PSB Mrówka

( 3.67 )

PSB Mrówka to samoobsługowe sklepy gdzie można znaleźć produkty dedykowane dla domu i ogrodu. Pierwsze sklepy powstały w 2002 roku, obecnie jest ich 309. Celem sklepów PSB Mrówka jest uzupełnienie oferty sklepów PSB o nowy asortyment. Swoją ofertę firma przygotowuje głównie pod klientów detalicznych. W sklepach można znaleźć nawet do kilkudziesięciu tysięcy produktów niezbędnych do budowy, remontu, wyposażenia i utrzymania domu. PSB Mrówka posiada najliczniejszą sieć sklepów detalicznych w branży w Polsce.

Opinie (1427)

Sklep ok. Co ...

Sklep ok. Co do obsługi można polemizować. Są tam osoby które faktycznie doradzą i chcą pomóc. Ale niestety są też takie powiedzmy w czasie przekwitania , które są nie doinformowane co do asortymentu który sprzedają. A do tego niechętne do sprawdzenia czy faktycznie to co mówią nie mija się z prawdą.

Ku przestrodze dla ...

Ku przestrodze dla przyszłych klientów - zamawiałam komplet drzwi wśród których do jednej pary drzwi był system przesuwny. Przy montażu okazało się że brakuje szyny w owym systemie. Udaliśmy się do sklepu ale tam pracownik stwierdził, że zamówienie na pewno było wydane kompletne. Obiecał jednak sprawdzić nagranie z kamery po weekendzie. Jednak żeby dokończyć montaż musieliśmy dokupić druga szynę. Po sprawdzeniu nagrania okazało się, że faktycznie nie wydano nam tej szyny, ale mimo to, nie otrzymaliśmy zwrotu kosztów dokupionej szyny (175 zł). Kazano nam czekać aż ustalą kto zawinił i kto ma nam zwrócić pieniądze. Czekam już drugi tydzień.W głowie się nie mieści, że w tych czasach tak można potraktować klienta. Osobiście czuję się okradziona przez sklep Mrówka Gniezno.

Polecam ten sklep Bardzo ...

Polecam ten sklep Bardzo duży asortyment Pracownicy na wszystkim sie znają i zawsze we wszystkim chetnie pomogą Dobre ceny

Produkty znajdujące się ...

Produkty znajdujące się w sklepie nie są dobrej jakości i nie adekwatne do ceny. Pracownicy nie znajdują się na swoich stanowiskach a wręcz są porozrzucani po hali sprzedażowej. Miałem sytuację gdzie pracownik ochrony ważył artykuły zamocowań i etykietował wcześniej zważony towar nerwowo szukając wzrokiem pracownika działu.

W dniu 06.08.2021 ...

W dniu 06.08.2021 dokonałem zakupu wartości 13.71 o godz.11.25. Pani przy kasie miała duże pretensje że płacę banknotem stuzłotowym, dodając głupi komentarz " skąd się biorą tacy bogaci ludzie " a ona niema drobnych do wydania. Pytam czy to moja wina. To znaczy że po zakupy do Mrówki trzeba przychodzić tylko z drobnymi pieniędzmi.

super

dobrze zaopatrzony sklep budowlany. Nigdy nie zawiodłam się na zakupionych tam produktach. Zawsze znajdę tam co potrzebuje w dobrej cenie.

Super

Obsługa w sklepie Mrówka w Chojnowie podczas ostatnich zakupów była powyżej przeciętnej. Pracownik na sali sprzedaży pomógł bez okazywania zniecierpliwienia; pracownik na stanowisku kasowym skanował towary sprawnie, ale bez pośpiechu, nawiązał ze mną kontakt wzrokowy i uśmiechał się przyjaźnie. Tylko tak dalej!

Idealne miejsce na zakupy budowlane i ogrodowe!

Dobrze znana duża sieć handlowa w końcu pojawiła się w Andrychowie. Niewątpliwym plusem jest lokalizacja marketu w ścisłym centrum miasta, w pobliżu supermarketów Aldi, Kaufland, Biedronka i innych. Atutem jest także duży parking dla klientów bezpośrednio przy markecie. Sklep wyposażony w szeroki asortyment, towar dobrze wyeksponowany i poukładany w przejrzysty sposób. Dzięki dobrem oznaczeniom, klient bez problemu może odnaleźć poszczególne działy (budowlany, dekoracji wnętrz, ogrodniczy itd.). Co ważne - asortyment poukładany w przemyślany sposób, klienci swobodnie mogą poruszać się alejkami i nie potykają się o wyeksponowane towary. Obsługa sklepu bez zarzutu, uśmiechnięta, bardzo pomocna, służąca dobrą radą i pomocą. Ceny nie są z kosmosu, porównywalne do tych w innych marketach czy mniejszych sklepach budowlanych. Polecam w 100%.

Fatalna obsługa

Dnia 19.05 robiłem zakupy w tym sklepie. Gdy udałem się do kasy byłem niemile zaskoczony. Kasjerka, która mnie obsługiwała korzystała z telefonu. Po zeskanowaniu produktu odłożyła go z powrotem na taśmę sklepową (nie przełożyła go na stronę po której dokonuje się płatności przez co zmuszony byłem wrócić po niego sam). Z bardzo niemiłym spojrzeniem podała mi paragon i nie odpowiedziała na ,,do widzenia,,.

Zawiedziona.

W dniu dzisiejszym próbowałam zwrócić towar w postaci gładzi, który pozostał mi z realizacji. Niestety okazało się, że kupujący ma raptem 7 dni na ewentualny zwrot towaru. Rozumiem, to jednakże taka informacja powinna być wywieszona przy kasach, wtedy inaczej planowałoby się zakupy w tym sklepie. Post piszę, aby przestrzec innych kupujących, a także dlatego że może kierownictwo sklepu zdecyduje się na wywieszenie takich informacji na sklepie w widocznych miejscach. P.s. po takiej sytuacji na pewno ograniczę swoje zakupy w tym sklepie do minimum.

Porażka

Niestety porażka kupiłem płyty ażurowe betonowe pełna paletę jeździłem z 5 razy a to już towar jest ale nie ma w komputerze miała być info od kierownika działu budowlanego zapisał nr i słuch po nim zaginął okazało się że są płyty uszkodzone najpierw telefon do firmy tak proszę przywieźć a po przyjeździe okazało się że nie paleta drewniana a gwoździe złote 40 PLN kaucja info dopiero przy odbiorze znowu do kasy zapłać odbierz PORAŻKA a na koniec brak odwagi żeby spojrzeć klientowi w oczy

Bardzo dobrze.

Bardzo dobrze.

zarejestrowany-uzytkownik

zarejestrowany-uzytkownik

29.12.2020
PSB Mrówka Inna forma kontaktu

Odwiedzałeś ostatnio PSB Mrówka?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Bricomarche

(3.11 )

Castorama

(3.94 )

Grupa PSB

(4.13 )

Poradnik jakości obsługi

Z kim wybrać się na urlop? Sprawdź RANKING najlepszych biur podróży!

Po miesiącach cieżkiej pracy i codziennych obowiązków, wszyscy marzymy o urlopie. Chwila odpoczynku i relaksu lub aktywne i ekstremalne przeżycia. Szum nadmorskich fal, albo cudowne krajobrazy górskich miejscowości. A może gwar, ruch i wielkie miasta w stylu Nowego Jorku? Każdy zgodnie z własnymi oczekiwaniami wybiera kierunek podróży. Aby nieco ułatwić wybór oferty Last-Minute, prezentujemy Wam ranking najlepszych (według klientów!) biur podróży!Mamy nadzieję, że pomożemy przyspieszyć proces decyzyjny :)

Sprawdź RANKING najlepszych stacji paliw!

Stację paliw wybieramy nieprzypadkowo. Decdujemy się na tę, która ma najlepszą cenę w stosunku do jakości paliwa, nieduże kolejki lub uprzejmą obsługę. Nie zawsze wybieramy tę po trasie i nie zawsze najtańszą. Wolimy przejechać kilka kilometrów więcej, ale mieć pewność że dobrze wydamy pieniądze. Zwłaszcza teraz, gdy cena paliwa niesamowicie podskoczyła. Jakie stacje wybierają nasi użytkownicy? Klient ze Złotoryi wybiera stację ORLEN przy Legnickiej, chociaż jak sam przyznaje, ceny są tam nie najniższe:"Ceny za paliwo są obecnie bardzo wysokie, jednak obsługa stacji jest całkiem sprawna i miła. Jedzenie na stacji dobre, wybór spory." ~DatiMZ kolei Klient z Leszna poleca LOTOS, ze względu na personel i panującą tam atmosferę:„Wizytę na stacji oceniam pozytywnie ze względu na miłą i sympatyczną obsługę oraz na zaangażowanie personelu w zaspokojenie potrzeb klienta. Podczas wizyty wszystkie standardy obsługi zostały zachowane. Polecam tę stację.” ~ Klient_nDVLNieco gorsze zdanie o odwiedzanej stacji ma Klientka z dolnego śląska. Odwiedza różne stacje pod szyldem Pieprzyk i nie czuje się usatysfakcjonowana:„Kiedyś było OK, ostatnio coś jest nie tak, po tym jak u nich zatankuję, więc przestałam, bo mi szkoda samochodu.” ~DORA_1 Sprawdź nasz ranking stacji paliw, stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl!

Gdzie zrobić zakupy spożywcze? Przedstawiamy RANKING najlepszych marketów spożywczych!

 Sklep spożywczy to jedno z tych miejsc, które odwiedza każdy z nas. Jedni częściej, drudzy rzadziej. Jedne sklepy wizytujemy z przyjemnością, inne zaś z przymusu: bo najbliżej, bo najszybciej. A które sklepy wybieramy najchętniej? Sprawdź poniżej!Wybór miejsca na zakupy spożywcze wydawałby się wyborem prozaicznym. Zawsze jednak kierujemy się pewnymi wytycznymi, dzięki którym wizyta w sklepie może być przyjemniejsza. Jak wynika z badań Polskiego Programu Jakości Obsługi, przeprowadzonych w kwietniu 2021, klienci przy wyborze sklepu spożywczego najczęściej kierują się dostępnym tam asortymentem oraz obowiązującymi cenami. Najmniej istotne jest zaś pochodzenie tych produktów.A jaki wpływ na wybór miejsca, w którym dokonamy zakupu, ma obsługa? W przypadku sklepów spożywczych – przeciętny. Doceniamy pozytywne doznania i miłą obsługę, z większą przyjemnością dokonujemy zakupów w miejscach, gdzie personel jest uśmiechnięty i sprawnie wykonuje obowiązki, a przy tym często dokonujemy większe zakupy oraz decydujemy się na droższe zamienniki, jednak niski poziom jakości obsługi i niekompetentna obsługa nie spowoduje, że całkowicie zrezygnujemy z zakupów, jeśli podoba nam się asortyment w danym sklepie lub ceny produktów. Z opisów respondentów wynika, że musiałaby spotkać ich niezwykle przykra sytuacja ze strony pracowników sklepu, aby całkowicie zrezygnowali z zakupów w danej placówce. Większość z nich zaś zdecydowałoby się na zakupy w innej placówce, tej samej sieci.Istotne zatem jest utrzymywanie odpowiedniego poziomu obsługi, jeśli chcemy powiększać koszyk zakupowy naszych klientów.Które sklepy oceniane są najlepiej? Sprawdź! Wśród najlepiej ocenianych sklepów znalazł się m.in. LIDL, który po raz 12 otrzymał w tym roku tytuł Gwiazdy Jakości Obsługi. W rankingu znajdziemy także innego laureata Gwiazdy, czyli sieć sklepów Kaufland. Klienci tych sklepów doceniają przede wszystkim szeroki wybór produktów oraz sprawną obsługę. „Sklep jest bardzo duży, ma duży wybór produktów z różnych działów, dzięki czemu można w jednym miejscu zrobić zakupy wielobranżowe. […] Cieszę się, że jest tu 6 kas samoobsługowych, przy których można samodzielnie, bez kolejki, skasować swoje zakupy” ~ klientka_7 z Wrocławia„Codziennie robię tam zakupy. Obsługa bardzo miła. Pieczywo zawsze świeże, warzywa i owoce również. Półki pełne towarów. Zawsze znajdę tam to czego potrzebuję” ~ klient_Bj1 z ToruniaSprawdź ranking najlepszych super- i hipermarketów! Nie zgadzasz się z rankingiem? Oceń sklep!

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem