KOMFORT

( 3.73 )

KOMFORT to polska firma z 27-letnią tradycją. Jest uznawana za lidera na rynku podłóg. W sklepach KOMFORT można znaleźć szeroką ofertę paneli podłogowych, podłóg drewnianych, wykładzin dywanowych i elastycznych, dywanów, drzwi oraz dekoracji i akcesoriów do montażu i pielęgnacji podłóg. Obecnie w kraju znajduje się ponad 160 salonów oraz sklep internetowy. W 2019 roku ruszył nowy koncept sklepów wielkogabarytowych, które w swojej ofercie dodatkowo posiadają łazienki, kuchnie i szafy. Pierwszy taki sklep został otworzony w Warszawie.

Opinie (885)

Nieuczciwa firma

Witam Niepolecam do korzystania z zakupów w komforcie, to nieuczciwi ludzie którzy nie wywiązują się z zamówień. Moje zmówienie 16.05.2020 (zapłacone gotówką) termin dostawy 14 dni, do dzisiaj brak (opinia zmoderowana przez administratora z uwagi na treść)

Bardzo nieprzyjemni ludzie

Z całego serca nie polecam obsługi KOMFORT w Łomży na Zawadzkej, bardzo wredni ludzie.

tragedia

Nie polecam nikomu robienia zakupów online zamówiona wykładzina 6.05 do tej pory nie mam towaru konsultanci na czacie tylko przekierowują rozmowy między sobą , gdy już się uzyska nr do kierownika sklepu zaczynają wymyślać to im się auto popsuło , a to myśleli że odbiór osobisty w sklepie ,nie wspomnę ze od daty zamówienia żadnej informacji o przesyłce

Pozytywne zaskoczenie profesjonalizmem i zakresem usług.

W sklepie byłam jedynie w celu zorientowania się w cenach paneli, ponieważ planuję remont w najbliższych miesiącach. Tuż po wejściu do sklepu zostałam powitana przez pracownika i zaproponowano mi pomoc. Informacja o braku zamiaru zakupu zupełnie nie zraziła Pana, który mnie powitał i dostałam kompleksową informacje o możliwych produktach, sposobie montażu i wszystkim, na co powinnam zwrócić uwagę dokonując wyboru - ten pracownik okazał się fachowcem z prawdziwego zdarzenia. Bardzo polecam każdemu, kto tak jak ja chciałby mieć dobrej jakości podłogę, ale sam nie ma wystarczającej wiedzy, żeby odróżnić produkt dobry od gorszego. Dodatkowym atutem jest możliwość zamówienia podłogi z montażem, co jest rozwiązaniem idealnym. Profesjonalista wykona podłogę znacznie szybciej, niż klient na własną rękę, a ponadto nie ryzykujemy uszkodzeniem produktu podczas montażu.

nigdy więcej

Nie polecam zakupów przez internet - poziom obsługi klienta jest żenujący, sklep nie odpisuje na kilkukrotne maile z konkretnym pytaniem odnośnie zamówienia,pomimo iż w Zwrotce jest informacja o czasie odpisania na wiadomość w przeciągu max. 2 dni roboczych, telefon nie odpowiada. Sklep nie informuje też o czasie zrealizowania przesyłki, brak jakiejkolwiek aktualizacji statusu zamówienia ( tylko email potwierdzający jego przyjęcie a po 13 dniach sms od kuriera, że przesyłka zostanie doręczona dzisiaj). Szkoda czasu, jak ktos nie umie prowadzić sprzedaży przez internet to niech lepiej w ogóle się za to nie zabiera.

Średnio , nie jest źle ale nie jest bardzo dobrze

Komfort- duzy plac parkingowy, ale samo otoczenie salonu zaniedbane, śmieci, przed wejściem jakiś gruz, piach, niedopałki, trochę nie estetycznie. Sam salon duży, przestronny, spory wybór asortymentu, obsługa dobra, ale nie super zaangażowana, trzeba się samemu dopytywać o produkty, nie podają wszystkich informacji dla klienta. Ale ogólnie miła obsługa, ocena średnia.

Nie dajcie się naciagnąć

Ludzie jeśli możecie nie kupujcie nic w tej sieci. A już tym bardziej nie płacić wcześniej - jedynie przy odbiorze - zamówione panele chyba dopiero produkuja infolinia na którą graniczy z cudem żeby się dodzwonić mówi że panele są już w sklepie w Bydgoszczy a sklep o ile uda się dodzwonić że jeszcze ich nie dostali z centrali. Zaplacone bylo 06.03.2920 roku termin był 24 h do wysyłki i 48 h na dostarczenie i dziś jest 21.03.2020 roku a paneli do tej pory nie ma a pewnie juz fortune wydaliśmy na telefony bo czeka się na infolinii na połączenie po pół godziny i dłużej. Czekamy do końca tygodnia i składamy zawiadomienie do sądu Konsumenckiego. Nasz błąd że zapłaciliśmy i że najpierw nie przeczytalismy opinii. Bo opinie o Firmie Komfort są tragiczne i to o wszystkich oddziałach w Polsce. Poza tym z opinii o pracodawcy Komfort też są paskudne. Ludzie omijajcie ta firmę z daleka i nie płacić wcześniej. Zbierzmy się wszyscy i pozwijmy ich do sądu o ile wcześnie firma nie splajtuje.

Kiepsko

Jakiś czas temu kupowałam w tym sklepie panele to mieszkania, byłam sama, a pracownik który wydawał mi towar, nawet nie zaproponował mi pomocy, podczas wkładania paneli do auta. Sama musiałam poprosić o pomoc. Było to dla bardzo mało uprzejme zachowanie ze strony pracownika (mężczyzna) sklepu.

Odradzam zakupy w sklepie Komfort

Kupiłam drzwi w firmie Komfort i bardzo tego żałuję: 1. firma nie przestrzega terminów realizacji 2. po zamówieniu towaru firma nawet nie informuje klienta, że montaż się nie odbędzie (trzeba samemu jeździć, dzwonić, dopytywać). 3. spóźniony montaż nie trwa tyle ile powinien (w naszym przypadku miało być 1 dzień), całość trwała 3 dni ze względu na niekompletność zamówienia. 4. po 4 miesiącach montaż nie został dokończony- w drzwiach nie mamy zaślepki oraz nie została wymieniona uszkodzona podczas montażu opaska ościeżnicy. NAJWAŻNIEJSZE: drzwi mają niewłaściwie naklejoną okleinę. Firma nie uznaje reklamacji i unika odpowiedzialności.

Nie polecam

Zdecydowanie nie polecam. Zamówione panele wraz z monażem. Wszystko pięknie do momentu złożenia reklamacji, ponieważ panele hałasują podczas użytkowania. Po wielu miesiącach przepychania się reklamacja nie została uwzgedniona i zalecono nam podniesienie wilgotności w domu do 70%, (!!! ??) gdzyż wg nich wowczas panele przestana skrzypieć! Odepchnał się zarówno producent paneli jak i sklep Komfort.

Najlepsza obsługa ;)) lepszej nie ma ;))

Profesjonalna obsługa. Personel bardzo miły ;) W krótkim czasie doradzili mi w wyborze paneli i w artykułach do ich pielęgnacji ;) sklep utrzymany w czystości ;)

NIE POLECAM

Zaczęło się dziwnie, gdy na pomiar drzwi przysłali pana z deczka zbyt wesołego po trawce... Następnie za 2 dni musiał przyjechać inny pan, bo jak ten stwierdził: kolega zbytnio sobie nie radził. Dzień po ostatecznych pomiarach trzy pary drzwi z klamkami i rozetkami zostały zamówione po ponad 1h męczarni pani, która pierwszy raz drzwi z Polskone zamawiała, bo i tak nie było na miejscu nikogo bardziej doświadczonego w tym temacie. Po ponad miesiąc po zamówieniu podczas wizyty w sklepie sprzedawcy nie potrafili zlokalizować zamówionych drzwi; wg ich systemu jeszcze nie dotarły do sklepu, a wg magazyniera już znajdowały się na miejscu i wielce zdziwieni oznajmili, że drzwi można odebrać. Przy okazji dowiedziałam się, że klamki z rozetkami nie zostały jednak zamówione, więc po raz drugi opisywałam jakie sobie życzę. Miały być gotowe za 4 dni do odbioru - nie były. Na montaż czekałam 4 tygodnie, chociaż monter obiecał mi wizytę za 4 dni. Jak się później dowiedziałam od niego samego to nie był pracownik Komfortu, tylko ich podwykonawca, któremu nie zapłacono za wcześniejsze usługi, a rachunek ten uregulowano po niecałym miesiącu i dopiero wtedy mógł do mnie przyjechać na montaż. Po montażu ościeżnic okazało się, że tylko jedna przylega idealnie do ściany, a dwie pozostałe odstają po niecałym 1 cm po każdej ze stron. Podejrzewam, że monter przy pomiarze pomierzył tylko tą jedną ścianę i uznał, że wszystkie są takie same, choć sam twierdził, że mierzył każdą i nie wie dlaczego tak się stało... Po montażu drzwi okazało się, że jedna para została zamówiona pod rozetę na klucz, choć wyraźnie podkreślałam, że chcę zamykanie na motylek. Drzwi z dziurą na klucz oczywiście nie pasowały do zamówionej w drugim rzucie rozetki na motylek, którą trzeba było wymienić czekając kolejne 4 dni, w wyniku czego monter rozetki nie zamontował. Poza tymi wszystkimi nieporozumieniami drzwi Polskone bardzo ładne, ale to akurat nie zasługa sklepu. Nie fundujcie sobie takiego DYS-KOMFORTU nawet jak by Wam mieli dopłacać za takie usługi - szkoda nerwów.

Mogłoby być lepiej

Obsługa nie zawsze podchodzi do klienta i proponuje pomoc. Częściej to klient musi szukać personelu, który udzieliłby pomocy. W sklepie względnie czysto, produkty czasami nie są poukładane i panuje lekki nieład , jednak interesanci nierzadko wyciągają produkty, nie odkładając ich na miejsce. Może to też świadczyć o zbyt małej ilości pracowników w sklepie. Ogólnie zawsze jestem zadowolona z samego zakupu - mają świetny wybór oraz konkurencyjne ceny. Należy jednak popracować nad podejściem do klienta, a zakupy tam na pewno będą przyjemne i udane

Fachowa obsługa

Z przyjemnością robi się tutaj zakupy. Sklep jest dobrze zaopatrzony, a pracownicy chętnie służą pomocą.

Fajny sklep

Bardzo dobre zaopatrzenie. Miła i kompetentna obsługa.

Super

Wspaniała obsługa, pracownica była bardzo zaangażowana podczas prezentacji produktów. Sklep był czysty, jasny, wszędzie był swobodny dostęp do produktów. Duży wybór podłóg, czytelna prezentacja pracownicy, zachęcała do zakupów w tym salonie. Wyśmienity salon.

Super miła obsługa !!!

Zdecydowanie polecam Komfort!!! Przemiła obsługa co bardzo rzadko się zdarza w dzisiejszych czasach. Bardzo dziękuję Panu który jest naprawdę pomocny dla klienta a przede wszystkim miły z natury... każdemu polecam trafić na tego Pana :) (dane osobowe pracownika usunięte przez administratora - RODO)

Słabo.

Same problemy. Żałuję że kupiłam tam podłogę. Próbują winę zrzucić na klienta.

Odwiedzałeś ostatnio KOMFORT?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Bel-Pol

(1.60 )

TaniDywan

(5.00 )

Terry

(5.00 )

Poradnik jakości obsługi

RANKING Najlepiej Oceniani Kurierzy!

Robiąc zakupy przez internet, dokonując zwrotów lub po prostu wysyłając paczkę w świat często zastanawiacie się, którą firmę kurierską wybrać. Z pomocą przychodzą inni konsumenci korzystający z usług tej branży. Przedstawiamy zestawienie najlepiej ocenionych firm kurierskich - sprawdź, która marka świadczy obsługę na najwyższym poziomie.Klienci korzystający z usług kurierów w swoich opiniach najczęściej zawracają uwagę na 3 aspekty obsługi: czas i organizacja obsługi, zachowanie pracowników oraz kontakt z infolinią lub kurierem. Mimo wysokich wskaźników ogólnej jakości obsługi, konsumenci nie mają powodów do zadowolenia. W ostatnim czasie pojawia się coraz więcej negatywnych opinii, w których głównie klienci narzekają na niedotrzymanie terminów doręczeń, nieuprzejme zachowanie kurierów i uszkodzenia paczek. Takie doświadczenia z kurierem InPost ma m.in. Klient_iki7:„Opinię wystawiam po drugiej już z rzędu nieprzyjemnej sytuacji z tą firmą. Pierwsza to paczka została zgnieciona, gdzie na opakowaniu widniała informacja o tym, że w środku znajdują się delikatne przedmioty. Druga to sytuacja z dziś gdzie sprawdzając status przesyłki, z zaskoczeniem odkryłam, że paczka w drodze do paczkomatu nagle została zwrócona do nadawcy. Konsultanci na infolinii są chyba tylko od tego, żeby informować o możliwości złożenia reklamacji. Nawet nie dowiedziałam się czemu paczka została zwrócona. Szkoda nerwów. Następnym razem dopłacę i wybiorę kuriera innej firmy.”Nieusatysfakcjonowany z obsługi firmy GLS jest również Klient_coc_5159, który w swojej opinii wspomina: „Kurier miał dostarczyć przesyłkę. Cały dzień byłam w domu i na niego czekałam. Po jakimś czasie dostałam sms-a, że paczka czeka na mnie w punkcie odbioru. Okazało się, że kurier nawet nie próbował znaleźć adresu. Po nieprzyjemniej dyskusji dostarczył mi ją następnego dnia.”W takim razie co według użytkowników zasługuje na pochwałę? Z pewnością kontakt telefoniczny przed dostarczeniem przesyłki oraz stosowanie przez kurierów środków ostrożności zapobiegających rozprzestrzenianiu się koronawirusa, co można przeczytać w opinii użytkownika Remigiusz_2 oceniającego UPS:„(…)Już na drugi dzień po zamówieniu przesyłka była w drodze. Kolejnego dnia kurier zadzwonił do mnie, upewnić się czy będę w domu między 14:00 a 15:00. Poinstruował mnie, że w związku z obecną sytuacją epidemiczną nie dostarczają przesyłek bezpośrednio "pod drzwi". Kurier zjawił się punktualnie i ponownie zadzwonił do mnie z prośbą o wyjście przed klatkę schodową. Czekał w bezpiecznej odległości na odbiór paczki a po upewnieniu się, że ja jestem adresatem podziękował za odbiór.(…).”Zgadzasz się z tym rankingiem czy może uważasz, że niektóre firmy powinny zamienić się miejscami? Dodaj opinie i oceń firmy kurierskie, z których usług korzystasz!Zobacz jak branża kurierska i pocztowa została oceniona w 2019 oraz jaki uzyskała poziom zadowolenia klientów! Raport z badania satysfakcji konsumentów z 2019 roku znajdziesz tutaj. 

NAJLEPSZA DROGERIA TO....sprawdź najwyżej oceniane drogerie!

Hebe, Rossmann, a może Super-Pharm? Sprawdź, która sieć drogerii jest najlepiej oceniana przez użytkowników portalu jakoscobslugi.pl i dowiedz się, gdzie spotkasz najwyższą jakość obsługi. W naszym rankingu najlepszych drogerii znalazło się 15 firm z branży. Sprawdźmy co dla klientów stanowi kluczowy element wizyty i na co zwaracją uwagę podczas obsługi.Użytkownicy portalu w swoich opiniach najczęściej opisywali wiedzę personelu, jakość kosmetyków i różnorodność asortymentu. Przede wszystkim docenili możliwość skorzystania z profesjonalnej porady pracownika w doborze najlepszych kosmetyków oraz, co jest szczególnie zauważalnie w przypadku marki Yves Rocher, kosmetyki dobrej jakości, z naturalnych składników: „Bardzo dobre kosmetyki, jeśli nie najlepsze, Sklepy są niewielkie, przytulne, pracownicy kompetentni z szeroką wiedzą o asortymencie, który sprzedają.”~DORA_1"Wchodząc do Hebe w Galerii Zielone Wzgórza można zawsze liczyć na wsparcie przesympatycznych pań, które wykazują się ponadrzeciętną znajomością branży kosmetycznej i potrafią profesjonalnie dobrać produkt, do potrzeb klientow"~Klient_XvfG"Zawsze obsługa indywidualna, fachowy dobór kosmetyków."~ Marta_2588Na co więc narzekają klienci drogerii i perfumerii? Zdecydowanie na czas obsługi czyli wydłużające się kolejki oraz oczekiwanie na podejście konsultatnki. Wśród zgłosoznych opinii znalazły się rownież negatywne komentarze dot. zachowania personelu. Oznacza to, że pomimo szerokiej wiedzy nt. branży i oferowanych produktów, pracownicy nie zawsze są uprzejmi i życzliwie nastawieni do klientów:"Konsultantka umie doradzić i tak poprowadzić rozmowę aby zachęcić do szerszych zakupów -dobrze mi się z nią rozmawiało. Minus jest za to, że przez 10 min nikt do mnie nie podszedł i nie zapytał o pomoc."~Klient_0Mf5"Poprosiłam żeby „Pani” podała mi paletkę cieni ponieważ, miały je schowane. Dziewczyny obrażone ze przeszkodziłam im w rozmowie, po czym ta jedna która dała mi paletkę, zaczęła mnie przedrzeźniać i nazywać „kochaniutką”.~Klient_JNEQ"W mojej opinii na zmianach jest za mało Pracowników, których można poprosić o pomoc, odbija się to również na długości kolejek, które tworzą się najczęściej w godzinach popołudniowo - wieczornych. Na stanowiskach kosmetków kolorych często panuje nieporządek, a produkty pozostają pootwierane przez Klientów."~mg092Zgadzasz się z tym rankingiem czy może uważasz, że niektóre firmy powinny zamienić się miejscami? Dodaj opinie i oceń drogerie, w których robisz zakupy! DODAJ OPINIĘ Zobacz jak branża beauty została oceniona w 2019 i jaki uzyskała poziom zadowolenia klientów! Raport z badania satysfakcji konsumentów z 2019 roku znajdziesz tutaj

Siła! Moc! Energia! Czyli ranking TOP 8 siłowni

 Chcielibyście zacząć przygodę ze sportem, ale nie wiecie, który klub fitness wybrać? A może szukacie nowego miejsca, by złapać formę na lato? Sprawdźcie ranking TOP 8 siłowni na portalu jakoscobslugi.pl i ruszajcie na trening!

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem