Tesco

( 3.43 )

Tesco to sieć sklepów samoobsługowych w której skład na terenie Polski wchodzą supermarkety i hipermarkety. Na świecie sklepy są zlokalizowane na terenie Wielkiej Brytani, Irlandii, Europy środkowej oraz Azji. W ofercie sklepów znajdują się artykuły spożywcze, przemysłowe oraz odzież W celu zapobiegania marnotrawienia żywności sklepy przekazują nadwyżki żywności potrzebującym.

Opinie (8941)

Fuj

Epidemia rozumiem 4 kasy 12 osób na sklepie ale to co się dzieje to paranoja.Żeby wejść do sklepu trzeba czekać na wózek.Głupota klient wychodzi zakupami musi je wypakować do samochodu w drugim końcu parking a wchodzący jak nie weźmie wózka to nie wejdzie do sklepu tylko czeka.Może przyprowadzi a jak nie to osoba z kolejki ją śledzi bo chodzi o ten wózek.A panowie ze sklepu klepią jedno to przepisy.Mało rozgarnięci jak do 12 nie potrafią policzyć.Czym mniej ludzi mniej roboty rozumiem.Ale już jak tak stoją we dwóch to może zaczęli by liczyć.Jedna osoba wyszła druga weszła jak chce wózka to weźmie ,poczeka osoba za osobę to już i jedna osoba policzy w drzwiach.A nie arogancko odzywać się do klientów i wykorzystać sytuację aby podnieść swoje ego.Dzisiaj zrozumiałam że mniejsze sklepy są o wiele przyjaźniejsze,a kupę to samo.Pozdrawiam i życzę udanego handlu i dalej takich pracowników z takim podejściem.

Obsługa jest na przerwie wtedy, kiedy chce.

Ostatnich zakupów w tym sklepie nie wspominam miło, ze względu na ponad 40 minutowe oczekiwanie na obsługę na stoisku wędlinami. Pomimo informacji o trwającej przerwie do określonej godziny, Pracownik wstawił się 40 minut po wskazanej godzinie, tłumacząc, że miał przerwę. Oceniając obsługę przy kasach samoobsługowych - bez zarzutu, pomocna i zaangażowana.

Wszystko dobrze!

Kilka razy zdarzyło mi się tu zrobić zakupy, można by bardziej zadbać o czystość placówki i ładnie wyeksponowany towar. Trzeba dbać o świeżość warzyw i owoców.

Nie jestem zadowolona z obsługi

Niestety jest to jeden z najgorszych supermarketów , gdzie miałam okazję robić zakupy. Sklep jest bardzo duży i towaru jest sporo. Jednak zapach unoszący się na dziale mięsnym to jakieś nieporozumienie. Byłam kilka razy i za każdym razem to samo. Nigdy nie kupiłabym tam mięsa. Czystość placówki również pozostawia wiele do powiedzenia..

Super zakupy robi się z przyjemnością

Miło, czysto i przyjemnie! PRODUKTY na swoim miejscu ładnie ułożone. Bez problemu można znajsc daną rzecz.

Pustki

Smutno,zimno,braki na półkach. Tanio. Obsługa bardzo miła i kompetentna. Ochrona również. Pan z ochrony bardzo serdecznie wita ludzi.

Bardzo miła obsługa

sklep przestrzenny i dobrze zaopatrzony. Personel miły i pomocny . Jedyny minus sklepu to brak pracowników na kasy. Towar świeży , jak kończy się termin przydatności od razu jest towar przeceniony . W sklepie czysto i wszystko ułożone w widocznych miejscach . Ceny przy produktach . Jeśli są promocje też są widoczne do jakiego produktu jest ta promocja. Półki i podłogi czyste. Ogólnie sklep i personel oceniam bardzo dobrze

Brak personelu ?

Podczas zakupów w tym sklepie zastanawiałem się, czy również ten punkt sprzedaży TESCO zmieni właściciela. Wszystkie kasy były zamknięte, a jedynie stanowiska samoobsługowych kas udostępnione były klientom sklepu. Nad całością (wszystkimi kasami samoobsługowymi) usiłowała zapanować jedna pracownica. W mojej obecności, pracownica krzyknęła za klientem, aby wrócił i zapłacił 34 gr za bułkę, bo zauważyła, że bułki nie skasował. Jeśli taki jest dozór, to ile niezapłaconych produktów opuszcza sklep w ciągu dnia ? Na hali sprzedaży byłem świadkiem, że pracownik odwoływany był od jednego zadania (zostawiał paletę z nierozładowanym towarem przy regałach - utrudniając dostęp dla klientów) i kierowany był w inny obszar zadań. W moim odczuciu, w tym sklepie z jakiegoś powodu, nie zatrudnia się odpowiedniej do standardów handlowych ilości pracowników - wpływa to na niską jakość obsługi klienta.

Brak personelu ?

Podczas zakupów w tym sklepie zastanawiałem się, czy również ten punkt sprzedaży TESCO zmieni właściciela. Wszystkie kasy były zamknięte, a jedynie stanowiska samoobsługowych kas udostępnione były klientom sklepu. Nad całością (wszystkimi kasami samoobsługowymi) usiłowała zapanować jedna pracownica. W mojej obecności, pracownica krzyknęła za klientem, aby wrócił i zapłacił 34 gr za bułkę, bo zauważyła, że bułki nie skasował. Jeśli taki jest dozór, to ile niezapłaconych produktów opuszcza sklep w ciągu dnia ? Na hali sprzedaży byłem świadkiem, że pracownik odwoływany był od jednego zadania (zostawiał paletę z nierozładowanym towarem przy regałach - utrudniając dostęp dla klientów) i kierowany był w inny obszar zadań. W moim odczuciu, w tym sklepie z jakiegoś powodu, nie zatrudnia się odpowiedniej do standardów handlowych ilości pracowników - wpływa to na niską jakość obsługi klienta.

Pomocna obsługa

Pracująca Pani poproszona przeze mnie o znalezienie bezglutenowego makaronu , pomogła mi go szukać przez 20 min :) chętnie zrobię tam drugi raz zakupy.

Niezły sklep - miła, profesjonalna, obsługa

Bardzo miła obsługa, szczególnie starszych Pań kasjerek - np. Pani, która jest zawsze pomocna, uśmiechnięta i bardzo szybko obsługuje klientów. Dlatego na jej zmianie klienci najchętniej ustawiają się w kolejce do tej kasy, którą ona obsługuje. I nawet jak kupujących czeka tam więcej, to i tak wyjdą z zakupami dużo szybciej, niż gdyby stali do innej kasy. Korzystam codziennie z zakupów w tym Tesco, ponieważ jest bardzo blisko od mego budynku, więc można powiedzieć, że wiem o nim wszystko :-) Zmiany w "zaprowiantowaniu" tej placówki oceniam średnio, ale większość podstawowych potrzeb codziennych jest tam osiągalna. Pozytywnie także oceniam dbałość o czystość w tym sklepie. Wielu klientów "tęskni" do Pana , który jednak już kilka mis. temu odszedł, zmienił pracę i to na całkiem inną :-) Podsumowując: fajny sklep, sympatyczna atmosfera - i oby tak dalej ! Powodzenia w pracy dla całego zespołu- ale dla Pani szczególnie i aby i ona też pracy nie zmieniła o co - mam nadzieję - kierownictwo się postara ! :-)(dane osobowe pracowników usunięte przez administratora - RODO)

Nielad i niemiła obsługa

W sklepie jest brudno, brakuje większości towarów na półkach, znaleźć obsługę na sklepie graniczy z cudem, przy kasach pracownicy jakby pracowali na siłę, przed sklepem brudno i skupisko meneli

Niestety wiele do życzenia

Aktualnie w sklepie jest bardzo duże zamieszanie. Można się zgubić w alejach ze względu na brak poprawnego rozstawienia towaru po sklepie. Czystość placówki wyraźnie podwyższa ocenę.

obsługa przy kasach samoobsługowych masakra

Dzisiaj robiłam zakupy w Tesco przy kasach samoobsługowych i po położeniu zakupów jak się w nieodpowiednim miejscu, kasa cały czas coś tam mówiła i się zablokowała,więc wzięłam swoje zakupy i podeszłam do drugiej takiej samej kasy.....a tam to samo..... Podszedł do mnie pracownik oczywiście z buzią,ze kasa jest zablokowana i..odeszłą. Ja już się czerwona zrobiłm ze złości wzięłam zakupy i podeszłam do zwykłej kasy gdzie tylko jedna była otwarta a klientów było bardzo dużo.

Chyba z supermarketów mają najlepsza odzież

W Tesco można kupić wszystko tak jak w każdym supermarkecie, wygląd w środku jest przeciętn, jak ktoś będzie pierwszy raz to musi trochę pochodzić i trochę czasu zajmie to żeby znalazł czego szuka moim zdaniem artykuły odzieżowe są lepsze niż w innych supermarketach nie ma prawie wcale sprzętu elektronicznego obsługa przy kasie jest szybka często bywają kolejki chyba że skorzysta się z kasy samoobsługowej nie ma elektroniki ale polecam ten market

Sklep z dobrą obsługą i towarami

Sklep ten,hipermarket ma rzetelną i kompetentną obsługę oraz szeroki wybór towarów i w mirę dobre ceny produktów np. spożywczych. Są kasy samoobsługowe więc gdy ilość towarów jest mniejsza w koszyku sprawniej się je kasuje i rozładowuje to cześć kolejek do kas. Sklep przy trasie szybkiego ruchu droga na Bielsko, Katowice. Dogodny dojazd samochodem.

Super duża poprawa.

Ostatnie zakupy w Tesco to sama przyjemność. Panie obsługujące reagują na mamy z dziećmi i kobiety w ciąży. Byliśmy z wózkiem bliźniaczym na zakupach i wskazano nam numer kasy, w której możemy być poza kolejnością obsłużeni oraz bez problemu nasz szeroki wózek się zmieści. Obsługa przebiegła w miłej atmosferze i bardzo sprawnie.

Odwiedzałeś ostatnio Tesco?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Oferta

  • buty sklep internetowy

Podobne firmy w okolicy

Auchan

(3.80 )

Carrefour

(3.68 )

E Leclerc

(3.43 )

Poradnik jakości obsługi

RANKING APTEK z najlepszą jakością obsługi!

W której aptece w Twojej okolicy spotkasz się z wysoką jakością obsługi? Gdzie znajdziesz duży wybór produktów oraz sympatyczny i wykwalifikowany personel?Zanim wybierzesz się po leki czy supelemty diety, sprawdź nasz ranking najlepiej ocenianych aptek na portalu jakoscobslugi.pl!Pod uwagę były brane tylko te apteki, które posiadają więcej niż 100 opinii. 

NAJLEPSZA DROGERIA TO....sprawdź najwyżej oceniane drogerie!

Hebe, Rossmann, a może Super-Pharm? Sprawdź, która sieć drogerii jest najlepiej oceniana przez użytkowników portalu jakoscobslugi.pl i dowiedz się, gdzie spotkasz najwyższą jakość obsługi. W naszym rankingu najlepszych drogerii znalazło się 15 firm z branży. Sprawdźmy co dla klientów stanowi kluczowy element wizyty i na co zwaracją uwagę podczas obsługi.Użytkownicy portalu w swoich opiniach najczęściej opisywali wiedzę personelu, jakość kosmetyków i różnorodność asortymentu. Przede wszystkim docenili możliwość skorzystania z profesjonalnej porady pracownika w doborze najlepszych kosmetyków oraz, co jest szczególnie zauważalnie w przypadku marki Yves Rocher, kosmetyki dobrej jakości, z naturalnych składników: „Bardzo dobre kosmetyki, jeśli nie najlepsze, Sklepy są niewielkie, przytulne, pracownicy kompetentni z szeroką wiedzą o asortymencie, który sprzedają.”~DORA_1"Wchodząc do Hebe w Galerii Zielone Wzgórza można zawsze liczyć na wsparcie przesympatycznych pań, które wykazują się ponadrzeciętną znajomością branży kosmetycznej i potrafią profesjonalnie dobrać produkt, do potrzeb klientow"~Klient_XvfG"Zawsze obsługa indywidualna, fachowy dobór kosmetyków."~ Marta_2588Na co więc narzekają klienci drogerii i perfumerii? Zdecydowanie na czas obsługi czyli wydłużające się kolejki oraz oczekiwanie na podejście konsultatnki. Wśród zgłosoznych opinii znalazły się rownież negatywne komentarze dot. zachowania personelu. Oznacza to, że pomimo szerokiej wiedzy nt. branży i oferowanych produktów, pracownicy nie zawsze są uprzejmi i życzliwie nastawieni do klientów:"Konsultantka umie doradzić i tak poprowadzić rozmowę aby zachęcić do szerszych zakupów -dobrze mi się z nią rozmawiało. Minus jest za to, że przez 10 min nikt do mnie nie podszedł i nie zapytał o pomoc."~Klient_0Mf5"Poprosiłam żeby „Pani” podała mi paletkę cieni ponieważ, miały je schowane. Dziewczyny obrażone ze przeszkodziłam im w rozmowie, po czym ta jedna która dała mi paletkę, zaczęła mnie przedrzeźniać i nazywać „kochaniutką”.~Klient_JNEQ"W mojej opinii na zmianach jest za mało Pracowników, których można poprosić o pomoc, odbija się to również na długości kolejek, które tworzą się najczęściej w godzinach popołudniowo - wieczornych. Na stanowiskach kosmetków kolorych często panuje nieporządek, a produkty pozostają pootwierane przez Klientów."~mg092Zgadzasz się z tym rankingiem czy może uważasz, że niektóre firmy powinny zamienić się miejscami? Dodaj opinie i oceń drogerie, w których robisz zakupy! DODAJ OPINIĘ Zobacz jak branża beauty została oceniona w 2019 i jaki uzyskała poziom zadowolenia klientów! Raport z badania satysfakcji konsumentów z 2019 roku znajdziesz tutaj

Gdzie robić zakupy? RANKING najlepiej ocenianych supermarketów!

Gdzie najlepiej wybrać się na zakupy? W którym sklepie spotkacie najwyższą jakość obsługi, bez problemu znajdziecie produkty i skorzystacie z ciekawych promocji? Sprawdźcie nasz ranking najlepiej ocenianych supermarketów na portalu jakoscobslugi.pl!  

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem