Jakość Obsługi

Kaufland

( 3.68 )

Kaufland to niemieckie przedsiębiorstwo handlowe. Pierwszy sklep został założony w 1984 roku w Niemczech. Jako kluczową wartość przedsiębiorstwo określa zadowolenie klientów z zakupów. Satysfakcja klientów oraz ich chęć powrotu do sklepu jest realizowane przez zapał do pracy pracowników. W sklep posiada marki własne z działów bio, Classic, Classic baby, Classic bez laktozy, K-take it veggie oraz urządzenia elektryczne SWITCH ON. Przedsiębiorstwo angażuje się w zapobieganie marnotrawieniu żywności współpracując z Fundacją Polskich Banków Żywności.

Opinie (8142)

Supermarket

Polecam dlatego 5 gwiazdek

Super

Dużo towaru, sklep czysty, dobrze zaopatrzony, miła obsługa, polecam

Miło i przyjemnie

Polecam, klimatyzowane pomieszczenia duży wybór asortymentu

Długie kolejki.

Jest za mało personelu, jak na taką ilość klientów. Czeka się długo w kolejce do stoiska z wędlinami, a potem jeszcze dłużej w kolejce do kasy. Obsługa jest miła, ale niewystarczająca.

Miła obsługa

Karta peybeck na początku i promocje z półek wchodzą, ważymy towar a nie kasjerki muszą biegać i ważyć

Na 5 kę

A nawet na 6 kę za duży parking

Lubię to

Lubię ten sklep i zakupy, zawsze dużo ludzi, widocznie inni też lubią, polecam

Super

Promocje z Kartą Payback, polecam zarejestrować wtedy wszystko wejdzie

Super, mega polecam!

Świetna obsługa. Bardzo dbają o klienta. Duży wybór i co najważniejsze wszystkie produkty świeże!

Obsługa klienta

15.06.2021 po godz 14 robiłam zakupy. Chciałam kupić proszek do prania Wizir w promocyjnej cenie. W kasie okazało się że opakowanie proszku który wybrałam nie podlega promocji. Nadmieniam że wszystkie opakowania stały na jednej półce pod jedną ceną tą z promocji. Na moje uwagi kasjerka powiedziała że za najniższą krajową to on pracuje tylko na kasie, a jak się nie podoba to mogę zmienić sklep.

Fajny supermarket, ale te kolejki...

Supermarket z fajnym parkingiem, w sklepie panował porządek. Od razu widać ze każdy pracownik jest odpowiedzialny za każdy dział w sklepie i za to duży plus. Nie było problemu z odnalezieniem cen przy produktach, ponadto duże czytelne ceny. Jako plus lada mięsno-serowa. Duży wybór asortymentu w dość wygórowanych cenach. Jak na tak duży sklep cztery kasy to za mało, miałem wrażenie ze kolejka jest do połowy sklepu...

Lekceważenie klientów

Dotyczy lekceważenia klientów - w najbardziej obleganych godzinach czynna 1 kasa, kasjerka dzwoni po kogoś z obsługi do drugiej kasy - nikt nie reaguje.(kas jest 6) Zakupy trwają 3 minuty a oczekiwanie w kolejce 25 minut.(w kolejce około 20 osób) Jest to śmieszne - obsługa klienta i rozładowanie kolejki powinno być priorytetem a sprzątanie na sklepie , rozkładanie towaru i flirtowanie z ochroniarzem w dalszej kolejności.

Bardzo duży minus!!!!- Promocje

Bardzo duży minus!!!! kolejny raz dałam się naciąć na pseudo promocje!!!! Robią promocje czegoś cena jest przy całości ale co małym drukiem wybrane smaki....okay ....tyle, że na półce dawno nie ma tych smaków ... a cena wyraźnie umieszczono....np. deserki Bobovita ....przy kasie promocja nie naliczona....bo co Bobovita rożne smaki owszem...ale nie to owoce z warzywami których tubek dawno nie ma!!!a cena normalnie przy tubkach z samymi owocami...to jakieś nieporozumienie!!!!!! raczej jestem z tych co uważnie się wczytuje w promocje...itd. ale nie raz na 10x nabiorę się... bardzo nie fair!!!

Obsługa na 5 kę

Miła i uprzejmą obsługa klienta

Najlepszy

Uwielbiam Kaufland, dobre ceny duży parking

Nie uprzejma obsługa

Moja opinia dotyczy Pani sprzedawczyni, która była bardzo nieuprzejma dla mnie i męża - chyba dlatego, że dużo kupowaliśmy? Nie usłyszeliśmy nawet słowa dziękuję/do widzenia/cokolwiek. Nie polecam

Opinia

Przemiła obsługa, pełen wybór w asortymencie. Duży plus to kasy samoobsługowe. Zawsze świeże i dobre pieczywo.

Brak kultury i wychowania

Jestem stałą klientka Kauflandu mieszczącego się w Gorzowie wielkopolskim przy ul. Matejki.codziennie robię w tym sklepie zakupy.Do tej pory nie miałam żadnych zastrzeżeń jeżeli chodzi o obsługę na stoisku mięsnym aż do dnia dzisiejszego. Z samego rana robiąc zakupy usłyszałam krzyki chcąc sprawdzić czy coś się stało zauważyłam iż Pan który obsługuje na stoisku w sposób wulgarny i implusywny z agresją odnosił sie do Pani która pracuje razem z nim..Przez moment miałam wrażenie że dojdzie do ręko czynów ze strony tego Pana. Było słychać jak ekspedientka próbuje go uspokoić A on wrzeszczal coraz bardziej. Jak dla mnie jako klientki takie zachowanie jest niedopuszczalne i karygodne mam nadzieję że zostaną wyciągnięte konsekwencję wobec tego Pana. Osoba pracująca w handlu powinna być kulturalna i przede wszystkim odnosić się z szacunkiem A to co dziś zastalam robiac zakupy to szczyt bezczelności i prostoty przez takiego pracownika odechciało mi się tam chodzić.

Odwiedzałeś ostatnio Kaufland?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Oferta

  • hipermarket
  • market
  • sklep spożywczy
  • alkohol
  • owoce i warzywa
  • pieczywo
  • chemia domowa

Podobne firmy w okolicy

Auchan

(3.73 )

Carrefour

(3.10 )

E.Leclerc

(3.19 )

Poradnik jakości obsługi

Sprawdź RANKING najlepszych stacji paliw!

Stację paliw wybieramy nieprzypadkowo. Decdujemy się na tę, która ma najlepszą cenę w stosunku do jakości paliwa, nieduże kolejki lub uprzejmą obsługę. Nie zawsze wybieramy tę po trasie i nie zawsze najtańszą. Wolimy przejechać kilka kilometrów więcej, ale mieć pewność że dobrze wydamy pieniądze. Zwłaszcza teraz, gdy cena paliwa niesamowicie podskoczyła. Jakie stacje wybierają nasi użytkownicy? Klient ze Złotoryi wybiera stację ORLEN przy Legnickiej, chociaż jak sam przyznaje, ceny są tam nie najniższe:"Ceny za paliwo są obecnie bardzo wysokie, jednak obsługa stacji jest całkiem sprawna i miła. Jedzenie na stacji dobre, wybór spory." ~DatiMZ kolei Klient z Leszna poleca LOTOS, ze względu na personel i panującą tam atmosferę:„Wizytę na stacji oceniam pozytywnie ze względu na miłą i sympatyczną obsługę oraz na zaangażowanie personelu w zaspokojenie potrzeb klienta. Podczas wizyty wszystkie standardy obsługi zostały zachowane. Polecam tę stację.” ~ Klient_nDVLNieco gorsze zdanie o odwiedzanej stacji ma Klientka z dolnego śląska. Odwiedza różne stacje pod szyldem Pieprzyk i nie czuje się usatysfakcjonowana:„Kiedyś było OK, ostatnio coś jest nie tak, po tym jak u nich zatankuję, więc przestałam, bo mi szkoda samochodu.” ~DORA_1 Sprawdź nasz ranking stacji paliw, stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl!

Gdzie czujemy się bezpiecznie? Przedstawiamy RANKING firm ubezpieczeniowych!

Wybór ubezpieczyciela to zawsze trudna decyzja. Niezależnie czy ubezpieczamy samochód, mieszkanie czy własne życie, pozostają w głowie te same pytania: „Wybrać droższe i bogatsze czy tańsze, licząc że się nie przyda?; Czy ta firma jest wiarygodna?; Ubezpieczać się? Przecież jestem zdrowy!”. Brzmi znajomo? Nie tylko Ty wahasz się przy decyzji o wyborze firmy ubezpieczeniowej! Skorzystaj zatem z opinii naszych użytkowników! Pozytywne oceny wystawia między innymi klient ERGO Hestii, który bardzo poleca usługi tego ubezpieczyciela:„Świetny ubezpieczyciel. Pomoc na najwyższym poziomie. Szybkie i profesjonalne działanie. Wszystko dostosowane do naszych potrzeb. Zdecydowanie polecam!” ~ Klient_6DQQ Z równie miłym komentarzem spotkała się firma Link4. Klientka jest bardzo zadowolona z obsługi!„Od kilku lat zaczęłam korzystać z usług tej firmy, ponieważ zawsze traktują mnie wyjątkowo dobrze. Czuję się zaopiekowana pod każdym względem. Firma uczciwie i z zaangażowaniem traktuje i nowych i stałych klientów i tym bardzo zyskuje.” ~Ana_465 Mniej zadowolony jest zaś klient WARTY. Skarży się, ze nie otrzymał należytej pomocy:„Nie polecam. Jak autem się zakopałem w śniegu to odmówiono mi pomocy. Zmieniłem na innego ubezpieczyciela.” ~ Piotr_1169 Pomogliśmy Ci w wyborze? Jeszcze nie? Sprawdź w takim razie ranking, stworzony na podstawie ocen naszych użytkowników!

Ranking najlepszych usług abonamentowych! Gdzie wykupić pakiet na TV lub Internet?

W dzisiejszyc czasach, gdy wiele rzeczy załatwiamy z domu, stały dostęp do Internetu jest niezbędny. Pracujemy zdalnie, uczymy się, przesyłamy dokumenty do urzędu. Przerwy w dostawie Internetu i ciągłe prace na sieci mogą bardzo utrudnić nam sprawne funkcjonowanie i wyprowadzić z równowagi nie tylko nas, ale i naszych współpracowników, którzy nie mają z nami kontaktu. A gdyby dodać do tego jeszcze brak zasięgu? Koszmar!Po pracy chcesz włączyć telewizję, obejrzeć ulubiony serial, a tam... brak połączenia. Dostęp wraca w ostatnich minutach serialu! I nie dowiesz się dlaczego główny bohater wylądował w wiezieniu, a jego brat jest ścigany przez uzbrojonych facetów! Na szczęście nie wszystkie firmy gwarantują swoim klientom takie przygody. Część klientów jest zadowolona z wyboru dostawcy."Bardzo rzetelna i uprzejma obsługa. Po wizycie w salonie wiedziałam dokładnie, czego chcę. Zostałam wysłuchana i doinformowana na każdy temat"  - Klientka T-Mobile z Poznania."Stabilne łącze internetowe, a przede wszystkim możliwość zakupu samego internetu, bez niepotrzebnych pakietów. W razie awarii szybki serwis i skuteczna pomoc online" - Klient UPC z Wrocławia."Po połączeniu z konsultantem otrzymałam konkretne i szybkie odpowiedzi na wszystkie moje pytania, kiedy mogę zawrzeć umowę, jakie warunki, kiedy zostanie podłączenie do sieci. W dodatku pan był uprzejmy i miły" - Klientka Netii z Łodzi.Wśród naszych użytkoników znajdzie się także parę niezadowolonych klientów. Głównie krytykowane są ceny usług i ich słabe dopasowanie do klienta oraz brak kontaktu z infolinią. "Brak dostępu do światłowodu, który zwiększa szybkość i jakość internetu.Dlugotrwałe oczekiwanie w przypadku zgłoszenia awarii to kolejny minus" - komentuje Klientka Orange z Katowic."W czasach ostatniego kryzysu jaki wybuchł w naszym kraju, firma nie poradziła sobie zbyt dobrze. Internet bardzo wolno chodził i chodzi do tej pory. Doszło także do niedotrzymania warunków umowy, ponieważ prędkość internetu bywa bardzo często wolniejsza o kilkanaście razy niż powinna być. Na pewno nie jest to firma, która zasługuje na jakiekolwiek wyróżnienie." - dodaje Klient firmy Multimedia Polska. Przedstawiamy Wam ranking najlepszych dostawców usług abonamentowych: TV/Internet/telefon.    

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem