Bel-Pol

( 1.93 )

Opinie (67)

Tragiczna obsługa klienta

To,że sklep Bel-Pol ma dobre produkty kompletnie przysłania brak komunikacji sklep-klient. Na drzwi czekaliśmy 8 tygodni,kiedy już były dostępne,czekaliśmy kolejne 3 na montaż. To nie wina montażystów,bo oni byli bardzo profesjonalni,to wina sklepu,który przy tak dużym obłożeniu ma zaledwie 2 ekipy montażowe. Okazało się,że drzwi były uszkodzone,więc poszły do reklamacji. Ze strony sklepu żadnej informacji zwrotnej. Po kilku dniach sami zadzwoniliśmy co z drzwiami,jedyna odpowiedź,że będą się z nami kontaktować, Oczywiście tego nie zrobili,więc po 2 tygodniach znowu zadzwoniliśmy i otrzymaliśmy informację,że drzwi już są(nikt nie wpadł na to,żeby nas o tym powiadomić). Typowa dalsza procedura,czekanie na montaż...Kolejny problem,drzwi przyszły bez zamka(drzwi do wc)...montażysta nic o tym nie wie,ale powiedział,że sklep się z nami skontaktuje. Kolejne deja vu,to my dzwonimy codziennie do sklepu,codziennie ktoś ma oddzwonić i nikt nie oddzwania. Nie polecam,zwłaszcza,że na rynku jest masa innych dobrych firm,które jednak trochę interesują się swoimi klientami.

Suzy pozytyw!

Kills dni temu skrytykowalem sklepie we Wloclawku I podtrzymuje opinie bo tak klienta sie nie traktuje. Natomiast jestem mile zaskoczony podejscie panow, ktorzy przyszli montowac panele podlogowe. Dwaj panowie (chyba bracia) to prawdziwi profesjonalisci). Szybko sprawnie i naprawde profesjonalnie wykonali swoja prace. Jestem naprawde podbudowany I mile zaskoczony ze jeszcze sa prawdziwi profesjonalisci. Tak trzymac.

omijaj szerokim lukiem.

Zaplacisz za towar, montaz podlogi a pozniej decyduja kiedy wykonaja robote. Nie dotrzymuja terminow prac, chociaz byl ustalony przed 30 dniami. Mozecie im nadmuchac. To nagminne przypadki praktyki tego sklepu. KOSZMAR.

BEL-POL Katowice P.H. RAWA

Polecam ! Szczerze polecam usługi Bel-Pol Katowice, na każdym etapie bardzo profesjonalna obsługa oraz doradztwo. Kluczowa jednak jest kwestia pomiaru oraz montażu podłogi. Moją podłogę montował Mateusz i jestem mega zadowlona. Już na etapie pomiaru zwrócił uwagę na ważne kwestie i doradził w zakresie doboru podkładu oraz listw co potem okazało się strzałem w 10. Świetna komunikacja z montażystą wszytko profesjonalnie, zgodnie z ustaleniami i na czas.

PARTACTWO

WE WRZEŚNIU ZAKUPIŁAM DRZWI Z USŁUGĄ BUDOWLANĄ W FIRMIE BEL-POL POZNAŃ UL,SZWAJCARSKA,, PRZYSZEDŁ PAN Z WYKSZTAŁCENIEM HANDLOWYM I DRZWI ZAMONTOWAŁ, ZA WYWALENIE FUTRYN ZAPŁACIŁAM 250.- ZA SZTUKĘ,, JEDNAK PAN EKSPERT W FIRMY BEL-POL NIE WZIĄŁ POD UWAGĘ WCALE STANU ŚCIAN I ICH GRUBOŚCI, W EFEKCIE OPASKI MASKUJĄCE SĄ KRZYWE ODSTAJĄ OD ŚCIAN I POZOSTAWIŁ TEŻ DZIURY W MURZE, ZŁOŻYŁAM REKLAMACJĘ JEDNAK PANI Z DZIAŁU REKLAMACJI STWIERDZIŁA , ŻE TO JA SAMA PRZYGOTOWAŁAM OTWORY DO MONTAŻU DRZWI,, CHYBA NOŻEM I WIDELCEM,, BO INNYCH NARZĘDZI NIE POSIADAM,, JEŚLI NIE CHCECIE MIEĆ PAŃSTWO KŁOPOTÓW TO SERDECZNIE ODRADZAM TEGO WYKONAWCĘ,,, BO JEST NIEKOMPETENTNY I NIESOLIDNY I NIERZETELNY,,,A JEGO JAKOŚĆ WYKONANYCH USŁUG POZOSTAWIA WIELE DO RZYCZENIA..

Tragedia

Ościeżnice wymierzone przez "eksperta "z firmy BEL-POL okazały się aż o 3 cm za szerokie. Ponadto nie miła obsługa w sklepie, która drwiąco odnosi się do klienta.

Radzę omijać szerokim łukiem

W skrócie całkowita kompromitacja: przyjęli zaliczkę, ale już zamówienia nie złożyli - skutek po 2 tyg. przyjeżdżam po panele, bo jutro mamy ekipę montażową, paneli nie ma będą za kolejne 2 tyg. Nikt się oczywiście do żadnej odpowiedzialności nie poczuwa. Drugie podejście za 2 tyg. niestety też nieskuteczne - rezygnujemy z zajęć zawodowych, czekamy na dostawę, odpowiedź ze sklepu „dzisiaj nie będzie, pomyliliśmy towar w magazynie” i kuriozalny komentarz wobec naszego niezadowolenia „ nie Pan jeden jest w takiej sytuacji”. Trzecie podejście – wysyłają towar na zły adres ! Czyli coś w stylu głębokiej komuny. Niestety wcześniej zamówiliśmy również drzwi – termin 8 tygodni ( konkurencja 4-6), po 8 tygodniach tuż przed terminem odwołują. Powód „Nie mamy drzwi”. „Kiedy będą”, „Nie wiemy”. Czyli Bareja jeszcze raz „Nie mam pana płaszcza i co mi pan zrobisz”. Podsumowując niekompetentni, nieudolni, niepomocni. Nie rozwiążą Twojego problemu, ale na pewno stworzą nowe”.

Tragiczna! Odradzam!!!

Po montazu drzwi, paneli i listw mamy uszkodzone plytki w korzytarzu. Pan montarzysta wyrąbal panelami na plytki wielkosci 180x90. Oczywiscie kazdy kryl kazdego. Co jeden kierownik to wieksza zenada. Komisja do stwierdzenia uszkodzenia przyjezdzala 3-raxy, pierwszy kierownik ekipy i pracownik, potem kierownik reklamacji, potem jeszcze wszyscy razem wraz z kierownikiem sklepu. Do dwoch plytek. Porazka! Wszystkiego sie wyparli i skonczylo sie ze sami musimy uszkodzenie naprawic. No coz, sami sobie z mezem rozblilismy mlotkiem nowe marmurowe plytki. Kazdy kiedys odpowie za uszkodzenie i klamstwa! Firma niby z renoma ale zenata sie okazala!

Tak się powinno traktować klientów!

Mimo późnej pory, tuż przed zamknięciem sklepu, zostałem profesjonalnie i kompleksowo obsłużony. Doradca (dane osobowe usunięte przez administratora - RODO) znakomicie rozpoznał moje potrzeby. Niewątpliwie ma doświadczenie w branży bowiem mówił o rzeczach, o których ka nie wiedziałem, a ewidentnie ta wiedza mnie była potrzebna. Nie żałowałem wydanych pieniędzy i zgodnie z przewidywaniami Pracownika, wszystko co mi powiedział sprawdziło się. Jestem pod wrażeniem i mogę polecić z czystym sumieniem. Sklep bogato wyposażony i szeroka oferta produktów. jak czegoś nie było to mogłem to zobaczyć w katalogu z opcją na zamówienie. Jako klient czułem się wyjątkowo w tym miejscu.

OK.

OK.

Polecam

Odwiedzałeś ostatnio Bel-Pol?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

KOMFORT

(3.63 )

TaniDywan

(5.00 )

Terry

(5.00 )

Poradnik jakości obsługi

Ranking najlepszych sklepów z elektroniką

Kupując nowe sprzęty do domu, istotna jest dla nas nie tylko niezawodność produktów, ale też profesjonalna i kompetentna obsługa, która pomoże nam wybrać sprzęt najbardziej odpowiadający naszym oczekiwaniom. Przyjrzyjmy się opiniom użytkowników i zobaczmy, co cenią sobie w sklepach z elektroniką, a na co narzekają.Sklep Morele działa od 2000 roku i oferuje bardzo szeroką gamę produktów, przez co stał się jednym z głównych sklepów z elektroniką w Polsce. Klienci chwalą sobie przede wszystkim jakość i szybkość obsługi oraz ich kompetencje, to że potrafią odpowiadać na pytania zadane przez klientów:„Szybka, sprawna, kompetentna i rzetelna obsługa. Jakość usług bez zarzutu”O jakości obsługi często piszą też klienci sklepu OleOle, jednak w tym przypadku niektórzy z nich zostali rozczarowani przez brak profesjonalizmu personelu. Skargi dotyczą przede wszystkim wiedzy i zachowania obsługi. Na plus oceniano ceny oraz asortyment sklepu, idealnie te problemy obrazuje opinia użytkownika Marcin_2321:„Dobrze. Na plus: Oferta, cena, asortyment, organizacja i czas obsługi. Na minus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, wygląd miejsca obsługi”W przypadku marketów MediaMarkt, niektórzy klienci zwracają uwagę na ich zdaniem wysokie ceny. Niektórzy, zwracają również uwagę na wyposażenie i czystość sklepu. Przeważająca część komentarzy dotyczy jednak bardzo profesjonalnej i pomocnej obsługi, która przekonała ich do zakupu. Taką opinią podzieliła się między innymi pani Renata:„Podeszłam do działu z elektrycznymi szczoteczkami do zębów. Dosłownie 2 minuty potem podszedł do mnie pracownik. Grzecznie zapytał w czym może pomóc. Powiedziałam, że szukam szczoteczki na prezent. Zaprezentował mi szybko i bardzo sprawnie produkty z przedziału cenowego jaki podałam. Przedstawił plusy i minusy każdego z nich (w grę wchodziły 4 produkty). Nie naciskał, nie czułam się manipulowana. Ostateczną decyzję zakupową pozostawił już mi. Wyposażona w informację jakich mi udzielił, mogłam podjąć decyzję. Byłam bardzo zadowolona z jego pomocy”Użytkownicy portalu zwracają szczególną uwagę na wiedzę i zaangażowanie pracowników sklepów, w których kupują sprzęty RTV i AGD. Innymi istotnymi czynnikami są cena oraz szerokość asortymentu, bez których klienci nie chcą aż tak chętnie dokonywać zakupów.  A jak Ty oceniasz swoją ostatnią wizytę w sklepie z elektroniką? Opisz swoje doświadczenie i podziel się opinią!W rankingu są uwzględnione firmy, które zebrały min. 100 opinii na naszym portalu.

RANKING najlepszych aptek

Większość z nas przyzwyczaiła się już, że jesień to sezon przeziębień. Co roku dopada nas katar, ból gardła i ogólne osłabienie. Zwłaszcza teraz, dbanie o odporność to podstawa. Aby móc to zrobić w odpowiedniej atmosferze zakupów, należy wybrać właściwą aptekę - szeroki asortyment, przystępne ceny, miła i profesjonalna obsługa, dogodna lokalizacja. Na te elementy najbardziej zwracamy uwagę. Gdy już nam się uda wybrać odpowiednie miejsce, będziemy zadowoleni jak klienci z Wrocławia i Poznania:    „Lubię tę aptekę, ponieważ jest tam miła obsługa i zawsze są tam dostępne leki, które chcę kupić. Do tego system kolejki na „numerki” jest bardzo wygodny”   „Najchętniej odwiedzana przeze mnie apteka. Farmaceuci są życzliwi i chętni do pomocy. Zawsze uzyskuję tam wyczerpujące informacje na temat zakupywanych leków oraz suplementów jak i ich działania. Gdy nie mają czegoś na stanie starają się jak najszybciej sprowadzić dany lek na zamówienie” Pracownicy wszystkich sklepów, nie tylko spożywczych, ale zwłaszcza tych specjalistycznych - jak apteki – powinni dbać o komfort klienta i dzielić się z nim swoją wiedzą. To bardzo ważne aby farmaceuta wykazał się cierpliwością i zaangażowaniem w problem klienta. Niestety zdarzają się jeszcze niemiłe wizyty. Doświadczyła jej na przykład pani Daria:    „Niestety nie jestem zadowolona z tej apteki. Jest tam bardzo mało towaru, a jak już coś jest to jest makabrycznie drogie. [..] No i ta obsługa, która wiecznie zrzędzi i jęczy i marudzi… i to wzdychanie! Aż niemiło tam jeździć” Podczas trwającego sezonu przeziębieniowego sprawdź, w której aptece najlepiej dokonać zakupów, aby nie narazić się na niekompetentną obsługę lub wysokie ceny. Poniżej przedstawiamy firmy, które otrzymały najlepsze opinie na portalu Jakości Obsługi. Do rankingu zakwalifikowały się tylko te firmy, które miały co najmniej 100 opinii. 

Urządzaj bez nerwów czyli zestawienie najlepszych sklepów z artykułami dla domu!

 Wakacje to nie tylko czas urlopów, ale także remontów i zmian wystroju wnętrz naszych domów. Zanim wybierzemy się na zakupy warto sprawdzić, które firmy świadczą usługi na najwyższym poziomie oraz gdzie znajdziemy największy wybór produktów. Oto zestawienie najlepiej ocenianych sklepów z branży dom i ogród stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl. Jakie elementy mają wpływ na jakość obsługi w sklepach z wyposażeniem wnętrz? Przyjrzyjmy się bliżej opiniom użytkowników portalu i sprawdźmy na co zwracali uwagę podczas zakupów mebli czy dekoracji do domu. Chociaż sieć sklepów Action jest stosunkowo młodą marką w Polsce zdążyła już zebrać wiele pozytywnych opinii. Klienci najczęściej doceniają dużą ilość pracowników oraz ich przyjazne nastawienie:„Podoba mi się to, że pracowników zawsze jest sporo. Są uśmiechnięci i widać, że praca potrafi dać im przyjemność. Żeby kogoś poprosić o pomoc nie trzeba szukać po całej hali. Kolejne kasy otwierane w miarę potrzeb.”~Klient_iV4yW ciągu minionego półrocza postawa personelu była równie często oceniania przez klientów sklepów Jysk. Jednak ten aspekt obsługi nie zebrał wysokich not. Klienci skarżą się, że pracownicy są trudno dostępni oraz mało chętni do pomocy. Pozytywnie natomiast oceniano zatowarowanie i szeroki wybór asortymentu. Takie doświadczenia opisuje Klient_p1YC:„W sklepie jest duży wybór produktów, jednak pracownicy nie są zainteresowani obsługą klientów. Nawet jak jest kilku pracowników na sali sprzedaży to nie oferują pomocy tylko rozmawiają na prywatne tematy.”Inna skandynawska sieć sklepów wyróżnia się na tle konkurencji sposobem ekspozycji asortymentu oraz punktami gastronomicznymi zlokalizowanymi na terenie sklepów: „Bardzo bogaty asortyment można znaleźć tam wszystko do urządzenia domu. Wielkim plusem jest forma prezentacji asortymentu. Stworzone są pomieszczenia jak w domu: pokoje, sypialnie, łazienki itp, meble dopasowane do różnych wnętrz, sprytne rozwiązania. Genialna jest restauracja ikea, jedzenie jest pyszne, różnorodne w formie bufetu szweckiego a ceny naprawdę niskie.” ~ Klient_9BFMKlienci sklepów z wyposażeniem wnętrz negatywnie wspominają proces reklamacyjny. Takie przypadki miały miejsce między innymi we wspominanym wcześniej sklepie IKEA oraz Black Red White. „Nigdy nie spotkałam się z tak fatalną obsługą w zakresie reklamacji. Otrzymałam wadliwy towar jeszcze w grudniu, a do dnia dzisiejszego nie otrzymałam właściwego! Pracownicy robią wiele problemów, przerzucają na siebie odpowiedzialność i próbują wymigać się argumentami "Ja nie wiem, to koleżanka załatwiała". Jest to niezwykle nieprofesjonalne i z pewnością nie dokonam już w tym punkcie żadnego zakupu.”~ Klient_AjotUżytkownicy portalu najczęściej zwracają uwagę na zachowanie i kompetencje pracowników. W niektórych sklepach stanowi to zachętę do zakupów, w innych wręcz przeciwnie. Jak się okazuje, ważnym elementem jest także obsługa posprzedażowa i nie warto jej zaniedbywać.A jak Ty oceniasz swoją ostatnią wizytę w sklepie z wyposażeniem wnętrz? Opisz swoje doświadczenia i podziel się opinią! 

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem