Kaufland

( 3.72 )

Kaufland to niemieckie przedsiębiorstwo handlowe. Pierwszy sklep został założony w 1984 roku w Niemczech. Jako kluczową wartość przedsiębiorstwo określa zadowolenie klientów z zakupów. Satysfakcja klientów oraz ich chęć powrotu do sklepu jest realizowane przez zapał do pracy pracowników. W sklep posiada marki własne z działów bio, Classic, Classic baby, Classic bez laktozy, K-take it veggie oraz urządzenia elektryczne SWITCH ON. Przedsiębiorstwo angażuje się w zapobieganie marnotrawieniu żywności współpracując z Fundacją Polskich Banków Żywności.

Opinie (7301)

rozczarowana i oburzona

dzisiaj pojechałam do sklepu chciałam kupić salami bo tam mają dobre byłam w godzinach dla seniorów choć nie mam 65+ ale jestem inwalidą pierwszej grupy zostałam potraktowana jak intruz który ma brać tylko to co jest pokrojone za szybą bo kroją rano a póżniej myją maszyny i dezynfekują choć jedna z maszyn akurat coś kroiła opryskliwa sprzedawczyni odmówiła mi Może zamknąć sklep i nie będą robiły łaski obsługując Jest mi przykro takim potraktowaniem i chyba już nie będę u was robiła zakupów

obsługa, zaostrzenia

Chcę wyrazić opinię co do obsługi w sklepie w Garwolinie. Sklep dostosował się do zaostrzeń, stosuje do zasad, ograniczona ilość osób z wózkiem, dezynfekcja dostępna w wejściu, rękawiczki jednak powinny być już dostępne w momencie jak odbiera się koszyk. Natomiast w sklepie w korytarzach stoi towar, oraz wielkie kosze na kartony, towar jest tak ustawiony, że nie ma możliwości przejścia koszykiem, Towar powinien zostać tak ustawiony w korytarzach aby można było przejść z obu stron.

Kasy samoobsługowe dobrym rozwiązaniem.

Przed wprowadzeniem kas samoobsługowych w tym punkcie niemal zawsze trzeba było liczyć się z odstaniem w kolejce. Od momentu możliwości korzystania z tej formy samoobsługi problem w dużym stopniu zniknął. Pomimo tego, zawsze można liczyć na pomoc Pracownika w kasowaniu. Zatowarowanie w tym sklepie jest na odpowiednim poziomie, stoiska z serami i wędlinami estetyczne a Pracownicy serwujący produkty uśmiechnięci, zawsze polecający coś od siebie.

Jeden z lepiej zaopatrzonych sklepów

Jest to jeden z najlepiej zaopatrzonych sklepów, dostępnych w mieście. Powierzchnia sklepu jest duża, więc nie ma tłoku. Produkty są zróżnicowane pod względem marek. Nie dominuje marka własna, jak to bywa często w innych sklepach np. w biedronce- uważam, że jest to duży plus. Często można trafić na fajne okazje i przystępne ceny.

Jestem w szoku !... Szanujcie sprzedawców .

Jak czytam te opinie , scyzoryk mi się otwiera w kieszeni . Czytam że jakaś pani się skarży bo z rodziną robiła zakupy ....- w czasie pandemii z rodziną wyszła z domu ? Kobieto ! Ogarnij się . Jedna osoba robi zakupy . Koniec , kropka . Czytam dalej . Bo ceny się nie podobają . Proszę droga pani sprawdzić w innych sklepach ceny , bo jest pani absolutnie nie na bieżąco . Ktoś narzeka na kosze . Po jednym wózku na osobę . Dlaczego ?! Bo Tak jest bezpiecznie . To ludzie kichają nad stoiskiem z pieczywem ,dotykają wszystkiego bez rękawiczek ( chociaż na sklepie są dostępne dla klienta ). Klienci tłoczą się , choć są w stanie w spokoju robić zakupy . Kłania się strach i "kultura osobista ". Pretensje że personel także chroni siebie ?! Ludzie !!!!! ONI idą do pracy , abyście mogli zaopatrzyć się w niezbędne artykuły . Zostawiają w domu rodziców w sile wieku i małe dzieci . Nieraz dojeżdżają do pracy po 30 km. I więcej ! Czego jeszcze wymagacie ? Nie wstyd Wam !!! Może skończę . Bo napisałabym dużo więcej . Pozdrawiam Wszystkich pracowników Kauflandu . Życzę Wam i Waszym rodzinom dużo zdrowia . Niech Was Bóg błogosławi ❤️ I zwyczajnie dziękuję .

Ludzie! Opamiętajcie się!

Serio? Takie komentarze w erze pandemii? Czego nie rozumiecie? Co to za głupie komentarze? Że wózek jeden na jedną osobę? Liczba wózków jaka jest przed sklepem wskazuje ile osób może być na sklepie w jednym czasie. Nie ma wózka to nie wchodzisz! To są ograniczenia z góry. Chodzicie parami bo nie możesz dźwigać? Rząd nakazuje siedzieć w domu. Jeśli masz rodzinę to niech oni pójdą ci kupić po co się pchasz?! Z dziećmi nie powinno się łazić po sklepach! Więc po co pytać czy jak przyjdzie rodzina z dziećmi to każą wszystkim brać po wózku? Ludzie litości pomyślcie? Chcecie szacunku dla klienta? To pracownik się naraża więc im się należy szacunek i ochrona. Ty masz wybór siedź w domu! Oni nie mają. Nie podoba się to nie przychodź do sklepu. Nikt nikogo nie prosi! Wszędzie nawołują żeby siedzieć w domu. Jak nasz potrzebę wyjść do sklepu to idzie jedna osoba i już. Nie spacerujcie po sklepach to nie deptak. Każdy się boi i każdy jest zdenerwowany. Tym bardziej okażcie cierpliwość i wyrozumiałość bo złość nerwy itd tylko zaogniają już i tak napięta atmosferę i klienci to nie żadne państwo że sprzedawcy będą się kłaniać w pas! Każdy jest równy nie ma lepszych i gorszych. Zamiast siać jadem pomódlcie się!

Wszystko dobrze!

Obsługa i wybór produktów jest na wysokim poziomie, ceny są nieco wyższe niż w innych marketach, ale patrząc na ilość produktów do wyboru można to wybaczyć. Sklep dba o świeżość produktów.

Idiotyczne zarządzenie

Od dłuższego czasu robię zakupy w Kaufland. To co dzisiaj usłyszałem w sklepie przechodzi ludzkie pojęcie, w dobie pandemii koronawirusa tak idiotyczne zarządzenie? Jeden wózek na klijeta ok dla samotnie robiących zakupy, ale dla par to już lekka przesada. Rozumiem dezynfekcję rąk rękawiczki itp ale ztymi wózkami to jakieś grube nieporozumienie

SAME BZDURNE DECYZJE

Rano chciałam w Waszym sklepie zrobić zakupy. Udałam się tam wraz z synem.Przed wejściem powitała nas Pani ( bardzo miła i uprzejma) informując , że mamy pobrać wózek - 1 na 1 osobę, czyli mamy mieć 2 wózki - na pytanie dlaczego, poinformowała, że takie otrzymały wytyczne. Ponieważ nigdy nie chodzę do sklepu sama z uwagi na fakt, iż nie mogę dźwigać a tym bardziej pchać wózka (uniemożliwiła mi to choroba ) nie obyło się bez interwencji kierownika - który uznał moja rację i mogliśmy wreszcie wejść do sklepu z jednym wózkiem. Na moje pytanie czy wózki są "czyste" odpowiedziano twierdząco ale kiedy się to odbyło - to już nie. Po zakończeniu zakupów odstawiliśmy wózek który natychmiast BEZ DEZYNSEKCJI wziął następny klient. Gdzie tutaj sen i logika. Gdybym weszła ze swoimi torbami ( zawsze tak robimy - gdyż kiedyś mąż miał bardzo przykrą niespodziankę na rękach po wzięciu wózka) na pewno byłoby bardzie higienicznie i bezpiecznie. Proszę zastanówcie się co robicie zmuszając klientów do korzystanie z nieczystych wózków. A jeszcze jedna ciekawa informacja, że gdyby przyszła rodzina z dziećmi to też każdy ma mieć wózek nawet dzieci. Może podpatrzcie jakie rozwiązania - na pewno bardziej bezpieczne - zastosowały inne sklepy. To, że ceny zawsze różnią się od tych które są na półkach niż te wybijane na kasie - to już jest standard.

Obsługa

Byłam w Kauflandzie i zobaczyłam jak dyrekcja sklepu dba o swoich pracowników i klientów w czasie epidemii . Rano tłum ludzi który biegnie jak na wyścigach po towar z gazetki potrącając ludzi na zasadzie kto pierwszy ten lepszy , na mięsnym kolejka bo akurat rzucili ćwiarki z kurczaka lub schab taniej aby zwabić naiwnych klientów .Ten Kaufland jest teraz największym zagrożeniem.Nie ma tu żadnych zasad odstępu między ludźmi nie są też zabezpieczeni pracownicy bo po co? Jedynie jest jakaś taśma na mięsnym tylko kogo ona zabezpiecza i przed czym? Liczy się tylko to że jest utarg . Tylko kto będzie pracował jak pracownicy zachorują Panie Dyrektorze ? Pan? Ludzie opamiętajcie się czy warto narażać swoje zdrowie a nawet życie aby kupic o 3 zł tańsze mięso albo kupować codziennie 5 plastrów szynki. A może tymi warunkami powinien zainteresować się sanepid , Prezydent miasta? W innych sklepach w celu bezpieczeństwa wpuszcza się po kilka osób .

cwaniactwo, złosliwość i bezmyslność

Tego nie lubię co robią sprzedawcy w Kauflandzie: - wkładanie między plastrami wędlin , sera ścinek i tzw odpadków, które nie nadają się do spożycia dla ludzi, - inna cena przy towarze a inna na paragonie( oczywiście na paragonie zawsze wyższa) - trzymanie produktów, mięso, ryby w dużej ilości wody ( aby więcej ważyły) w domu w lodówce po kilku godzinach widać ile wody kupiliśmy w cenie mięsa.... - nieumiejętne pakowanie np rolmopsów, w taki sposób, że zalewa się wylewa z torebki i zanieczyszcza inne produkty ( bo pani wkłada rolmopsy do 1 torebki i wkłada je wylotem w dół do drugiej torebki przez co zalewa się rozlewa, - nieumiejętne naklejanie metki na torebce, np kupuję 20 dag sera i potem jak wyjmę 2 plasterki to torebkę muszę rozerwać w taki sposob, ze nie nadaje się ona do dalszego przechowywania sera., - brak gazetek, pojawiają się dopiero w dzień promocji. To są triki, które stosowane są nie tylko w Kauflandzie w Kwidzynie ale i w innych miastach......czyli wytyczne muszą iśc z góry.

frontem do klientów

"Mając na uwadze ochronę pracowników, zaleca się aby klienci w sklepie przebywali do 10 minut" - taki komunikat wita przychodzących do sklepu w dniu dzisiejszym. Dla mnie dotychczas najważniejszy w sklepie był klient i wygoda zakupów, w sklepie w Wodzisławiu śl. wylano na mnie kubeł zimnej wody, nie ja, ale PRACOWNIK jest najważniejszy i jego dobro. Proponuję zamknąć sklep na trzy miesiące, pracowników wysłać na trzy miesiące na urlop bezpłatny, bo taki będzie mniej więcej okres zagrożenia koronawirusem. Nic tak podobno nie poprawia myślenia jak głód.

żenada

sklep od długiego czasu jest moim faworytem w zajęciu jednego z czołowych miejsc na liście najgorszy sklep w województwie śląskim: dotychczasowe problemy o których pisałem - brak rozwiązania problemu pozostawiania bagażu podręcznego. Wchodząc do sklepu w punkcie obsługi zostawiamy swoje siatki, aby to zrobić musimy odstać kilka, czasu dłużej minut, dlatego, że akurat mieliśmy pecha i nikogo z obsługi w punkcie nie ma. Opuszczając sklep to samo, musimy czekać, bo akurat ta osoba, która odebrała nasze siatki wykonuje inne czynności w innej części sklepu, - obsługa stoisk - przyjęto rozwiązanie, że na jednym stoisku personel obsługuje dwa stoiska - z serami i wędlinami, lub z mięsem i drobiem. I to rozumiem, potrafię to uzasadnić. Dlaczego jednak na nieczynnym stoisku nie ma informacji, że obsługa odbywa się na sąsiednim stoisku, tego już nie rozumiem. Co to powoduje, że co jakiś czas dochodzi do nieporozumień pomiędzy klientami, niepotrzebnymi nerwami, a proste rozwiązanie z właściwą informacją jest dla kierownika sklepu zbyt trudne, - ale kierownik sklepu czuwa. Wymyślił, w dniu dzisiejszym do sklepu wielkopowierzchniowego w godzinach rannych wpuszczano po 4 - słownie cztery osoby. Co z resztą - stała przed sklepem w grupie liczącej ponad 20 osób i zarażała się koronawirusem. Co tym sposobem osiągnął kierownik sklepu nie wiem, chronił klientów - zdecydowanie nie, chronił pracowników - też nie bardzo, bo potencjalny chory i tak do sklepu wszedł. Kilkaset metrów dalej sklep wielkopowierzchniowy tego samego właściciela, wejście do sklepu normalne, w skllepie kilkadziesiąt osób spokojnie robią zakupy, wychodzą ze sklepu - można?, można, ale nie w Kauflandzie w Wodzisławiu.

Dobrze zaopatrzony sklep

Wszystko czego potrzeba,jednym słowem dobrze zaopatrzony obiekt handlowy - pieczywo, art.spożywcze, chemiczne, nabiał, stoisko z warzywami i owocami, stoisko mięsne, art.cukiernicze, art.gospodarstwa domowego, mrożonki, alkohole - wszystko różnorodnych firm. Sklep dosyć czysty, obsługa bardzo miła tylko kolejki do kasy dosyć długie ale z uwagi na panujące warunki epidemii w Polsce to całkiem zrozumiałe.

Jak zakupy to tylko tutaj :)

Świetna obsługa, bardzo pomocna i przede wszystkim sympatyczna. Cały sklep jest bardzo dobrze zorganizowany, przez co nawet duże kolejki są szybciutko rozładowane. Wszystkie produkty są świeże i wyraźnie opisane, nie ma możliwości pomyłki z ceną, a do tego co jakiś czas dobrze działający czytnik cen. Całości dopełnia czystość i przejrzystość sklepu, o którą cały czas dbają pracownicy.

Super

Obsługa na bardzo dobrym poziomie, szybki czas oczekiwania do kasy nie ma zbędnych kolejek. Jeśli chodzi o wygląd i porządek to również oceniam na ocenę bardzo dobrą.

Dobry supermarket.

Odwiedzając nowo powstały sklep Kaufland zobaczyłam, że jest to duży sklep, z dobrym oświetleniem, z dobrze rozmieszczonymi i oznaczonymi produktami. Alejki między półkami nie są zawalone towarami a i oznaczenie alejek jest dobrze widoczne. W sklepie jest czysto i schludnie. Obsługa jest miła i pomocna np. przy zapytaniu o jakiś produkt. Jedyne na co zwróciłam w tamtym czasie uwagę to to, że kasjerzy przy kasach często nabijają klientowi daną rzecz podwójnie albo nawet kilka razy więcej ( podsłuchany przypadek klientki, która miała nabity artykuł 15 razy). Najprawdopodobniej z tego co wywnioskowałam nie jest to zamierzona praktyka a zbyt czułe czytniki w kasach. Niestety to klienci muszą sprawdzać poprawność paragonów jeśli im się cena nie zgadza, choć moim zdaniem powinni robić to pracownicy jeżeli wiedzą, że jest taki problem z czytnikami ( gdy klient zorientował się, że coś ma nabite kilkukrotnie kasjer tłumaczył się, że to przez czytniki, że skanują kilka razy kod produktu, bo są zbyt czułe). Jenak przy zwróceniu uwagi nie było problemu z odzyskaniem pieniędzy, lecz trzeba było w tym celu udać się do punktu informacji i czekać w kolejce, ponieważ z problemem nabijania zbyt dużej ilości produktu spotkało się wielu klientów przy kilku kasach. ( podsłuchanie niezadowolonej starszej klientki, która stała za mną w kolejce po zwrot pieniędzy i która skarżyła się na to, dlaczego jest aż taka duża kolejka po zwrot pieniędzy i, że ona musi czekać a jest jej już duszno w tej kolejce przez błąd kasjerów a na informacji jest tylko jeden pracownik, który ma pełne ręce roboty. Ja osobiście oprócz "przygody" zbyt dużym naliczeniem produktu i czekaniem w kolejce do informacji, nie mogę się jak na razie przyczepić do złego funkcjonowania sklepu. Parking Kauflandu też jest dość spory i nie miałam wielkiego problemu z zaparkowaniem auta pod sklepem.

Po opiniach widać że to jakiś standard !

Szynka wystawiona z ceną promocyjną 2.49/100g, a na metce po zważeniu cena 40.90 za kg , pytam się o co chodzi i że chyba nie tą mi nabiła, a baba że to ta i tak im kasa nabija jak chcę to mogę nie brać. To MOŻE CENĘ ZMIENIĆ NA WŁAŚCIWĄ ?! , a nie liczyć że klient się nie kapnie ?! Wstrzymam się z dalszymi zakupami na tym stoisku.

brak profesionalizmu , arogancja

w dniu dziaiejszym odwiedziłam mój dotychczas ulubiony sklep. Niestety po dokonaniu zakupów stwierdziłam że naliczenia na paragonie są za wysokie. podeszłam do Pani przy ladzie w dziale reklamacji \zwrotów .przedstawiam Pani sytuację iż mieso ktore zakupiłam ma na etykiecie podana cene za kilogram oraz kwote naleznosci co zupełnie nie zgadza sie z paragonem . Pani mi wmawia ze cena za kilogram jest inna a ta to cena sugerowana producenta i należność tez jest sugerowana . O Matko kobieto pracujesz tam za kare, wystarczy czytać ze zrozumieniem , być miłym i znać asortyment z gazetki sklepu w , którym się pracuje. Kręcenie loków za ladą i robienie wrażenia to nie tu zmień prace albo nastawienie do ludzi bo za długo nie zagrzejesz tam miejsca .To Ty jeateś dla klienta a nie odwrotnie .... Jakość obsługi tragedia . prosze ZAWSZE sprawdzać paragony !

Odwiedzałeś ostatnio Kaufland?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Oferta

  • hipermarket
  • market
  • sklep spożywczy
  • alkohol
  • owoce i warzywa
  • pieczywo
  • chemia domowa

Podobne firmy w okolicy

Auchan

(3.80 )

Carrefour

(3.68 )

E Leclerc

(3.43 )

Poradnik jakości obsługi

RANKING APTEK z najlepszą jakością obsługi!

W której aptece w Twojej okolicy spotkasz się z wysoką jakością obsługi? Gdzie znajdziesz duży wybór produktów oraz sympatyczny i wykwalifikowany personel?Zanim wybierzesz się po leki czy supelemty diety, sprawdź nasz ranking najlepiej ocenianych aptek na portalu jakoscobslugi.pl!Pod uwagę były brane tylko te apteki, które posiadają więcej niż 100 opinii. 

NAJLEPSZA DROGERIA TO....sprawdź najwyżej oceniane drogerie!

Hebe, Rossmann, a może Super-Pharm? Sprawdź, która sieć drogerii jest najlepiej oceniana przez użytkowników portalu jakoscobslugi.pl i dowiedz się, gdzie spotkasz najwyższą jakość obsługi. W naszym rankingu najlepszych drogerii znalazło się 15 firm z branży. Sprawdźmy co dla klientów stanowi kluczowy element wizyty i na co zwaracją uwagę podczas obsługi.Użytkownicy portalu w swoich opiniach najczęściej opisywali wiedzę personelu, jakość kosmetyków i różnorodność asortymentu. Przede wszystkim docenili możliwość skorzystania z profesjonalnej porady pracownika w doborze najlepszych kosmetyków oraz, co jest szczególnie zauważalnie w przypadku marki Yves Rocher, kosmetyki dobrej jakości, z naturalnych składników: „Bardzo dobre kosmetyki, jeśli nie najlepsze, Sklepy są niewielkie, przytulne, pracownicy kompetentni z szeroką wiedzą o asortymencie, który sprzedają.”~DORA_1"Wchodząc do Hebe w Galerii Zielone Wzgórza można zawsze liczyć na wsparcie przesympatycznych pań, które wykazują się ponadrzeciętną znajomością branży kosmetycznej i potrafią profesjonalnie dobrać produkt, do potrzeb klientow"~Klient_XvfG"Zawsze obsługa indywidualna, fachowy dobór kosmetyków."~ Marta_2588Na co więc narzekają klienci drogerii i perfumerii? Zdecydowanie na czas obsługi czyli wydłużające się kolejki oraz oczekiwanie na podejście konsultatnki. Wśród zgłosoznych opinii znalazły się rownież negatywne komentarze dot. zachowania personelu. Oznacza to, że pomimo szerokiej wiedzy nt. branży i oferowanych produktów, pracownicy nie zawsze są uprzejmi i życzliwie nastawieni do klientów:"Konsultantka umie doradzić i tak poprowadzić rozmowę aby zachęcić do szerszych zakupów -dobrze mi się z nią rozmawiało. Minus jest za to, że przez 10 min nikt do mnie nie podszedł i nie zapytał o pomoc."~Klient_0Mf5"Poprosiłam żeby „Pani” podała mi paletkę cieni ponieważ, miały je schowane. Dziewczyny obrażone ze przeszkodziłam im w rozmowie, po czym ta jedna która dała mi paletkę, zaczęła mnie przedrzeźniać i nazywać „kochaniutką”.~Klient_JNEQ"W mojej opinii na zmianach jest za mało Pracowników, których można poprosić o pomoc, odbija się to również na długości kolejek, które tworzą się najczęściej w godzinach popołudniowo - wieczornych. Na stanowiskach kosmetków kolorych często panuje nieporządek, a produkty pozostają pootwierane przez Klientów."~mg092Zgadzasz się z tym rankingiem czy może uważasz, że niektóre firmy powinny zamienić się miejscami? Dodaj opinie i oceń drogerie, w których robisz zakupy! DODAJ OPINIĘ Zobacz jak branża beauty została oceniona w 2019 i jaki uzyskała poziom zadowolenia klientów! Raport z badania satysfakcji konsumentów z 2019 roku znajdziesz tutaj

Gdzie robić zakupy? RANKING najlepiej ocenianych supermarketów!

Gdzie najlepiej wybrać się na zakupy? W którym sklepie spotkacie najwyższą jakość obsługi, bez problemu znajdziecie produkty i skorzystacie z ciekawych promocji? Sprawdźcie nasz ranking najlepiej ocenianych supermarketów na portalu jakoscobslugi.pl!  

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem