Kaufland

( 3.69 )

Kaufland to niemieckie przedsiębiorstwo handlowe. Pierwszy sklep został założony w 1984 roku w Niemczech. Jako kluczową wartość przedsiębiorstwo określa zadowolenie klientów z zakupów. Satysfakcja klientów oraz ich chęć powrotu do sklepu jest realizowane przez zapał do pracy pracowników. W sklep posiada marki własne z działów bio, Classic, Classic baby, Classic bez laktozy, K-take it veggie oraz urządzenia elektryczne SWITCH ON. Przedsiębiorstwo angażuje się w zapobieganie marnotrawieniu żywności współpracując z Fundacją Polskich Banków Żywności.

Opinie (7375)

Dobra obsługa

Obsługa w tej placówce jest na dobrym poziomie. Osoby rozkładające towar są pomocne w znalezieniu danego produktu. Dużym plusem jest to, że Pani kasjerka z reguły czeka aż się rozpakuje zakupy z wózka i dopiero zaczyna skanować produkty.

kaufland sklep

Obsługa sklepu bardzo miła i życzliwa. W sklepie ogólnie jest porządek lecz brak aktualnych cen na niektórych półkach.

Zostałam oszukana przez sklep.

Kupując pierś z kurczaka, na opakowaniu znajdowała się naklejka, że cena za 1 kg to 8,99 zł, na paragonie już była inna cena - 16, 89 za 1 kg. W Punkcie Obsługi Klienta usłyszałam jedynie, że "mają takie prawo zmieniać ceny, bo ta na produkcie jest ceną sugerowaną." Jest mały problem, na produkcie jest naklejka, nie ma informacji, że jest to cena sugerowana. Tym też to sposobem, sklep oszukał mnie na 8,09 zł, gdyż wzięłam prawie kilogram drobiu. Czyż to nie podchodzi pod art.134 k.w.?

Takiej fatalnej obsługi nie ma nigdzie

23 czerwca byłam na zakupach w sklepie. W promocji z kartą były ręczniki papierowe, 4 w cenie 3. W kasie produkt nie naliczał ceny z rabatem, nie pierwszy raz miałam taką sytuację. Należy iść do pani, która na osobnym stanowisku się tym zajmuje, tzn. reklamacjami. Należy odstać w następnej kolejce, tłumaczyć się jakby to moja wina, a potem z łaską otrzymać 2 złote zwrotu pod warunkiem, że się podpiszę. Jeżeli nie podam nazwiska, to nie dostanę zwrotu, ja pytam dlaczego ktoś żąda moich danych, gdy wina ewidentnie była sklepu. Do tego niemiła obsługa, pani prowadzi rozmowy przez telefon a klient czeka. Druga sprawa to obsługa na stanowisku mięsnym, straszne, najczęściej jedna osoba obsługuje, pozostałe kręcą się, chodzą, udają że pracują. Nigdzie nie spotkałam tak złej organizacji pracy i lekceważenia ludzi, nie jest to tylko moja opinia. Kiedyś bardzo chętnie robiłam w Waszym sklepie zakupy, dzisiaj staram się w ogóle nie zaglądać. Wiem, że teraz otrzymam, albo nie otrzymam informacji, że system, że coś tam i znowu nikt nie jest winny. Życzę zadowolonych klientów i dobrych pracowników, którzy nie wykonują swojej pracy z łaski.

Ok

Super sklep, duży parking, dobre promocyjne ceny, miła obsługa. Od 5 lat robię tylko tam zakupy.

Zadowolony klient

Bardzo często robię zakupy w tym markecie. Jestem bardzo zadowolony . Zawsze jest bardzo miła obsługa i możliwość zakupu świeżych i dobrej jakości produktów. Co tydzień są nowe super promocje. Najlepszy sklep w mieście.

Jest ok

Duży sklep, dobry towar, fajne promocje duży parking łatwy dojazd wszystko na plus

Zadowolony klient

Jestem stałym klientem Kauflandu, zazwyczaj robię zakupy po pracy można powiedzieć w godzinach szczytu. Z moich obserwacji od strony klienta widzę jak trudno pracuje się z wiecznie niezadowolonymi klientami, czy to na kasach czy na obsłudze. Nie kiedy można zaobserwować brak szacunku wobec pracowników na różnych stanowiskach. Co do sklepu fajne promocje szczególnie w piątek i sobotę zachęcam do zakupów ja jestem zadowolony napewno będę robić zakupy właśnie w Kauflandzie

Super

Jestem zadowolona z zakupów w Kauflandzie cała obsługa wraz z kierownictwem ok nie widzę uchybień róbcie zakupy w Kauflandzie warto. Jedyny zarzut mam do samych klientów nie zachowują zasad nie reagują na prośby a potem wypisują złe opinie o personelu jak im ktoś zwróci uwagę

Zenada

To co tam wyprawiają chyba kierownicy to przechodzi ludzkie pojęcie. Robię często tam zakupy bo mam blisko a poza tym są fajne promocje. Niestety obserwuję nie raz bardzo bulwersujące zachowanie pewnej pani z mięsnego. To prawdopodobnie kierowniczka. Kobitki latają jak w ukropie. Widać na ich twarzach zmęczenie ale nie dziwię się. Za to ta Pani zamiast wejść i im np pomoc. Wydziera się i czasem wyzywała od bezmozgow te kobitki. Byłam również świadkiem jak komentowała do koleżanki że ruszają się jak żółwie a sama stała oparta o paletę. Szkoda mi tych pan bardzo i moim zdaniem nie powinno się tak dziać.

zła organizacja prac kas

Trzy kasy otwarte, a dwa dojścia do kas jak powinnii być obsługiwani klienci czy ktoś ma nadzór nad tym, gdy wszystkich kas jest osiem. Czy w w takim przypadku nie należało uruchomić czwartej kasy,

Super

Witam serdecznie jestem częstym klientem kauflandu bardzo lubię tam robić zakupy, obsługa na ladzie bardzo miła dziewczyny wiecznie uśmiechnięta, chętnie pomogą po informują. Pozdrawiam serdecznie

Żenada

W ostatni poniedziałek (15.06.2020) byłem w markecie Kaufland w Lublinie przy ul. Droga Męczenników Majdanka, gdzie naliczono mi opłatę dodatkową za parking. Fakt nie pobrałem wydruku z parkomatu (pierwsze 2 godz. są bezpłatne) bo wcześniej ze względu na koronawirusa nie trzeba było ich pobierać, a nie wiedziałem że coś się w tym temacie zmieniło .Ponieważ robiłem tam zakupy (posiadam na to dowód - paragon) udałem się do marketu następnego dnia w celu wyjaśnienia tej sprawy. Rozmawiałem z kierownikiem marketu w tej sprawie. Jak się okazało traciłem tylko czas i nerwy, bo kierownik okazał się panem "nic nie mogę"i zaproponowął mi kontakt z infolinią marketu lub napisanie odwołania do firmy APCOA obsługującej parkingi sieci. Na infolinię zadzwoniłem, ale - jak zresztą przypuszczałem - traciłem tylko czas i nerwy bo nic to nie dało. Swoją drogą po co komu taki kontakt ,skoro tam również nic nie mogą. Uważam że takie postępowanie jest zwyczajnym naciąganiem klientów na opłaty dodatkowe, nerwy i stres, skoro nie można wyjaśnić tak banalnej sprawy w jedną minutę ( np. okazując paragon że było się klientem sklepu) . Odsyła się za to klienta do napisania odwołania ( właściwie od czego się tu odwoływać). Wyrążam skrajnie negatywną opinię o zarządzie tej sieci, który nie potrafi stworzyć prostych procedur w celu błyskawicznego wyjśnienia takich spraw, a istnienie pionu obługi klienta (który powinien nośić nazwę dookrślającą "Nic nie możemy" lub "Tracisz czas") jest jedynie pozorowaniem dbałości o zadowolenie klienta. Dodatkowo należy zauważyć, że odsyłanie klienta do napisania odwołania od opłaty za parking, sugeruje winę klienta, że śmiał przyjechać do marketu i nie zapłacić (właściwie nie pobrać bezpłatnego wydruku z parkometru) a ja nie czuję się winny. Krótko mówiąc moja noga postała w tej sieci ostatni raz i każdemu znajomemu będę odradzał robienie tam zakupów. Opłatę dodatkową uiszczę, nie będę się odwoływał z w.w . opisanych powodów (nie czuję się winny) i będą to ostatnie pieniądze jakie sieć kaufland na mnie "zarobiła".

Wielki plus

Na zakupy wybieram przewaznie kauflan lub Biedronke ale wasza firme wyroznia przede wszystkim to ze wszystko na polkach jest poukladane towar w pelni dostepny dla klienta .Obsluga zawsze pomocna I usmiechnieta I nawet jesli sie pomylilam I musialam isc do informacji oddac produkt pani przyjela go bez zadnego problemu naprawde polecam sklep we wrzesni I zycze wszystkim trafic na taki personel na jaki ja trafiam

klient

ostatni raz tam robię zakupy pomoc przy kasach samoobsługowych fatalna opryskliwa i jak ja mogę jej głowę zawracać,z głośników słychać komunikat o dezynfekcji koszy,wózków itp ,kasa samoobsługowa tylko poganiany jest klient z kolejki po odejściu poprzedniego 10 min.obserwacji i zero dezynfekcji tej że kasy i pomoc z wielką łaską.

Brak maseczek u pracownikow

Tyle się mówi o korona wirusie ,tyle o noszeniu maseczek a tu w sklepie panie rozkładające towar bez maseczek , nikt nie zwraca na to uwagę , chodzą pomiędzy klientami i beztrosko się uśmiechają . Jestem tym faktem przerażona

Obsługa na kasach

Witam! Jestem stała klientka Kauflandu,ale coraz bardziej mnie deprymuje pakowanie zakupów,kasjerki kasują jak zwariowane bo ktoś im każe wyrabiać produktywność,ale o klientach nikt nie myśli.Dlaczego w Lidlu nie kasują jak w Kauflandzie przecież to ta sama firma

Odwiedzałeś ostatnio Kaufland?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Oferta

  • hipermarket
  • market
  • sklep spożywczy
  • alkohol
  • owoce i warzywa
  • pieczywo
  • chemia domowa

Podobne firmy w okolicy

Auchan

(3.78 )

Carrefour

(3.66 )

E Leclerc

(3.38 )

Poradnik jakości obsługi

Siła! Moc! Energia! Czyli ranking TOP 8 siłowni

 Chcielibyście zacząć przygodę ze sportem, ale nie wiecie, który klub fitness wybrać? A może szukacie nowego miejsca, by złapać formę na lato? Sprawdźcie ranking TOP 8 siłowni na portalu jakoscobslugi.pl i ruszajcie na trening!

NAJLEPSZA DROGERIA TO....sprawdź najwyżej oceniane drogerie!

Hebe, Rossmann, a może Super-Pharm? Sprawdź, która sieć drogerii jest najlepiej oceniana przez użytkowników portalu jakoscobslugi.pl i dowiedz się, gdzie spotkasz najwyższą jakość obsługi. W naszym rankingu najlepszych drogerii znalazło się 15 firm z branży. Sprawdźmy co dla klientów stanowi kluczowy element wizyty i na co zwaracją uwagę podczas obsługi.Użytkownicy portalu w swoich opiniach najczęściej opisywali wiedzę personelu, jakość kosmetyków i różnorodność asortymentu. Przede wszystkim docenili możliwość skorzystania z profesjonalnej porady pracownika w doborze najlepszych kosmetyków oraz, co jest szczególnie zauważalnie w przypadku marki Yves Rocher, kosmetyki dobrej jakości, z naturalnych składników: „Bardzo dobre kosmetyki, jeśli nie najlepsze, Sklepy są niewielkie, przytulne, pracownicy kompetentni z szeroką wiedzą o asortymencie, który sprzedają.”~DORA_1"Wchodząc do Hebe w Galerii Zielone Wzgórza można zawsze liczyć na wsparcie przesympatycznych pań, które wykazują się ponadrzeciętną znajomością branży kosmetycznej i potrafią profesjonalnie dobrać produkt, do potrzeb klientow"~Klient_XvfG"Zawsze obsługa indywidualna, fachowy dobór kosmetyków."~ Marta_2588Na co więc narzekają klienci drogerii i perfumerii? Zdecydowanie na czas obsługi czyli wydłużające się kolejki oraz oczekiwanie na podejście konsultatnki. Wśród zgłosoznych opinii znalazły się rownież negatywne komentarze dot. zachowania personelu. Oznacza to, że pomimo szerokiej wiedzy nt. branży i oferowanych produktów, pracownicy nie zawsze są uprzejmi i życzliwie nastawieni do klientów:"Konsultantka umie doradzić i tak poprowadzić rozmowę aby zachęcić do szerszych zakupów -dobrze mi się z nią rozmawiało. Minus jest za to, że przez 10 min nikt do mnie nie podszedł i nie zapytał o pomoc."~Klient_0Mf5"Poprosiłam żeby „Pani” podała mi paletkę cieni ponieważ, miały je schowane. Dziewczyny obrażone ze przeszkodziłam im w rozmowie, po czym ta jedna która dała mi paletkę, zaczęła mnie przedrzeźniać i nazywać „kochaniutką”.~Klient_JNEQ"W mojej opinii na zmianach jest za mało Pracowników, których można poprosić o pomoc, odbija się to również na długości kolejek, które tworzą się najczęściej w godzinach popołudniowo - wieczornych. Na stanowiskach kosmetków kolorych często panuje nieporządek, a produkty pozostają pootwierane przez Klientów."~mg092Zgadzasz się z tym rankingiem czy może uważasz, że niektóre firmy powinny zamienić się miejscami? Dodaj opinie i oceń drogerie, w których robisz zakupy! DODAJ OPINIĘ Zobacz jak branża beauty została oceniona w 2019 i jaki uzyskała poziom zadowolenia klientów! Raport z badania satysfakcji konsumentów z 2019 roku znajdziesz tutaj

Szukasz najlepszego fryzjera w mieście? Sprawdź nasz RANKING!

Jak łatwo znaleźć fryzjera, który spełni wszystkie nasze (i naszych włosów) wymagania? Korzystając z porad innych klientów! Sprawdź, który salon ma najlepszych specjalistów, używa dobrej jakości kosmetyków i dba o komfort klientów? Przedstawiamy rankig 5 najlepiej ocenianych salonów fryzjerskich na portalu jakoscobslugi.pl.

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem