdy zgodnie z własnymi oczekiwaniami wybiera kierunek podróży. Aby nieco ułatwić wybór oferty Last-Minute, prezentujemy Wam ranking najlepszych (według klientów!) biur podróży!Mamy nadzieję, że pomożemy przyspieszyć proces decyzyjny :)

Sprawdź RANKING najlepszych stacji paliw!

Stację paliw wybieramy nieprzypadkowo. Decdujemy się na tę, która ma najlepszą cenę w stosunku do jakości paliwa, nieduże kolejki lub uprzejmą obsługę. Nie zawsze wybieramy tę po trasie i nie zawsze najtańszą. Wolimy przejechać kilka kilometrów więcej, ale mieć pewność że dobrze wydamy pieniądze. Zwłaszcza teraz, gdy cena paliwa niesamowicie podskoczyła. Jakie stacje wybierają nasi użytkownicy? Klient ze Złotoryi wybiera stację ORLEN przy Legnickiej, chociaż jak sam przyznaje, ceny są tam nie najniższe:"Ceny za paliwo są obecnie bardzo wysokie, jednak obsługa stacji jest całkiem sprawna i miła. Jedzenie na stacji dobre, wybór spory." ~DatiMZ kolei Klient z Leszna poleca LOTOS, ze względu na personel i panującą tam atmosferę:„Wizytę na stacji oceniam pozytywnie ze względu na miłą i sympatyczną obsługę oraz na zaangażowanie personelu w zaspokojenie potrzeb klienta. Podczas wizyty wszystkie standardy obsługi zostały zachowane. Polecam tę stację.” ~ Klient_nDVLNieco gorsze zdanie o odwiedzanej stacji ma Klientka z dolnego śląska. Odwiedza różne stacje pod szyldem Pieprzyk i nie czuje się usatysfakcjonowana:„Kiedyś było OK, ostatnio coś jest nie tak, po tym jak u nich zatankuję, więc przestałam, bo mi szkoda samochodu.” ~DORA_1 Sprawdź nasz ranking stacji paliw, stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl!

Gdzie zrobić zakupy spożywcze? Przedstawiamy RANKING najlepszych marketów spożywczych!

 Sklep spożywczy to jedno z tych miejsc, które odwiedza każdy z nas. Jedni częściej, drudzy rzadziej. Jedne sklepy wizytujemy z przyjemnością, inne zaś z przymusu: bo najbliżej, bo najszybciej. A które sklepy wybieramy najchętniej? Sprawdź poniżej!Wybór miejsca na zakupy spożywcze wydawałby się wyborem prozaicznym. Zawsze jednak kierujemy się pewnymi wytycznymi, dzięki którym wizyta w sklepie może być przyjemniejsza. Jak wynika z badań Polskiego Programu Jakości Obsługi, przeprowadzonych w kwietniu 2021, klienci przy wyborze sklepu spożywczego najczęściej kierują się dostępnym tam asortymentem oraz obowiązującymi cenami. Najmniej istotne jest zaś pochodzenie tych produktów.A jaki wpływ na wybór miejsca, w którym dokonamy zakupu, ma obsługa? W przypadku sklepów spożywczych – przeciętny. Doceniamy pozytywne doznania i miłą obsługę, z większą przyjemnością dokonujemy zakupów w miejscach, gdzie personel jest uśmiechnięty i sprawnie wykonuje obowiązki, a przy tym często dokonujemy większe zakupy oraz decydujemy się na droższe zamienniki, jednak niski poziom jakości obsługi i niekompetentna obsługa nie spowoduje, że całkowicie zrezygnujemy z zakupów, jeśli podoba nam się asortyment w danym sklepie lub ceny produktów. Z opisów respondentów wynika, że musiałaby spotkać ich niezwykle przykra sytuacja ze strony pracowników sklepu, aby całkowicie zrezygnowali z zakupów w danej placówce. Większość z nich zaś zdecydowałoby się na zakupy w innej placówce, tej samej sieci.Istotne zatem jest utrzymywanie odpowiedniego poziomu obsługi, jeśli chcemy powiększać koszyk zakupowy naszych klientów.Które sklepy oceniane są najlepiej? Sprawdź! Wśród najlepiej ocenianych sklepów znalazł się m.in. LIDL, który po raz 12 otrzymał w tym roku tytuł Gwiazdy Jakości Obsługi. W rankingu znajdziemy także innego laureata Gwiazdy, czyli sieć sklepów Kaufland. Klienci tych sklepów doceniają przede wszystkim szeroki wybór produktów oraz sprawną obsługę. „Sklep jest bardzo duży, ma duży wybór produktów z różnych działów, dzięki czemu można w jednym miejscu zrobić zakupy wielobranżowe. […] Cieszę się, że jest tu 6 kas samoobsługowych, przy których można samodzielnie, bez kolejki, skasować swoje zakupy” ~ klientka_7 z Wrocławia„Codziennie robię tam zakupy. Obsługa bardzo miła. Pieczywo zawsze świeże, warzywa i owoce również. Półki pełne towarów. Zawsze znajdę tam to czego potrzebuję” ~ klient_Bj1 z ToruniaSprawdź ranking najlepszych super- i hipermarketów! Nie zgadzasz się z rankingiem? Oceń sklep!

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem