Carrefour Express

( 2.77 )

Opinie (964)

Ruska Mafia???

Czegoś takiego dawno nie widziałam, kupiłam frankfurterki, pani policzyła mi 13 zł, chciałam zwrócić, bo to nie jest normalna cena. Ceny nie było na regale, wszystkie tego typu produkty 7-8 zł. Pani zabrała towar, nie dostałam żadnego paragonu, czekaliśmy na szefa, ten przyszedł, ociągał się, nic nie zwrócił, wyszedł ze sklepu. Zostałam bez pieniędzy, towaru, paragonu. Poziom obsługi: przeczekać aż sobie pójdzie, nie podoba się, to spier….Myślę, że jak firma zatrudnia ludzi zza wschodniej granicy, to powinna być jakaś selekcja.

Przyjaciele na osiedlu

Placówka jest typowo osiedlowym sklepem, pomimo to ma dosyć spore rozmiary i bardzo dobry asortyment. Wydaje mi się, że ceny są nieco wyższe, ale przy zakupach na już nie są zaporowe. Obsługa jest bardzo miła w stosunku do siebie nawzajem jak i do klientów. Brakuje tutaj wszechobcenych hot-dogów, ale za to jest duży wybór alkoholi (wino, kraftowe piwo, wysokoprocentowe). Pomimo osiedlowego charakteru sklep posiada dużo dobry wybór artykułów ze zdrową żywnością.

Żenada.

Nie daje 5 gwiazdek po tym jak przemiła pani Manager sklepu, pani Natalia nie chciała przyjąć butelek zwrotnych po piwie w czasie epidemii ... To jest jawna dyskryminacja stwierdziła że w tym czasie nie przyjmują butelek i mogę nawet pisać skargę do pani Dyrektor, ponadto nie polecam sklepu ze względu na złe ceny na regałach które są bardzo rzadko aktualizowane.

mały wybór produktów

W sklepie szybko można zrobić zakupy jednak jest mało produktów z kategorii owoce i warzywa. Moim zdaniem jest to bardzo duży minus.

Poor customer service/hygiene

While this store offers all the essentials it is not nice when staff are unhappy at the check out and have offensive body odor. Many times in the evening when I duck into pick up a few items I have to deal with the same person on the check out who smells. This is an experience I don’t want to have when shopping. I have changed my shopping habits now and only shop weekly to avoid this kind of experience. Overall the staff don’t seem happy to be working there and some watch YouTube whilst serving.

Poor customer service/hygiene

While this store offers all the essentials it is not nice when staff are unhappy at the check out and have offensive body odor. Many times in the evening when I duck into pick up a few items I have to deal with the same person on the check out who smells. This is an experience I don’t want to have when shopping. I have changed my shopping habits now and only shop weekly to avoid this kind of experience. Overall the staff don’t seem happy to be working there and some watch YouTube whilst serving.

Dobre miejsce na szybkie zakupy

Bardzo miła Pani sprzedająca, życzliwa i uśmiechnięta. Duży asortyment jak na tak mały sklep, przyjemna atmosfera. Minusem jest to, że często są dosyć długie kolejki jak na tak mała przestrzeń. Nie ma ich kiedy pracują dwie kasjerki.

Czyne dwie kasy

Duży wybór artykułów spożywczych praktycznie prawie wszystko można kupić dwie kasy czyne szybka obsługa pracownicy dobrze zorientowani

Świetnie !

Jeden z najdłużej czynnych sklepów w okolicy. Obsługa jest na wysokim poziomie. Obsługuje mnie zazwyczaj starszy pan, prawdopodobnie właściciel. Jest ciągle uśmiechnięty i pogodny. Dopiero od niedawna została wprowadzona możliwość płacenia kartą, co jest wielkim dla mnie pozytywem. Towar równomiernie rozłożony, nigdy niczego nie brakowało na półkach.

Kiedy muszę, wtedy korzystam z Carrefour'a Express

Niestety jest dosyć drogo i brakuje wielu produktów. Ceny różnych produktów są sporo droższe niż u konkurencji. Obsługa też jest bardzo różna - od bardzo miłej do fatalnej. Pani na dziale mięso i sery na ul Grójeckiej 34 w Warszawie często zachowuje się, jakby była tam za karę. Dużo do poprawienia. Na plus, że jest to sklep 24h, więc w razie nagłej potrzeby można zrobić jakiś szybki zakup.

Jeden z lepszych małych sklepów

Szeroki asortyment na małej powierzchni to duży plus tego sklepu. Minusem mogą być ceny, podbite nieco lokalizacją przy rynku Nowego Miasta. Obsługa zawsze szybka i bezproblemowa. Jestem zadowolony z wizyt w tym sklepie.

Drogie artykuły

Witam Moja opinia dotycząca Carrefour Express ul. Światowida: - duży miszmasz w artykułach - ceny znacznie różniące się od tych samych artykułów w pobliskach sklepach ( wyższe) - dostępne różne zagraniszczne artykuly (marki znanych np. słodyczy za granicą )

Między regałami były brudne podłogi lub

Między regałami były brudne podłogi lub rozsypany cukier. Pani zajmująca się układaniem towaru potrafiła mi wskazać miejsce znajdowania się produktu, którego szukałem. Jeżeli chodzi o obsługę przy kasie była ona bardzo długa, mało kas otwartych, a pani kasjerka miała dużo problemów z obsługą urządzenia.

Odwiedzałeś ostatnio Carrefour Express?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Albert

(4.75 )

Biedronka

(3.33 )

Billa

(2.50 )

Poradnik jakości obsługi

Ruszamy na wyprzedaże! Zobacz gdzie spotkasz najlepszą jakość obsługi!

 Trwają letnie wyprzedaże, które w tym roku zachęcają do zakupów sporymi obniżkami cen. My, konsumenci chętnie korzystamy z wyjątkowych ofert, ale czy jesteśmy równie wyjątkowo traktowani? Zanim wybierzesz się na podbój sklepów, sprawdź gdzie znajdziesz nie tylko duży wybór i ciekawy asortyment, ale także wysoką jakość obsługi! Najczęściej (i najwięcej) podczas wyprzedaży kupujemy odzież i dodatki. Za co cenimy sklepy, które odwiedzamy, a co nam się nie podoba? Sprawdźmy opinie użytkowników portalu jakoscobslugi.pl.Pośród firm z branży modowej najwięcej recenzji na portalu zebrała marka Reserved. Na przestrzeni ostatniego miesiąca klienci pozytywnie oceniali krótki czas obsługi oraz zachowanie personelu. Jednak w wielu opiniach pojawiają się spostrzeżenia nt. czystości w przymierzalniach, o czym pisze m.in. Klient_7t5j:"dokonanie zwrotu i zakup innych rzeczy odbyło się bardzo szybko i sprawnie. Kasjerka była uprzejma i chętnie odpowiadała na moje pytania. Sklep jest bardzo dobrze zatowarowany, jedyne do czego można się przyczepić to czystość w przymierzalniach. Poza tym wszystko na dobrym poziomie."Podobnie sklep ocenia Klient_eZpi, który pisze: Sklep dobrze zatowarowany, bez luk. Łatwo się w nim odnaleźć, chociaż w kabinach przebieralni było trochę brudno. Obsługa bardzo pomocna, a kasowanie odbywa się szybko i bez większych przerw (…).W zestawieniu znajduje się również jedna z najchętniej odwiedzanych marek – H&M. Jednak wskaźnik jakości obsługi jest zdecydowanie niższy. Co wpływa na niezadowolenie klientów popularnego „hm”? W czerwcu kupujący narzekali na zachowanie personelu oraz złą organizację obsługi:"Bardzo długi okres oczekiwania na obsługę. Obsługa w ogóle nie przejmuje się klientem opryskliwe podejście do klienta (…). Bardzo zła atmosfera, bałagan , zero organizacji. Biuro nie wie co sprzedaje na magazynie okazuje się, że towaru brak mimo iż klient zapłacił wcześniej za towar".~ Klient_3GyxZarówno pozytywne jak i negatywne opinie w większości przypadków dotyczą wiedzy oraz zachowania personelu, asortymentu i ogólnego wyglądu miejsca obsługi. A ty na co zwracasz uwagę podczas zakupów? Podziel się z nami swoimi doświadczeniami i oceń firmy, które odwiedzasz!A jeśli robisz zakupy online sprawdź, którą firmę kurierską polecają użytkownicy portalu. Ranking najlepiej ocenianych kurierów znajdziesz tutaj.

Urządzaj bez nerwów czyli zestawienie najlepszych sklepów z artykułami dla domu!

 Wakacje to nie tylko czas urlopów, ale także remontów i zmian wystroju wnętrz naszych domów. Zanim wybierzemy się na zakupy warto sprawdzić, które firmy świadczą usługi na najwyższym poziomie oraz gdzie znajdziemy największy wybór produktów. Oto zestawienie najlepiej ocenianych sklepów z branży dom i ogród stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl. Jakie elementy mają wpływ na jakość obsługi w sklepach z wyposażeniem wnętrz? Przyjrzyjmy się bliżej opiniom użytkowników portalu i sprawdźmy na co zwracali uwagę podczas zakupów mebli czy dekoracji do domu. Chociaż sieć sklepów Action jest stosunkowo młodą marką w Polsce zdążyła już zebrać wiele pozytywnych opinii. Klienci najczęściej doceniają dużą ilość pracowników oraz ich przyjazne nastawienie:„Podoba mi się to, że pracowników zawsze jest sporo. Są uśmiechnięci i widać, że praca potrafi dać im przyjemność. Żeby kogoś poprosić o pomoc nie trzeba szukać po całej hali. Kolejne kasy otwierane w miarę potrzeb.”~Klient_iV4yW ciągu minionego półrocza postawa personelu była równie często oceniania przez klientów sklepów Jysk. Jednak ten aspekt obsługi nie zebrał wysokich not. Klienci skarżą się, że pracownicy są trudno dostępni oraz mało chętni do pomocy. Pozytywnie natomiast oceniano zatowarowanie i szeroki wybór asortymentu. Takie doświadczenia opisuje Klient_p1YC:„W sklepie jest duży wybór produktów, jednak pracownicy nie są zainteresowani obsługą klientów. Nawet jak jest kilku pracowników na sali sprzedaży to nie oferują pomocy tylko rozmawiają na prywatne tematy.”Inna skandynawska sieć sklepów wyróżnia się na tle konkurencji sposobem ekspozycji asortymentu oraz punktami gastronomicznymi zlokalizowanymi na terenie sklepów: „Bardzo bogaty asortyment można znaleźć tam wszystko do urządzenia domu. Wielkim plusem jest forma prezentacji asortymentu. Stworzone są pomieszczenia jak w domu: pokoje, sypialnie, łazienki itp, meble dopasowane do różnych wnętrz, sprytne rozwiązania. Genialna jest restauracja ikea, jedzenie jest pyszne, różnorodne w formie bufetu szweckiego a ceny naprawdę niskie.” ~ Klient_9BFMKlienci sklepów z wyposażeniem wnętrz negatywnie wspominają proces reklamacyjny. Takie przypadki miały miejsce między innymi we wspominanym wcześniej sklepie IKEA oraz Black Red White. „Nigdy nie spotkałam się z tak fatalną obsługą w zakresie reklamacji. Otrzymałam wadliwy towar jeszcze w grudniu, a do dnia dzisiejszego nie otrzymałam właściwego! Pracownicy robią wiele problemów, przerzucają na siebie odpowiedzialność i próbują wymigać się argumentami "Ja nie wiem, to koleżanka załatwiała". Jest to niezwykle nieprofesjonalne i z pewnością nie dokonam już w tym punkcie żadnego zakupu.”~ Klient_AjotUżytkownicy portalu najczęściej zwracają uwagę na zachowanie i kompetencje pracowników. W niektórych sklepach stanowi to zachętę do zakupów, w innych wręcz przeciwnie. Jak się okazuje, ważnym elementem jest także obsługa posprzedażowa i nie warto jej zaniedbywać.A jak Ty oceniasz swoją ostatnią wizytę w sklepie z wyposażeniem wnętrz? Opisz swoje doświadczenia i podziel się opinią! 

RANKING Najlepiej Oceniani Kurierzy!

Robiąc zakupy przez internet, dokonując zwrotów lub po prostu wysyłając paczkę w świat często zastanawiacie się, którą firmę kurierską wybrać. Z pomocą przychodzą inni konsumenci korzystający z usług tej branży. Przedstawiamy zestawienie najlepiej ocenionych firm kurierskich - sprawdź, która marka świadczy obsługę na najwyższym poziomie.Klienci korzystający z usług kurierów w swoich opiniach najczęściej zawracają uwagę na 3 aspekty obsługi: czas i organizacja obsługi, zachowanie pracowników oraz kontakt z infolinią lub kurierem. Mimo wysokich wskaźników ogólnej jakości obsługi, konsumenci nie mają powodów do zadowolenia. W ostatnim czasie pojawia się coraz więcej negatywnych opinii, w których głównie klienci narzekają na niedotrzymanie terminów doręczeń, nieuprzejme zachowanie kurierów i uszkodzenia paczek. Takie doświadczenia z kurierem InPost ma m.in. Klient_iki7:„Opinię wystawiam po drugiej już z rzędu nieprzyjemnej sytuacji z tą firmą. Pierwsza to paczka została zgnieciona, gdzie na opakowaniu widniała informacja o tym, że w środku znajdują się delikatne przedmioty. Druga to sytuacja z dziś gdzie sprawdzając status przesyłki, z zaskoczeniem odkryłam, że paczka w drodze do paczkomatu nagle została zwrócona do nadawcy. Konsultanci na infolinii są chyba tylko od tego, żeby informować o możliwości złożenia reklamacji. Nawet nie dowiedziałam się czemu paczka została zwrócona. Szkoda nerwów. Następnym razem dopłacę i wybiorę kuriera innej firmy.”Nieusatysfakcjonowany z obsługi firmy GLS jest również Klient_coc_5159, który w swojej opinii wspomina: „Kurier miał dostarczyć przesyłkę. Cały dzień byłam w domu i na niego czekałam. Po jakimś czasie dostałam sms-a, że paczka czeka na mnie w punkcie odbioru. Okazało się, że kurier nawet nie próbował znaleźć adresu. Po nieprzyjemniej dyskusji dostarczył mi ją następnego dnia.”W takim razie co według użytkowników zasługuje na pochwałę? Z pewnością kontakt telefoniczny przed dostarczeniem przesyłki oraz stosowanie przez kurierów środków ostrożności zapobiegających rozprzestrzenianiu się koronawirusa, co można przeczytać w opinii użytkownika Remigiusz_2 oceniającego UPS:„(…)Już na drugi dzień po zamówieniu przesyłka była w drodze. Kolejnego dnia kurier zadzwonił do mnie, upewnić się czy będę w domu między 14:00 a 15:00. Poinstruował mnie, że w związku z obecną sytuacją epidemiczną nie dostarczają przesyłek bezpośrednio "pod drzwi". Kurier zjawił się punktualnie i ponownie zadzwonił do mnie z prośbą o wyjście przed klatkę schodową. Czekał w bezpiecznej odległości na odbiór paczki a po upewnieniu się, że ja jestem adresatem podziękował za odbiór.(…).”Zgadzasz się z tym rankingiem czy może uważasz, że niektóre firmy powinny zamienić się miejscami? Dodaj opinie i oceń firmy kurierskie, z których usług korzystasz!Zobacz jak branża kurierska i pocztowa została oceniona w 2019 oraz jaki uzyskała poziom zadowolenia klientów! Raport z badania satysfakcji konsumentów z 2019 roku znajdziesz tutaj. 

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem