As

( 3.55 )

Opinie (34)

Top market w Sobieniach Jeziorach ma bardzo energiczne i

Top market w Sobieniach Jeziorach ma bardzo energiczne i pomocne ekspedientki na dziale mięsnym. Dzisiaj na tym dziale obsługiwało 5 sprzedawczyń. Pomimo, że kolejka była długa, obsługa szła błyskawicznie. Super, oby tak dalej!

Od lat robię zakupyy spożywcze w tym supermarkecie

Od lat robię zakupyy spożywcze w tym supermarkecie. Jest to mało znana sieć - Franczyzna- działajaca nie w wszstkich miastach Polski. Ceny ma wyższe niż jej konkurenci , typu Biedronka, Tesco , lecz jakość produktów oraz jakośc obsługi Klienta jest niewspólmiernie wyższa niż w pozostałych sieciach.Na szczególna uwagę zasługuja produkty mięsne i wędliny bardzo dobrej jakości. Produkty te są często regionane, polskie bez sztucznych dodatków - co niestety jest częstym zjawiskiem, iż producenci dodaja coraz więcej chemii do wyrobów miesnych. . Obsługa miła , pomocna. Slep czysty, przestronny , porządek na półkach, daty na towarach sprawdzane rzez personel .

Po wejściu do sklepu zostałam przywitana przez uprzejmego

Po wejściu do sklepu zostałam przywitana przez uprzejmego sprzedawcę. Pomieszczenie jest czyste oraz towar jest schludnie poukładany. Kiedy szukałam oferty promocyjnej konkretnie kawy szybko znalazłam osobę do pomocy, która chętnie wskazała mi gdzie leży towar, zaprowadziła mnie do celu. Sprzedawcy są bardzo mili i uśmiechnięci a obowiązki wykonują z wysokim zaangażowaniem. W momencie ustawienia się do kolejki powstał "sznur" klientów, który sprawnie i szybko został obsłużony. Pani przy kasie dopytała o formę płatności oraz zaproponowała dodatkowe produkty. Pozwolono mi na spokojnie spakować zakupy i przy odejściu od kasy zaproszono mnie ponownie na zakupy oraz się ze mną pożegnano. Zdecydowanie polecam ten sklep do zakupów i chętnie odwiedzę go ponownie.

Długie czekanie w kolejce zanim przyjdzie druga osoba na

Długie czekanie w kolejce zanim przyjdzie druga osoba na kasę czym ludzie się niecierpliwią.Obsługa średnia zwłaszcza gdy kasjerki ciągle nie mają drobnych by wydać resztę czuć poirytowanie klienta. Czystość sklepu średnia.

Sklep Pszczółka nr 14

Sklep Pszczółka nr 14, szyld Lewiatan. Dość duży sklep spożywczo-przemysłowy na osiedlu Nowe Miasto. Podczas zakupów w tym sklepie należy uważać na ceny produktów wyłożonych na półkach. Wywieszki cenowe prezentowane na specjalnej listwie nie zawsze odpowiadają rzeczywistej cenie wybijanej przez kasę. Nie wiadomo dlaczego z reguły są wyższe. Przekonałam się o tym w przypadku słodyczy. Na wywieszce cenowej zgadzał się opis produktu, gramatura ale nie cena. W sklepie tym nie ma jednak czytnika cen i klient nie ma możliwości uprzedniego sprawdzenia ceny przed zakupem.

Sklep jest samoobsługowy

Sklep jest samoobsługowy, otwarty w godzinach 7-22 pon-sob w niedzielę 9-18. To bardzo dogodne godziny, uwzględniające potrzeby ludzi pracujących i mogących robić zakupy w godzinach popołudniowo-wieczornych. Duży, wygodny, czysty. Dobrze zaopatrzony, z dobrą ekspozycją towarów i łatwym dostępem do nich. Zdarzają się promocje bardzo atrakcyjne. Generalnie nic dodać nic ująć gdyby nie obsługa... Niewątpliwym plusem jest to, że właściciel zatrudnia osoby w wieku 40, 50+ ale ewidentnie widać, że panie nie miały szkolenia z Obsługi Klienta. Obsługa jest powolna, wynika to ze złej organizacji (krojenie, ważenie, wydawanie towaru). Proporcja w obsłudze - 4 panie wykładają, sprzątają, przynoszą z zaplecza towar, jedna pani obsługuje. Jeżeli w kolejce stoją 2-3 osoby to już wiadomo, że będzie to trwało pół godziny. Do tego głośne komentarze nt. spraw prywatnych, nawoływanie się. Personelu wydaje się jest dużo, ale nie potrafi on szybko reagować w celu rozładowania kolejki (na 5 kas tylko dwie lub jedna są czynne). Dodatkowo nie zawsze znają ofertę i nie wiedzą co sprzedają. Po kilka razy trzeba powtarzać "tak, 20 dag poproszę, nie nie 30 tylko 20".

Sklep duży i bardzo dobrze zaopatrzony

Sklep duży i bardzo dobrze zaopatrzony. Na dziale warzyw i owoców towar bardzo ładnie wyeksponowany i świeży. Pieczywo było ciepłe i świeżo wyjęte z piekarnika. Większość działów była dobrze zaopatrzona i panował porządek na regałach i w lodówkach. Wyjątkiem stanowiły kosze tzw. "no food". W tym dziale znajdowało się bardzo dużo towaru, typu zabawki, drobny sprzęt AGD, ubrania oraz inne akcesoria. Niestety w wielu koszach panował bałagan i ciężko było wyszukać pożądany towar. Od samego wejścia do sklepu moją uwagę przykuła jedna z pracownic, która przez cały mój pobyt w sklepie (ok. 15 min) siedziała na krześle postawionym między regałami i rozmawiała przez telefon. Pozostała część pracowników układała towary na półkach. Na 6 kas była tylko jedna czynna, co spowodowało dużą kolejkę do kasy na ok 10 osób. W trakcie mojego pobytu nie otworzono kolejnej kasy. Będąc przy kasie Kasjerka przywitała się ze mną oraz zapytała czy posiadam kartę lojalnościową, po czym przystąpiła do skanowania zakupów. Na zakończenie wydała mi paragon i pożegnała się.

Obsługa jest na wysokim poziomie

Obsługa jest na wysokim poziomie. W razie problemu ze znalezieniem produktu podeszłam do ekspedientki i pokazała mi, gdzie znajduje się dany produkt odrywając się od swojej wykonywanej w tym samym momencie pracy (wystawianie towaru).

W dniu 01

W dniu 01-09-2016 byłam w sklepie w Centrum Handlowym Ogrody. w sinsey Na sklepie panował porządek, wszystkie ubrania były ładnie weksponowane. Natomiast obsługa taka sobie . pani , która mnie obsługiwała przy kasie Naburmuszona, nieuprzejma, zero uśmiechu.

bardzo mały i ciasny sklep lokalnej sieciówki

bardzo mały i ciasny sklep lokalnej sieciówki. obsługa miła jednak każda z pracownic jest inaczej ubrana. brak u niektórych pracownic plakietek z imionami. na stoisku mięsnym sprzedawczyni miła, kompetentna chętna do pomocy, stara się dokładnie odważyć poproszone porcje. przy kasie kasjerka zlicza produkty jednocześnie rozmawiając przez telefon. proponuje plusa przy zakupie totolotka. paragon wydaje razem z resztą. zwyczajowe "do widzenia"

obsługa bardzo miła

obsługa bardzo miła, pokazano mi produkt jakiego szukałam, przy kasie bardzo miła Pani, wydała resztę wraz z paragonem, sklep prezentuje się dobrze i estetycznie

W trakcie robienia zakupów poprosiłem pracownika sklepu

W trakcie robienia zakupów poprosiłem pracownika sklepu, kobietę w wieku ok 40 lat o wskazanie miejsca, w którym znajdują się karmy dla psów. Pracownica pomimo, że była zajęta wykładaniem towaru, na regały, przerwała pracę i zaprowadziła mnie do stoiska na którym znajdowały się wspomniane artykuły. Kobieta była uprzejma i wyraziła chęć w dalszej pomocy przy trudnościach w zakupach innych produktów.

WitamOdwiedziłam dzisiaj hipermarket i byłam zażenowana

WitamOdwiedziłam dzisiaj hipermarket i byłam zażenowana sytuacja jak wydarzyła się stojąc w kolejce do kasy ,stała za mną pewna pani z dzieckiem na rękach i prosiła mnie czy bym jej nie przepuściła bo miała jedna rzecz,ja tą panią przepuściłam i pani dając produkt kasjerce do skasowania,kasjerka powiedziała że kod nie wchodzi,więc ta klientka spytała grzecznie kasjerki czy niemożne ktoś podać kodu a pani kasjerka z oburzenia powiedziała że to będzie długo trwało zanim ktoś z obsługi znajdzie i dała do zrozumienia żeby nie czekać bo nikt jej tego kodu nie poda i pani z dzieckiem na rękach odeszła jak to się mówi z kwitkiem.Obsługa tej pani kasjerki była straszna,w tym momencie sklep nie sprzedał a klient wyszedł niezadowolony.

Oceniałam sklep biedronka

Oceniałam sklep biedronka, Przed wejściem dokładnie sprawdziłam teren. 10 miejsc parkingowych i 2 miejsca dla niepelnosprawnych. Znajduje się kosz, nie był przepełniony. kilka papierków przed sklepem i nie zamiecione. Gdy weszlam czysto zadbanie. Warzywa i owoce wygladały czysto i swiezo jedynie banany byly otwarte i wygladało to niesmacznie i nieapetycznie. pieczywo ladnie ulozone. mieso ułozone nie za dużo artykułów wieprzowina data waznosci do 4-7.07 a drób 2-8.07 .. Promocje i ceny bardzo dobrze widoczne. Zapytałam jedną ekspedientke o produkt słabowidzący. Zaprowadzila mnie i dokładnie wskazała razem z ceną, była miła i uprzejma. Kiedy stałam w kolejce ilość kas nie była dokładnie adekwatna do ilości klinetów. Ekspedientka przy kasie była miła , bez problemów, powiedziala dzien dobry dziekuje prosze i do zobaczenia i zapraszamy ponownie tak jak trzeba.

Bardzo miła obsługa

Bardzo miła obsługa, personel bardzo pomocny i kompetentny. Pracownicy doprowadzą chętnie klienta do konkretnego towaru. Dostępność produktów. sklep zadbany i czysty. Przy kasie jest odpowiednia ilość kasjerów nie trzeba długo czekać w kolejce, płynność obsługi. Jedyne co rzuciło mi się w oczy to brak koszyków przy wejściu.

Wybrałam się do sklepu As

Wybrałam się do sklepu As, który znajduje się w nowym pasażu handlowym w Choszcznie. W sklepie można było zakupić wszelkiego rodzaju napoje. Ale bardzo mnie pozytwynie zaskoczył sklep, ponieważ są w sprzedaży hot-dogi. Obsługa była miła i szybka. Sklep czysty.

Przy samym wejściu widać

Przy samym wejściu widać, że sklep jest przyjazny dla klienta i jest atmosfera która pozwala w fajnej atmosferze zrobienie zakupów. Personel jest bardzo kompetentny i poinformowany, a jego zachowanie jest bardzo pozytywne. Gorzej jest natomiast z czasem obsługiwania przy kasie, bo często jest czynna tylko jedna kasa a kolejka jest dosyć długa.

Odwiedzałeś ostatnio As?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Krakowski Kredens

(4.10 )

TOP Market

(3.44 )

Max

(4.31 )

Poradnik jakości obsługi

Z kim wybrać się na urlop? Sprawdź RANKING najlepszych biur podróży!

Po miesiącach cieżkiej pracy i codziennych obowiązków, wszyscy marzymy o urlopie. Chwila odpoczynku i relaksu lub aktywne i ekstremalne przeżycia. Szum nadmorskich fal, albo cudowne krajobrazy górskich miejscowości. A może gwar, ruch i wielkie miasta w stylu Nowego Jorku? Każdy zgodnie z własnymi oczekiwaniami wybiera kierunek podróży. Aby nieco ułatwić wybór oferty Last-Minute, prezentujemy Wam ranking najlepszych (według klientów!) biur podróży!Mamy nadzieję, że pomożemy przyspieszyć proces decyzyjny :)

Sprawdź RANKING najlepszych stacji paliw!

Stację paliw wybieramy nieprzypadkowo. Decdujemy się na tę, która ma najlepszą cenę w stosunku do jakości paliwa, nieduże kolejki lub uprzejmą obsługę. Nie zawsze wybieramy tę po trasie i nie zawsze najtańszą. Wolimy przejechać kilka kilometrów więcej, ale mieć pewność że dobrze wydamy pieniądze. Zwłaszcza teraz, gdy cena paliwa niesamowicie podskoczyła. Jakie stacje wybierają nasi użytkownicy? Klient ze Złotoryi wybiera stację ORLEN przy Legnickiej, chociaż jak sam przyznaje, ceny są tam nie najniższe:"Ceny za paliwo są obecnie bardzo wysokie, jednak obsługa stacji jest całkiem sprawna i miła. Jedzenie na stacji dobre, wybór spory." ~DatiMZ kolei Klient z Leszna poleca LOTOS, ze względu na personel i panującą tam atmosferę:„Wizytę na stacji oceniam pozytywnie ze względu na miłą i sympatyczną obsługę oraz na zaangażowanie personelu w zaspokojenie potrzeb klienta. Podczas wizyty wszystkie standardy obsługi zostały zachowane. Polecam tę stację.” ~ Klient_nDVLNieco gorsze zdanie o odwiedzanej stacji ma Klientka z dolnego śląska. Odwiedza różne stacje pod szyldem Pieprzyk i nie czuje się usatysfakcjonowana:„Kiedyś było OK, ostatnio coś jest nie tak, po tym jak u nich zatankuję, więc przestałam, bo mi szkoda samochodu.” ~DORA_1 Sprawdź nasz ranking stacji paliw, stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl!

Gdzie zrobić zakupy spożywcze? Przedstawiamy RANKING najlepszych marketów spożywczych!

 Sklep spożywczy to jedno z tych miejsc, które odwiedza każdy z nas. Jedni częściej, drudzy rzadziej. Jedne sklepy wizytujemy z przyjemnością, inne zaś z przymusu: bo najbliżej, bo najszybciej. A które sklepy wybieramy najchętniej? Sprawdź poniżej!Wybór miejsca na zakupy spożywcze wydawałby się wyborem prozaicznym. Zawsze jednak kierujemy się pewnymi wytycznymi, dzięki którym wizyta w sklepie może być przyjemniejsza. Jak wynika z badań Polskiego Programu Jakości Obsługi, przeprowadzonych w kwietniu 2021, klienci przy wyborze sklepu spożywczego najczęściej kierują się dostępnym tam asortymentem oraz obowiązującymi cenami. Najmniej istotne jest zaś pochodzenie tych produktów.A jaki wpływ na wybór miejsca, w którym dokonamy zakupu, ma obsługa? W przypadku sklepów spożywczych – przeciętny. Doceniamy pozytywne doznania i miłą obsługę, z większą przyjemnością dokonujemy zakupów w miejscach, gdzie personel jest uśmiechnięty i sprawnie wykonuje obowiązki, a przy tym często dokonujemy większe zakupy oraz decydujemy się na droższe zamienniki, jednak niski poziom jakości obsługi i niekompetentna obsługa nie spowoduje, że całkowicie zrezygnujemy z zakupów, jeśli podoba nam się asortyment w danym sklepie lub ceny produktów. Z opisów respondentów wynika, że musiałaby spotkać ich niezwykle przykra sytuacja ze strony pracowników sklepu, aby całkowicie zrezygnowali z zakupów w danej placówce. Większość z nich zaś zdecydowałoby się na zakupy w innej placówce, tej samej sieci.Istotne zatem jest utrzymywanie odpowiedniego poziomu obsługi, jeśli chcemy powiększać koszyk zakupowy naszych klientów.Które sklepy oceniane są najlepiej? Sprawdź! Wśród najlepiej ocenianych sklepów znalazł się m.in. LIDL, który po raz 12 otrzymał w tym roku tytuł Gwiazdy Jakości Obsługi. W rankingu znajdziemy także innego laureata Gwiazdy, czyli sieć sklepów Kaufland. Klienci tych sklepów doceniają przede wszystkim szeroki wybór produktów oraz sprawną obsługę. „Sklep jest bardzo duży, ma duży wybór produktów z różnych działów, dzięki czemu można w jednym miejscu zrobić zakupy wielobranżowe. […] Cieszę się, że jest tu 6 kas samoobsługowych, przy których można samodzielnie, bez kolejki, skasować swoje zakupy” ~ klientka_7 z Wrocławia„Codziennie robię tam zakupy. Obsługa bardzo miła. Pieczywo zawsze świeże, warzywa i owoce również. Półki pełne towarów. Zawsze znajdę tam to czego potrzebuję” ~ klient_Bj1 z ToruniaSprawdź ranking najlepszych super- i hipermarketów! Nie zgadzasz się z rankingiem? Oceń sklep!

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem