Tesco

( 3.26 )

Tesco to sieć sklepów samoobsługowych w której skład na terenie Polski wchodzą supermarkety i hipermarkety. Na świecie sklepy są zlokalizowane na terenie Wielkiej Brytani, Irlandii, Europy środkowej oraz Azji. W ofercie sklepów znajdują się artykuły spożywcze, przemysłowe oraz odzież W celu zapobiegania marnotrawienia żywności sklepy przekazują nadwyżki żywności potrzebującym.

Opinie (8991)

Zawyżane Ceny

To chyba żart. Borówka amerykańska 125 gr kosztuje ponad 6 zł. Na rynku świeża 100 gr 2 złote. JAK ktoś robi większe zakupy to się nie zorientuje.

Rewelacja! :)

Najczęściej robię zakupy w sklepach sieci Tesco, ze względu na małą odległość od mojego miejsca zamieszkania i duży wybór produktów.

Najlepszy!

Polecam!

zarejestrowany-uzytkownik

zarejestrowany-uzytkownik

05.05.2021
Tesco Inna forma kontaktu

Zadbany sklep

Chętnie będę do niego wracać, czysto, towar jest nic dodać nic ująć :)

Udane zakupy

Sieć Tesco niedługo zniknie z Polski, chciałam więc zanim to nastąpi wykorzystać bony i kupony z programu Clubcard i pojechałam na zakupy. W sklepie nie było dużo klientów, choć to okres przedświąteczny. Na sali sprzedaży panował porządek, produkty były dobrze wyeksponowane. W kilku miejscach widać było pracowników dokładających produkty. Ogólnie zakupy przebiegły sprawnie i szybko. Skorzystałam z obsługi przy kasie samoobsługowej, bo do jedynej otwartej kasy z obsługą ustawiło się kilku klientów. W sumie szkoda trochę, że Tesco zniknie z rynku handlowego, bo lubię robić zakupy w tym sklepie i będzie mi go brakowało.

Fajny sklep, ale jak dla mnie za duży

Lubię Tesco, ale tylko wtedy, gdy mam dużo czasu, bo jest duży i często traci się tutaj godzinę zanim się znajdzie właściwy towar. Po zmianie nieco zyskał, bo jest więcej przestrzeni, ale ciągle nie mogę się zorientować, gdzie co jest.

Przeciętna obsługa i jakość sklepu

Robiąc tam zakupy różne osoby mogą obsługiwać,zależy na kogo się trafi. Niektóre Panie bardzo miłe a te drugie jakby z przymusu pracowały-krzywa mina,ani dzień dobry ani do widzenia. Duże zatowarowanie sklepu co jest na plus minusem jest to,że nie ma czystego składu np.proszki i chemia pomieszana z jedzeniem. Dział dla dzieci typu pampersy,mleka pomieszane z piwami.

Sklep dobry ale tylko na szybkie 5 minutowe zakupy.

Niestety każda kolejna wizyta w tym sklepie za każdym razem sprawia coraz gorsze wrażenie. Coraz uboższa oferta nie zachęca do podróżowania pomiędzy alejkami. Bardzo ubogi w ilości personel nie daje możliwości szybkiej obsługi. Pomimo otwierania w zasadzie tylko kas samoobsługowych, klient często jest pozostawiony tam samemu sobie, gdzie musi się prosić kilkakrotnie o pomoc. Jakość i świeżość owoców i warzyw rozwiewa moje wątpliwości co do tak niskiej oceny sklepu. Często niestety trafiam na spleśniałe i nieświeże produkty. Na koniec toalety, które wołają o pomstę do nieba. Po wejściu do nich zostajemy cofnięci niemiłym zapachem. Idąc dalej jest tylko gorzej. Popsute deski, mokra i brudna podłoga, o braku mydła nie wspomnę. Szkoda, bo to był kiedyś taki dobry sklep.

super obsługa

06. marca br. godzina 12:00 - pani z kasy to pracownik z kompetentnym, życzliwym podejściem do klienta; dziękujemy (dane osobowe pracownika usunięte przez administratora - RODO)

Co sie dzieje

Co sie dzieje z tesco w galerii gemini, zero towaru puste pulki,czyzby sie zamykalo

Inna cena na półce niż przy kasie

W dniu 13.02.2021 r. ok. godz.10,00 na regale była cena o,89 zł przy zakupie trzech kisieli w cenie dwóch "Dr.Oetkera". Natomiast na paragonie była cena 1,49 za sztukę, bez odliczenia promocji. Zorientowałem się dopiero po wyjściu z Tesco. Obsługa pracownicy przy kasach samoobsługowych była bardzo dobra. Miła i sympatyczna obsługa. Z chęcią wykonywała swoje czynności.

Srednio

Nie przepadam za tym sklepem,jakoś malo zachęcająco, trochę bałaganu, zapach tez zniecheca,personel też sredni,wszystko takie bez ikry .

Srednio

Jakaś niesprzyjajaca atmosfera,trochę balaganu,troche chaosu, ciuchy średniej jakości jak to w markecie spozywczym a ceny wcale nie małe. Sklep ogromny,mega zimno w lecie, szybko trzeba uciekać bo można zamarzac,szczególnie w dzialach gdzie są lodówki. Zapach tez nie zacheca.

Obsługa

Nie wszystkie pracownice są uprzejme. Sklep jest czysty. Szybką obsługa przy kasie. Duży wybór produktów, niskie ceny. Dużą zaletą jest program punktowy dla klientów.

Odwiedzałeś ostatnio Tesco?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Oferta

  • buty sklep internetowy

Podobne firmy w okolicy

Auchan

(3.73 )

Carrefour

(3.09 )

E.Leclerc

(3.19 )

Poradnik jakości obsługi

Sprawdź RANKING najlepszych stacji paliw!

Stację paliw wybieramy nieprzypadkowo. Decdujemy się na tę, która ma najlepszą cenę w stosunku do jakości paliwa, nieduże kolejki lub uprzejmą obsługę. Nie zawsze wybieramy tę po trasie i nie zawsze najtańszą. Wolimy przejechać kilka kilometrów więcej, ale mieć pewność że dobrze wydamy pieniądze. Zwłaszcza teraz, gdy cena paliwa niesamowicie podskoczyła. Jakie stacje wybierają nasi użytkownicy? Klient ze Złotoryi wybiera stację ORLEN przy Legnickiej, chociaż jak sam przyznaje, ceny są tam nie najniższe:"Ceny za paliwo są obecnie bardzo wysokie, jednak obsługa stacji jest całkiem sprawna i miła. Jedzenie na stacji dobre, wybór spory." ~DatiMZ kolei Klient z Leszna poleca LOTOS, ze względu na personel i panującą tam atmosferę:„Wizytę na stacji oceniam pozytywnie ze względu na miłą i sympatyczną obsługę oraz na zaangażowanie personelu w zaspokojenie potrzeb klienta. Podczas wizyty wszystkie standardy obsługi zostały zachowane. Polecam tę stację.” ~ Klient_nDVLNieco gorsze zdanie o odwiedzanej stacji ma Klientka z dolnego śląska. Odwiedza różne stacje pod szyldem Pieprzyk i nie czuje się usatysfakcjonowana:„Kiedyś było OK, ostatnio coś jest nie tak, po tym jak u nich zatankuję, więc przestałam, bo mi szkoda samochodu.” ~DORA_1 Sprawdź nasz ranking stacji paliw, stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl!

Gdzie czujemy się bezpiecznie? Przedstawiamy RANKING firm ubezpieczeniowych!

Wybór ubezpieczyciela to zawsze trudna decyzja. Niezależnie czy ubezpieczamy samochód, mieszkanie czy własne życie, pozostają w głowie te same pytania: „Wybrać droższe i bogatsze czy tańsze, licząc że się nie przyda?; Czy ta firma jest wiarygodna?; Ubezpieczać się? Przecież jestem zdrowy!”. Brzmi znajomo? Nie tylko Ty wahasz się przy decyzji o wyborze firmy ubezpieczeniowej! Skorzystaj zatem z opinii naszych użytkowników! Pozytywne oceny wystawia między innymi klient ERGO Hestii, który bardzo poleca usługi tego ubezpieczyciela:„Świetny ubezpieczyciel. Pomoc na najwyższym poziomie. Szybkie i profesjonalne działanie. Wszystko dostosowane do naszych potrzeb. Zdecydowanie polecam!” ~ Klient_6DQQ Z równie miłym komentarzem spotkała się firma Link4. Klientka jest bardzo zadowolona z obsługi!„Od kilku lat zaczęłam korzystać z usług tej firmy, ponieważ zawsze traktują mnie wyjątkowo dobrze. Czuję się zaopiekowana pod każdym względem. Firma uczciwie i z zaangażowaniem traktuje i nowych i stałych klientów i tym bardzo zyskuje.” ~Ana_465 Mniej zadowolony jest zaś klient WARTY. Skarży się, ze nie otrzymał należytej pomocy:„Nie polecam. Jak autem się zakopałem w śniegu to odmówiono mi pomocy. Zmieniłem na innego ubezpieczyciela.” ~ Piotr_1169 Pomogliśmy Ci w wyborze? Jeszcze nie? Sprawdź w takim razie ranking, stworzony na podstawie ocen naszych użytkowników!

Ranking najlepszych usług abonamentowych! Gdzie wykupić pakiet na TV lub Internet?

W dzisiejszyc czasach, gdy wiele rzeczy załatwiamy z domu, stały dostęp do Internetu jest niezbędny. Pracujemy zdalnie, uczymy się, przesyłamy dokumenty do urzędu. Przerwy w dostawie Internetu i ciągłe prace na sieci mogą bardzo utrudnić nam sprawne funkcjonowanie i wyprowadzić z równowagi nie tylko nas, ale i naszych współpracowników, którzy nie mają z nami kontaktu. A gdyby dodać do tego jeszcze brak zasięgu? Koszmar!Po pracy chcesz włączyć telewizję, obejrzeć ulubiony serial, a tam... brak połączenia. Dostęp wraca w ostatnich minutach serialu! I nie dowiesz się dlaczego główny bohater wylądował w wiezieniu, a jego brat jest ścigany przez uzbrojonych facetów! Na szczęście nie wszystkie firmy gwarantują swoim klientom takie przygody. Część klientów jest zadowolona z wyboru dostawcy."Bardzo rzetelna i uprzejma obsługa. Po wizycie w salonie wiedziałam dokładnie, czego chcę. Zostałam wysłuchana i doinformowana na każdy temat"  - Klientka T-Mobile z Poznania."Stabilne łącze internetowe, a przede wszystkim możliwość zakupu samego internetu, bez niepotrzebnych pakietów. W razie awarii szybki serwis i skuteczna pomoc online" - Klient UPC z Wrocławia."Po połączeniu z konsultantem otrzymałam konkretne i szybkie odpowiedzi na wszystkie moje pytania, kiedy mogę zawrzeć umowę, jakie warunki, kiedy zostanie podłączenie do sieci. W dodatku pan był uprzejmy i miły" - Klientka Netii z Łodzi.Wśród naszych użytkoników znajdzie się także parę niezadowolonych klientów. Głównie krytykowane są ceny usług i ich słabe dopasowanie do klienta oraz brak kontaktu z infolinią. "Brak dostępu do światłowodu, który zwiększa szybkość i jakość internetu.Dlugotrwałe oczekiwanie w przypadku zgłoszenia awarii to kolejny minus" - komentuje Klientka Orange z Katowic."W czasach ostatniego kryzysu jaki wybuchł w naszym kraju, firma nie poradziła sobie zbyt dobrze. Internet bardzo wolno chodził i chodzi do tej pory. Doszło także do niedotrzymania warunków umowy, ponieważ prędkość internetu bywa bardzo często wolniejsza o kilkanaście razy niż powinna być. Na pewno nie jest to firma, która zasługuje na jakiekolwiek wyróżnienie." - dodaje Klient firmy Multimedia Polska. Przedstawiamy Wam ranking najlepszych dostawców usług abonamentowych: TV/Internet/telefon.    

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem