Opinie użytkownika (73)

Rewelacyjnie. Na plus:...
Rewelacyjnie. Na plus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Orchid

05.05.2017

OBI

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Na plus:...
Rewelacyjnie. Na plus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Orchid

05.05.2017

Praktiker

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Super. Na plus:...
Super. Na plus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Orchid

05.05.2017

Leroy Merlin

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Na plus:...
Rewelacyjnie. Na plus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Orchid

05.05.2017

Castorama

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Super. Na plus:...
Super. Na plus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Orchid

05.05.2017

Reserved

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Na plus:...
Rewelacyjnie. Na plus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Orchid

05.05.2017

PEPCO

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Na...
Bardzo dobrze. Na plus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Orchid

05.05.2017

kik

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Delikatesy Centrum to...
Delikatesy Centrum to jeden ze sklepów zlokalizowanych na terenie nie wielkiej miejscowości. Strefa wejścia była czysta. Banery reklamowe w widoczny sposób informowały o aktualnej promocji. Na terenie sklepu panował porządek. Produkty były poukładane w odpowiedni sposób. Obsługa przy kasie nie przypadła mi do gustu. Panie sprzedawczynie nie zwracały się do klientów sklepu słowami: "Dzień dobry", "Dziękuje".

Orchid

08.05.2013

Delikatesy Centrum

Placówka

Majdan Królewski, Rzeszowska 0

Nie zgadzam się (0)
Sekrety Urody to...
Sekrety Urody to ogólnopolska sieć drogerii. Odwiedziłam jedną z takich drogerii. Wygląd drogerii w porządku. Produkty poukładane na półkach. Powierzchnia nie za duża, a duży wybór. Pozytywny element to wybór szuflad wielu znanych producentów kosmetyków np. Bell, Astor, Inglot, Gosh i wielu innych. Zawierają one próbki, testery swoich kosmetyków. Te testery świeże, niezużyte. Minus to brak cen wielu kosmetyków i konieczność pytania się sprzedawczyni. Polecam, naprawdę świetne miejsce świata kosmetyków !

Orchid

26.04.2013

Sekrety Urody

Placówka

Lubartów, Rynek 1 27

Nie zgadzam się (0)
Odwiedziłam aptekę należącą...
Odwiedziłam aptekę należącą do sieci aptek Centrum. Apteka rozmiarowo dość spora, co przekłada się na wybór leków, produktów. Warto zaznaczyć także obecność kosmetyków do pielęgnacji ciała, skóry znanych marek Iwostin, Pharmaceris, La Roche i wielu innych. Ceny produktów są korzystne. Obsługa w aptece była kompetentna, miła.

Orchid

07.04.2013

Apteka Gemini

Placówka

Łęczna, Stefanii Pawlak 3

Nie zgadzam się (0)
Wygląd miejsca obsługi...
Wygląd miejsca obsługi na średnim poziomie, spotkałam się z wózkami z towarem porzuconymi bez opieki, a także z pustymi, drewnianymi paletami. Nie wyglądało to najlepiej. Poza tym panował ład w supermarkecie. Pracownicy mili, uśmiechnięci, sprawnie obsługujący klientów. Cena niektórych produktów trochę za wysoka, ale plus to wybór danego produktu z wielu marek.

Orchid

07.04.2013

Stokrotka

Placówka

Łęczna, al. Jana Pawła II 99

Nie zgadzam się (0)
Wizytę w sklepie...
Wizytę w sklepie Yups oceniam pozytywnie. Można znaleźć wiele ubrań w atrakcyjnych cenach, gdyż są przecenione. Ubrania były poukładane, panował porządek. Zaskoczona byłam, że pojawiły się także ubrania marki MODO z najnowszej kolekcji. Było w czym wybierać. Pani pracownik kompetentna , miła, zawsze potrafi doradzić klientom. Sklep odzieżowy na plus !

Orchid

07.04.2013

Yups

Placówka

Lublin, Lubartowska

Nie zgadzam się (0)
"3, 2, 1...
"3, 2, 1 Strat sezon" to folder wydany przez sieć marketów budowlanych Leroy Merlin. Folder jest dość dużych rozmiarów, zachowany w kolorze charakterystycznym dla sklepu - zielonym. Front folderu, a zarazem Hit sezonu to kosiarka elektryczna i beton komórkowy. Idąc dalej wyłania się świat ogrodu, a w nim wszystko co niezbędne w pracach porządkowych na wiosnę. Obecne są także elektronarzędzia ogrodowe. Głębiej podawane są do oczu materiały budowlane. Następnie wszystko co potrzebne do urządzenia, aranżacji wnętrz. Specjalna oferta kusi do 16.04.2013 r. Odnów swoje mieszkanie, dom, ogród.

Orchid

01.04.2013

Leroy Merlin

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Wpadła mi w...
Wpadła mi w ręce już druga ulotka reklamowa Deichmanna promująca urodzinowe okazje. To świetna sposobność, aby dokonać zakupów eleganckich butów dla kobiet i mężczyzn. Znajdują się także modele sportowe we wnętrzu folderu oraz na ostatniej stronie. Deichmann proponuje obuwie znanych marek takich jak: Nike, Puma, Fils. Oferta obowiązuje do 04.04.2013 r. lub do wyczerpania zapasów.

Orchid

01.04.2013

DEICHMANN

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Przedświąteczne zakupy zaprowadziły...
Przedświąteczne zakupy zaprowadziły mnie do Drogerii Natura. Znajduje się ona w Centrum Handlowym. Celem wizyty był zakup kosmetyków, które znajdowały się w promocji. Rozczarowałam się, gdyż w wielu miejscach na półkach był puste miejsca. Była plakietka z artykułem w promocji, a artykułu brak. Panie sprzedawczynie podchodziły do klientów, zagadywały. Obsługa w drogerii na Tak, asortyment na Nie.

Orchid

01.04.2013

Drogerie Natura

Placówka

Łęczna, CH WAMEX, Al. Jana Pawła II 99

Nie zgadzam się (0)
Natknęłam się ostatnio...
Natknęłam się ostatnio na kampanie "taniej niż myślisz" sklepu internetowego Frisco.pl, która zaprowadziła mnie na stronę w/w sklepu. Strona startowa to duża reklama promująca sklep i niskie ceny (w rzeczywistości nie takie niskie, ale o tym potem), poza tym mamy bardzo proste menu patrząc na które ma się wrażenie, że trzy ostatnie kategorie się nie zmieściły webmasterowi w jednej linii z pozostałymi mimo, iż jest na to plac. Poza tym nie podoba mi się w kategoriach słowo "organic" jak by niemożna było napisać organiczne ( chodź i takie słowo bardziej kojarzy sie z typem odpadów a nie z pieczywem, mrożonkami czy winem). Pierwsza strona to także promocje z pośród których można wybrać naprawdę fajne okazje, lecz gdy zaczniemy szukać tego ca naprawdę potrzebujemy wtedy okazuje się, że wcale tak tanio tu nie jest. Sklep reklamuje się, że jest tańszy od Tesco i w przypadku makaronu czy sera tak jest, ale gdy zerkniemy na piwo czy owoce okazuje się, że jest drożej. Coca Cola kosztuje tyle co w moim sklepie osiedlowym.Podsumowując, jeśli chcesz zrobić duże zakupy na święta , nie stracić, a w sprzyjających warunkach troszkę zyskać (jeśli Twoja lista zakupów pokrywała będzie się z rzeczami na promocji) to możesz skorzystać z promocji dostawy pierwszego zamówienia powyżej 100 zł za darmo i się w Frisco zaopatrzyć. Lecz nie wydaje mi się, aby ten sklep zawojował rynek.

Orchid

27.03.2013

frisco.pl

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Opinia dotyczy sklepu...
Opinia dotyczy sklepu firmowego H&M mieszczącego się na lubelskim krakowskim przedmieściu. Już z zewnątrz budynek robi wrażenie. Piękno architektury zachwyca. H&M zajmuję trzy kondygnację kamiennicy. W podziemiach, czyli na poziomie -1 można znaleźć ubrania dla maluchów. Poziom 1 przeznaczony jest dla Pań. Natomiast poziom 2 dla Panów. Moja wizyta w sklepie ograniczyła się do odwiedzenia piętra z odzieżą damską. Asortyment był uporządkowany zarówno na półkach jak i na wieszakach. Najnowsza kolekcja była powalająca. Cóż to szło w parze z ceną ubrań. Wg mnie niektóre ubrania były za drogie. W salonie był ochroniarz. Pan zachowywał się w porządku, gdyż dawał trochę swobody klientom, nie chodził „krok w krok” za każdą osobą. Jak ma to miejsce w innym sklepach. Obsługa przy kasie była jak najbardziej OK. Panie sprzedawczynie pierwsze zwracały się do klientów słowami „Dzień dobry”. Polecam ze względu na personel.

Orchid

27.03.2013

H&M

Placówka

Lublin, Krakowskie Przedmieście 34

Nie zgadzam się (0)
"Poczuj się jak...
"Poczuj się jak gwiazda" tak brzmi tytuł folderu reklamowego Deichmanna. To wyjątkowy folder, gdyż to oferta urodzinowa marki. Deichmann świętuje swoje setne urodziny. Twarzą folderu został Justin Bieber - znany młodzieży kanadyjski wokalistą POP. Folder prezentuje młodzieżowe obuwie sportowe, a także dziecięce. Mam zarzut odnośnie rozmiarów obuwia na czterech pierwszych stronach folderu. Otóż rozmiary są podane w systemie oznaczenia funkcjonującego w Wielkiej Brytanii. Duży minus dla klientów. Ceny obuwia warte zainteresowania.

Orchid

26.03.2013

DEICHMANN

Placówka

Nie zgadzam się (1)
Aktualny folder Stokrotki...
Aktualny folder Stokrotki obowiązuje w dniach 21-27.03.2013 r. Folder liczy 24 strony, na których zostały zaprezentowane wyjątkowe produkty w wyjątkowych cenach. Na pierwszej stronie mamy sposobność zakupu ćwiartki z kurczaka w cenie 4,99 zł, tylko w dniach 21,22, 23 marca. Oglądając dalej napotykamy produkty na mięso, wędliny, następnie na produkty mrożone, nabiał, przyprawy, słodycze, a kończąc na kosmetykach, chemii. Zaś na ostatniej stronie kuszą ogórki szklarniowe, kilogram za 4,99 zł, tylko w dniach 25, 26, 27 marca.

Orchid

25.03.2013

Stokrotka

Placówka

Nie zgadzam się (0)
"Wielkanoc w dobrym...
"Wielkanoc w dobrym stylu" to folder wydany przez sieć supermarketów Stokrotka. Ceny produktów są zagwarantowane od 14.03. do 03.04.2013 roku lub do wyczerpania zapasów. Format ulotki jest wyszukany. Na głównej stronie został zaprezentowane wędliny, kiełbasy wraz z cenami na świątecznym stole. Przeglądając dalsze strony folderu stykamy się produktami promocyjnymi poszczególnych marek. Każdy producent chcę gościć na Naszym wielkanocnym stole. Stokrotka podpowiada w swoim folderze co może być nam niezbędne w domu, ale czy wszystkie produkty są konieczne na Święta ? Podejdźmy do tego z rozwagą.

Orchid

25.03.2013

Stokrotka

Placówka

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi