empik

( 4.13 )

Grupa Empik to jeden z liderów transformacji cyfrowej w Polsce. Od ponad 70 lat Empik jest czołową marką lifestyle’ową, z 300 salonami Empik i Papiernik by Empik, oraz jedną z 3 największych platform e-commerce w Polsce. Grupa Empik to również lider w dystrybucji treści cyfrowych. W jej skład wchodzi m.in. Empik Go - subskrypcyjne rozwiązanie dla e-booków, audiobooków i podcastów, Virtualo - największy dystrybutor B2B oraz producent treści cyfrowych, e-Muzyka - niezależny dystrybutor muzyki cyfrowej w Polsce oraz aplikacja streamingowa Empik Music z bazą milionów utworów.

Opinie (4514)

Salon mieści się w krakowskiej galerii Kazimierz

Salon mieści się w krakowskiej galerii Kazimierz. Duży i przestronny, Na większości działach panuje łąd i porządek, niestety dział z ksiązkami pozostawia wiele do życzenia. Głównie wiele książek nie z tego działu an jakim się znajdują. Empis w swojej sprzedaży posiada: prasę polska jak i zagraniczną, czasopisma, książki. Mozna tam również kupić płyty CD, gry, programy komputerowe jak równiez artykuły piśmiennicze, zabawki. Obsługa posiada stroje firmowe więc nie ma problemu ze zlokalizowaniem sprzedawcy. Obsługa miła i sympatyczna, pan z którym rozmawiałam bardzo dobrze orientoiwał się w asortymencie oraz jego rozmieszcezniu na sklepie. Ceny troche wygórowane szczególnie zabawek i piór ale warto tam zajrzeć. Polecam

Wszyscy pracownicy oczywiście ...

Wszyscy pracownicy oczywiście ubrani w firmowe ubrania wiec nie trudno ich zlokalizować , niestety nie każdy sprawia wrażenie jakby wiedział ze pracują żeby pomoc ludzią , wiec raczej należy klienta zaprowadzić do półki czy regału a nie zostawiać samego sobie wskazując jedynie miejsce . Natomiast sama wiedza na temat asortymentu bardzo duża . W samym salonie czysto i przestronnie co ma duże znaczenie w dzisiejszych czasach

W dniu 17.08.2021 ...

W dniu 17.08.2021 byłam na zakupach w Empik we Włocławku, obsługiwał jeden Pan, przede mną była jedna klientka, Pan sprawdził mi dostępność interesujących mnie tytułów oraz podał kwotę pojedynczej sztuki i całego zestawu. Był miły, sympatyczny , czas oczekiwania był krótki, nie wykonywał w trakcie obsługi innych czynności

Polecam zakupy w ...

Polecam zakupy w Empiku w Galerii Jurowieckiej! W salonie jest porządek, więc szybko można odnaleźć poszukiwaną książkę, czy grę. Zawsze chętnie tam wracam.

Dwa dni temu ...

Dwa dni temu po południu poszedłem kupić notes i zeszyt. Przez około 4 minuty oglądałem zeszyty i notesy. Po wybraniu interesujących mnie produktów poszedłem do kasy. Za kasą było dwoje pracowników w wieku około 20 lat. Pracownica przywitała mnie, zeskanowała ceny zaproponowała sprzedaż dodatkową na moją prośbę uruchomiła terminal do płatności kartą, następnie podziękowała za wizytę.

Wygląd wizualny sklepu ...

Wygląd wizualny sklepu oceniam pozytywnie, towar poukładany jednak na wielu półkach niestety znajdował się kurz, pracownicy, którzy byli za kasą posiadali maseczki, które zasłaniały usta i nos, niestety jeden z pracowników, który był na sali sprzedaży nie miał na sobie maseczki ochronnej. Obsługa klienta była poprawna, kasjer zapytał o aplikację, przywitał mnie oraz pożegnał, niestety nie zaproponował żadnego dodatkowego produktu. Czas obsługi szybki, maksymalnie trwało to do 1 min.

Przyjemne zakupy

Bardzo lubię zakupy w Empik, bo dobre zaopatrzenie, miła obsługa, która zawsze umie doradzić w zakupach gdy się czegoś potrzebuje. Poza tym bliska lokalizacja.

Wona obsługa

11.05.2021 poszedłem do empiku rozejrzałem się po półkach z gazetami dla dzieci potem po regałach z beletrystyką i książkami dla dzieci, następnie udałem się do półek z płytami rozejrzałem się i wybrałem dwie płyty: "Dyskoteka Pana Jacka" i "70 lat Empik Big Beat", następnie udałem się do kasy, przy której czekałem na obsługę około 4 minut pomimo dwóch pracownic, pracownica zeskanowała ceny, zapytała czy mam kartę klienta, po pokazaniu karty zeskanowała ją zaproponowała dodatkowe produkty. Następnie pracownica przyjęła płatność, powiedziała: "Dziękuję do widzenia", odpowiedziałem do widzenia

Sprawnie sprowadzono książkę w przedsprzedaży.

Lubie tam robić zakupy ze względu na miła i profesjonalną obsługę oraz dobre zaopatrzenie . Ostatnio sprawnie sprowadzono dla mnie książkę w przedsprzedaży.

Nie zawsze miła obsługa

W ostatnim czasie byłam stałym bywalcem tego sklepu ze względu na komunie i niestety obsługa która tam pracuje nie była zbyt miła i pomocna. W momencie gdy potrzebowałam pomocy bardzo ciężko było znaleźć jakiegokolwiek pracownik, a gdy się już go znalazło robił on tzw. ,,łaskę” żeby pokazać gdzie co jest. Co więcej ceny na produktach nie zgadzały się z tym ile trzeba było zapłacić przy kasie

Świetny sklep i obsługa

Osoby pracujące w sklepie są pomocne i rozeznane. Odbieranie paczek przebiega bardzo szybko. Jest czystko i schludnie. Wszystko jest na swoim miejscu. W sklepie panuje miła atmosfera.

Super Obsługa

Sklep bardzo dobrze zaopatrzony , brak bałaganu , wszystko na sklepie poukładane i czyste . Obsługa pomocna , uśmiechnięta , zostałam obsłużona w bardzo miłym nastroju .

Przyjemny sklep z dużym wyborem produktów

Bardzo lubię ten sklep. Zawsze znajdę tam ciekawą książkę, czy grę planszową. Cenię ich także za to, że mają szeroki wybór prezentów na przeróżne okazje. Obsługa miła i gotowa do pomocy, jedyne co bym zmienił, to trochę obniżył ceny, gdyż nieraz są zbyt wysokie.

dobrze wyjaśniona sprawa

W sprawie zakupu gry komputerowej i albumu historycznego skontaktowaliśmy się przez formularze online, sprawa została wyjaśniona, jednak czas oczekiwania był dość długi. Choć obsługa tej kwestii wykazała się informowanie nas , tj. system o postępach w sprawie, Koniec końców zakończyła się pozytywnie.

Pułkowy zamęt

W poszukiwaniu książki z określonej tematyki wystąpił problem ze znalezieniem książki w regale tematycznym (mały wybór ).

Dobrze

W sklepie miło i czysto, obsługa uprzejma i zawsze pomocna przy wyborze dobrej książki lub innego produktu. Oczywiście widać akcenty Walentynkowe nie tylko w postaci reklamy ale są również książki. Wybrałam taką owianą nutą miłości , " Kuchnia miłosna", będzie dla syna bo lubi gotować i eksperymentować. Polecam wszystkim, bo można kupić prezenty na Walentynki dla każdej osoby.

Bardzo miła obsluga

Jestem zadowolony. Bardzo miła obsługa chętna do pomocy i podpowiedzi co kupić dla drugiej osoby.

Wysoka kultura

Przede wszystkim asortyment sklepu jest wysokiej jakosci,oraz produkty oferowane w empiku sa ekskluzywne i wyjatkowe.Profesjanalna i kompetentna obsluga zachwyca .Bez problemu mozna znalezc dany dzial i produkt.Jedyny mankament tego sklepy to zbyt wygorowane ceny.Przestrzen sklepu zapewnia komfort i wygode podczas robienia zakupow.Informacje,które znajduja się na monitorze bardzo ułatwiaja wybór zakupu.

Obsługa kiepska, ceny z kosmosu

Obsługa w ogóle nie zwraca uwagi na klientów, są przez nich traktowani jak intruzi którzy tylko nanoszą błoto. Przy kasie od wielkiego dzwonu można usłyszeć "Dzień dobry". Ceny w sieci EMPiK nigdy nie były zbyt niskie ale uważam że sprzedawanie książki za 80 zł która w internecie znajdziemy za 55 to już przesada. To samo tyczy się wszystkiego co znajduje się na półkach EMPiK - u

Odwiedzałeś ostatnio empik?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Dom Książki

(4.39 )

Inmedio

(3.91 )

Kolporter

(3.90 )

Poradnik jakości obsługi

Z kim wybrać się na urlop? Sprawdź RANKING najlepszych biur podróży!

Po miesiącach cieżkiej pracy i codziennych obowiązków, wszyscy marzymy o urlopie. Chwila odpoczynku i relaksu lub aktywne i ekstremalne przeżycia. Szum nadmorskich fal, albo cudowne krajobrazy górskich miejscowości. A może gwar, ruch i wielkie miasta w stylu Nowego Jorku? Każdy zgodnie z własnymi oczekiwaniami wybiera kierunek podróży. Aby nieco ułatwić wybór oferty Last-Minute, prezentujemy Wam ranking najlepszych (według klientów!) biur podróży!Mamy nadzieję, że pomożemy przyspieszyć proces decyzyjny :)

Sprawdź RANKING najlepszych stacji paliw!

Stację paliw wybieramy nieprzypadkowo. Decdujemy się na tę, która ma najlepszą cenę w stosunku do jakości paliwa, nieduże kolejki lub uprzejmą obsługę. Nie zawsze wybieramy tę po trasie i nie zawsze najtańszą. Wolimy przejechać kilka kilometrów więcej, ale mieć pewność że dobrze wydamy pieniądze. Zwłaszcza teraz, gdy cena paliwa niesamowicie podskoczyła. Jakie stacje wybierają nasi użytkownicy? Klient ze Złotoryi wybiera stację ORLEN przy Legnickiej, chociaż jak sam przyznaje, ceny są tam nie najniższe:"Ceny za paliwo są obecnie bardzo wysokie, jednak obsługa stacji jest całkiem sprawna i miła. Jedzenie na stacji dobre, wybór spory." ~DatiMZ kolei Klient z Leszna poleca LOTOS, ze względu na personel i panującą tam atmosferę:„Wizytę na stacji oceniam pozytywnie ze względu na miłą i sympatyczną obsługę oraz na zaangażowanie personelu w zaspokojenie potrzeb klienta. Podczas wizyty wszystkie standardy obsługi zostały zachowane. Polecam tę stację.” ~ Klient_nDVLNieco gorsze zdanie o odwiedzanej stacji ma Klientka z dolnego śląska. Odwiedza różne stacje pod szyldem Pieprzyk i nie czuje się usatysfakcjonowana:„Kiedyś było OK, ostatnio coś jest nie tak, po tym jak u nich zatankuję, więc przestałam, bo mi szkoda samochodu.” ~DORA_1 Sprawdź nasz ranking stacji paliw, stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl!

Gdzie zrobić zakupy spożywcze? Przedstawiamy RANKING najlepszych marketów spożywczych!

 Sklep spożywczy to jedno z tych miejsc, które odwiedza każdy z nas. Jedni częściej, drudzy rzadziej. Jedne sklepy wizytujemy z przyjemnością, inne zaś z przymusu: bo najbliżej, bo najszybciej. A które sklepy wybieramy najchętniej? Sprawdź poniżej!Wybór miejsca na zakupy spożywcze wydawałby się wyborem prozaicznym. Zawsze jednak kierujemy się pewnymi wytycznymi, dzięki którym wizyta w sklepie może być przyjemniejsza. Jak wynika z badań Polskiego Programu Jakości Obsługi, przeprowadzonych w kwietniu 2021, klienci przy wyborze sklepu spożywczego najczęściej kierują się dostępnym tam asortymentem oraz obowiązującymi cenami. Najmniej istotne jest zaś pochodzenie tych produktów.A jaki wpływ na wybór miejsca, w którym dokonamy zakupu, ma obsługa? W przypadku sklepów spożywczych – przeciętny. Doceniamy pozytywne doznania i miłą obsługę, z większą przyjemnością dokonujemy zakupów w miejscach, gdzie personel jest uśmiechnięty i sprawnie wykonuje obowiązki, a przy tym często dokonujemy większe zakupy oraz decydujemy się na droższe zamienniki, jednak niski poziom jakości obsługi i niekompetentna obsługa nie spowoduje, że całkowicie zrezygnujemy z zakupów, jeśli podoba nam się asortyment w danym sklepie lub ceny produktów. Z opisów respondentów wynika, że musiałaby spotkać ich niezwykle przykra sytuacja ze strony pracowników sklepu, aby całkowicie zrezygnowali z zakupów w danej placówce. Większość z nich zaś zdecydowałoby się na zakupy w innej placówce, tej samej sieci.Istotne zatem jest utrzymywanie odpowiedniego poziomu obsługi, jeśli chcemy powiększać koszyk zakupowy naszych klientów.Które sklepy oceniane są najlepiej? Sprawdź! Wśród najlepiej ocenianych sklepów znalazł się m.in. LIDL, który po raz 12 otrzymał w tym roku tytuł Gwiazdy Jakości Obsługi. W rankingu znajdziemy także innego laureata Gwiazdy, czyli sieć sklepów Kaufland. Klienci tych sklepów doceniają przede wszystkim szeroki wybór produktów oraz sprawną obsługę. „Sklep jest bardzo duży, ma duży wybór produktów z różnych działów, dzięki czemu można w jednym miejscu zrobić zakupy wielobranżowe. […] Cieszę się, że jest tu 6 kas samoobsługowych, przy których można samodzielnie, bez kolejki, skasować swoje zakupy” ~ klientka_7 z Wrocławia„Codziennie robię tam zakupy. Obsługa bardzo miła. Pieczywo zawsze świeże, warzywa i owoce również. Półki pełne towarów. Zawsze znajdę tam to czego potrzebuję” ~ klient_Bj1 z ToruniaSprawdź ranking najlepszych super- i hipermarketów! Nie zgadzasz się z rankingiem? Oceń sklep!

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem