Jakość Obsługi

Shell

( 3.97 )

Shell to największy na świecie koncern energetyczny wytwarzający najwyższej jakości produkty oraz oferujący kompleksową gamę usług związanych z dostarczaniem paliw i energii, a także rozwiązań dla klientów biznesowych i indywidualnych. Shell Polska Sp. z o.o. to aktualnie 419 stacji oferujących kierowcom najwyższej jakości paliwa. Na stacjach Shell klienci mogą korzystać z usług myjni samochodowych, z oferty punktów gastronomicznych oraz robić zakupy w sklepie z szerokim asortymentem produktów spożywczych i motoryzacyjnych. Ponadto Shell dysponuje szeroką gamą olejów i smarów, a do klientów biznesowych skierowana jest oferta kart paliwowych Shell Card.

Opinie (2691)

Świetna obsługa 5

Stacja czysta, obsługa bardzo miła zarówno na kasie jak i na podjeździe, ceny paliw przystępne, dania gotowe oraz kawa bardzo smaczna, polecam bardzo tą stację

Wszystko okey

Obsługa miła, kompetentna, bardzo dobra kawa i kanapki. Polecam!

Godzina po 21 Boże Ciało

Pani za kasą kazała nam wyjść ze stacji ponieważ nie miała wydać ze 100 zl!! l!! SKANADL jak młoda sprzedawczyni traktuje klientów!!! Mamy z mężem ponad 40 lat a ta dziewczyna potraktowała nas jak byśmy byli jej znajomymi których nie lubi!!!

Ceny na plus, obsługa na duży minus.

Ostatnio byłem zmuszony skorzystać z oferty stacji paliwowej Shell z racji kończącego się paliwa. Z reguły korzystam z innej stacji paliwowej jednakże niska cena paliwa skusiła mnie bym tam zatankował. Wszystko było w porządku do momentu wejścia do sklepu celem zapłaty. Zauważyłem totalny brak jakiegokolwiek środka ochronnego, pracownica nie była w ogóle zaopatrzona w choćby w maseczkę nieowiac już o rękawiczkach ochronnych do przyrządzania ciepłych posiłków. W czasach COVID-19 takie wyposażenie to niezbędnik. Liczę że obsługa zrozumie że bezpieczeństwo ich i klientów jest w tym czasie najważniejsze

Bardzo miła obsługa

Stacja posiada wszystkie potrzebne narzędzia włącznie z automatyczną myjnią. Obsługa bardzo profesjonalnie i miło pomaga podczas całego pobytu na stacji. Polecam.

nie polecam

Od lat tankuje na stacji shell, w dniu 16.o3.2011r. podjechałem na stację shell w koszalinie przy ul. Syrenki gdzie zawsze tankuję, po zatankowaniu chciałam skożystać z toalety, niestety Pani z obsługi powiedziała że nie ma takiej możliwości bo mogę zostawiś w toalecie wirusa, zresztą ona nie ma zamiary po każdym włazić i sprzątać, zbulwersowało mnie to że personel stwierdził że chcieli by siedzieć w domu a stacja powinna być zamknięta, takie postępowanie firmy shell bardzo mnie dotkneło, panowie załatwili by sprawę przy dystrybutorze, ja natomiast jako kobieta tego zrobić bym niemogła, całe szczęście że niedaleko była stacja Orlenu gdzie nie było problemu.

Polecam

Polecam, miła obsługa, czysto rzetelnie. Zaproponowanie coś ciepłego do zjedzenia, możliwość założenia karty. Z chęcią tam wrócę Pozdrawiam

Polecam

Miła obsługa, możliwość założenia karty lolajnosciowej, zaproponowanie zjedzenie czegoś ciepłego Polecam

Nie polecam

Gdy podjechałem do dystrybutora LPG wyszedł do mnie pracownik. Nie przywitał się, zapytał czy nalać. Odpowiedziałem że potrzebuje przejściówki do zatankowania gazu ponieważ posiadam wlew holendrski. Spytałem czy posiadają.Sprzedawca odpowiada że jakieś są i mam zapytać kasjera na stacji. Gdy wszedłem kasjer rozmawiał prywatnie z innym mężczyzną Zapytałem czy posiadają przejściówkę której potrzebuję. Dostałem odpowiedź że nie wie że mam poczekać i zaraz sprawdzi. Odczekalem w kolejce 5 minut podczas gdy jeden sprzedawca rozmawiał na tematy prywatne przy kasie drugi stał na zewnątrz i nie był zainteresowany obsługą. Wyszedłem zniechęcony obsługą nie tankując gazu. Nie polecam tej stacji

Rewelacja

Bardzo pomocna obsługa na podjeździe, zawsze ktoś pomoże zatankować paliwo i doleje płynu do spryskiwaczy. Obsługa na kasach zawsze uśmiechnięta i służy pomocą. Sklep bardzo dobrze zaopatrzony. Smaczna kawa i przekąski na ciepło. Wizyta na tej stacji zawsze przebiega bezproblemowo i w miłej atmosferze.

Obluga na najwyższym poziomie.

Chciałabym podziękować za taką naprawdę dobrą ekipę kasjerów, które pracują na stacji Shell, Witosa 20 - każdego razu jak obsługiwał mi ktoś inny z kasjerów niż poprzednio jakość obsługi zawsze była na najwyższym poziomie. Obsługiwała mi ostatnio starsza Pani (prawdopodobnie nie była polką, bo miała lekki akcent), ale powiem szczerze że cala moja wizyta przebiegała bardzo szybko i fachowo. Zaproponowała pani kasjerka mi i coś do jedzenie i cieplny napój na drogę- przez to ze zbyt dużo nie miałam czasu to podziękowała, ale kolejnego razu na pewno na coś się skusi. Polecam gorąco

Lepsza stacja paliw

16.02.2020 o godzinie 14:02 byłam na stacji paliw - kupowałam sobie kawę. Bardzo miła obsługa - poza tym że na stacji paliw w niedziela niehandlową większość klientów -nie tankują, a tylko kupują non- stop papierosy albo coś do jedzenie - kasjerzy się starają szybko i fachowo obsłużyć każdego z klientów. Też warto ocenić czystość na stacji - na pewno wrócę tam jeszcze nie raz.

Obsługa stacji paliw

Jak na stacje Shell ta jako jedyna sprawiła ze od dziś tankuje już tylko na tej stacji. Od chwili podjechania pod dystrybutor z paliwem, czekał pracownik z chęcią pomocy do zatankowania mi auta, dodatkowo umył szyby samochodu. W sklepie czysto, schludnie, miła atmosfera, brak kolejek przy kasie. Kasjerka zaaprobowała płyn do spryskiwaczy o którym zupełnie zapomniałem ze już nie mam i potrzebuje zakupić.

Najlepsza stacja paliw

Najlepsza stacja benzynowa w Kętrzynie. Pracownicy, są tak sympatyczni, że aż miło tam wracać, zawsze pomogą jeśli jest taka potrzeba. Zdecydowanie z czystym sumieniem polecam stację Shell.

Super

Kompetentna i miła obsługa, towar ładnie poukładany, toaleta czysta, bardzo dobrej jakości paliwo, czysto na podjeździe, wokół ekspresu do kawy czysto i bez zacieków

Przyjaźń obsługa

Obsługa na wysokim poziomie, pracownik wytłumaczył mi dokładnie jaka promocja obowiązuje na stacji oraz zaproponował założenie karty lojalnościowej i przekonał jakie korzyści mi ona dostarczy. Pracownik obsługiwał mnie z uśmiechem i wysoką kulturą osobistą. Stacja była czysta a ceny wyraźne dla klientów.

Obsługa, wygląd stacji itp

Na stacji młody zespół, bardzo pomocny. Z chwilą podjazdu na stacje zawsze ktoś podchodzi, kasjerki bardzo sympatyczne i wiecznie uśmiechnięte z wysoką kulturą osobistą, zawsze przypominające o aktualnych promocjach :) wygląd stacji- zawsze czysto, jedzenie wygląda apetcznie :) Stała klientka stacji, wchodzisz z wielkim usmiechem aż chce sie tam wracac

Odwiedzałeś ostatnio Shell?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Oferta

  • akcesoria samochodowe
  • artykuły samochodowe
  • paliwa
  • stacja paliw

Podobne firmy w okolicy

Auchan

(3.20 )

BLISKA

(3.74 )

BP Stacje Paliw

(4.19 )

Poradnik jakości obsługi

Ranking najlepszych sklepów z elektroniką

Kupując nowe sprzęty do domu, istotna jest dla nas nie tylko niezawodność produktów, ale też profesjonalna i kompetentna obsługa, która pomoże nam wybrać sprzęt najbardziej odpowiadający naszym oczekiwaniom. Sprawdź, z którego sklepu wyjdziesz najbardziej zadowolony!W rankingu są uwzględnione firmy, które zebrały min. 100 opinii na naszym portalu.

Ruszamy na wyprzedaże! Zobacz gdzie spotkasz najlepszą jakość obsługi!

 Trwają letnie wyprzedaże, które w tym roku zachęcają do zakupów sporymi obniżkami cen. My, konsumenci chętnie korzystamy z wyjątkowych ofert, ale czy jesteśmy równie wyjątkowo traktowani? Zanim wybierzesz się na podbój sklepów, sprawdź gdzie znajdziesz nie tylko duży wybór i ciekawy asortyment, ale także wysoką jakość obsługi! Najczęściej (i najwięcej) podczas wyprzedaży kupujemy odzież i dodatki. Za co cenimy sklepy, które odwiedzamy, a co nam się nie podoba? Sprawdźmy opinie użytkowników portalu jakoscobslugi.pl.Pośród firm z branży modowej najwięcej recenzji na portalu zebrała marka Reserved. Na przestrzeni ostatniego miesiąca klienci pozytywnie oceniali krótki czas obsługi oraz zachowanie personelu. Jednak w wielu opiniach pojawiają się spostrzeżenia nt. czystości w przymierzalniach, o czym pisze m.in. Klient_7t5j:"dokonanie zwrotu i zakup innych rzeczy odbyło się bardzo szybko i sprawnie. Kasjerka była uprzejma i chętnie odpowiadała na moje pytania. Sklep jest bardzo dobrze zatowarowany, jedyne do czego można się przyczepić to czystość w przymierzalniach. Poza tym wszystko na dobrym poziomie."Podobnie sklep ocenia Klient_eZpi, który pisze: Sklep dobrze zatowarowany, bez luk. Łatwo się w nim odnaleźć, chociaż w kabinach przebieralni było trochę brudno. Obsługa bardzo pomocna, a kasowanie odbywa się szybko i bez większych przerw (…).W zestawieniu znajduje się również jedna z najchętniej odwiedzanych marek – H&M. Jednak wskaźnik jakości obsługi jest zdecydowanie niższy. Co wpływa na niezadowolenie klientów popularnego „hm”? W czerwcu kupujący narzekali na zachowanie personelu oraz złą organizację obsługi:"Bardzo długi okres oczekiwania na obsługę. Obsługa w ogóle nie przejmuje się klientem opryskliwe podejście do klienta (…). Bardzo zła atmosfera, bałagan , zero organizacji. Biuro nie wie co sprzedaje na magazynie okazuje się, że towaru brak mimo iż klient zapłacił wcześniej za towar".~ Klient_3GyxZarówno pozytywne jak i negatywne opinie w większości przypadków dotyczą wiedzy oraz zachowania personelu, asortymentu i ogólnego wyglądu miejsca obsługi. A ty na co zwracasz uwagę podczas zakupów? Podziel się z nami swoimi doświadczeniami i oceń firmy, które odwiedzasz!A jeśli robisz zakupy online sprawdź, którą firmę kurierską polecają użytkownicy portalu. Ranking najlepiej ocenianych kurierów znajdziesz tutaj.

Urządzaj bez nerwów czyli zestawienie najlepszych sklepów z artykułami dla domu!

 Wakacje to nie tylko czas urlopów, ale także remontów i zmian wystroju wnętrz naszych domów. Zanim wybierzemy się na zakupy warto sprawdzić, które firmy świadczą usługi na najwyższym poziomie oraz gdzie znajdziemy największy wybór produktów. Oto zestawienie najlepiej ocenianych sklepów z branży dom i ogród stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl. Jakie elementy mają wpływ na jakość obsługi w sklepach z wyposażeniem wnętrz? Przyjrzyjmy się bliżej opiniom użytkowników portalu i sprawdźmy na co zwracali uwagę podczas zakupów mebli czy dekoracji do domu. Chociaż sieć sklepów Action jest stosunkowo młodą marką w Polsce zdążyła już zebrać wiele pozytywnych opinii. Klienci najczęściej doceniają dużą ilość pracowników oraz ich przyjazne nastawienie:„Podoba mi się to, że pracowników zawsze jest sporo. Są uśmiechnięci i widać, że praca potrafi dać im przyjemność. Żeby kogoś poprosić o pomoc nie trzeba szukać po całej hali. Kolejne kasy otwierane w miarę potrzeb.”~Klient_iV4yW ciągu minionego półrocza postawa personelu była równie często oceniania przez klientów sklepów Jysk. Jednak ten aspekt obsługi nie zebrał wysokich not. Klienci skarżą się, że pracownicy są trudno dostępni oraz mało chętni do pomocy. Pozytywnie natomiast oceniano zatowarowanie i szeroki wybór asortymentu. Takie doświadczenia opisuje Klient_p1YC:„W sklepie jest duży wybór produktów, jednak pracownicy nie są zainteresowani obsługą klientów. Nawet jak jest kilku pracowników na sali sprzedaży to nie oferują pomocy tylko rozmawiają na prywatne tematy.”Inna skandynawska sieć sklepów wyróżnia się na tle konkurencji sposobem ekspozycji asortymentu oraz punktami gastronomicznymi zlokalizowanymi na terenie sklepów: „Bardzo bogaty asortyment można znaleźć tam wszystko do urządzenia domu. Wielkim plusem jest forma prezentacji asortymentu. Stworzone są pomieszczenia jak w domu: pokoje, sypialnie, łazienki itp, meble dopasowane do różnych wnętrz, sprytne rozwiązania. Genialna jest restauracja ikea, jedzenie jest pyszne, różnorodne w formie bufetu szweckiego a ceny naprawdę niskie.” ~ Klient_9BFMKlienci sklepów z wyposażeniem wnętrz negatywnie wspominają proces reklamacyjny. Takie przypadki miały miejsce między innymi we wspominanym wcześniej sklepie IKEA oraz Black Red White. „Nigdy nie spotkałam się z tak fatalną obsługą w zakresie reklamacji. Otrzymałam wadliwy towar jeszcze w grudniu, a do dnia dzisiejszego nie otrzymałam właściwego! Pracownicy robią wiele problemów, przerzucają na siebie odpowiedzialność i próbują wymigać się argumentami "Ja nie wiem, to koleżanka załatwiała". Jest to niezwykle nieprofesjonalne i z pewnością nie dokonam już w tym punkcie żadnego zakupu.”~ Klient_AjotUżytkownicy portalu najczęściej zwracają uwagę na zachowanie i kompetencje pracowników. W niektórych sklepach stanowi to zachętę do zakupów, w innych wręcz przeciwnie. Jak się okazuje, ważnym elementem jest także obsługa posprzedażowa i nie warto jej zaniedbywać.A jak Ty oceniasz swoją ostatnią wizytę w sklepie z wyposażeniem wnętrz? Opisz swoje doświadczenia i podziel się opinią! 

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem