ORLEN

( 4.26 )

Polski koncern paliwowo-energetyczny, lider wśród przedsiębiorstw petrochemicznych w Europie środkowo-wschodniej. Klienci PKN ORLEN mogą korzystać z programów lojalnościowych takich jak karty paliwowe czy karty VITAY. Stacje ORLEN to nie tylko wysokiej jakości paliwo, ale również dobrze wyposażone sklepy, sieć kawiarni STOP CAFE, myjnie oraz usługa kurierska "Stacja z paczką".

Opinie (11352)

bardzo dobra obsługa

Bardzo fajna i szybka obsługa. Pomocni pracownicy przy tankowaniu lub innym problemie. Dobre ceny paliw. Duży wybór produktów na stacji , pyszna kawa i hot-dogi.

Dobra stacja paliw z małymi uwagami

stacja duża, dobrze usytuowana. Niestety czystość toalety pozostawia wiele do życzenia. Poza tym mankamentem polecam. Ceny paliw przystępne

Świetna stacja

Zawsze dostępne hod dogi miła obsługa, stacja czysta. Wysoka jakość obsługii

Najgorszy orlen

Niestety nigdy nic nie mozna zjesc , zawsze albo nie ma ,albo myją piece. Obsluga zajeta tylko soba

Odpowiednia obsługa

Jestem zadowolony z obsługi na tej stacji. Pracownicy są uprzejmi i sympatyczni. Proponują dodatkowe zakupy dla klientów.

Super, takiej obsługi nie ma nigdzie

Tankuje na tej stacji raz w tygodniu obsługa jest zawsze uprzejma i uśmiechnięta. Hot dogi zawsze ciepłe i pyszna kawa na drogę :)

Super obsługa

Polecam wszystkim super i miła obsługa. Pomocne Panie. Duży wybór towaru i smaczne jedzenie.

Czysto, miło i przyjemnie.

Na tej stacji tankuję bardzo często i zawsze spotykam się z miłą obsługą. W środku czysto i dobrze zaopatrzone półki. Mają tam smaczne hamburgery na które nie trzeba długo czekać. Polecam :)

SUPER OBSŁUGA

STACJA CZYSTA, JEDZENIE ŚWIEŻE, OBSŁUGA KLIENTA PROFESJONALNA. TOALETY CZYSTE I PODPISANE W EWIDENCJI. PLAC CZYSTY,ŚMIETNIKI OPRÓŻNIONE.

Zerowa obsluga

Prosze zmienic pracownika bylam na orlenie 12.07.20 obslugiwala mnie taka nie mila pani blondynka podejscie jej do klijenta zerowe ani dzien dobry ani nic i bardzo nieuprzejmie obsuzyla jakby za kare tam stala prosze cos z tym zrobic bo ludzi odstraszy takie traktowanie oby ja tak samo ktos potraktowal. Niech zmieni prace bo tam sie nie nadaje .

Najszybsza obsługa w mieście

Stacja Orlen w Świdnicy ,a Esperantystów to jedna z najlepszych pod względem szybkości obsługi stacja. Ja jako kierowca mam porównanie i mogę powiedzieć, że od momentu zatankowania do opłaty mija bardzo krótki czas. Kasjerzy są bardzo profesjonalni i szybko obsługują nawet, wtedy, gdy jest wiele pracy.

Bardzo miła obsługa

-Zastosownie aktywnej sprzedaży -Roller czysty, z gotowymi produktami do hot-dogow -Towar na półkach nieuzupelniony - Zastosowanie zwrotów grzecznościowych i aktywnej sprzedaży - Przyjazna atmosfera -Przecietna czystość sklepu,kurz na półkach,czysta podłoga i szyby lodówek

Super

Brawo Wy! Będąc dzisiaj na waszej stacji zostałam bardzo miłe zasłużona. Zapiekanka była gorąca A ciastko świeże nie mówiąc już o miłej i profesjonalnej obsłudze... na pewno będę tam jeszcze nie raz... pozdrawiam

jak postój to tylko tam

Jesli akurat jedziemy tą trasą to zawsze zatrzymujemy się na stacji Orlen - bez większych kolejek możemy zatankować, zamówić coś do jedzenia i picia. Personel bardzo szybko obsługuje klientów, a do tego są przesympatyczni. Jedzenie zawsze robione na świeżo i do tego jest w czym wybierać.

Miła obsługa na podjeżdzie!

Bardzo miły mężczyzna wita na podjeździe. Oferuje produkty takie jak płyn do spryskiwaczy czy lepsza benzyna. Nie brakuje też uśmiechu i miłych pogawędek. Podobnie sytuacja wygląda z obsługą w budynku-mili i uśmiechnięci ekspedienci zachęcają do kolejnych wizyt.

Obsługa pierwsza klasa

Stacje oceniam na doskonałą a przede wszystkim jej pracownikow. Osoby tam pracujace okazaly sie bardzo pomocnymi. Podczas awarii auta otrzymalem fachowa obsluge oraz pomoc. Rzadko doswiadcza sie spotkania tak uprzejmych osób w stosunku do klienta.

Niesamowita obsługa!

Pracownicy na najwyzszym poziomie! Sprawnie i szybko obsługują klientów, są schludnie ubrani w koszulki z logo firmy, pomagają zatankować "na zawołanie" bez długiego oczekiwania na pomocnika. Stacja utrzymana w porządku, obsługa wita oraz żegna gości z uśmiechem oraz doradza w kwestiach zakupowych. Polecam!

Pochwała obslugi

Witam, chciałabym pochwalić Panią (dane osobowe i treść zmoderowane przez administratora - RODO) , u której byłam okolo 19.45 dnia 13.06.2020 r. Pani mnie obsługiwała . Jestem szczerze zdziwiona i wzruszona,że po przygotowaniu mi sznytki , przyniosła do rąk własnych ( do stolika ). Sama jestem po 12h pracy ( pracuje w handlu ) i szczerze mnie zaskoczyła z uśmiechem podając jedzenie. Spowodowała uśmiech na mojej twarzy ! Niesamowita obsługa na koniec dnia ;) pozdrawiam

Odwiedzałeś ostatnio ORLEN?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Oferta

  • myjnia
  • Kawiarnia
  • kawa na wynos
  • sklep
  • paliwa
  • stacja paliw

Podobne firmy w okolicy

Auchan

(3.20 )

BLISKA

(3.74 )

BP Stacje Paliw

(4.18 )

Poradnik jakości obsługi

Ruszamy na wyprzedaże! Zobacz gdzie spotkasz najlepszą jakość obsługi!

 Trwają letnie wyprzedaże, które w tym roku zachęcają do zakupów sporymi obniżkami cen. My, konsumenci chętnie korzystamy z wyjątkowych ofert, ale czy jesteśmy równie wyjątkowo traktowani? Zanim wybierzesz się na podbój sklepów, sprawdź gdzie znajdziesz nie tylko duży wybór i ciekawy asortyment, ale także wysoką jakość obsługi! Najczęściej (i najwięcej) podczas wyprzedaży kupujemy odzież i dodatki. Za co cenimy sklepy, które odwiedzamy, a co nam się nie podoba? Sprawdźmy opinie użytkowników portalu jakoscobslugi.pl.Pośród firm z branży modowej najwięcej recenzji na portalu zebrała marka Reserved. Na przestrzeni ostatniego miesiąca klienci pozytywnie oceniali krótki czas obsługi oraz zachowanie personelu. Jednak w wielu opiniach pojawiają się spostrzeżenia nt. czystości w przymierzalniach, o czym pisze m.in. Klient_7t5j:"dokonanie zwrotu i zakup innych rzeczy odbyło się bardzo szybko i sprawnie. Kasjerka była uprzejma i chętnie odpowiadała na moje pytania. Sklep jest bardzo dobrze zatowarowany, jedyne do czego można się przyczepić to czystość w przymierzalniach. Poza tym wszystko na dobrym poziomie."Podobnie sklep ocenia Klient_eZpi, który pisze: Sklep dobrze zatowarowany, bez luk. Łatwo się w nim odnaleźć, chociaż w kabinach przebieralni było trochę brudno. Obsługa bardzo pomocna, a kasowanie odbywa się szybko i bez większych przerw (…).W zestawieniu znajduje się również jedna z najchętniej odwiedzanych marek – H&M. Jednak wskaźnik jakości obsługi jest zdecydowanie niższy. Co wpływa na niezadowolenie klientów popularnego „hm”? W czerwcu kupujący narzekali na zachowanie personelu oraz złą organizację obsługi:"Bardzo długi okres oczekiwania na obsługę. Obsługa w ogóle nie przejmuje się klientem opryskliwe podejście do klienta (…). Bardzo zła atmosfera, bałagan , zero organizacji. Biuro nie wie co sprzedaje na magazynie okazuje się, że towaru brak mimo iż klient zapłacił wcześniej za towar".~ Klient_3GyxZarówno pozytywne jak i negatywne opinie w większości przypadków dotyczą wiedzy oraz zachowania personelu, asortymentu i ogólnego wyglądu miejsca obsługi. A ty na co zwracasz uwagę podczas zakupów? Podziel się z nami swoimi doświadczeniami i oceń firmy, które odwiedzasz!A jeśli robisz zakupy online sprawdź, którą firmę kurierską polecają użytkownicy portalu. Ranking najlepiej ocenianych kurierów znajdziesz tutaj.

Urządzaj bez nerwów czyli zestawienie najlepszych sklepów z artykułami dla domu!

 Wakacje to nie tylko czas urlopów, ale także remontów i zmian wystroju wnętrz naszych domów. Zanim wybierzemy się na zakupy warto sprawdzić, które firmy świadczą usługi na najwyższym poziomie oraz gdzie znajdziemy największy wybór produktów. Oto zestawienie najlepiej ocenianych sklepów z branży dom i ogród stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl. Jakie elementy mają wpływ na jakość obsługi w sklepach z wyposażeniem wnętrz? Przyjrzyjmy się bliżej opiniom użytkowników portalu i sprawdźmy na co zwracali uwagę podczas zakupów mebli czy dekoracji do domu. Chociaż sieć sklepów Action jest stosunkowo młodą marką w Polsce zdążyła już zebrać wiele pozytywnych opinii. Klienci najczęściej doceniają dużą ilość pracowników oraz ich przyjazne nastawienie:„Podoba mi się to, że pracowników zawsze jest sporo. Są uśmiechnięci i widać, że praca potrafi dać im przyjemność. Żeby kogoś poprosić o pomoc nie trzeba szukać po całej hali. Kolejne kasy otwierane w miarę potrzeb.”~Klient_iV4yW ciągu minionego półrocza postawa personelu była równie często oceniania przez klientów sklepów Jysk. Jednak ten aspekt obsługi nie zebrał wysokich not. Klienci skarżą się, że pracownicy są trudno dostępni oraz mało chętni do pomocy. Pozytywnie natomiast oceniano zatowarowanie i szeroki wybór asortymentu. Takie doświadczenia opisuje Klient_p1YC:„W sklepie jest duży wybór produktów, jednak pracownicy nie są zainteresowani obsługą klientów. Nawet jak jest kilku pracowników na sali sprzedaży to nie oferują pomocy tylko rozmawiają na prywatne tematy.”Inna skandynawska sieć sklepów wyróżnia się na tle konkurencji sposobem ekspozycji asortymentu oraz punktami gastronomicznymi zlokalizowanymi na terenie sklepów: „Bardzo bogaty asortyment można znaleźć tam wszystko do urządzenia domu. Wielkim plusem jest forma prezentacji asortymentu. Stworzone są pomieszczenia jak w domu: pokoje, sypialnie, łazienki itp, meble dopasowane do różnych wnętrz, sprytne rozwiązania. Genialna jest restauracja ikea, jedzenie jest pyszne, różnorodne w formie bufetu szweckiego a ceny naprawdę niskie.” ~ Klient_9BFMKlienci sklepów z wyposażeniem wnętrz negatywnie wspominają proces reklamacyjny. Takie przypadki miały miejsce między innymi we wspominanym wcześniej sklepie IKEA oraz Black Red White. „Nigdy nie spotkałam się z tak fatalną obsługą w zakresie reklamacji. Otrzymałam wadliwy towar jeszcze w grudniu, a do dnia dzisiejszego nie otrzymałam właściwego! Pracownicy robią wiele problemów, przerzucają na siebie odpowiedzialność i próbują wymigać się argumentami "Ja nie wiem, to koleżanka załatwiała". Jest to niezwykle nieprofesjonalne i z pewnością nie dokonam już w tym punkcie żadnego zakupu.”~ Klient_AjotUżytkownicy portalu najczęściej zwracają uwagę na zachowanie i kompetencje pracowników. W niektórych sklepach stanowi to zachętę do zakupów, w innych wręcz przeciwnie. Jak się okazuje, ważnym elementem jest także obsługa posprzedażowa i nie warto jej zaniedbywać.A jak Ty oceniasz swoją ostatnią wizytę w sklepie z wyposażeniem wnętrz? Opisz swoje doświadczenia i podziel się opinią! 

RANKING Najlepiej Oceniani Kurierzy!

Robiąc zakupy przez internet, dokonując zwrotów lub po prostu wysyłając paczkę w świat często zastanawiacie się, którą firmę kurierską wybrać. Z pomocą przychodzą inni konsumenci korzystający z usług tej branży. Przedstawiamy zestawienie najlepiej ocenionych firm kurierskich - sprawdź, która marka świadczy obsługę na najwyższym poziomie.Klienci korzystający z usług kurierów w swoich opiniach najczęściej zawracają uwagę na 3 aspekty obsługi: czas i organizacja obsługi, zachowanie pracowników oraz kontakt z infolinią lub kurierem. Mimo wysokich wskaźników ogólnej jakości obsługi, konsumenci nie mają powodów do zadowolenia. W ostatnim czasie pojawia się coraz więcej negatywnych opinii, w których głównie klienci narzekają na niedotrzymanie terminów doręczeń, nieuprzejme zachowanie kurierów i uszkodzenia paczek. Takie doświadczenia z kurierem InPost ma m.in. Klient_iki7:„Opinię wystawiam po drugiej już z rzędu nieprzyjemnej sytuacji z tą firmą. Pierwsza to paczka została zgnieciona, gdzie na opakowaniu widniała informacja o tym, że w środku znajdują się delikatne przedmioty. Druga to sytuacja z dziś gdzie sprawdzając status przesyłki, z zaskoczeniem odkryłam, że paczka w drodze do paczkomatu nagle została zwrócona do nadawcy. Konsultanci na infolinii są chyba tylko od tego, żeby informować o możliwości złożenia reklamacji. Nawet nie dowiedziałam się czemu paczka została zwrócona. Szkoda nerwów. Następnym razem dopłacę i wybiorę kuriera innej firmy.”Nieusatysfakcjonowany z obsługi firmy GLS jest również Klient_coc_5159, który w swojej opinii wspomina: „Kurier miał dostarczyć przesyłkę. Cały dzień byłam w domu i na niego czekałam. Po jakimś czasie dostałam sms-a, że paczka czeka na mnie w punkcie odbioru. Okazało się, że kurier nawet nie próbował znaleźć adresu. Po nieprzyjemniej dyskusji dostarczył mi ją następnego dnia.”W takim razie co według użytkowników zasługuje na pochwałę? Z pewnością kontakt telefoniczny przed dostarczeniem przesyłki oraz stosowanie przez kurierów środków ostrożności zapobiegających rozprzestrzenianiu się koronawirusa, co można przeczytać w opinii użytkownika Remigiusz_2 oceniającego UPS:„(…)Już na drugi dzień po zamówieniu przesyłka była w drodze. Kolejnego dnia kurier zadzwonił do mnie, upewnić się czy będę w domu między 14:00 a 15:00. Poinstruował mnie, że w związku z obecną sytuacją epidemiczną nie dostarczają przesyłek bezpośrednio "pod drzwi". Kurier zjawił się punktualnie i ponownie zadzwonił do mnie z prośbą o wyjście przed klatkę schodową. Czekał w bezpiecznej odległości na odbiór paczki a po upewnieniu się, że ja jestem adresatem podziękował za odbiór.(…).”Zgadzasz się z tym rankingiem czy może uważasz, że niektóre firmy powinny zamienić się miejscami? Dodaj opinie i oceń firmy kurierskie, z których usług korzystasz!Zobacz jak branża kurierska i pocztowa została oceniona w 2019 oraz jaki uzyskała poziom zadowolenia klientów! Raport z badania satysfakcji konsumentów z 2019 roku znajdziesz tutaj. 

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem