Agata

( 4.01 )

Agata swoje początki miała w 1952 roku, kiedy powstało państwowe przedsiębiorstwo produkcyjne o nazwie "Bytomskie Fabryki Mebli". Po sprywatyzowaniu marka zaczęła prężnie się rozwijać, co ma miejsce po dzień dzisiejszy. Obecnie Agata posiada 29 wielkopowierzchniowych salonów oferujących meble i dodatki do aranżacji wnętrz. W salonach znajdują się artykuły od ponad 250 producentów krajowych i zagranicznych, można także skorzystać z profesjonalnych usług doradców, projektantów i ekspertów.

Opinie (987)

W porządku

Sklep jest całkiem duży, jak przystało na meblowy. Uporządkowany i czysty. Wybór mebli i dodatków jest przyzwoity, a obsługa kompetentna. Ceny trochę wyższe, ale jakość lepsza niż u Szwedzkiej konkurencji. Niestety w magazynie często jest spora kolejka bo obsługiwana jest jedna osoba naraz.

Profesjonalna obsługa

Salon posiada bogatą ofertę zarówno meblową jak i w dziale z akcesoriami domowymi. Ceny są przystępne a jakość produktów zadowalająca. Dodatkowo obsługa jest bardzo profesjonalna i uprzejma. Poświęcają wiele czasu na odpowiednie doradzenie klientowi.

Dobre miejsce by znaleźć meble dla siebie

W salonie kupowałam narożnik wypoczynkowy. Pani pracująca w sklepie doradziła mi doskonale w zakresie wyboru materiału obiciowego i rodzaju sprężynowania. Dzięki temu jestem w 100% zadowolona z dokonanego zakupu i wiem, że wybrany mebel posłuży mi przez lata bez szwanku. Przez cały proces zakupu zostałam poprowadzona przez tę samą osobę, od momentu wyboru kanapy, aż po odbiór. Bardzo pozytywnie oceniam to, że obsługa w żaden sposób nie pospiesza podczas dokonywania decyzji, można na spokojnie się zastanowić, posiedzieć, obejrzeć tkaniny w świetle dziennym. Dodatkową korzyścią są częste promocje na raty 0% i duże obniżki cen na cały asortyment. Dzięki skorzystaniu z jednej z nich zaoszczędziłam prawie 400zł. Na dodatek ceny w porównaniu z oferowanymi bezpośrednio przez producenta są zdecydowanie niższe, a koszt transportu jest niewielki. Również na pochwałę zasługuje opcja transportu z montażem, nie potrzeba dodatkowych osób żeby ustawić mebel na swoim miejscu, Panowie którzy przyjeżdżają z dostawą zajmują się wszystkim do końca.

Bardzo dobry sklep

Sklep Agata na Bielanach Wrocławskich, jest bardzo dobrym sklepem, ponieważ jest tam bardzo szeroki asortyment oraz miła obsługa, do tego sklep jest przestronny.

Ładny, duży sklep

Sklep jest bardzo duży i jest w nim naprawdę wiele produktów i pomysłów na aranżację wnętrz. Jest tam jednak niewielu pracowników jak na tak duży sklep i ciężko uzyskać pomoc.

Mile

Szybko sprawnie zalatwilem swoj zakup. Pani przed zamknieciem sklepu poswiecila tyle czasu ile potrzebowalem, gdyz zastanawialem sie nad zakupem szafy. Pomogla mi dobrac i kolorystyke i inne elementy tej szafy. Obliczyla wszystko i dala duze rabaty. Z bezplatna dostawa

Bardzo dobra obsługa!

Ostatnio kupowałam tu kanapę do mieszkania. Od początku wiedziałam, czego oczekuję i miałam wybrany model, pracownica uszanowała to i nie narzucała nic innego, pomogła mi ustalić transport i wszystko spokojnie wytłumaczyła. Mebel jest elegancki ale też ma ciekawy kolor, ciemna butelkowa zieleń idealnie pasuje do mojego wnętrza, Jestem zadowolona z zakupów w tym sklepie.

Średnia obsługa

Niestety tylko jedna Pani wykazała chęć pokazania czegoś więcej, potrzeba przeszkolić osoby z prezentowania plusów w sklepie i informacji o produkcie

bardzo dobra obsługa

Bardzo dobrze zaopatrzony sklep obsługa miła i profesjonalna. Pracownicy dbają o klienta w sklepie czysto i schludno.

Dobra oferta górą!

Profesjonalni doradcy,dopasowanie mebla do moich potrzeb i upodobań,zaproponowanie najlepszej ceny za produkt,sposobu płatności czy transportu. Doradcy schludnie ubrani, w sklepie czysto,poduszki na kanapach równo poukładane,muzyka w tle.Zwyczajnie miło było tam przebywać.

Obsługa zorientowana w temacie

na każdym dziale otrzymaliśmy wyczerpujące odpowiedzi odnośnie mebli, pielęgnacji materiałów, możliwości konfiguracji, samego zamówienia i transportu. Co prawda nie są oni w stanie rozładować kolejki do kas, ale i tak pracownicy obsługiwali dość szybko, że czekanie nie trwało tak długo.

Bardzo dobrze.

Kompetentni i wykwalifikowani sprzedawcy, którzy znają się na swoich produktach. Do tego doradzą produkty, korzystne dla klienta, a nie tylko na sklepu. Panie na kasie trochę mniej uprzejme, mogłyby wykrzesać więcej uprzejmości skoro mają taką pracę.

Odwiedzałeś ostatnio Agata?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

PEPCO

(4.09 )

Black Red White

(3.68 )

Bodzio

(3.70 )

Poradnik jakości obsługi

Urządzaj bez nerwów czyli zestawienie najlepszych sklepów z artykułami dla domu!

 Wakacje to nie tylko czas urlopów, ale także remontów i zmian wystroju wnętrz naszych domów. Zanim wybierzemy się na zakupy warto sprawdzić, które firmy świadczą usługi na najwyższym poziomie oraz gdzie znajdziemy największy wybór produktów. Oto zestawienie najlepiej ocenianych sklepów z branży dom i ogród stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl. 

RANKING Najlepiej Oceniani Kurierzy!

Robiąc zakupy przez internet, dokonując zwrotów lub po prostu wysyłając paczkę w świat często zastanawiacie się, którą firmę kurierską wybrać. Z pomocą przychodzą inni konsumenci korzystający z usług tej branży. Przedstawiamy zestawienie najlepiej ocenionych firm kurierskich - sprawdź, która marka świadczy obsługę na najwyższym poziomie.Klienci korzystający z usług kurierów w swoich opiniach najczęściej zawracają uwagę na 3 aspekty obsługi: czas i organizacja obsługi, zachowanie pracowników oraz kontakt z infolinią lub kurierem. Mimo wysokich wskaźników ogólnej jakości obsługi, konsumenci nie mają powodów do zadowolenia. W ostatnim czasie pojawia się coraz więcej negatywnych opinii, w których głównie klienci narzekają na niedotrzymanie terminów doręczeń, nieuprzejme zachowanie kurierów i uszkodzenia paczek. Takie doświadczenia z kurierem InPost ma m.in. Klient_iki7:„Opinię wystawiam po drugiej już z rzędu nieprzyjemnej sytuacji z tą firmą. Pierwsza to paczka została zgnieciona, gdzie na opakowaniu widniała informacja o tym, że w środku znajdują się delikatne przedmioty. Druga to sytuacja z dziś gdzie sprawdzając status przesyłki, z zaskoczeniem odkryłam, że paczka w drodze do paczkomatu nagle została zwrócona do nadawcy. Konsultanci na infolinii są chyba tylko od tego, żeby informować o możliwości złożenia reklamacji. Nawet nie dowiedziałam się czemu paczka została zwrócona. Szkoda nerwów. Następnym razem dopłacę i wybiorę kuriera innej firmy.”Nieusatysfakcjonowany z obsługi firmy GLS jest również Klient_coc_5159, który w swojej opinii wspomina: „Kurier miał dostarczyć przesyłkę. Cały dzień byłam w domu i na niego czekałam. Po jakimś czasie dostałam sms-a, że paczka czeka na mnie w punkcie odbioru. Okazało się, że kurier nawet nie próbował znaleźć adresu. Po nieprzyjemniej dyskusji dostarczył mi ją następnego dnia.”W takim razie co według użytkowników zasługuje na pochwałę? Z pewnością kontakt telefoniczny przed dostarczeniem przesyłki oraz stosowanie przez kurierów środków ostrożności zapobiegających rozprzestrzenianiu się koronawirusa, co można przeczytać w opinii użytkownika Remigiusz_2 oceniającego UPS:„(…)Już na drugi dzień po zamówieniu przesyłka była w drodze. Kolejnego dnia kurier zadzwonił do mnie, upewnić się czy będę w domu między 14:00 a 15:00. Poinstruował mnie, że w związku z obecną sytuacją epidemiczną nie dostarczają przesyłek bezpośrednio "pod drzwi". Kurier zjawił się punktualnie i ponownie zadzwonił do mnie z prośbą o wyjście przed klatkę schodową. Czekał w bezpiecznej odległości na odbiór paczki a po upewnieniu się, że ja jestem adresatem podziękował za odbiór.(…).”Zgadzasz się z tym rankingiem czy może uważasz, że niektóre firmy powinny zamienić się miejscami? Dodaj opinie i oceń firmy kurierskie, z których usług korzystasz!Zobacz jak branża kurierska i pocztowa została oceniona w 2019 oraz jaki uzyskała poziom zadowolenia klientów! Raport z badania satysfakcji konsumentów z 2019 roku znajdziesz tutaj. 

Jaki bank wybrać? RANKING najlepiej ocenianych banków!

W jakim banku założyć konto? W którym najlepiej wziąć kredyt? Gdzie spotkacie najwyższą jakość obsługi, bez problemu otrzymacie pomoc od profesjonalistów? Przedstawiamy nasz ranking najlepiej ocenianych banków na portalu jakoscobslugi.pl!

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem