Carrefour Express

( 3.05 )

Opinie (962)

Przyjaciele na osiedlu

Placówka jest typowo osiedlowym sklepem, pomimo to ma dosyć spore rozmiary i bardzo dobry asortyment. Wydaje mi się, że ceny są nieco wyższe, ale przy zakupach na już nie są zaporowe. Obsługa jest bardzo miła w stosunku do siebie nawzajem jak i do klientów. Brakuje tutaj wszechobcenych hot-dogów, ale za to jest duży wybór alkoholi (wino, kraftowe piwo, wysokoprocentowe). Pomimo osiedlowego charakteru sklep posiada dużo dobry wybór artykułów ze zdrową żywnością.

Żenada.

Nie daje 5 gwiazdek po tym jak przemiła pani Manager sklepu, pani Natalia nie chciała przyjąć butelek zwrotnych po piwie w czasie epidemii ... To jest jawna dyskryminacja stwierdziła że w tym czasie nie przyjmują butelek i mogę nawet pisać skargę do pani Dyrektor, ponadto nie polecam sklepu ze względu na złe ceny na regałach które są bardzo rzadko aktualizowane.

mały wybór produktów

W sklepie szybko można zrobić zakupy jednak jest mało produktów z kategorii owoce i warzywa. Moim zdaniem jest to bardzo duży minus.

Poor customer service/hygiene

While this store offers all the essentials it is not nice when staff are unhappy at the check out and have offensive body odor. Many times in the evening when I duck into pick up a few items I have to deal with the same person on the check out who smells. This is an experience I don’t want to have when shopping. I have changed my shopping habits now and only shop weekly to avoid this kind of experience. Overall the staff don’t seem happy to be working there and some watch YouTube whilst serving.

Poor customer service/hygiene

While this store offers all the essentials it is not nice when staff are unhappy at the check out and have offensive body odor. Many times in the evening when I duck into pick up a few items I have to deal with the same person on the check out who smells. This is an experience I don’t want to have when shopping. I have changed my shopping habits now and only shop weekly to avoid this kind of experience. Overall the staff don’t seem happy to be working there and some watch YouTube whilst serving.

Dobre miejsce na szybkie zakupy

Bardzo miła Pani sprzedająca, życzliwa i uśmiechnięta. Duży asortyment jak na tak mały sklep, przyjemna atmosfera. Minusem jest to, że często są dosyć długie kolejki jak na tak mała przestrzeń. Nie ma ich kiedy pracują dwie kasjerki.

Czyne dwie kasy

Duży wybór artykułów spożywczych praktycznie prawie wszystko można kupić dwie kasy czyne szybka obsługa pracownicy dobrze zorientowani

Świetnie !

Jeden z najdłużej czynnych sklepów w okolicy. Obsługa jest na wysokim poziomie. Obsługuje mnie zazwyczaj starszy pan, prawdopodobnie właściciel. Jest ciągle uśmiechnięty i pogodny. Dopiero od niedawna została wprowadzona możliwość płacenia kartą, co jest wielkim dla mnie pozytywem. Towar równomiernie rozłożony, nigdy niczego nie brakowało na półkach.

Kiedy muszę, wtedy korzystam z Carrefour'a Express

Niestety jest dosyć drogo i brakuje wielu produktów. Ceny różnych produktów są sporo droższe niż u konkurencji. Obsługa też jest bardzo różna - od bardzo miłej do fatalnej. Pani na dziale mięso i sery na ul Grójeckiej 34 w Warszawie często zachowuje się, jakby była tam za karę. Dużo do poprawienia. Na plus, że jest to sklep 24h, więc w razie nagłej potrzeby można zrobić jakiś szybki zakup.

Jeden z lepszych małych sklepów

Szeroki asortyment na małej powierzchni to duży plus tego sklepu. Minusem mogą być ceny, podbite nieco lokalizacją przy rynku Nowego Miasta. Obsługa zawsze szybka i bezproblemowa. Jestem zadowolony z wizyt w tym sklepie.

Drogie artykuły

Witam Moja opinia dotycząca Carrefour Express ul. Światowida: - duży miszmasz w artykułach - ceny znacznie różniące się od tych samych artykułów w pobliskach sklepach ( wyższe) - dostępne różne zagraniszczne artykuly (marki znanych np. słodyczy za granicą )

Między regałami były brudne podłogi lub

Między regałami były brudne podłogi lub rozsypany cukier. Pani zajmująca się układaniem towaru potrafiła mi wskazać miejsce znajdowania się produktu, którego szukałem. Jeżeli chodzi o obsługę przy kasie była ona bardzo długa, mało kas otwartych, a pani kasjerka miała dużo problemów z obsługą urządzenia.

Sklep wygląda bardzo schludnie

Sklep wygląda bardzo schludnie, jest ładnie wysprzątany. Podoba mi się ilość asortymentu i jego zróżnicowanie. Mogłam kupić tam nawet orientalne produkty w miarę przystępnej cenie. Dobre jest tez rozmieszczenie produktów w tematyczny sposób.Rozczarował mnie brak zainteresowania klientem ze strony personelu. Szukałam bardzo długo błądząc po całym sklepie sosu sojowego, ale chociaż przechodziłam obok pracownika obsługi, nie zwrócił na mnie uwagi i nie zaproponował pomocy. Sama postanowiłam więc zapytać dwóch pań za stoiskiem z mięsem. Jedna z nich obrażonym, nieco zmęczonym i zobojętniałym tonem powiedziała: "ostatnia alejka i po prawej stronie na samej górze". No tak, ale co oznacza zwrot: "ostatnia alejka"? Z której strony ostatnia? Dlaczego ta pani jest dla mnie taka niemiła? Na szczęście druga pani obok wyszła naprzeciw mojej niewiedzy i konkretnie pokazała, o które chodzi miejsce. Ona była bardzo miła, uśmiechnięta i wyrozumiała dla nieznającego miejsca klienta.Wadą była dla mnie bardzo długa kolejka. Były czynne dwie kasy, a widziałam, że w sumie jest ich trzy. Zdziwiło mnie, że podczas tak dużego ruchu nie otworzono ich wszystkich.Ogólnie sklep oceniam dobrze, bogaty asortyment, dobrze poinformowana obsługa i niewysokie ceny, przyciągają naprawdę mnóstwo osób. Ja również na pewno tam wrócę. Popracować trzeba jednak nad lepszą organizacją pracy kas i milszą, gotową do pomocy i zauważającą jej konieczność obsługą wszystkich pracowników.

Sklep sprawia wrażenie niechlujnego

Sklep sprawia wrażenie niechlujnego. Na półkach brak odpowiednich oznaczeń cenowych. Jako klientka właściwie, że połową rzeczy, które miałam zamiar kupić musiałam udać się do czytnika. Pod niektórymi z produktów cenówka wskazywała zupełnie inny towar. Brak obsługi na stanowisku mięsnym również wprowadzał w konsternację, tym bardziej, że na sklepie nie odnalazłam wolnego pracownika, którego można byłoby poprosić o obsługę. ( poza osobami obsługującymi kasy ) Pani obsługująca kasę miła i raczej uśmiechnięta, więc sedno tkwi raczej w kiepskiej organizacji w sklepie.

Odwiedzałeś ostatnio Carrefour Express?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Albert

(4.75 )

Biedronka

(3.33 )

Billa

(2.50 )

Poradnik jakości obsługi

Siła! Moc! Energia! Czyli ranking TOP 8 siłowni

 Chcielibyście zacząć przygodę ze sportem, ale nie wiecie, który klub fitness wybrać? A może szukacie nowego miejsca, by złapać formę na lato? Sprawdźcie ranking TOP 8 siłowni na portalu jakoscobslugi.pl i ruszajcie na trening!

NAJLEPSZA DROGERIA TO....sprawdź najwyżej oceniane drogerie!

Hebe, Rossmann, a może Super-Pharm? Sprawdź, która sieć drogerii jest najlepiej oceniana przez użytkowników portalu jakoscobslugi.pl i dowiedz się, gdzie spotkasz najwyższą jakość obsługi. W naszym rankingu najlepszych drogerii znalazło się 15 firm z branży. Sprawdźmy co dla klientów stanowi kluczowy element wizyty i na co zwaracją uwagę podczas obsługi.Użytkownicy portalu w swoich opiniach najczęściej opisywali wiedzę personelu, jakość kosmetyków i różnorodność asortymentu. Przede wszystkim docenili możliwość skorzystania z profesjonalnej porady pracownika w doborze najlepszych kosmetyków oraz, co jest szczególnie zauważalnie w przypadku marki Yves Rocher, kosmetyki dobrej jakości, z naturalnych składników: „Bardzo dobre kosmetyki, jeśli nie najlepsze, Sklepy są niewielkie, przytulne, pracownicy kompetentni z szeroką wiedzą o asortymencie, który sprzedają.”~DORA_1"Wchodząc do Hebe w Galerii Zielone Wzgórza można zawsze liczyć na wsparcie przesympatycznych pań, które wykazują się ponadrzeciętną znajomością branży kosmetycznej i potrafią profesjonalnie dobrać produkt, do potrzeb klientow"~Klient_XvfG"Zawsze obsługa indywidualna, fachowy dobór kosmetyków."~ Marta_2588Na co więc narzekają klienci drogerii i perfumerii? Zdecydowanie na czas obsługi czyli wydłużające się kolejki oraz oczekiwanie na podejście konsultatnki. Wśród zgłosoznych opinii znalazły się rownież negatywne komentarze dot. zachowania personelu. Oznacza to, że pomimo szerokiej wiedzy nt. branży i oferowanych produktów, pracownicy nie zawsze są uprzejmi i życzliwie nastawieni do klientów:"Konsultantka umie doradzić i tak poprowadzić rozmowę aby zachęcić do szerszych zakupów -dobrze mi się z nią rozmawiało. Minus jest za to, że przez 10 min nikt do mnie nie podszedł i nie zapytał o pomoc."~Klient_0Mf5"Poprosiłam żeby „Pani” podała mi paletkę cieni ponieważ, miały je schowane. Dziewczyny obrażone ze przeszkodziłam im w rozmowie, po czym ta jedna która dała mi paletkę, zaczęła mnie przedrzeźniać i nazywać „kochaniutką”.~Klient_JNEQ"W mojej opinii na zmianach jest za mało Pracowników, których można poprosić o pomoc, odbija się to również na długości kolejek, które tworzą się najczęściej w godzinach popołudniowo - wieczornych. Na stanowiskach kosmetków kolorych często panuje nieporządek, a produkty pozostają pootwierane przez Klientów."~mg092Zgadzasz się z tym rankingiem czy może uważasz, że niektóre firmy powinny zamienić się miejscami? Dodaj opinie i oceń drogerie, w których robisz zakupy! DODAJ OPINIĘ Zobacz jak branża beauty została oceniona w 2019 i jaki uzyskała poziom zadowolenia klientów! Raport z badania satysfakcji konsumentów z 2019 roku znajdziesz tutaj

Szukasz najlepszego fryzjera w mieście? Sprawdź nasz RANKING!

Jak łatwo znaleźć fryzjera, który spełni wszystkie nasze (i naszych włosów) wymagania? Korzystając z porad innych klientów! Sprawdź, który salon ma najlepszych specjalistów, używa dobrej jakości kosmetyków i dba o komfort klientów? Przedstawiamy rankig 5 najlepiej ocenianych salonów fryzjerskich na portalu jakoscobslugi.pl.

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem