IKEA

( 4.18 )

IKEA rozpoczynała swoją działalność jako mała szwedzka firma sprzedająca produkty z katalogu wysyłkowego. Dzisiaj jest jedną z najbardziej rozpoznawalnych marek z branży wyposażenia domu i posiada setki sklepów na całym świecie, których ilość cały czas rośnie. Wizją firmy jest stworzenie lepszego życia codziennego dla klientów, pracowników oraz dostawców. W swojej ofercie posiada produkty do każdego pomieszczenia w domu, które są ponadczasowe i funkcjonalne.

Opinie (3111)

Polecam obsługę w ...

Polecam obsługę w tym sklepie, bardzo pomocni pracownicy, potrafią doradzić i odpowiedzieć na każde pytanie. Produkty też są bardzo dobrej jakości. Każdy znajdzie coś dla siebie. Bardzo fajnie jest wszystko ułożone.

Wspaniały sklep

Pomocny personel z dużą wiedzą praktyczną. Zamawianie i kupowanie u nich kuchni to czysta przyjemność.

W porządku

Obsługa jest pomocna, ale czasem da się odczuć zniechęcenie. Szeroki wybór różnorodnych produktów. Fantastycznym jest fakt, że za brakujące części do sprzętu które są opisane w instrukcji z własnym kodem nie trzeba płacić. W sklepie zachowany jest względny porządek.

Świetna jakość obslugi klienta

Sklep bardzo duży świetnie wyposażony. Ogromny wybór wszystko uporządkowane. Personel bardzo kompetentny zawsze odpowiada w sposób merytoryczny. Ceny zawsze zgodne z ceną przy kasach. Bardzo miło robi sie zakupy. Jedyny minus przy ostatnich zakupach wystąpiła awaria terminali płatniczych płatność tylko gotówka.

Polecam!

Zamawiałam ostatnio kilka artykułów ze strony ikea. Jestem zadowolona z szybkiej obsługi. Każdy etap realizacji zamówienia był dokładnie opisany. Przesyłka dotarła bardzo szybko, była w idealnym stanie.

Super, reklamacja załatwiona pozytywnie chociaż z przygodami

W dniu dzisiejszym 31.12.2020 o godzinie 9.30 miałam umówioną rozmowę na spotkanie online z pracownikiem Ikea. Spotkanie było nagrywane dla celów reklamacyjnych. Wcześniej dostałam mail z informacją , aby na obrazie widoczny był wyłącznie reklamowany produkt, bez wizerunku mojego lub innych osób i informacja, aby rozpocząć, wystarczy kliknąć przycisk. Mail zachęcał również , aby przed spotkaniem przetestować połączenie przy pomocy dodatkowego przycisku i zweryfikować w ten sposób, czy sprzęt oraz połączenie internetowe umożliwi jego zrealizowanie. Około 9.30 po kliknięciu w przycisk ROZPOCZNIJ ( który znajdował się z mailu z Ikea) czekałam na łączenie z konsultantem, Niestety mimo umówionej godziny połączenie odbyło się z opóźnieniem 10 minutowym. Na początku rozmowy były problemy z głosem, nie słyszałam konsultanta Ikea , więc on zadzwonił do na mój numer telefonu, w trakcie spotkania online, ale wtedy on mnie nie słyszał. W końcu poinformował mnie, aby odświeżyć połączenie czatu i wtedy się udało. On zadawał pytania odnośnie przedmiotu reklamacji a ja odpowiadałam na zadawane pytania: np. które szafki są reklamowane, jak wygląda uszkodzenie szafki, w którym miejscu są uszkodzenia, kierowałam jednocześnie kamerę telefonu na reklamowane szafki. Konsultant był rzeczowy, miły i poinformował mnie od razu o wyniku reklamacji i podał informację , że w celu dokończenia reklamacji skontaktuje się ze mną pracownik przez telefon i zapyta się czy chcę zwrot pieniędzy za szafki , czy chcę nowe szafki itd. Jestem zadowolona z obsługi w ten sposób, w dobie pandemii nie ma kontaktu osobistego i mimo to konsultant był w stanie obejrzeć to co było potrzebne, Gdyby nie problemy techniczne przy połączeniu, dałabym pięć gwiazdek a tak tylko 4,5. Mimo to polecam wszystkim

Świetnie!

Świetnie!

zarejestrowany-uzytkownik

zarejestrowany-uzytkownik

29.12.2020
IKEA Inna forma kontaktu

Rewelacyjnie!

Rewelacyjnie!

zarejestrowany-uzytkownik

zarejestrowany-uzytkownik

29.12.2020
IKEA Inna forma kontaktu

Odwiedzałeś ostatnio IKEA?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

abra

(3.66 )

Agata

(3.93 )

Black Red White

(3.48 )

Poradnik jakości obsługi

Z kim wybrać się na urlop? Sprawdź RANKING najlepszych biur podróży!

Po miesiącach cieżkiej pracy i codziennych obowiązków, wszyscy marzymy o urlopie. Chwila odpoczynku i relaksu lub aktywne i ekstremalne przeżycia. Szum nadmorskich fal, albo cudowne krajobrazy górskich miejscowości. A może gwar, ruch i wielkie miasta w stylu Nowego Jorku? Każdy zgodnie z własnymi oczekiwaniami wybiera kierunek podróży. Aby nieco ułatwić wybór oferty Last-Minute, prezentujemy Wam ranking najlepszych (według klientów!) biur podróży!Mamy nadzieję, że pomożemy przyspieszyć proces decyzyjny :)

Sprawdź RANKING najlepszych stacji paliw!

Stację paliw wybieramy nieprzypadkowo. Decdujemy się na tę, która ma najlepszą cenę w stosunku do jakości paliwa, nieduże kolejki lub uprzejmą obsługę. Nie zawsze wybieramy tę po trasie i nie zawsze najtańszą. Wolimy przejechać kilka kilometrów więcej, ale mieć pewność że dobrze wydamy pieniądze. Zwłaszcza teraz, gdy cena paliwa niesamowicie podskoczyła. Jakie stacje wybierają nasi użytkownicy? Klient ze Złotoryi wybiera stację ORLEN przy Legnickiej, chociaż jak sam przyznaje, ceny są tam nie najniższe:"Ceny za paliwo są obecnie bardzo wysokie, jednak obsługa stacji jest całkiem sprawna i miła. Jedzenie na stacji dobre, wybór spory." ~DatiMZ kolei Klient z Leszna poleca LOTOS, ze względu na personel i panującą tam atmosferę:„Wizytę na stacji oceniam pozytywnie ze względu na miłą i sympatyczną obsługę oraz na zaangażowanie personelu w zaspokojenie potrzeb klienta. Podczas wizyty wszystkie standardy obsługi zostały zachowane. Polecam tę stację.” ~ Klient_nDVLNieco gorsze zdanie o odwiedzanej stacji ma Klientka z dolnego śląska. Odwiedza różne stacje pod szyldem Pieprzyk i nie czuje się usatysfakcjonowana:„Kiedyś było OK, ostatnio coś jest nie tak, po tym jak u nich zatankuję, więc przestałam, bo mi szkoda samochodu.” ~DORA_1 Sprawdź nasz ranking stacji paliw, stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl!

Gdzie zrobić zakupy spożywcze? Przedstawiamy RANKING najlepszych marketów spożywczych!

 Sklep spożywczy to jedno z tych miejsc, które odwiedza każdy z nas. Jedni częściej, drudzy rzadziej. Jedne sklepy wizytujemy z przyjemnością, inne zaś z przymusu: bo najbliżej, bo najszybciej. A które sklepy wybieramy najchętniej? Sprawdź poniżej!Wybór miejsca na zakupy spożywcze wydawałby się wyborem prozaicznym. Zawsze jednak kierujemy się pewnymi wytycznymi, dzięki którym wizyta w sklepie może być przyjemniejsza. Jak wynika z badań Polskiego Programu Jakości Obsługi, przeprowadzonych w kwietniu 2021, klienci przy wyborze sklepu spożywczego najczęściej kierują się dostępnym tam asortymentem oraz obowiązującymi cenami. Najmniej istotne jest zaś pochodzenie tych produktów.A jaki wpływ na wybór miejsca, w którym dokonamy zakupu, ma obsługa? W przypadku sklepów spożywczych – przeciętny. Doceniamy pozytywne doznania i miłą obsługę, z większą przyjemnością dokonujemy zakupów w miejscach, gdzie personel jest uśmiechnięty i sprawnie wykonuje obowiązki, a przy tym często dokonujemy większe zakupy oraz decydujemy się na droższe zamienniki, jednak niski poziom jakości obsługi i niekompetentna obsługa nie spowoduje, że całkowicie zrezygnujemy z zakupów, jeśli podoba nam się asortyment w danym sklepie lub ceny produktów. Z opisów respondentów wynika, że musiałaby spotkać ich niezwykle przykra sytuacja ze strony pracowników sklepu, aby całkowicie zrezygnowali z zakupów w danej placówce. Większość z nich zaś zdecydowałoby się na zakupy w innej placówce, tej samej sieci.Istotne zatem jest utrzymywanie odpowiedniego poziomu obsługi, jeśli chcemy powiększać koszyk zakupowy naszych klientów.Które sklepy oceniane są najlepiej? Sprawdź! Wśród najlepiej ocenianych sklepów znalazł się m.in. LIDL, który po raz 12 otrzymał w tym roku tytuł Gwiazdy Jakości Obsługi. W rankingu znajdziemy także innego laureata Gwiazdy, czyli sieć sklepów Kaufland. Klienci tych sklepów doceniają przede wszystkim szeroki wybór produktów oraz sprawną obsługę. „Sklep jest bardzo duży, ma duży wybór produktów z różnych działów, dzięki czemu można w jednym miejscu zrobić zakupy wielobranżowe. […] Cieszę się, że jest tu 6 kas samoobsługowych, przy których można samodzielnie, bez kolejki, skasować swoje zakupy” ~ klientka_7 z Wrocławia„Codziennie robię tam zakupy. Obsługa bardzo miła. Pieczywo zawsze świeże, warzywa i owoce również. Półki pełne towarów. Zawsze znajdę tam to czego potrzebuję” ~ klient_Bj1 z ToruniaSprawdź ranking najlepszych super- i hipermarketów! Nie zgadzasz się z rankingiem? Oceń sklep!

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem