dino

( 3.55 )

W 1999 roku powstał pierwszy sklep Dino w Polsce. Przedsiębiorstwo oparte jest na polskim kapitale, a jego ideą jest „bycie najbliżej Ciebie”. Obecnie sklepy znajdują się na terenie dwunastu województw w Polsce, a ich ilość przekroczyła już 1000 punktów. Jest to najszybciej rozwijająca się sieć supermaktetów na terenie kraju. Celem firmy jest dążenie do najwyższej świeżości i jakości oferowanych produktów. W ofercie znajdują się artykuły spożywcze, chemiczne oraz kosmetyczne.

Opinie (1072)

Zła atmosfera

Bardzo niepokoi mnie atmosfera w sklepie .Często robię tam zakupy bo do tej pory znajdowałam tam wszystko czego potrzebuję. W tym sklepie jestem prawie codziennie bo takie mam potrzeby. Niestety jakość usług ,brak towaru w półkach ,bałagan i brak organizacji /brak odpowiedniej ilości personelu/działają na nie korzyść tej placówki.

Masakra.

Masakra. Niby lider na rynku, co chwila otwierają nowy sklep , a nie można kupić zwykłej czarnej herbaty liściastej. Same ekspresowe lub zielone smakowe. Żenada

Brud brud i jeszcze raz brud.

Brud brud i jeszcze raz brud. Brudne kosze , walajace się kartony i śmieci, czystość ubrań kasjerek też pozostawia wiele do życzenia. Brak cen produktu ... prawie z każdą rzeczą trzeba chodzić do czytnika.

Nie polecam

Sklep w miare dobrze zaopatrzony chociaż nie chce się do niego zabardzo wracać aczkolwiek 2 gwiazdki za obsługę.Sytuacja następującą.Czas korona wirusa.Malo ruchu i 2 panie przy kasach z czego tylko jedna obsługuje bo wiadomo nie ma tłumów.Widzialem że jedna z nich odchodzi z kasy i idzie do półek z bodajże karma dla zwierząt.Nie dziwne z racji że ewidentna nuda na sklepie to przynajmniej poszła pełnię wyprasować towar albo robić cokolwiek.Ja podeszłem do kasy dosyć cicho i ze słuchawkami na uszach ale wszystko słyszałem.Druga pani zauważając mnie przy kasie stojącego jak kółek nagle zaczęła się drżeć na tamtą że ,,Co ty nie masz roboty.Klient ci stoi a ty na półkach udajesz że coś robisz?".Rozumiem że mogło to nie zbyt fajnie wyglądać ale kto upoważnia tą panią do darcia się na tą drugą.Pomijam fakt że takie rzeczy się mówi poza klientami.Jesli to była jeszcze kierowniczka sklepu to gratuluję inteligencji i samego sklepu.Ja już napewno nie wrócę także gratuluję raz jeszcze bo nie zamierzam chodzic do sklepu gdzie stosuje się takie traktowania zwykłych pracowników.Pomijam fakt że ta pani była przy sobie co mogło być poniekąd też przyczyną takiego ,,mobingu" w pracy.Opisana wyżej sytuacja miała miejsce w Dino Markecie na ulicy Bialskiej 122 w mieście Bestwina Pozdrawiam Patryk rolski

Polecam!

Mają niskie ceny produktów

Nowy sklep

W nowym sklepie w Sulmierzycach wszystko jest jak należy. Produkty są świeże, na półkach czysto, posprzątane, miła obsługa, a co najważniejsze jest duży wybór!

Szybka i uprzejma obsługa

W dniu 24.02.2021 r. przed południem kasjerka pomyliła się i skasowała wyższą cenę za towar niż powinna, a płaciłem kartą. Na moją reklamację, bardzo szybko poprosiła inną pracownicę o anulowanie transakcji, jednocześnie kilkakrotnie mnie przepraszając. Była więc szybka i uprzejma obsługa. Oby tak zawsze było, bo przecież jesteśmy tylko ludźmi i każdy ma prawo do błędu.

Super obsługa

Pani zawsze uśmiechnięta bardzo wyrozumiała wszystkim chętnie pomaga bardzo dziękuję pani za pomoc. (dane osobowe pracownika usunięte przez administratora - RODO)

Dodatkowe artykuły na paragonie

W dniu dzisiejszy mojej mamie doliczono do paragonu ok 15 zł (godz. 15.14) za rzeczy których nie kupiła - byłam świadkiem zakupów. Nie zgłaszam skargi ze względu na stan zdrowia mamy, ale szlak mnie trafia jak taka ekspedientka nie ma skrupułów, żeby tak postępować. Życzę jej smacznego i niech wcina tą białą kiełbasę, na którą naciągnęła starsza osobę. Wstyd to mało powiedziane. Gdyby chodziło o mnie, nie zostawiłabym tego w taki sposób. Nigdy już nie odwiedzę sklepu Dino przy ulicy Jasnej we Włocławku. (opinia zmoderowana przez administratora z uwagi na treść)

średno

Nie jestem zadowolony z obsługi w tym sklepie Obsługiwała mnie bardzo niemiła Pani

Inna cena na półce niż przy kasie

W dniu 12.02.20201 r. ok. godz. 15,00 na regale przy surówkach widniała kartka z ceną promocyjną 1,99 na zielonym tle. Oprócz kamer, miałem też świadka. Na wysokości tej ceny były ustawione surówki. Po skasowaniu okazało się, że cena jej to 3,49. Poprosiłem więc o zwrot. Kasjer nie był z tego powodu zadowolony, brak jakiegokolwiek wyjaśnienia i ew. przeproszenia. W czasie wybierania tego produktu między regałami z art. chemicznymi stały trzy pracownice, które rozmawiały ze sobą i nie była to rozmowa o pracy.. Brak było więc bieżącej aktualizacji cen, co dla klienta jest najważniejszą sprawą.

Miła atmosfera

Dużo towaru i ogromny wybór.Panuje ład i porządek

Odwiedzałeś ostatnio dino?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Albert

(3.33 )

Biedronka

(3.81 )

Billa

(3.40 )

Poradnik jakości obsługi

Sprawdź RANKING najlepszych stacji paliw!

Stację paliw wybieramy nieprzypadkowo. Decdujemy się na tę, która ma najlepszą cenę w stosunku do jakości paliwa, nieduże kolejki lub uprzejmą obsługę. Nie zawsze wybieramy tę po trasie i nie zawsze najtańszą. Wolimy przejechać kilka kilometrów więcej, ale mieć pewność że dobrze wydamy pieniądze. Zwłaszcza teraz, gdy cena paliwa niesamowicie podskoczyła. Jakie stacje wybierają nasi użytkownicy? Klient ze Złotoryi wybiera stację ORLEN przy Legnickiej, chociaż jak sam przyznaje, ceny są tam nie najniższe:"Ceny za paliwo są obecnie bardzo wysokie, jednak obsługa stacji jest całkiem sprawna i miła. Jedzenie na stacji dobre, wybór spory." ~DatiMZ kolei Klient z Leszna poleca LOTOS, ze względu na personel i panującą tam atmosferę:„Wizytę na stacji oceniam pozytywnie ze względu na miłą i sympatyczną obsługę oraz na zaangażowanie personelu w zaspokojenie potrzeb klienta. Podczas wizyty wszystkie standardy obsługi zostały zachowane. Polecam tę stację.” ~ Klient_nDVLNieco gorsze zdanie o odwiedzanej stacji ma Klientka z dolnego śląska. Odwiedza różne stacje pod szyldem Pieprzyk i nie czuje się usatysfakcjonowana:„Kiedyś było OK, ostatnio coś jest nie tak, po tym jak u nich zatankuję, więc przestałam, bo mi szkoda samochodu.” ~DORA_1 Sprawdź nasz ranking stacji paliw, stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl!

Gdzie czujemy się bezpiecznie? Przedstawiamy RANKING firm ubezpieczeniowych!

Wybór ubezpieczyciela to zawsze trudna decyzja. Niezależnie czy ubezpieczamy samochód, mieszkanie czy własne życie, pozostają w głowie te same pytania: „Wybrać droższe i bogatsze czy tańsze, licząc że się nie przyda?; Czy ta firma jest wiarygodna?; Ubezpieczać się? Przecież jestem zdrowy!”. Brzmi znajomo? Nie tylko Ty wahasz się przy decyzji o wyborze firmy ubezpieczeniowej! Skorzystaj zatem z opinii naszych użytkowników! Pozytywne oceny wystawia między innymi klient ERGO Hestii, który bardzo poleca usługi tego ubezpieczyciela:„Świetny ubezpieczyciel. Pomoc na najwyższym poziomie. Szybkie i profesjonalne działanie. Wszystko dostosowane do naszych potrzeb. Zdecydowanie polecam!” ~ Klient_6DQQ Z równie miłym komentarzem spotkała się firma Link4. Klientka jest bardzo zadowolona z obsługi!„Od kilku lat zaczęłam korzystać z usług tej firmy, ponieważ zawsze traktują mnie wyjątkowo dobrze. Czuję się zaopiekowana pod każdym względem. Firma uczciwie i z zaangażowaniem traktuje i nowych i stałych klientów i tym bardzo zyskuje.” ~Ana_465 Mniej zadowolony jest zaś klient WARTY. Skarży się, ze nie otrzymał należytej pomocy:„Nie polecam. Jak autem się zakopałem w śniegu to odmówiono mi pomocy. Zmieniłem na innego ubezpieczyciela.” ~ Piotr_1169 Pomogliśmy Ci w wyborze? Jeszcze nie? Sprawdź w takim razie ranking, stworzony na podstawie ocen naszych użytkowników!

Ranking najlepszych usług abonamentowych! Gdzie wykupić pakiet na TV lub Internet?

W dzisiejszyc czasach, gdy wiele rzeczy załatwiamy z domu, stały dostęp do Internetu jest niezbędny. Pracujemy zdalnie, uczymy się, przesyłamy dokumenty do urzędu. Przerwy w dostawie Internetu i ciągłe prace na sieci mogą bardzo utrudnić nam sprawne funkcjonowanie i wyprowadzić z równowagi nie tylko nas, ale i naszych współpracowników, którzy nie mają z nami kontaktu. A gdyby dodać do tego jeszcze brak zasięgu? Koszmar!Po pracy chcesz włączyć telewizję, obejrzeć ulubiony serial, a tam... brak połączenia. Dostęp wraca w ostatnich minutach serialu! I nie dowiesz się dlaczego główny bohater wylądował w wiezieniu, a jego brat jest ścigany przez uzbrojonych facetów! Na szczęście nie wszystkie firmy gwarantują swoim klientom takie przygody. Część klientów jest zadowolona z wyboru dostawcy."Bardzo rzetelna i uprzejma obsługa. Po wizycie w salonie wiedziałam dokładnie, czego chcę. Zostałam wysłuchana i doinformowana na każdy temat"  - Klientka T-Mobile z Poznania."Stabilne łącze internetowe, a przede wszystkim możliwość zakupu samego internetu, bez niepotrzebnych pakietów. W razie awarii szybki serwis i skuteczna pomoc online" - Klient UPC z Wrocławia."Po połączeniu z konsultantem otrzymałam konkretne i szybkie odpowiedzi na wszystkie moje pytania, kiedy mogę zawrzeć umowę, jakie warunki, kiedy zostanie podłączenie do sieci. W dodatku pan był uprzejmy i miły" - Klientka Netii z Łodzi.Wśród naszych użytkoników znajdzie się także parę niezadowolonych klientów. Głównie krytykowane są ceny usług i ich słabe dopasowanie do klienta oraz brak kontaktu z infolinią. "Brak dostępu do światłowodu, który zwiększa szybkość i jakość internetu.Dlugotrwałe oczekiwanie w przypadku zgłoszenia awarii to kolejny minus" - komentuje Klientka Orange z Katowic."W czasach ostatniego kryzysu jaki wybuchł w naszym kraju, firma nie poradziła sobie zbyt dobrze. Internet bardzo wolno chodził i chodzi do tej pory. Doszło także do niedotrzymania warunków umowy, ponieważ prędkość internetu bywa bardzo często wolniejsza o kilkanaście razy niż powinna być. Na pewno nie jest to firma, która zasługuje na jakiekolwiek wyróżnienie." - dodaje Klient firmy Multimedia Polska. Przedstawiamy Wam ranking najlepszych dostawców usług abonamentowych: TV/Internet/telefon.    

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem