KOMFORT

( 3.83 )

KOMFORT to polska firma z 27-letnią tradycją. Jest uznawana za lidera na rynku podłóg. W sklepach KOMFORT można znaleźć szeroką ofertę paneli podłogowych, podłóg drewnianych, wykładzin dywanowych i elastycznych, dywanów, drzwi oraz dekoracji i akcesoriów do montażu i pielęgnacji podłóg. Obecnie w kraju znajduje się ponad 160 salonów oraz sklep internetowy. W 2019 roku ruszył nowy koncept sklepów wielkogabarytowych, które w swojej ofercie dodatkowo posiadają łazienki, kuchnie i szafy. Pierwszy taki sklep został otworzony w Warszawie.

Opinie (911)

Serdecznie odradzam.

Każdemu, kto zastanawia się nad dokonaniem zakupu w sklepach Komfort, serdecznie odradzam. Zamówienie złożone w grudniu 2020 do dzisiaj nie jest zrealizowane w 100%. Najpierw wprowadzono mnie w błąd, podając termin dostawy, który nie został dotrzymany. Nie skontaktowano się ze mną i nie uprzedzono, że coś się opóźni. Moje próby kontaktu (formularz, telefon, czat) spełzły na niczym, obiecywano mi, że moja sprawa zostanie przekazana do właściwej osoby i ta się ze mną skontaktuje z wyjaśnieniami i nikt tej obietnicy nie dotrzymał. Meble dotarły z miesięcznym opóźnieniem, w dodatku z brakiem i uszkodzeniem. A żeby było miło, ceny poszczególnych elementów z zamówienia odpowiednio podwyższono, aby kwota na fakturze pokrywała się z kwotą z zamówienia i abym tego braku za szybko nie dojrzała. Ze zgłoszoną reklamacją "bujam" się od początku maja. Znowu wysyłam e-maile, kontaktuję się na czacie, wydzwaniam, wysyłam wiadomości na facebooku i zero zaangażowania ze strony sklepu. Dowiaduję się, że sklep zamawia dla mnie brakujący element, następnie, że element dojechał, ale mam za niego zapłacić, bo nie został uwzględniony na fakturze (a to niespodzianka), potem po moim sprzeciwie, że temat tej płatności zostanie wyjaśniony i otrzymam informacje. Oczywiście nikt ze sklepu nie dzwoni, więc ja to robię po kilku dniach, trafiam na osobę, która informuje mnie, że za nic nie będę płacić i mam przyjechać po brakujący element do sklepu. Pytam do którego sklepu, otrzymuję jego adres i udaję się tam dwa dni później. A tam kolejna miła informacja - mojego towaru nie ma, jest w innym sklepie i mam sobie do tego innego miejsca jechać. Zabawa zaczyna się od nowa, dzwonię, tłumaczę i proszę o to, aby ten brak do mnie dostarczono, bo przecież za dostawę mebli zapłaciłam. Dowiaduję się, że osoby pracownicy działu reklamacji nie mogą podjąć decyzji o tym, aby wysłać do mnie ten element, muszą uzyskać zgodę i oczywiście do mnie oddzwonią z informacją. Oddzwaniają tak samo jak do tej pory to robili. Ja dzwonię codziennie od 4 dni i codziennie dowiadują się tego samego - element czeka do odbioru w sklepie w Łodzi na ul. św. Teresy (choć miał być na Włókniarzy), moja prośba o jego dostarczenie do domu zostanie przekazana komuś i ktoś się ze mną skontaktuję. Nie polecam.

pracownik infolinii

Bezczelny pracownik infolinii śmiał mi się do słuchawki bawiło go to, że ktoś dostał towar, który nie jest zgodny z zamówieniem. (dane osobowe pracownika usunięte przez administratora - RODO) do zwolnienia

pracownicy nie potrafią liczyć!

pracownicy komfortu nie potrafią liczyć! zapłaciłam za 19 szt. listw dostałam tylko 10 szt. (opinia zmoderowana z uwagi na treść)

żenująca obsługa

Dotyczy obsługi w salonie Komfortu w Płocku. Jeszcze do chwili wpłacenia zaliczki obsługa była na dość dobrym poziomie. Wszystko co dobre skończyło się wraz z wpłatą. Nie można się dowiedzieć konkretnej daty dostawy, tylko dziwne docinki typu (przecież podaliśmy datę, a może dotrą już w przyszłym tygodniu, a jak dotrą wcześnie czy będziecie mieli czas na dopłatę, itd.). Nagle nie można uzyskać żadnej konkretnej odpowiedzi, a poziom obsługi... to tylko głęboka komuna, całkowity brak poszanowania klienta. Salon nagle jakby zapomniał, że żyje z klientów i jest dla klientów. Dopiero teraz dotarliśmy do opinii o Komforcie i jesteśmy przerażeni, że do tej pory nikt nic z taką obsługą nie zrobił. Praktycznie same negatywne opinie i to z salonów w całej Polsce. Każdy chce być potraktowany jak należy zwłaszcza, że zostawiamy w takich sklepach naprawdę duże pieniądze. Koszmar.

NIE POLECAM NIKOMU

Zamówienie złożone 13 maja. Informacja, że dostawa będzie 18 maja. 19 maja napisałam wiadomość do nich i nagle okazuje się, że zamówienie będzie gotowe na ... LISTOPAD. Tak, za 6 miesięcy! Na dodatek sklep, w którym miałam odebrać zamówienie mam obok domu, wczoraj się tam wybrałam a tam produkt dostępny w OGROMNEJ ilości ale oczywiście droższy niż ja kupiłam przez internet. Pracownicy będą dziergać koce chyba własnoręcznie z gorszych materiałów przez pół roku skoro nie chcą dać tego co mają na stanie. Na dodatek zastanawiam się kiedy KOMFORT chciał mnie poinformować o listopadowej dostawie? Firma przetrzyma pieniądze przez pół roku a w listopadzie może niektórzy zapomną i nie zgłoszą się po swoje, albo Komfort anuluje zamówienia i pół roku będzie obracał pieniędzmi klientów. Są na takich na szczęście jeszcze paragrafy. Sprawa zostanie zgłoszona do Rzecznika Praw Konsumenta, jeśli to nie pomoże - chętnie wybiorę się w tej sprawie do Sądu, całe 40 zł ale jeśli Wy tak klientów traktujecie, to my Was również ładnie potraktujemy! (opinia zmoderowana z uwagi na treść)

Tragedia

Koszmar Źle pomierzyli otwory i zamówione drzwi nie pasują. Trzeba kłuć a ściany są już pomalowane i kafle w łazience wyklejone. Między podłogą drewnianą a terakotą zostawili szeroką i nierówną szparę uniemożliwiającą zastosowanie korka. Proponują szeroką (4cm) nieestetyczną listwę. W drzwiach zrobili dylatację a nie musieli bo podłoga jest klejona i znowu nieestetyczne niepotrzebne listwy w progach. Złożyłam reklamację. Nawet nie próbujcie wchodzić do tego sklepu.Nie polecam !!!!!!!

Partaczą obszywanie wykładzin. Nie obsługują reklamacji

OMIJAĆ Z DALEKA. Tragedia, nie potrafią porządnie obszyć wykładzin zakupionych u nich w sklepie (Warszawa, Mineralna 3). Reklamację obszycia załatwiają bez końcowego rozpatrzenia odwołania przez Centralę, trwa to ponad 90 dni i nic. Partactwo merytoryczne obszywającego w sklepie. Obsługa klienta przez Centralę to tragedia - zero reakcji przez 90 DNI !!! Odradzam w 100%, jeżeli takie problemy mają z obszyciem wykładzin to co dopiero z bardziej złożonymi usługami.

Pozytywnie

Duży wybór asortymentu, można coś ciekawego znaleźć. Personel pomocny.

Polecam

Jedynym minusem jest to, że na wszystkie kuchnie trzeba czekać. Wybrana przeze mnie kuchnia Rimini miała czas oczekiwania 4 tygodnie. Zamówienie zostało zrealizowane zgodnie z umową. Tydzień później miałam już kuchnię zmontowaną u siebie w domu. Ekipa montażowa złożyła kuchnię szybko i sprawnie. Załapałam się na promocję, dzięki czemu finalnie kuchnia była prawie 30% tańsza niż u konkurencji. Polecam!

POLECAM

Zamówiona przeze mnie kuchnia przyjechała zgodnie z terminem wskazanym w umowie. Trochę problemów było podczas odbierania zamówienia z magazynu zewnętrznego. Nie zostały wydane mi wszystkie elementy słupków. W sklepie, do którego zgłosiłam się z problemem, poinformowano mnie ze jest magazyn jest prowadzony przez firmę zewnętrzną, a nie Komfort. Pracownik szybko zareagował i tego samego dnia zostały dowiezione do mnie brakujące elementy. Kuchnia została złożona przed świętami. Jestem bardzo zadowolona.

Fantastyczna obsługa klienta!

Ogromne brawa za zaangażowanie i cierpliwość dla Pani (dane osobowe pracownika usunięte przez administratora - RODO). Osoba bardzo kompetentna i pomocna. Absolutnie nie "zmęczona" klientem i setkami jego pytań. Bardzo dziękujemy i zdecydowanie polecamy przesympatyczną Panią!

Partaczą obszywanie wykładzin, omijać szerokim łukiem.

Zleciłem obszycie wykładzin Komfort Warszawa Mineralna 3. Niestety ale nie potrafią tego robić, zepsuli ponad 80m obszycia. Obszycie niskiej jakości - niechlujnie, nierówno, zygzakiem, bez naciągnięcia żyłki trzymającej nić obszycia właściwego. Uważam, że przyczyną niskiej jakości jest: niewłaściwe ustawienie maszyny obszywającej, która nie naciągała w odpowiedni sposób żyłkę trzymająca nić właściwą obszycia i/lub niewłaściwy dobór żyłki naciągającej nić właściwą obszycia, która rozciągała się a przy większym naciągnięciu możliwe, że pękała by przy tym rodzaju wykładziny (jej bazy/osnowy). Brak kompetencji pracownika realizującego usługę obszycia. Dysponuję zdjęciami tego partactwa po 8 zl/mb. Reklamację odrzucili twierdząc, że to nie wpływa na użytkowanie ani na efekt wizualny ponieważ zgłoszone nieprawidłowości tylko zostały stwierdzone od strony spodniej wykładziny - śmiech na sali. Nie naciągnięta odpowiednio żyłka trzymająca obszycie pogarsza jakość i trwałość tego obszycia. Ciekawe podejście tego czego nie widać może być zepsute, czyli jak dywan będzie zaplamiony lub podarty lub pocięty lub poszarpany od spodu to taki dywan jest dla nich pełnowartościowy - KPINA Z KLIENTA. Z takim podejściem sklep należy omijać z daleka - CAŁKOWICIE ODRADZAM. JEDNYM ŚŁOWEM PARTACZE OBSZYWANIA WYKŁADZIN!

Tragedia

MichałD 4 listopada 2020 | 22:03 Witam W sklepie komfort w sierpniu zamówiłem na zamówienie krzesła 4szt i 1 lampę sufitową, całość zamówienia została zapłacona kierownik sklepu który to zamówienie realizował poinformował mnie że okres oczekiwania na zamówiony towar to ok 1 miesiąca z poślizgiem do dwóch tygodni z powodu że towar muszą ściągnąć prosto od producenta bo nie mają go na swoim magazynie. Po tym czasie i wielu próbach jak się wreszcie dodzwoniłem, otrzymałem informacje że towar jest ale nie kompletny bo lampa jeszcze nie dojechała i będzie pod koniec tygodnia i że mam czekać na informację ze sklepu jak zamówienie będzie gotowe .Więc po dwóch tygodniach nie wytrzymałem i znowu zadzwoniłem informację jaką otrzymałem ze sklepu trochę mnie zdziwiła bo była taka że wszystko jest ale jakaś cześć od krzeseł nie przyszła i czekają, no i mam się nie denerwować bo lada dzień towar zjedzie. Pisałem nawet maila w tej sprawie na adres p909info@markety.komfort.pl ale mnie olali bo nic nie napisali. Minął następny dobry tydzień po dodzwonieniu się do komfortu i podaniu numeru zlecenia odpowiedz jaką otrzymałem to mnie po prostu zmroziła wszystko jest tylko czekają na lampę i lada dzień dojedzie ,po prostu myślałem że telefon zgniotę w rękach po przełknięciu śliny tłumaczę sprzedawcy że słyszę ich tłumaczenie od sierpnia i albo nie ma krzesła ,jakiejś części lub lampy. Odpowiedź standardowa lada dzień przyjedzie i trzeba troszkę poczekać bo to nie jest z ich magazynu tylko prosto od producenta i wpływu na to nie mają. To ciekawe na co maja wpływ towar jest zapłacony , do tej pory go nie otrzymałem i również żadnej wiadomości ze strony sklepu komfort nie otrzymałem po prostu nić ,mają nas głęboko gdzieś .Nie chce mi się wierzyć że producent do tej pory nie wyprodukował tych krzeseł i lampy jeżeli mają to w ofercie sprzedaży to muszą to mieć. Ludzie naprawdę odradzam kupowania w tych sklepach coś na zamówienie po prostu porażka, proszę się bardzo zastanowić bo szkoda nerwów i czasu na ten sklep KOMFORT. Jestem ciekawy co teraz będzie jak sklep zamkną to co będzie z moim zapłaconym zamówieniem ?

Odwiedzałeś ostatnio KOMFORT?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Bel-Pol

(2.82 )

Terry

(5.00 )

Panel Pol

(1.93 )

Poradnik jakości obsługi

Z kim wybrać się na urlop? Sprawdź RANKING najlepszych biur podróży!

Po miesiącach cieżkiej pracy i codziennych obowiązków, wszyscy marzymy o urlopie. Chwila odpoczynku i relaksu lub aktywne i ekstremalne przeżycia. Szum nadmorskich fal, albo cudowne krajobrazy górskich miejscowości. A może gwar, ruch i wielkie miasta w stylu Nowego Jorku? Każdy zgodnie z własnymi oczekiwaniami wybiera kierunek podróży. Aby nieco ułatwić wybór oferty Last-Minute, prezentujemy Wam ranking najlepszych (według klientów!) biur podróży!Mamy nadzieję, że pomożemy przyspieszyć proces decyzyjny :)

Sprawdź RANKING najlepszych stacji paliw!

Stację paliw wybieramy nieprzypadkowo. Decdujemy się na tę, która ma najlepszą cenę w stosunku do jakości paliwa, nieduże kolejki lub uprzejmą obsługę. Nie zawsze wybieramy tę po trasie i nie zawsze najtańszą. Wolimy przejechać kilka kilometrów więcej, ale mieć pewność że dobrze wydamy pieniądze. Zwłaszcza teraz, gdy cena paliwa niesamowicie podskoczyła. Jakie stacje wybierają nasi użytkownicy? Klient ze Złotoryi wybiera stację ORLEN przy Legnickiej, chociaż jak sam przyznaje, ceny są tam nie najniższe:"Ceny za paliwo są obecnie bardzo wysokie, jednak obsługa stacji jest całkiem sprawna i miła. Jedzenie na stacji dobre, wybór spory." ~DatiMZ kolei Klient z Leszna poleca LOTOS, ze względu na personel i panującą tam atmosferę:„Wizytę na stacji oceniam pozytywnie ze względu na miłą i sympatyczną obsługę oraz na zaangażowanie personelu w zaspokojenie potrzeb klienta. Podczas wizyty wszystkie standardy obsługi zostały zachowane. Polecam tę stację.” ~ Klient_nDVLNieco gorsze zdanie o odwiedzanej stacji ma Klientka z dolnego śląska. Odwiedza różne stacje pod szyldem Pieprzyk i nie czuje się usatysfakcjonowana:„Kiedyś było OK, ostatnio coś jest nie tak, po tym jak u nich zatankuję, więc przestałam, bo mi szkoda samochodu.” ~DORA_1 Sprawdź nasz ranking stacji paliw, stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl!

Gdzie zrobić zakupy spożywcze? Przedstawiamy RANKING najlepszych marketów spożywczych!

 Sklep spożywczy to jedno z tych miejsc, które odwiedza każdy z nas. Jedni częściej, drudzy rzadziej. Jedne sklepy wizytujemy z przyjemnością, inne zaś z przymusu: bo najbliżej, bo najszybciej. A które sklepy wybieramy najchętniej? Sprawdź poniżej!Wybór miejsca na zakupy spożywcze wydawałby się wyborem prozaicznym. Zawsze jednak kierujemy się pewnymi wytycznymi, dzięki którym wizyta w sklepie może być przyjemniejsza. Jak wynika z badań Polskiego Programu Jakości Obsługi, przeprowadzonych w kwietniu 2021, klienci przy wyborze sklepu spożywczego najczęściej kierują się dostępnym tam asortymentem oraz obowiązującymi cenami. Najmniej istotne jest zaś pochodzenie tych produktów.A jaki wpływ na wybór miejsca, w którym dokonamy zakupu, ma obsługa? W przypadku sklepów spożywczych – przeciętny. Doceniamy pozytywne doznania i miłą obsługę, z większą przyjemnością dokonujemy zakupów w miejscach, gdzie personel jest uśmiechnięty i sprawnie wykonuje obowiązki, a przy tym często dokonujemy większe zakupy oraz decydujemy się na droższe zamienniki, jednak niski poziom jakości obsługi i niekompetentna obsługa nie spowoduje, że całkowicie zrezygnujemy z zakupów, jeśli podoba nam się asortyment w danym sklepie lub ceny produktów. Z opisów respondentów wynika, że musiałaby spotkać ich niezwykle przykra sytuacja ze strony pracowników sklepu, aby całkowicie zrezygnowali z zakupów w danej placówce. Większość z nich zaś zdecydowałoby się na zakupy w innej placówce, tej samej sieci.Istotne zatem jest utrzymywanie odpowiedniego poziomu obsługi, jeśli chcemy powiększać koszyk zakupowy naszych klientów.Które sklepy oceniane są najlepiej? Sprawdź! Wśród najlepiej ocenianych sklepów znalazł się m.in. LIDL, który po raz 12 otrzymał w tym roku tytuł Gwiazdy Jakości Obsługi. W rankingu znajdziemy także innego laureata Gwiazdy, czyli sieć sklepów Kaufland. Klienci tych sklepów doceniają przede wszystkim szeroki wybór produktów oraz sprawną obsługę. „Sklep jest bardzo duży, ma duży wybór produktów z różnych działów, dzięki czemu można w jednym miejscu zrobić zakupy wielobranżowe. […] Cieszę się, że jest tu 6 kas samoobsługowych, przy których można samodzielnie, bez kolejki, skasować swoje zakupy” ~ klientka_7 z Wrocławia„Codziennie robię tam zakupy. Obsługa bardzo miła. Pieczywo zawsze świeże, warzywa i owoce również. Półki pełne towarów. Zawsze znajdę tam to czego potrzebuję” ~ klient_Bj1 z ToruniaSprawdź ranking najlepszych super- i hipermarketów! Nie zgadzasz się z rankingiem? Oceń sklep!

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem