Apteka "Centrum"

( 4.52 )

Opinie (57)

Ostatnio szukałam dość drogiego antybiotyku i ceny w innych

Ostatnio szukałam dość drogiego antybiotyku i ceny w innych aptekach były nawet o 20-30 złotych wyższe. Ekspedientka zapytała mnie, czy chce do niego probiotyk, i poinformowała, że trzeba go trzymać w lodówce. Jeżeli chodzi o jakość obsługi to jestem bardzo zadowolona. Pani, która mnie obsługiwała z zaangażowaniem odpowiadała na moje pytania. Byłam tam jeszcze 2 razy i rownież byłam zadowolona z obsługi i z oferowanych cen. Dodatkowym plusem jest to, że jest całodobowa i że maja dobre zatowarowanie. Jeżeli chodzi o wystrój to jest schludnie, czystoi i nowocześnie.

Apteka centrum ma nowoczesny wygląd

Apteka centrum ma nowoczesny wygląd, jest zawsze estetyczna i jest tutaj bardzo miły personel. Można liczyć na fachową poradę, farmaceuci zaproponują tańsze zamienniki, nie pozwolą czekać w kolejce, jeśli się tworzy. Są trzy stanowiska obsługi i zaraz pojawia się dodatkowy pracownik. Sprzedawane specyfiki są estetycznie prezentowane, a szafki/regały zawierają opisy tematyczne. W aptece dostępne są ulotki/dodatkowe informacje dla klientów. Poza tym, apteka oferuje konkurencyjne ceny w miasteczku, dlatego najczęściej, tutaj właśnie, kupuję potrzebne lekarstwa, choć artykuły pielęgnacyjne, też można tutaj nabyć. W dniu 17 stycznia, potrzebowałam coś dla domowych sposobów na przeziębienie i w tej aptece wszystko kupiłam, po wcześniejszym wywiadzie farmaceuty – osoby ich przeznaczenia.

W związku z problemami natury zdrowotnej

W związku z problemami natury zdrowotnej, kilkakrotnie zmuszona byłam, robić zakupy w aptece. Mimo innych placówek w miasteczku, moje wizyty ograniczyłam do tej placówki, gdzie obsada pracownicza to kompetentne osoby, troszczące się o dobro kupującego, w pełnym tego słowa, znaczeniu, zarówno, co do cen medykamentów, ich wykorzystania, jak i, ewentualnej ochrony dla organizmu. W czasie tych kilku wizyt, obsługiwali mnie różni farmaceuci i każdy z nich, zasługuje na pochwałę i słowa uznania. To komunikatywne, miłe i grzeczne osoby (mężczyzna i kobiety) w postawie bycie, dbające o wizerunek placówki, a tym samym, jakość obsługi. Apteka ma nowoczesny wygląd, jest w niej jasno i zawsze bardzo czysto, a prezentowane specyfiki (leki, suplementy diety i inne) są częściowo widoczne w swym uporządkowaniu. Tylko nieprzewidziane okoliczności, mogą sprawić, że, w razie potrzeby, znajdę się w innej aptece. Obsługa tej apteki, kiedyś stanowiła obsadę innej apteki – dr Max i tam robiłam zakupy, w razie potrzeby. Nie znam przyczyn, dla których zmienili placówkę i nie chcę znać, ale wiem, ze teraz, jestem klientem apteki Centrum i raczej będę, dopóki placówka, z tą obsadą, będzie istnieć.

Bardzo dba się

Bardzo dba się, o obsługę klienta w tej aptece. Gdy weszłam nie było klientów, jedno stanowisko z pracownicą było dostępne, więc moje zakupy zostały realizowane od razu. Po chwili weszły 2 panie i stanęły w kolejce, ale z zaplecza, wyszła 2-ga pracownica i też zajęła się obsługą. Miło, grzecznie, sprawnie w przyjemnej atmosferze, z dodatkową poradą, po uprzednim upewnieniu się, dla kogo są kupowane medykamenty. Profesjonalnie w tej nowoczesnej placówce, gdzie ład, porządek i higiena, same rzucały się w oczy.

Po wizycie u lekarza

Po wizycie u lekarza, zwykle przychodzi kolej na aptekę, bez której nie obyło się, 4XII. Trzy stanowiska obsługi, pozwalały na zakup od razu. Bardzo przyjazna atmosfera, z informacją dawkowania specyfików, dla kupującego, a także - możliwość, tańszego zamiennika. Farmaceutka była miła i grzeczna. Sam ”klimat” apteki, już od wejścia, jest dość specyficzny, w pozytywnym znaczeniu. Jest tu bardzo jasno, panuje porządek i widoczna jest estetyka, w pełnym tego słowa, znaczeniu, a wchodzący, witany jest, zanim na dobre, wejdzie do środka.

W ostatnim czasie

W ostatnim czasie, zakup specyfików leczniczych, (jeśli jest taka potrzeba), dokonuję w aptece Centrum. Jest tu bardzo miły personel obsługowy, chętnie doradzi lub zaproponuje tańsze zamienniki. To nowoczesna w wyglądzie, apteka, bardzo jasna, czysta i estetyczna. Choć zakup leków nie należy do przyjemnych i oczekiwanych działań, to jednak, wizyta tutaj, jest przyjemnością. Organizacja placówki, daje takie poczucie, pod każdym względem.

Jesienne mankamenty pogodowe

Jesienne mankamenty pogodowe, skłaniają czasem do wizyt w aptekach. Kilka dni wcześniej byłam już w tej, nowo-otwartej aptece, zrobiła na mnie bardzo pozytywne wrażenie, także cenowe, więc 30 X, znów się tutaj udałam, by uzupełnić witaminy, jakiś syrop, etc. przy jednym stanowisku kasy, obsługiwano kupującego, przy drugim, pracownica była zajęta jakimiś czynnościami, ale widząc moje wejście, zaprosiła mnie do siebie, obsłużyła grzecznie, profesjonalnie, upewniając się, co do właściwego przeznaczenia (objawy, wiek) specyfików, po które przyszłam.

To nowo

To nowo-otwarta apteka z profesjonalną obsadą pracowników, którzy służą radą, w trosce o zdrowie klienta, kupującego specyfiki lecznicze. Apteka mieści się w budynku handlowym, zajmuje jedno z pomieszczeń, na parterze, na lewo od wejścia. Jest w niej dość przestrzennie, widać dbałość o estetykę i higienę, a prezentacje leków i innych specyfików (zdrowie, uroda, samopoczucie), są przejrzyste na regałach za ladami obsługi, usytuowanych w ”kolanko”. Wygląd jest nowoczesny, atmosfera przyjazna, podobnie jak ceny - wydaje mi się, że są, chyba trochę konkurencyjne, w stosunku do innych aptek. Klienta wita się od progu i żegna przyjaźnie.

W tej Aptece można liczyć na szybką obsługę i kompetentnych

W tej Aptece można liczyć na szybką obsługę i kompetentnych pracowników, którzy doradzą i uprzejmie obsłużą. Nie raz byłam świadkiem kiedy starsza osoba czegoś nie rozumie czy niedosłyszy to jednak farmaceutka z pełną cierpliwością i życzliwością obsługiwała tzw. trudnych klientów.

Jestem zaskoczona tak miłą i kompetentną obsługą

Jestem zaskoczona tak miłą i kompetentną obsługą. Chciałam zakupić herbatę ziołową znanej firmy. Pani farmaceutka powiedziała mi, że z herbapolu o takim samym działaniu jest herbata dużo tańsza. Ucieszyłam się, że apteka nie jest nastawiona tylko na zysk, ale również na zadowolenie klienta.

Rewelacyjnie

Rewelacyjnie. Na plus: personel, wiedza i doradztwo, sprawność obsługi, oferta i cena, wygląd miejsca obsługi.

Estetyczna i higieniczna apteka z bardzo miłą obsługą

Estetyczna i higieniczna apteka z bardzo miłą obsługą. Gdy weszłam, odchodził inny klient i farmaceutka zajęła się moją receptą. Chwilę po mnie weszła starsza pani i zaraz z zaplecza wyłoniła się inna pracownica, która też zaczęła obsługę tej pani. Apteka miała 3 stanowiska obsługi i widać nie pozwala się tu czekać klientom (w miarę możliwości). Farmaceutki w białych fartuszkach, zadbane, miłe i grzeczne w profesjonalnym podejściu do kupujących. W prezentacji specyfików zauważyłam także kosmetyki – kremy, farby do włosów etc.

Odwiedzałeś ostatnio Apteka "Centrum"?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Cefarm

(4.24 )

Apteka Magiczna

(4.19 )

Apteka Blisko Ciebie

(4.25 )

Poradnik jakości obsługi

Z kim wybrać się na urlop? Sprawdź RANKING najlepszych biur podróży!

Po miesiącach cieżkiej pracy i codziennych obowiązków, wszyscy marzymy o urlopie. Chwila odpoczynku i relaksu lub aktywne i ekstremalne przeżycia. Szum nadmorskich fal, albo cudowne krajobrazy górskich miejscowości. A może gwar, ruch i wielkie miasta w stylu Nowego Jorku? Każdy zgodnie z własnymi oczekiwaniami wybiera kierunek podróży. Aby nieco ułatwić wybór oferty Last-Minute, prezentujemy Wam ranking najlepszych (według klientów!) biur podróży!Mamy nadzieję, że pomożemy przyspieszyć proces decyzyjny :)

Sprawdź RANKING najlepszych stacji paliw!

Stację paliw wybieramy nieprzypadkowo. Decdujemy się na tę, która ma najlepszą cenę w stosunku do jakości paliwa, nieduże kolejki lub uprzejmą obsługę. Nie zawsze wybieramy tę po trasie i nie zawsze najtańszą. Wolimy przejechać kilka kilometrów więcej, ale mieć pewność że dobrze wydamy pieniądze. Zwłaszcza teraz, gdy cena paliwa niesamowicie podskoczyła. Jakie stacje wybierają nasi użytkownicy? Klient ze Złotoryi wybiera stację ORLEN przy Legnickiej, chociaż jak sam przyznaje, ceny są tam nie najniższe:"Ceny za paliwo są obecnie bardzo wysokie, jednak obsługa stacji jest całkiem sprawna i miła. Jedzenie na stacji dobre, wybór spory." ~DatiMZ kolei Klient z Leszna poleca LOTOS, ze względu na personel i panującą tam atmosferę:„Wizytę na stacji oceniam pozytywnie ze względu na miłą i sympatyczną obsługę oraz na zaangażowanie personelu w zaspokojenie potrzeb klienta. Podczas wizyty wszystkie standardy obsługi zostały zachowane. Polecam tę stację.” ~ Klient_nDVLNieco gorsze zdanie o odwiedzanej stacji ma Klientka z dolnego śląska. Odwiedza różne stacje pod szyldem Pieprzyk i nie czuje się usatysfakcjonowana:„Kiedyś było OK, ostatnio coś jest nie tak, po tym jak u nich zatankuję, więc przestałam, bo mi szkoda samochodu.” ~DORA_1 Sprawdź nasz ranking stacji paliw, stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl!

Gdzie zrobić zakupy spożywcze? Przedstawiamy RANKING najlepszych marketów spożywczych!

 Sklep spożywczy to jedno z tych miejsc, które odwiedza każdy z nas. Jedni częściej, drudzy rzadziej. Jedne sklepy wizytujemy z przyjemnością, inne zaś z przymusu: bo najbliżej, bo najszybciej. A które sklepy wybieramy najchętniej? Sprawdź poniżej!Wybór miejsca na zakupy spożywcze wydawałby się wyborem prozaicznym. Zawsze jednak kierujemy się pewnymi wytycznymi, dzięki którym wizyta w sklepie może być przyjemniejsza. Jak wynika z badań Polskiego Programu Jakości Obsługi, przeprowadzonych w kwietniu 2021, klienci przy wyborze sklepu spożywczego najczęściej kierują się dostępnym tam asortymentem oraz obowiązującymi cenami. Najmniej istotne jest zaś pochodzenie tych produktów.A jaki wpływ na wybór miejsca, w którym dokonamy zakupu, ma obsługa? W przypadku sklepów spożywczych – przeciętny. Doceniamy pozytywne doznania i miłą obsługę, z większą przyjemnością dokonujemy zakupów w miejscach, gdzie personel jest uśmiechnięty i sprawnie wykonuje obowiązki, a przy tym często dokonujemy większe zakupy oraz decydujemy się na droższe zamienniki, jednak niski poziom jakości obsługi i niekompetentna obsługa nie spowoduje, że całkowicie zrezygnujemy z zakupów, jeśli podoba nam się asortyment w danym sklepie lub ceny produktów. Z opisów respondentów wynika, że musiałaby spotkać ich niezwykle przykra sytuacja ze strony pracowników sklepu, aby całkowicie zrezygnowali z zakupów w danej placówce. Większość z nich zaś zdecydowałoby się na zakupy w innej placówce, tej samej sieci.Istotne zatem jest utrzymywanie odpowiedniego poziomu obsługi, jeśli chcemy powiększać koszyk zakupowy naszych klientów.Które sklepy oceniane są najlepiej? Sprawdź! Wśród najlepiej ocenianych sklepów znalazł się m.in. LIDL, który po raz 12 otrzymał w tym roku tytuł Gwiazdy Jakości Obsługi. W rankingu znajdziemy także innego laureata Gwiazdy, czyli sieć sklepów Kaufland. Klienci tych sklepów doceniają przede wszystkim szeroki wybór produktów oraz sprawną obsługę. „Sklep jest bardzo duży, ma duży wybór produktów z różnych działów, dzięki czemu można w jednym miejscu zrobić zakupy wielobranżowe. […] Cieszę się, że jest tu 6 kas samoobsługowych, przy których można samodzielnie, bez kolejki, skasować swoje zakupy” ~ klientka_7 z Wrocławia„Codziennie robię tam zakupy. Obsługa bardzo miła. Pieczywo zawsze świeże, warzywa i owoce również. Półki pełne towarów. Zawsze znajdę tam to czego potrzebuję” ~ klient_Bj1 z ToruniaSprawdź ranking najlepszych super- i hipermarketów! Nie zgadzasz się z rankingiem? Oceń sklep!

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem