Urząd Skarbowy Poznań-Jeżyce

( 4.67 )

Opinie (3)

W urzędzie skarbowym w gnieżnie jest przestronna

W urzędzie skarbowym w gnieżnie jest przestronna, nowocześnie urządzona sala obsługi . a biurkiem pracuje uprzejma, kompetentna kadra pracownicza, która na każde zadane pytanie zna odpowiedz , na tej samej sali jest odział banku w którym zaraz można uregulować należności. Nie ma tam kolejek. Przed budynkiem jest duży parking

Wybrałam się do Urzędu Skarbowego aby dopełnić formalności

Wybrałam się do Urzędu Skarbowego aby dopełnić formalności związanych z opłaceniem podatku. Kiedy byłam tam kilka dni wcześniej okazało się że kolejka do okienka w którym miałam załatwić sprawę była tak duża że zdecydowałam się wziąć druki. Do urzędu weszłam z myślą o tym że w kolejce spędzę ok. godziny. Bardzo się zdziwiłam kiedy okazało się że przede mną w kolejce były tylko 2 osoby. Pani obsługująca petentów była bardzo miła. Z uśmiechem odpowiadała na pytania osób, które obsługiwała. Kiedy nadeszła moja kolej podeszłam i powiedziałam że mam wypełniony druk jednak nie jestem pewna czy wszystko uzupełniłam. Usłyszałam że pani to zaraz sprawdzi i jakby coś było nie tak to poprawimy albo dopiszemy. Cała obsługa przy tym okienku trwała ok 2 minut. Dłużej stałam w kolejce do kasy. Kiedy powróciłam do pierwszego okienka, pani z uśmiechem podała mi dokumenty i potwierdziła opłacenie podatku. Była miła i uprzejma, do tego bardzo szybko obsługiwała petentów. Nie pierwszy raz załatwiałam sprawy w tym właśnie urzędzie. Pierwszy jednak raz miło wspominam wizytę. Takich ludzi jak ta pani powinno się nagradzać i dbać o nich. Sprawę załatwiłam w 15 minut co mnie bardzo miło zaskoczyło. Mam nadzieję że idą nowe lepsze czasy w temacie obsługi petentów w tym urzędzie.

Po wejściu do US skierowałam się do wolnego stanowiska

Po wejściu do US skierowałam się do wolnego stanowiska obsługi petenta, aby oddać rozliczenie roczne. Urzędniczka jako pierwsza powitała mnie, co było milym zaskoczeniem. Strój tej osoby był jak najbardziej odpowiedni do zajmowanego przez nią stanowiska.Oddałam PITa który został przy mnie dokładnie sprawdzony i bezproblemowo wprowadzony do systemu. Pani obslugująca mnie z uśmiechem odpowiedziała na moje pożegnanie. Dyskomfort sprawiła mi ponująca w owym Urzedzie wysoka temperatura,było duszno i nieprzyjemnie więci niewyobrażam sobie czekania w długiej kolejce. Zwróciłam również uwagę na małą liczbę miejsc siedzących. Urząd był jasny, panował w nim ład i porządek. Spędziłam tam około 13min.

Odwiedzałeś ostatnio Urząd Skarbowy Poznań-Jeżyce?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Powiatowy Urząd Pracy w Bytomiu

(0.51 )

Urząd Gminy i Miasta Wronki

(5.00 )

Urząd Skarbowy Sopot

(2.26 )

Poradnik jakości obsługi

Sprawdź RANKING najlepszych stacji paliw!

Stację paliw wybieramy nieprzypadkowo. Decdujemy się na tę, która ma najlepszą cenę w stosunku do jakości paliwa, nieduże kolejki lub uprzejmą obsługę. Nie zawsze wybieramy tę po trasie i nie zawsze najtańszą. Wolimy przejechać kilka kilometrów więcej, ale mieć pewność że dobrze wydamy pieniądze. Zwłaszcza teraz, gdy cena paliwa niesamowicie podskoczyła. Jakie stacje wybierają nasi użytkownicy? Klient ze Złotoryi wybiera stację ORLEN przy Legnickiej, chociaż jak sam przyznaje, ceny są tam nie najniższe:"Ceny za paliwo są obecnie bardzo wysokie, jednak obsługa stacji jest całkiem sprawna i miła. Jedzenie na stacji dobre, wybór spory." ~DatiMZ kolei Klient z Leszna poleca LOTOS, ze względu na personel i panującą tam atmosferę:„Wizytę na stacji oceniam pozytywnie ze względu na miłą i sympatyczną obsługę oraz na zaangażowanie personelu w zaspokojenie potrzeb klienta. Podczas wizyty wszystkie standardy obsługi zostały zachowane. Polecam tę stację.” ~ Klient_nDVLNieco gorsze zdanie o odwiedzanej stacji ma Klientka z dolnego śląska. Odwiedza różne stacje pod szyldem Pieprzyk i nie czuje się usatysfakcjonowana:„Kiedyś było OK, ostatnio coś jest nie tak, po tym jak u nich zatankuję, więc przestałam, bo mi szkoda samochodu.” ~DORA_1 Sprawdź nasz ranking stacji paliw, stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl!

Gdzie czujemy się bezpiecznie? Przedstawiamy RANKING firm ubezpieczeniowych!

Wybór ubezpieczyciela to zawsze trudna decyzja. Niezależnie czy ubezpieczamy samochód, mieszkanie czy własne życie, pozostają w głowie te same pytania: „Wybrać droższe i bogatsze czy tańsze, licząc że się nie przyda?; Czy ta firma jest wiarygodna?; Ubezpieczać się? Przecież jestem zdrowy!”. Brzmi znajomo? Nie tylko Ty wahasz się przy decyzji o wyborze firmy ubezpieczeniowej! Skorzystaj zatem z opinii naszych użytkowników! Pozytywne oceny wystawia między innymi klient ERGO Hestii, który bardzo poleca usługi tego ubezpieczyciela:„Świetny ubezpieczyciel. Pomoc na najwyższym poziomie. Szybkie i profesjonalne działanie. Wszystko dostosowane do naszych potrzeb. Zdecydowanie polecam!” ~ Klient_6DQQ Z równie miłym komentarzem spotkała się firma Link4. Klientka jest bardzo zadowolona z obsługi!„Od kilku lat zaczęłam korzystać z usług tej firmy, ponieważ zawsze traktują mnie wyjątkowo dobrze. Czuję się zaopiekowana pod każdym względem. Firma uczciwie i z zaangażowaniem traktuje i nowych i stałych klientów i tym bardzo zyskuje.” ~Ana_465 Mniej zadowolony jest zaś klient WARTY. Skarży się, ze nie otrzymał należytej pomocy:„Nie polecam. Jak autem się zakopałem w śniegu to odmówiono mi pomocy. Zmieniłem na innego ubezpieczyciela.” ~ Piotr_1169 Pomogliśmy Ci w wyborze? Jeszcze nie? Sprawdź w takim razie ranking, stworzony na podstawie ocen naszych użytkowników!

Ranking najlepszych usług abonamentowych! Gdzie wykupić pakiet na TV lub Internet?

W dzisiejszyc czasach, gdy wiele rzeczy załatwiamy z domu, stały dostęp do Internetu jest niezbędny. Pracujemy zdalnie, uczymy się, przesyłamy dokumenty do urzędu. Przerwy w dostawie Internetu i ciągłe prace na sieci mogą bardzo utrudnić nam sprawne funkcjonowanie i wyprowadzić z równowagi nie tylko nas, ale i naszych współpracowników, którzy nie mają z nami kontaktu. A gdyby dodać do tego jeszcze brak zasięgu? Koszmar!Po pracy chcesz włączyć telewizję, obejrzeć ulubiony serial, a tam... brak połączenia. Dostęp wraca w ostatnich minutach serialu! I nie dowiesz się dlaczego główny bohater wylądował w wiezieniu, a jego brat jest ścigany przez uzbrojonych facetów! Na szczęście nie wszystkie firmy gwarantują swoim klientom takie przygody. Część klientów jest zadowolona z wyboru dostawcy."Bardzo rzetelna i uprzejma obsługa. Po wizycie w salonie wiedziałam dokładnie, czego chcę. Zostałam wysłuchana i doinformowana na każdy temat"  - Klientka T-Mobile z Poznania."Stabilne łącze internetowe, a przede wszystkim możliwość zakupu samego internetu, bez niepotrzebnych pakietów. W razie awarii szybki serwis i skuteczna pomoc online" - Klient UPC z Wrocławia."Po połączeniu z konsultantem otrzymałam konkretne i szybkie odpowiedzi na wszystkie moje pytania, kiedy mogę zawrzeć umowę, jakie warunki, kiedy zostanie podłączenie do sieci. W dodatku pan był uprzejmy i miły" - Klientka Netii z Łodzi.Wśród naszych użytkoników znajdzie się także parę niezadowolonych klientów. Głównie krytykowane są ceny usług i ich słabe dopasowanie do klienta oraz brak kontaktu z infolinią. "Brak dostępu do światłowodu, który zwiększa szybkość i jakość internetu.Dlugotrwałe oczekiwanie w przypadku zgłoszenia awarii to kolejny minus" - komentuje Klientka Orange z Katowic."W czasach ostatniego kryzysu jaki wybuchł w naszym kraju, firma nie poradziła sobie zbyt dobrze. Internet bardzo wolno chodził i chodzi do tej pory. Doszło także do niedotrzymania warunków umowy, ponieważ prędkość internetu bywa bardzo często wolniejsza o kilkanaście razy niż powinna być. Na pewno nie jest to firma, która zasługuje na jakiekolwiek wyróżnienie." - dodaje Klient firmy Multimedia Polska. Przedstawiamy Wam ranking najlepszych dostawców usług abonamentowych: TV/Internet/telefon.    

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem